Mene pa v bistvu bolj kot poraba fascinira dejstvo, da je @Mazda2 očitno ženska, ki ne samo, da uporablja pogovorne avtomobilistične izraze in kramlja kot star mehanik, ampak očitno še sama šraufa. Npr. moj domet je menjava brisalcev in akomulatorja, tako da vsekakor zanimivo za nezni spol. Mogoče bi nam sama lahko kaj povedala na to temo.
Haha, že od malega sem rada šraufala. Sicer se mi pa zdi pomembno čisto za vsakega, da pozna vsaj osnove vzdrževanja svoje lastnine, pa naj gre za avto, računalnik, pralni stroj ali sobne rastline. 🙂 Zagovarjam stališče, da je vsaka ženska dolžna sama sebi, da se vsaj malo spozna, ker poznam toliko primerov, ko so kakšno kolegico na servisu nategnili po dolgem in počez, ker je tehniško nepismena. Nič ne obsojam, samo ne razumem, kako kogarkoli, ne glede na spol, ne bi zanimalo, kako njihova mašina sploh deluje. Potem pa jamramo, kako so mehaniki hudobni.
Je pa sigurno veliko žensk, ki se bojijo poglabljati v avte, ker je to pač moški svet in nočejo biti zasmehovane zaradi neznanja. Jaz imam zaenkrat same pozitivne izkušnje 🙂
On 1/1/2025 at 9:51 PM, Janez007 said:
Sicer pa kupim tole požrešno Mazdico 2, s katero bodo vidim same težave.
Razumem. Sicer sem bolj izhajala iz tega, da obrabljene bremze laže sama doma zamenjam, konec koncev pa moram najbrž samo sprejeti, da je avto v vsakem primeru strošek in se obrablja že samo s tem, da je 😉
Evo, tole delaš narobe. Nič v leru vozit, raje v prestavi.
No, na semaforju naj bo v leru, ni treba čakati v prestavi in z nogo na sklopki.
Aja, pa če je motor stari 1.3, je to normalna poraba, ker so požeruhi. Novejši 1.5 je precej varčnejši, ampak mraz in mestna vožnja naredita svoje. Najlažje preveriš, če je vse okej, na kaki daljši relaciji ...
Aha, hvala! Se bom odvadila vožnje v leru. Ali zaviranje z motorjem ne škoduje motorju dolgoročno? Ves čas sem v dilemi, katero komponento šparati na račun druge in na račun porabe. Rada bi vozila tako, kot je optimalno za avto.
Hvala vsem za prijaznost. Mogoče sem res malo preveč zapaničarila, ker je to moj prvi avto in si ne želim, da bi bilo z njo kaj narobe. Jutri greva spet tankat polno in si bom porabo izračunala peš, bom najbrž res dobila najrealnejšo predstavo.
Prevzel sem družinsko Katrco. Pila je 10l/100km. Premenjal sem vse filtre in jo začel gonit. Po 1 letu, je s težko nogo, poraba padla na 8l/100km
Imel sem doma 2010 Mazdo 2 1.5 GTA 104 konje. Pila je okoli 8l.
Večino je nisem jaz vozil, če sem jo, se je po potrebi zavrtela tudi do rdečega.
Kakšno imaš olje? Če je črno kot noč, menjaj, ne glede na kilometre. Ko sem kupil rabljeno, sem moral 2-3x menjat olje na 3000-4000, da je je mašina očistila, kasneje se je dosti počasneje temnilo.
Če je bila "šparana", bo se mogla prečistit. Normalna vožnjo + toplo kdaj terat.....
5L ne bo nikoli pila. 10L bi pa rekel, da je hudo mestna vožnja in kratke relacije. Drugače je zapacana. Postopek, kot sem zgoraj zapisal.
Hvala za nasvet in deljene izkušnje. Olje sem menjala pred par sto km in izgleda lepo. Bom jo malo bolj priganjala, samo se mi takoj smilit začne, haha 😄
4 hours ago, Boss said:
Najbolj blagodejno na porabo vpliva relacijska vožnja med 70 in 90km/h. Moj predlog, naredi za test 200km relacijo ne po AC-jih s čim manj mestne vožnje in v okviru omejitev. Pred tem natoči polno in po vožnji spet natoči polno. Aja pa vozi čim bolj normalno brez varčevanja in brez divjanja ter gnanja v visoke obrate.
To bo najboljši pokazatelj kje si s porabo.
Drugače pa 8+ litrov prave mestne vožnje s stanji pri semaforjih mi niti ne deluje tako zelo veliko.
Živjo! 🙂 Potovalni računalnik na moji 10-letni bencinarki Mazdi 2 mi izpisuje porabo 8,3 L/100 km, kar se mi zdi nenormalno visoko za avto, ki naj bi imel povprečno porabo 5 litrov pri kombinirani vožnji. Dvomim, da je kaj narobe z injektorji, ker nimam z njo nobenih drugih težav. Tlak v gumah redno preverjam in jih imam napolnjene do max psi, OBD2 skener mi tudi ne izpisuje nobenih napak.
Vsak dan narediva cca. 40 km mestne vožnje, ampak jo zelo šparam, vozim res kot babica. Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo.
Ni mi jasno, od kod taka poraba. Menda je bolj ekonomično pustiti avto v prestavi, namesto coastati v leru, ker se brez dodajanja gasa itak prekine dotok bencina, in tudi na rdeči luči čakati v prestavi? Do zdaj sem jo imela vedno v leru, da ne obremenjujem sprostitvenih ležajev.
Tudi z rev matchanjem najbrž porabim malenkost več goriva, ampak mi je zdravje sklopke in menjalnika prioriteta, plus to so tako male številke, da ne bi smelo pomembno vplivati na porabo.
Kadar sem prva v vrsti na semaforju, po navadi naredim throttle blip start, da je čas sklopke na točki prijema čim krajši in se v teoriji manj segreje. Ali je možno, da bi te tehnike vožnje lahko nabile povprečno porabo čez 8?
Svečke in filtri so novi, olje uporabljam Mazdino OEM, gretje imam na minimum, prtljažnik prazen, klimo samo vsake toliko prižgem, da malo dela ali da odrosim šipe. Enkrat na dva tedna jo namerno skoraj redlinam, sicer šaltam pri 2000 rpm in tudi rev matcham vedno do točno toliko obratov, kot jih rabi za prestavo, v katero grem.
Tole so moji izsledki spremljanja trenutne porabe v litrih na 100 km:
-speljevanje po ravnem: 25
-speljevanje v klanec (ne vem, koliko %): 40
-vožnja po ravnem pri 50 km/h v tretji prestavi in 2k obratih: 6,7
-po ravnem pri 50 km/h v četrti prestavi in dobrih 1000 obratih: 5,8
-pri 80 km/h v peti prestavi in 2300 obratih: 7,8
-po ravnem pri 30 km/h: 6,1 v drugi in 5,9 v tretji prestavi
Med samo vožnjo poraba res drastično niha, tudi po ravnem pri enakomerni hitrosti, nikoli pa ne pade pod 5,5, razen, ko spustim gas in ko greva navzdol po hribu. V mirovanju porabe ne meri, prav tako ne med vzvratno vožnjo, ki je pa opraviva kar veliko, ker morava vsak dan po celi ulici peljati rikverc.
Zanima me, kaj delam narobe? Po vseh podatkih, ki sem jih našla na netu, ta identični model in isti ali podoben letnik M2 z enako močjo motorja (55 kW) nikomur ne žre niti približno toliko kot meni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Haha, že od malega sem rada šraufala. Sicer se mi pa zdi pomembno čisto za vsakega, da pozna vsaj osnove vzdrževanja svoje lastnine, pa naj gre za avto, računalnik, pralni stroj ali sobne rastline. 🙂 Zagovarjam stališče, da je vsaka ženska dolžna sama sebi, da se vsaj malo spozna, ker poznam toliko primerov, ko so kakšno kolegico na servisu nategnili po dolgem in počez, ker je tehniško nepismena. Nič ne obsojam, samo ne razumem, kako kogarkoli, ne glede na spol, ne bi zanimalo, kako njihova mašina sploh deluje. Potem pa jamramo, kako so mehaniki hudobni.
Je pa sigurno veliko žensk, ki se bojijo poglabljati v avte, ker je to pač moški svet in nočejo biti zasmehovane zaradi neznanja. Jaz imam zaenkrat same pozitivne izkušnje 🙂
Je ne dam!!! 😄
Popravljeno od Mazda2Povezava za deljenje
Deli na druge strani