Skoči na vsebino
dne 18. 3. 2025 ob 11:38 je Slivka napisal:

Če jaz to prav razumem: od vseh zagroženih nekaj tisoč evrov stroškov, ki so jih napovedovali, si zadevo popravil za vsega nekaj 100€?


Tako nekako... 

Kar je bilo "odvečnega" je bil factory reset na interclass cars in novo reprogramiranje odklopa egrjev in dpf-ja. Tukaj je bil edini nepotreben minus. 

Ampak sedaj je mir in počasi ji bom nazaj zaupal 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava olja, oljnega filtra in filtra goriva je odpravla težavo. Kaj, kako, zakaj... 🤷‍♂️

Hvala vsem za pomoč in mnenja 🙂

Bi pa izpostavil Simona Pelka. Strokovnost, odzivnost in pripravljenost prisluhnit stranki. 5/5 zvezdic 

Lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je godlike napisal:

Se strinjam z @Janez007.

 

in bi rekel spravi v tovarniško stanje. In potem delaj diagnostiko.

 

Kaj pa če dela regeneracijo in ker ni dpf-a leti to skozi....?


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 9. 2. 2025 ob 9:37 je Freak napisal:

Kolega je imel na Pežoju en kup problemov. Noben mu ni znal pomagati, od pooblaščenih, do kozolcarjev. Menjal egr, dal očistiti dpf ... nič. Dokler ni zabrisal ven dpf in blindiral egr, zdej pa gre kot metek 🙂

Sicer je imel.druge probleme, avto ni šel nikamor, pregreval se je, menjalnik mu je čudno prestavljal... fora je bila pa v tem, da mu diagnostika ni nič pokazala. Tudi dpf, ko ga je dal očistit je mojstr reku, da bo za 200 000km mir, no pa ni bil.

 

Tako, da je lahko res neka banalna napaka. Če se ne motim je še en serviser za Mazde nekje pri Polhovem gradcu, ki je delal/dela na pooblaščencu, če bi kaj znal pomagat?


Ima kdo info od tega mojstra (Polhov Gradec)?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Boss napisal:

Segret dizel motor nima vonja v izpuhu oziroma ga ne bi smel imeti. Hladen ga ima, segret ne. Torej je dimljenje zelo verjetno zgolj zaradi nepravilnega delovanja računalnike, ker dobiva napačne podatke s strani senzorjev. Pa še to verjetno zgolj in samo v prostem teku, kar pomeni, da tud kej dosti ne vpliva na povečanje porabe.


Kot že omenjeno, ECU je bil resetiran na tovarniške nastavitve (je še vedno zakadilo), potem je dr Pelko dal svoje nastavitve in še vedno zakadi. Na testerju tudi ni opazil sumljivih sprememb parametrov med pojavlanjem kajenja. Mogoče je res eden senzor fuč, ampak ne do te mere fuč, da bi ga ECU prepoznal kot nedelujočega? Spremembe v porabi ni. Je enaka kot leto nazaj, ko je še vse teklo bp (pred odstranitvijo dpf-ja, itd)

+ neka povezava mora biti z obremenjevanjem motorja (če se jajcam po cesti, nikoli ne zakadi)
+ neka povezava mora biti s start-stop sistemom  (če držim sklopko pritisnjeno, nikoli ne zakadi)
+ očitno računalnik ob ugašanju avta nekatere nastavitve resetira
+ očitno se po 1-2 minutah mirne vožnje sistem "umiri" in start stop ponovno dela.

Sem malo brskal po internetu in tudi "nafotral" chatGPT z nekaterimi vprašanji in podatki. Prilagam datoteko, če koga zanimajo odgovori 🙂 Mogoče pa se v njih skriva kaj uporabnega

Razglabljanja.pdf

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Janez007 napisal:

3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80.

2h40min po prazni cesti, za vikend... v eno stran 🙂

Sej mogoče se pa tuki oglasi @miha20, če pozna morebitno rešitev  🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je vzupan3 napisal:

S statusom modro obarvane lučke za motor se jaz na tvojem mestu ne bi preveč obremenjeval, ker na to vplivajo številni dejavniki. Npr, če je turbina preveč vroča, bo status lučke off. Če imaš EGR off, pa se ti tudi turbina bolj segreva. Pa tukaj so verjetno še drugi dejavniki.


ta ikona mi je 100% indikator, kdaj bo motor zakadil, kdaj ne (tako da vsaj vem, kdaj uporabljati start-stop). Saj bi izklopil start-stop permanentno, ampak tudi če ga, to ne odpravi težave kajenja.

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Si ga zapeljal tudi k @miha20


Nisem še, ker je 3h stran in trenutno nimam (še) časa za take izlete in logistiko. 😐 Imam pa v mislih tudi njega, ja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

A ta dim ima kakšen vonj? Jaz še vedno menim, da računalnik ne zna pravilno določit kakšno mešanico zraka in goriva mora nastavit in da preveč goriva takrat, ko zakadi. Zato tudi poskok obratov. To pomeni, da kakšen snzor ne opravlja svojega dela.


če bi mogu rečt, bi reku, da nima posebnega vonja. Dizl 🙂 Se pravi senzor je fuč in računalnik tega ne zazna? Sicer senzor da signal, vendar je njegovo dinamično območje fuč? Ker med kajenjem senzorji niso pokazali nič nenavadnega...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,... the saga continues! Nadaljno branje na lastno odgovornost:

----------------------

Huh, očitno sem eden izmed redkih srečnežev (če ne kar edini?), kateremu tudi dr. Pelko ne zna pomagat 😵 

Naložil se je nov program. Dodatno je bilo ugotovljeno, da je bil prvi injektor popolnoma zabasan. Tako da se je menjalo podložke in tesnilo (to je bilo menjano že pred dobre pol leta, tako da ječuno, da je samo na prvem injektorju bil problem).

Pozitivne stvari: odmična je ok, turbina je ok.

Računalnik je bil priklopljen med kajenjem, ki se pojavi ob sproščeni sklopki, ko avto miruje. Avto NE GRE v regeneracijo v času kajenja 😵 Noben parameter ne kaže anomalija ali česarkoli čudnega. Se pravi, je vzrok mehanskega izvora? Po debati ostane samo še pregled DPF-ja (mogoče kakšen problem z zaslonkami, ki so bile vgrajene) oziroma katalizatorja? 

Ker pa je poklicna deformacija preveč močna ne obupujem, ampak nadaljujem z raziskavo. 

 

Danes sem se kot idiot vozil 1h30min od enega krožnega do drugega (sta 150m narazen), vmes pa se še ustavljal na enem praznem parkirišču, kjer sem lahko izvajal start-stop poizkuse. Ugotovil sem dve zelo pomembni stvari in sicer: 

Ugotovitev 1: Preden avto zakadi, v zadnjem momentu ikono za motor na i eloop screeno ODSVETLI. Če se ikona odsvetli, to pomeni, da bo avto 100% zakadil. Med vožnjo so vse tri ikone osvetljene, seveda z izjemo avtomatske klime, dokler se kabina ne segreje na nastavljeno temperaturo. Ikona za motor je na začetku, dokler avto ni segret (modra lučka hladiva gori), seveda ODSVETLJENA. Takrat posledično avto ne gre v start-stop, niti ne zakadi. 

- Če ob ustavljanju ikone zgledajo tako, gre avto vedno v start-stop (Tako ikone zgledajo tudi ves čas med vožnjo, ko se premikam!)


light on.JPG

 

- Če se ob ustavljanju ikona za motor ODSVETLI, avto po pribl 5 sekundah vedno začne kaditi (obrati poskočijo, itd.. kot že demonstrirano v videotu) - seveda samo v primeru, da spustim sklopko (že znano). Takoj ko speljem, se ikona motorja nazaj osvetli.

 

 

light off.JPG

Ugotovitev 2: Če je ikona odsvetljena in je avto pripravljen, da bo zakadil, to lahko rešim na sledeč način: Avto ugasnem in nazaj prižgem. Ikona motorja je takrat nazaj osvetljena. Sevada avto ne bo šel v start-stop, ker se še ni premaknil. Tudi če se premaknem za 2m, gre avto vedno v start-stop. Torej, vklop/izklop avta na nek način resetira problem kajenja.

 

------------------
Dve novi pomembni ugotovitvi. Od česa pa je odvisno ali se ikona motorja odsvetli, ko ustavim avto? Najprej sem poizkušal, če se to zgodi po določenem času. Intervali so najprej bili 3 minute, 5 minut, 10min. Ker obnašanje ikone ni bilo konstantno, sem začel razmišljati, če je mogoče kakšne "trigger" v smislu, da morda vpliva hitrost vožnje? Najprej sem peljal do 40 km/h in se ustavljal. Avto vedno v start-stop. Potem sem šel do 50 km/h. Avto vedno šel v start-stop. OK, si mislim, nekaj bo na temu. Ampak, ko sem naslednjič poizkušal z nizkimi hitrostmi (pod 40 km/h), se je ikona motorja spet odsvetlila in avto bi zakadil. Naj opomnem, da sem v prometu izgledal kot idiot in samo čakal, da pride mimo policija in mi da pihat. No, potem pa:

 

Ugotovitev 3: Če "agresivno" pospešujem, to očitno vpliva na obnašanje ikone motorja. Primer: Štartam avto in speljem za 10m, se ustavim. Avto gre v start-stop. To lahko delam v nedogled in avto ne bo zakadil, vedno bo delal start-stop. Če vozim mirno (brez hitre spremembe v obratih, do cca 2000 obr/min, bo ikona motorja vedno ostala osvetljena, avto bo posledično vedno šel v start stop. Ampak ta defekt pride z rahlim zamikom. Če agresivnejše pospešujem in potem takoj ustavim, je ikona za motor še vedno osvetljena - start-stop deluje. Če potem speljem naprej za 10 m (dam avtu par sekund časa) in se ustavim, ikona se odsvetli in avto (ob sproščeni sklopki seveda) zakadi. Avto ugasnem in nazaj štartam, stvar se resetira in start-stop deluje (t.j. Ugotovitev 2). Poleg ugašanja/štartanja avta, se lahko kajenju izognem tudi na sledeč način: Če avto agresivneje pospešuje in se ob ustavljanju ikona motorja odsvetli, lahko to rešim tako, da potem naslednjo minuto (morda dve) vozim zelo previdno, brez pospeševanj. V takem primeru potem ikona motorja ob ustavljanju ostane osvetljena in start-stop deluje. Porajajo se vprašanja:


- Ali se sproži defekt kajenja, ko pritisk olja prekorači določeno vrednost? 
- Ali je defekt kajenja povezan s temperaturo hladiva? 
- Kakšno vlogo ima pri tem dejstvo, da problem lahko resetiram tako, da avto ugasnem in nazaj štartam? To, da avto nekaj časa vozim "po jajcih" mi je nekako bolj logično, saj ima potem avto čas, da hladivu pade temperatura oziroma da pade pritisk olja.



Sedaj sem vsaj bolj potolažen, zakaj prej nisem uspel ugotoviti točnega vzroka, kdaj se pojavi problem kajenja. Praktično vozim samo 100km relacije, edini del avtoceste je med Logatcem in Ljubljano. Režim vožnje je od-do, tako da mogoče se je kdaj zgodilo, da sem že pospeševal in bi avto zakadil, vendar nisem naletel na nobeno rdečo luč oz ustavljanje. Potem ustavil v trgovini in ker sem s tem avto ugasnil, sem tudi problem kajenja resetiral in je ob naslednjem ustavljanju start-stop magično nazaj deloval (če seveda vmes ni bilo agresivnejših pospeševanj). HA 🙂Defekt znam replicirat, tako da zaenkrat me obliva optimizem.

Dodatna razmišljanja #1: Ker mi je dvakrat že zabilo sito pumpe (kot omnjeno na samem začetku te teme), sem začel razmišljati KDAJ točno se je začel pojavljati ta problem. Sem šel nazaj gledati za klice in SMSe s takratnim mehanikom in sem ugotovil sledeče:

Julija 2024 se je dalo nov program in mehansko zaprlo EGR-je. Takrat je potem avto delal BP doker nisem šel na morje, to je bilo 17.9.2024. Takrat se spominm, da sem tudi menjal olje in filter preden grem na dopust, ker je bilo pred mano 1500km vožnje. Res je bilo olje menjano 6.9.2024. SMS pravi, da se je naslednji dan prvič pojavila težava kajenja. Spomnim se, da je tudi nivo olja bil potem nad maximumom (vendar ne do X-a). Zaradi tega se je malenkost olja odlilo. Očitno avto ni zakadil do odhoda na morje (verjetno naključno, ker se mogoče nisem ustavljal oziroma neka kombinacija vklopov izklopov, ki so problem resetirali). No, 17.9. je spet prišlo do kajenja. Se spomnim, ker je bilo na poti na morje in je rahlo zamorilo prvi dan 🙂 

 

Tako sem se potem do decembra vozil in se pač sprijaznil, da ima avto ta problem. Kot opisano na začetku te teme, sem se pa za intervencijo odločil, ko sem videl, da je olje pod minimumom. Mogoče je pa bilo že od samega začetka, zaradi odlivanja v septembru? 🙂 Ker sem bil v naslednji dneh (po objavi te teme) malce v paniki glede vseh problemov, ki jih ima mazda, sem bil tudi zaskrbljen glede nivoja hladilne tekočine, ki je bil pod črtico minimum. Ampak to mi je potem Pelko demonstriral, ko je dolil samo 1 dcl in je bla ekspanzijska polna 🙂

Dodatno razmišljane #2: Ker je ta problem nastal praktično takoj po menjavi olja, je lahko problem v olju? V oljnem filtru? V povezavi z povečanjem pritiska olja?

Iz pragozda sem iskanje omejili na grmičevje in vrjamem, da bo tudi zajc vn pogledal 🙂

Hvala vsem, ki boste to prebrali in podali razmišljanje. Za morebitne nepoznavalske lapsuse se opravičujem, res nisem niti m od mehanika.

 

 

 

 

 

Popravljeno od Mjurie
Besedilo ni bilo objavljeno, samo sliki
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

- 2262 je dr Pelko rešil - menjava senzorja pritiska izpuha. Isto sem imel še taprvega notr, tako kot je napisal Thazz. Avto je zdej normalno vozen 🙏

- Čez 14 dni pa operativni poseg, ki naj bi trajal 3 dni. 🤞

So far, so good

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

- Po snemalnem dnevu se je pojavla napaka P2262. 
- Reset ECU-ja na Interclass cars (pravijo da turbina je ok)
- Zakadi še vedno. Dodatno zdej vrtljajo zlo nihajo, posledično dost vibracij. Avto v zasilnem načinu.
- V ponedeljek dr. Pelko menja senzor pritiska izpuha in reprogramira ECU.
🙏 da je mogoče /samo/ senzor fuč in da je bil problem /samo/ v neprimernih nastavitvah ECUja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Boss napisal:

Če se ne motim je nujno potrebno spremenit SW, ko se vzame ven DPF. Ker beleži vse in če dolgo ni regeneracije mu rata sumljivo. . Kot drugo je pa tam, kjer je bil DPF odstranjen potrebno dati blendo z manjšim pretokom, da simulira kontra pritisk in zmanjšano prepustnost, ko je bil filter še notri.

 

Če to ni bilo narejeno je tudi en od možnih vzrokov za ta kaos.

 

Zaslonke so bile dane notr, SW je bil spremenjen po odstranitvi DPF-ja in blokiranju EGRjev. 
 

Se pravi moram nardit ponastavitev na tovarniški SW in potem "nadgradnjo" na istem mestu?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano (urejeno)

Očitno je snemalni dan terjal svoj davek, saj imam po dolgem času prižgano lučko motorja :) Avtu malo manjka moči (predvsem 2-3 in 3-4 menjanje se opazi), ampak je vozen.

OK, bom dal na originalen SW. Lahko pričakujem kakšne težave, glede na to, da sta EGRja mehansko zaprta in DPF "modificiran"? Zaradi službe vse težko skombiniram v en dan in me zanima, ali se lahko kakšen dan ali dva (200 km recimo) peljem tudi s tovarniškim SW, brez da pričaujem resnejše probleme?

Popravljeno od Mjurie
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pravkar je vzupan3 napisal:

A ti je kdo spreminjal nastavitve računalnika (v primeru EGR odklopa)? Če je kdo posegal v racunalnik (spreminjal tovarniško nastavljene programe delovanja motorja), je tako kot je napisal Boss, v danem trenutku imaš nepravilno mešanico zraka in goriva in ti zakadi. 


Da, nastavitve so bile spremenjene prvič po posegu v egrja in dpf. Še vedno je dajalo kodo napake za egr-je, zato se je poizkusilo z drugačnimi nastavitvami. Potem je bil par mesecev mir in nato se je začelo pa dogajati kar je prikazano na videotu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Na posnetkih se tudi vidi, da se ikona motorja zatemni (ikona baterije in ikona AC ostane osvetljena) na infotainmentu (zato tudi skoči i-stop iz ready v not ready). To naj bi nakazovalo, da motor še ni dovolj ogret (vendar je, snemano je bilo po cca 1 h vožnje) ali pa da gre v regeneracijo dpf-ja. Na tujih forumih sem zasledil, da bi lahko bili injektorji fuč? 

Citat


"They don't suffer from DPF failure but Injector failure, mine went at 80k kms ( about 50,000 miles).
The effect is frequent DPF regens, the cause is worn injectors due to cavitation erosion of nozzle tips as the material or heat treatmant isn't man enough for the job."
https://www.mazda6club.com/threads/2015-mazda-6-2-2-diesel-constant-dpf-regen.451153/

"What you have to look at is what is causing the DPF to regen frequently ( every 52 miles, which is a problem). There is nothing wrong with the DPF, its doing its job.
The main cause is faulty injectors usually, I have been through this myself. Mine is a 2014 and it started to be noticeable mid 40k miles, 51k Kms +/- ."

"Option 1 is leaky injector seals, meaning engine oil gets into the combustion and fouling the DPF leading to 80-90km intervalls inbetween regens (~8.5L/100km so extreme highway fuel consumption)"
https://www.mazda6club.com/threads/dpf-regens-all-the-time.447367/



AMPAK: ne dviguje mi nivoja olja + porabo imam nizko (see ne spreminja že odkar sem kupil avto, - 3 leta) - 5.3l/100km

 

🤔🤷‍♂️


 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 17 urami je Z M A J napisal:

Upam, da sta danes z dr. Pelkom našla rešitev za težave?

 

P.S. sem se osebno potrudil in izdal nujno napotnico za avtomobilskega doktorja, hehe

 

Sem se na hitro ustavil na poti v službo. Hladilne je manjkalo samo cca 1dl. Ampak je možno, da se jo je po malo dolivalo med menjavami olja (cca 1x na 7-8 mesecev). Bomo diagnosticirali naprej. Avto naj bi bil po mnenju dr. Pelka v solidnem stanju:)

Mi je pa KONČNO uspelo dokumentirati te težave. Če imate dobre 3 minute, si poglejte spodnji video. Vsak komentar dobrodošel. Za slabšo kvaliteto se opravičujem, mobitel je videl že boljše dni. 
 

WWW.VEED.IO

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano (urejeno)

Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop :) Več sreče prihodnjič očitno...

 

pred 18 urami je vzupan3 napisal:

Kot je bilo napisano zgoraj je velika verjetnost, da tu ne tesni glava motorja (kar je znan problem pri teh motorjih). Dolij hladilno tekočino FL22 direktno v radiator (kovinski pokrovček nad radiatorjem) in boš hitro videl ali imaš nizek nivo.


SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22. 

Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 

Popravljeno od Mjurie
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano
pred 18 urami je Slivka napisal:

Kje se pojavi ta dim?

 

Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo...

 

 

Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...


Dim je iz izpušne cevi 100%. Pri speljevanju se nikoli ne začne kaditi, razen če kadi že od prej, ko sem stal na semaforju naprimer.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano
pred 15 minutami je Z M A J napisal:

@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino. :)

Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala!

Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv :)

Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.

 

Ravno to me najbolj bega (in ne samo mene, haha). Zakaj pride do dima iz auspuha, če je avto v prostem teku, ko recimo stojim na rdeči luči (in avto noče v start-stop način). Če držim sklopko, dela vse BP! Avto zdaj po 1500km enak nivo olja kot takoj po dolivanju. Dopuščam možnost, da se ga je preveč odlilo stran, ko je prvič prišlo do teh težav.

Sklopka ne drsi, avto lepo menja in kar se tiče tega ni težav. Je možno, da računalnik zmede nekaj, kadar želi preiti v start stop in poizkusi vklapljati regeneracijo ali kaj podobnega? 

Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 

Kakšne barve pa je dim? A to fejst kadi, ko je že ogret na delovno temperaturo?

 

Kadi samo ko stojim na mestu in je avto v leru, pod pogoji:

- start-stop je ready in 

- nogo spustim s sklopke.

Pa še to ne vedno... recimo da v 50%. Kot napisano zgoraj, se mi zdi da je večja verjetnost, da se to zgodi/začne dogajat po daljši vožnji na avtocesti.

 

Dim je bel/siv. Ampak ne prav bel-bel. Zakadi kar konkretno, traja pa 10-20sekund. Potem neha in avto normalno teče naprej, včasih gre pa celo v start-stop (se ugasne). 

Aja, pa preden začne kaditi, obrati za sekundo narastejo, kot da bi dal po gasu (ampak res minimalno... za +200 obratov recimo).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano
Citat

Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Tukaj sem sam napačno zapisal sosledje dogodkov:

- Najprej se je zabil filter oljne črpalke

- Potem se je napaka še enkrat pojavila (nizek tlak olja)

- Takrat se je potem menjalo vse (podložke, filter in čiščenje kolektorja)

 

EGRja in DPF se je odklopilo, ker je podoben primer in je to odrešilo težave. Meahniku zaupam, saj mi "dvojnega" dela niti ni računal, prav tako tisti, ki je programiral. Obrnil pa sem se na forum, ker mu/nama je zmanjkalo idej :) 

 

Kar je bilo je bilo, potrebujem rešitve. Zaenkrat torej:
 

- Injektorji fuč

- Kliči Pelkota

- Piši "miha20" 

 

Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel? 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.
Napisano

Najprej lepo pozdravljeni vsi,

 

Ker ne vem več kam naj se obrnem, sem se odločil prijaviti na forum in poizkusiti srečo še tukaj. Pred 3 leti sem kupil Mazdo 6, 12/2015, motor 2.2D 110kW s 127000 km. Dobre dve leti mi je služila super, na vidiku ni bilo nobenih problemov. Resnično sem bil zadovoljen z nakupom. Uporabljal sem jo (in jo še vedno) v 95% časa na relaciji Tolmin - Ljubljana - Tolmin, 2x tedensko. Naj poizkusim kar se da jasno napisati kaj vse se je pripetilo v slabem letu. Pri avtomobilskem žargonu nisem najbolj vešč, tako da se opravičujem, če bo kaj od napisanega nerazumljivo:

 

- Najprej se je slabo leto nazaj začela pojavljati napaka motorja, kar je privedlo do:

- Zamenjanega filtra oljne čprlake (pri pospeševanju je avto šel v zasilno delovanje, pumpa zaradi zabasanosti filtra ni uspela doseči zadostnega tlaka)

- Očiščen sesalni kolektor

- Zamenjane podložke injektorjev

- Še enkrat zamenjan filter oljne črpalke (ker ga je vmes še enkrat zabasalo)

- Zaradi napak motorja (koda egr ventilov in dpf filtra) odstranjen DPF in izklopljena egr ventila

- Zaradi ponovitve napake motroja, izklopljen tudi temperaturni senzor

 

Nekaj tednov je bil mir, potem pa se mi je poleg lučke motorja začelo vklapljati tudi SCBS in DSP lučka (izklop sistemov). Motor je izgubil moč, vendar je bil še vedno vozen (ni bil v totalnem zasilnem delovanju, kot v primeru padca tlaka olja). Sledila je nova reprogramacija (ker je en podoben primer z nastavitvami programer baje že imel), katera je dala mir cca 2 meseca. Vse super, mislil sem da je težav končno konec... In ko sem že mislil, da je sezona lučk zares mimo, se je začelo dogajati sledeče:

 

Po določenem času vožnje, ko je mazdica start-stop ready, se mi v prostem teku (ob čakanju na semafor recimo) v 50% primeri začne iz auspuhov močno kaditi. AMPAK! samo v primeru, da stopim s sklopke. Če sklopko držim, do tega ne pride NIKOLI. V 50% primeru ob spuščeni sklopki pride do vklopa start-stopa in takrat seveda ne kadi. Najprej se je ta fenomen začel pojavljati takoj po menjavi olja. Po 2 tednih je mehanik spustil malo olja ven in potem težav ni bilo (za nekaj tednov). Potem se je "kajenje" nadaljevalo nekako naključno. V tem času sem obupal in sem si pač rekel, da bom v prostem teku tiščal sklopko in to bo to. Po 7000 km (od zadnje menjave olja), sem ob dodajanju tekočine za stekla spotoma pogledal še nivo olja. Bil je POD minimumom. Sedaj se ga je dolilo, ampak tej stvari hočem priti do dna. Lahko da je za koga tukaj stvar ekstremno enostavna. Meni in mehaniku stvar ni jasna. Dodatna opažanja, ki bodo mogoče nekomu v pomoč:

 

- Kadar začne (ko sem na mestu) kadit, po 20 sekundah neha in avto večinokrat gre v start-stop

- Ker problem izginja in se zopet pojavi "naključno", težko trdim slednje,a vendar: Ko problem ni bil prisoten po kakšen teden, se je po dolgi vožnji po avtocesti (100 km+) spet pojavila težava kajenja (tak imam občutek). Vožnja v službo Tolmin - Ljubljana - Tolmin vsebuje samo 25km avtoceste v eno smer (Logatec - Ljubljana).

- Avto ima sedaj 195000 km.

 

Iz srca hvala vsem, ki ste sploh bili pripravljeni prebrati zgornji zapis. Posebna zahvala pa vsakemu, ki si bo vzel čas in predstavil kakeršnokoli rešitev/pomoč/predlog/napotitev. Dobi za pir, dva, tri... ma gajbo!

 

Ker drugače me ma, da jo (mazdo, ne gajbe) zapeljem v potok in je to to. 

Hvala in Lp, 

J

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.