Najden vzrok za ?uden zvok pri nizkih obratih. Ohi?je v katerem se nahaja zra?ni filter se je stikalo ob notranji blatnik ter ker so o?itno v obmo?ju 1400 do 1800 rpm najve?ji tresljaji motorja, je bilo v tem obmo?ju tudi sli?ati zvok v kabino, ki se je prena?al po ?koljki avta.
Pri odkrivanju tega zvoka najden nov ?uden zvok pri 2400 rpm. Mislim, da je v turbini (saj se nahaja na desni strani motorja - gledano s prednje strani proti kabini)
Brez panike ?e nobeni 6ki ni crknila turbina vsaj z takimi zvoki,ko turbina crkne ne ropota ampak avto ne gre nikamor ve?.
Hvala za tola?bo glede turbine.
Pri meni se zvok pojavlja tudi ko je motor vro?. Zvok je podoben kot s bi se nekje neko ohi?je oz. kaj podobnega drgnilo ob kaj drugega. Je pa nekje v bli?ini turbine. Sicer je zadeva nekoliko te?ko preverljiva, ker se zbok najbolj glasno poka?e med vo?njo (cca 1800 rpm), na mestu se pa glas sli?i samo ?e za kratek ?as potisnem na plin (pri cca 1100 rpm).
Pribli?no 1 mesec sem lastnik mazde 6 SC 136 KM, l.2004 (146000 km).
Danes so se mi za?eli pojavljati podobni glasovi kot so opisani zgoraj in sicer pri 1000 - 1500 rpm. Tako, da za?nem jutri tudi jaz iskati vzroke za glasove pri serviserjih. Upam, da glasovi niso povezani s turbino, ker zna to potegniti za sabo kar lepe stro?ke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najden vzrok za ?uden zvok pri nizkih obratih. Ohi?je v katerem se nahaja zra?ni filter se je stikalo ob notranji blatnik ter ker so o?itno v obmo?ju 1400 do 1800 rpm najve?ji tresljaji motorja, je bilo v tem obmo?ju tudi sli?ati zvok v kabino, ki se je prena?al po ?koljki avta.
Pri odkrivanju tega zvoka najden nov ?uden zvok pri 2400 rpm. Mislim, da je v turbini (saj se nahaja na desni strani motorja - gledano s prednje strani proti kabini)
LP Dare
Povezava za deljenje
Deli na druge strani