4 leta nazaj, ko sem kupoval ta avto (imel je 230kkm), mi ni nihče omenil, da je zadeva že zrela za odpis oz da bo kmalu motor šel po gobe.
No kakorkoli avto sedaj dela brez problemov in mogoče sem samo jaz tisti ki vidi težavo še preden je sploh nastala. Kot trenutno opažam je bil problem v zadnjem tankanju dizla.
Dodal sem DATAFUEL čistilec goriva in trenutno kaže, da je bil to vzrok težav (voda in ostale primesi v gorivu).
Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja....
Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km.
Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj. Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen.
Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake.
Kaj predlagate, je za poskusit ali ne? Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese.
Danes je Pelko eno 6-ko 2004 tako po?timal, da je ?e sam navdu?en nad rezultatom. No, ni menjal le vztrajnika in sklopke, ?eprav bo pa ra?unal le to in ni? drugega. Ve? upam, da ?e v kratkem pove njen lastnik, ki je prej jamral, da avto ne gre nikamor in res je bila vo?nja kot da sploh nima turbine (ne govorim o vztrajniku, ko je bila vo?nja itak precej treso?a in je Simon rekel, da ?e bilo ?e najve? 1000km, potem bi bila pa veselica in ogromno ?kode po motorju, ker bi se vztrajnik razletel).
Pozdrav vsem!
Da se ?e jaz osebno oglasim, kot lastnik oz. skrbnik tega avta, ki ga vozi moja ?ena.
Zadeva je bila slede?a:
?e tekom lanskega leta sem opazil, da avto nikamor ne gre. Ni imel nobenega "turbo pospe?ka", tako da sem vedel, da nekaj ne ?tima, ampak ker se je ve?ino z avtom vozila ?ena nisem imel kak?nih hudih ambicij zrihtat ta avto (povpre?na poraba goriva se je na relacijah ?e vedno gibala cca. 6,0 l/100km pri vo?nji po omejitvah oz. +-5% - tako da kaj hudega z avtom ni moglo bit narobe). Ko p je proti koncu leta ?e sklopka za?ela spodrsavat, pa sem vedel da avto potrebuje servis. No, kot var?en uporabnik avta sem se malo pozanimal glede stro?ka - menjava sklopke, lastna dostava materiala, storitev ki jo ponuja "ZMAJ" itd.
Na koncu sem izbral storitev Zmaja, ki mi je avto prevzel doma v popoldanskem ?asu (pohvalno) in ?ez 2 dni (po vnaprej?njem dogovoru) v popoldanskem ?asu avto tudi vrnil. Storitev predaje in prevzema avta se mi zdi fajn, ker nimam nikakr?nih komplikacij kdo me bo peljal na servis in kdo pri?el iskat. Kar pa se ti?e stro?ka tega pa je bilo to zame brezpla?no. PRIPORO?AM!
Avto, ki sem ga dobil nazaj dela ODLI?NO. Sicer ga ?e nisem imel mo?nosti preizkusiti na AC, vendar pa pobegli konji so se vrnili in sedaj ima avto spet vpre?enih 136konj. Kaj tukaj pomeni menjava sklopke in koliko je bilo ?e dodatnega dela jaz ne morem komentirati, ampak celoten stro?ek prevzem in oddaja avtomobila pri meni doma, ves material za sklopko, vztrajnik in te stvari, material, ki ga je porabil za vprego pobeglih konj (gotovo je bila menjana cev iz intercoolerja do motorja -vem da je bila ?e utrujena) in ?e kak?na druga malenkost + delo. Vse skupaj me je stalo to?no 900?. Meni se zdi to ugodno.
Dobro pri vsem tem pa je, da sem dobil garancijo na delo in material. To je pa tudi nekaj.
Na koncu lahko komentiram ?e, da na avtu so z menjavo sklopke, vztrajnika in ostalih zadev odpravljene vse vibracije in ?e koga moti, da se avto trese v prostem teku (kot bi vozil TDI traktor) naj povem, da je temu kriv vztrajnik - sam, tega prej nisem vedel. Vibracij je sedaj toliko, kot bi imel bencinarja in ?isto ni? ve?. Hrup od dizla pa je seveda ostal.
Beja iz Zavrha pod Smarno Goro se ukvarja s takimi zadevami ... >> http://www.beja.si
Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.
Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.
ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.
p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)
?ivjo!
A to pomeni, da sedaj vozi? brez te lopute?
Imam namre? podoben problem... Sicer CD136, ampak simptomi so isti.
Kar pa se ti?e "save mode"... no tega mi ?e ne dela. Mo?i pa vseeno nima toliko kot pred enim letom (mo? je postopoma padala - na oko ima zdej max. 90KM in nobenega ?ivega ve?)
Pred nekaj meseci sem menjal desno pesto... ponaredka se ni dalo dobit, zato mi je mehanik montiral original Mazda... mislim da je blo 160? + le?aj + delo. Menjat sem ?el pa zato, ker mi je pokal le?aj na ovinkih.
V?eraj pa sem peljal avto na servis zavor... diski in plo??ice so bili stari 2 leti oz. 30kkm. Ker se je vse treslo, ko sem zaviral - sem zelo ob?utljiv na tehniko v avtu in takoj ko se kaj zgodi za?nem brskat in poizvedovat kaj bi bilo narobe.U glavnem ker nisem vedel kaj bi bilo sem mehaniku rekel naj pregleda vse in ?e je treba naj mi zamenja ?e levo pesto ?e je slu?ajno to. Izkazalo se je, da je levo pesto OK, da pa so cilindri zani? - da ne odvajajo dovolj hitro plo??ic stran od diska in se je zato disk grel in posledi?no zato rahlo skrivil. U glavnem diska sta sedaj postru?ena, cilindra pa je uspel obnoviti in glede na prvi ob?utek mi je mehanik prihranil kar nekaj ???, ker ve?ino mehanikov bi ?lo menjat cel komplet cilindrov, diske, plo??ice in ?e levo pesto. Ni? ne re?em, mogo?e sem naredil napako (menjava vseh delov je ?e vedno mogo?a), samo glede na to, da ?lovek nikol ne ve kaj je ?lo res narobe se spla?a tudi kak?no stvar popraviti, ne pa takoj menjat. Koliko je bila to pravilna odlo?itev pa bo pokazal ?as.
Aja pozabil sem napisat... vse to sem delal na M6 l. 2004.
Vem da je tema ?e stara pa vendar, problem je zame nov.
S na? serviser iz Medvod je pri ?i??enju mre?ice na?el kar nekaj aluminijastih del?kov (velikost cca. 3x4x5mm) na mre?ici v karteju.
Sedaj me pa zanima, ali se mogo?e komu sanja kaj bi ti del?ki bili? Ali je lahko to del?ek enega od batov, ?eprav bi jaz prej sklepal, da je del?ek ojnice - glede na obliko.
Serviser mi je rekel, da je to del?ek bata, vendar nekako mi to ne gre, ker avto te?e zelo mirno, edina razlika je, da za 136KM motor nima pri?akovanih pospe?kov.
Avto je Mazda 6, letnik 2004, in ima 200kkm (kolk so realni kilometri ne vem, ker sem lastnik avtomobila ?ele pol leta).
aha, no jest sem si sprintal z neta TUV od felten AEZ, na katerem pi?e katere vse dimenzije pa?ejo na 323f oz. 323BA in napisana je tudi dimenzija 195/50/15. Se pravi da grem jest s tem na LPP in se pa? prijavim tako kot je treba in bi moralo izi ?ez, ?eprav imam feltne druge znamke? Samo ?e nekaj me zanima, a se v homolomo vpisuje dimenzija ali tudi znamka felten? Jest bi vsaj dimenzijo notri vrgel, baje da pride 3000sit ?e ?e ima? nov karton?ek.
A ne napi?e dimenzijo gum uvoznik v homolomo? Ok res da prej nisemimel karton?ka, pri novemu sem pa prosil naj mi ?e dimenzijo 195/50/15 vpi?ejo, ko sem pa dobil od njih karton?ek pa ni bilo vpisano sam se mi pol ni ve? dal te?it ker bi moral verjetno spet kaj pla?ati.
Poglej
narobe si me zastopu
men so na LPP rekl ali potrdilo od MMS ali TUV od katerihkoli feltn k majo not dimenzijo 195/50/15 in mazda 323F BA omenjeno
ampak 100% mor? jit pa na LPP in zaprosit za PILDEK o predelavi vozila kje ti avto tehni?no naprej pregledajo (gabariti, zavore, vpetje kolesa itd. ) no in tu zraven rab? met enega od zgoraj omenjenih papirjev!!!
aja ?e stro?ek... okol 12000SIT ?e se prov spomnem
imam lite feltne 15" ki sem jih hotel homologirati, vendar papirje zanje nisem nikjer dobil ker so pa? NO NAME, sej na enem sre?anju v lj so se nekateri prepri?ali o tem in nih?e ni vedel kaj bi loh z takimi feltnami
v glavnem
letos preden sm zamenjal pnevmatike sem se odlo?il da se grem pozanimati kaj storiti v tem primeru ko ni papirjev od feltn ki jih vozi?...
no pa sm ?el tja in se naredu nevednega kaj vse potrebujem pa so mi pojasnili postopek, in ko me zopet povabijo na pregled vozila (zavore, vpetje, gabariti ....) no in na koncu ko je blo treba urediti dokumentacijo me je gospod prosil za papirje, jaz pa sm mu odvrnu da jih nimam... pa mi je reku kuko to pa sm mu povedou da sm pa? kupil rabljen avto z ?e montiranimi feltnami, in da na feltnah NI nikjer odtisnjen znak od proizvajalca. Pa mi na za?etku neki muti, potem sm ga pa upra?ou v ?em je sploh fora originalnih papirjev (saj bi loh tut montirou 15" ?elezne feltne) no v glavnem pri?la sva do zaklju?ka da mu lahko prinesem:
-potrdilo od MMS da na ta avto pa?ejo tudi moje pnevmatike 195/50/15
-ali pa TUV od poljubnih felten (kar sem tudi naredu (sprintou iz neta prvi TUV, ki sm jih najdu in jim ga dostavil)
tako da sedaj po enem mescu sm pa dobu po po?ti vso dokumentacijo
in se sre?no vozim z "legaliziranimi" feltnami naokoli
LP Rok
PS. Da ne bom samo hvalu: oni pravijo da bodo papirje poslali v roku 30dni jest sm jih 30 dan klical pa so mi odgovorili da jih bodo takoj jutri uredili in dali na po?to... kar pomeni da sm jih dobil po 33 dneh ampak to sedaj sploh ni pomembno
A je kdo od vas imel izkusnjo tuki da je kupil rabljen avto ki je bil rahlo predelan (eibach amortizerji, pnevmatike 195/50/15, zadnji spojler), pa je imel zeljo vse dodatke homolgorati s tem da se ne ve kdo je vse te predelave opravljal.
Sm sel na LPP pa sm se prijavil v vrsto, pa so mi rekl naj dobim papirje za vse te predelave oz. naj navedem izvajalca predelav...
no za eibache sm ga najdu sam kaj nej pa z feltnami naredim k ti jih loh montira vsak k ma 15min casa??? pa spojler isto??
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo,
4 leta nazaj, ko sem kupoval ta avto (imel je 230kkm), mi ni nihče omenil, da je zadeva že zrela za odpis oz da bo kmalu motor šel po gobe.
No kakorkoli avto sedaj dela brez problemov in mogoče sem samo jaz tisti ki vidi težavo še preden je sploh nastala. Kot trenutno opažam je bil problem v zadnjem tankanju dizla.
Dodal sem DATAFUEL čistilec goriva in trenutno kaže, da je bil to vzrok težav (voda in ostale primesi v gorivu).
Več bo znano, ko bom skuril še več goriva.
DATAFUEL DIZEL ČISTILEC – Datacol
Avto pa seveda ostane pri hiši.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani