Sicer je tema ?e kar nekaj ?asa stara, pa bi vseeno rad malo podebatiral okrog porabe. Ker sem razmeroma nov na forumu nisem ?e kaj dosti pisal. Sem lastnik Mazde 6 SPC 143KM in zdi se mi da mi kuri zelo veliko. Poraba se mi giblje tam okrog 7,8-8,5l/100Km. Zdi se mi malo pretirana saj ne veliko pretiravam z gasi. Namre? po avtocesti furam povpre?je 130km/h, imam mestne in primestne vo?nje. Skratka nek normalen in povpre?en voznik omenjenega avta. AJa pa ?e to vedno gledam da ne pretiravam z obrati in furam da lepo te?e tam okrog 2000 obratov in manj. Hvala vam za odgovore. No upam da tema ni ?e prav usahnila in da, bo kaj odziva.
Lp,
Iztok
?ivijo,
tudi sam imam ?estico z enakim motorjem in podobno porabo poleti, ko imam 17'' feltne in ve? ali manj ves ?as klimo na auto. Sem pa kar dinami?en voznik, tako da se mi taka poraba ne zdi ni? nadpovpre?na.
?e grem na relacijo 100km + in vo?njo po omejitvah, imam porabo pribli?no 6,5l.
?koda, ker mavrica obstaja! Ni dobro biti kot fjakarski konj.
Hladni zagon res ni najbolj zdrav . Zakaj aditivi to prepre?ujejo, zato ker na drsne povr?ine naredijo nekaj mikronov debel sloj (zmanj?a se toleranca) z ''bolj?imi'' drsnimi lastnostmi. Pri vsakem zagonu in delovanjem je manj?e trenje, posledi?no manj?a obraba, man jalove tolpatne energije. Stvar enostavna za razumeti in ?isto logi?na.
Ampak tudi ta mikronski sloj se obrablja, delci so res majhni, so pa! Kam grejo, izgorijo( mislim da ne, ima vi?je gori??e kot olje) , se usedejo na dno karterja in v oljni filter( ?e v filter ?e najbolje, ker ga na vsak servis menja?),....?
Zaka te dodake ne dajo v motorna olja in bi vsi pridobili? Ali ?e vedno ni dokazano, da ni pravega efekta?
Rezultat: po dveh letih se je rja pojavljala na vseh koncih in krajih navkljub temu, da je napravica kao delovala normalno.
Bravo, vse si napisal, po dveh letih se je pokazalo, da te je strokovnjak z dolgoletnimi izku?njami po domaa?e ''nate...''. Je pa sigurno imel tudi vsa dokazila in ustrezno dokumentacijo, da ti res prodaja kar govori.NI ane!
Zanimivo, da se ?lovek ?e vedno dovoli prepri?ati po ustnih hvalah in da klub temu, da se je ?e opekel na podoben na?in, ?e vedno probava.
Nisem nikjer napisal, da ne deluje , samo ?udi me, da ?e vedno (15let, odkar sem jaz prodajal QMI) se ni ni? spremenilo, ?e vedno nobeden, ne samo goldi, nima enega dokazila, da to res deluje. Razni T?V in CE izjave samo potrjujejo, da ustrezajao zahtevam ''kvalitete'' dr?ave. ?udno, da firme kljub temu, da vlo?ijo veliko denarja v razvoj maziv, nimajo denarja pa za meitve raziskave za da doka?ejo, da mazivo/dodatek deluje.
Ko boste kaj naredili tudi na tem podro?ju bom prvi v vrsti za nakup! Do takrat jaz menjam olje in filter na pol intervala!!
Vzame? merilno palico, da? malo olja s palice med prste in "preizkusi?" mazalno sposobnost olja z drgnjenjem prstov. Ta test obvlada veliko mehanikov tistih "ta pravih".
TO niso bu?e, je bu?no seme, ki spodbuja I.Q.
Lahko dolo?imo mazalno sposobnost z dobrim poznavanjem parametrov oljnega pritiska in dopustnih odstopanj pri dolo?enih obratih, ?e je vgrajen precizen manometer olja, druga?e pa je "testiranje" mazalnih sposobnosti olja brez ustreznih naprav (pre)drago bu?no seme, ki po dolo?eni uporabi pove?a I.Q. do meje, da se lahko ugotovi?, da gre za nategovanje, v katerega verjamejo celo nategovalci.
No vidi? pa sva pri?la do istega rezultata, to da menja? olje na polovici intervala in to da da je tale goldi superorien , vse brez enega podkrepljenega dokaza !! Pa ?e vedno, za olje po 10.000km ( druga?e se obraba olja kontrolira po urah) bi kar hitro na?el meritve !
Ne me?i v isti ko? industrijo in avte! Tale tvoj izjemno obremenjen reduktor se vrti s kak?nimi vrtljaji, verjento na 6000min-1, sigurno ja !
Tole z bu?nim oljem si kje prebral ali tudi ti prodaja? tako olje, ki zvi?uje I.Q., ker potem na tvoje 15letne izku?nje in reference sigurno pomaga.Bu?no seme bi pa res rabil, ker tele tvoje izjave so take, da bi kokice ali pa seme za ''glodat'' rabil zraven.
Najbolj?i pokazatelj delovanja bonda je dolgoletna praksa. V SLO 15 let, na splo?no pa 18 let.
Nekje sem navedel rezultate laboratorijskega preizkusa u?inka na povr?ino (Ra, Rz, Rmax in HB) pri paru preizku?anih materialov jeklo-jeklo pri zmanj?evanju trenja in obrabe mazanih z motornim oljem, in istim oljem z dodatkom. Poi??i.
Lahko ima? ?e tako lepo listo standardov, ki jih olje zadovoljuje, ?e tega ne potrdi tudi praksa. Npr. Dexelia ima vse lepo izpisano kaj da zadovoljuje, v praksi pa lahko naredi s....je.
Toliko o raznih teorijah.
Bond se je pokazal v najte?jih, ekstremnih pogojih delovanja v industriji.
Kaj bi ?e ?elel.
Jaz sem 15let nazaj QMI prodajal v Slo, pa smo iste bu?e prodajali kot ti zdaj!
Pa ti ve?, da je pri preizku?anju trenja med jeklom in jeklom tudi voda mazivo oz. zmanj?a trenje.
Razne teorije bi bilo fajn podkrepiti z kak?nimi rezultati preizku?anj.
Saj nima veze, kot je ?e nekdo napisal, ?e verjame? da pomaga, potem sigurno je nekaj na tem.
Sem pa mesec dni nazaj na Mazda servisu v Lj spra?eval njihovo mnenje o aditivih in mi je mo?akar lepo potrdil moje prepri?anje, ?e ima? ob?utek da olje v ma?ini zgublja svoje mazalne sposobnosti raje naredi interval menjave olja na polovici predpisanega in bo? sigurno najve? naredil za avto.
OK, super fajn, ampak, na treh straneh nisem pa nikjer zasledil enege testa, enega pordlila laboratorija, da je tale goldi res superorien, samo tam pi?e to, tisti forum navaja tisto????
Sme?no ali pa tudi ne, da dodatki QMI, Liquimoli, STP,..... tudi za goldija se ne da dobiti testov (ampak ne internih od proizvajalca) od uradnih in?titucij, ki opravlja meritve, da je to res, kar prodajate.
Oziroma Nemci so pred leti naredili test ca 5ih aditivov in efekta ni bilo!!
zanima me kako se demontirajo letvice na vratih pri ?ipah (?rne barve) in ?migavci na blatnikih pri mazdi 6 2006.
Namre? lotil bi se poliranja in bi pobral te letvice in ?migavca dol, da se nebi matral z limanje ali pa s pucanjem polirne mase, ki se nabere po ?pranjah kotih.
Nekaj me zanima, v motorno olje doda? 5-10% zlatkota, ki zman?uje trenje, kateri se posledi?no pove?a zaradi prisotnosti nafte v olju. Kljub temu, da si dodal zlatkota ima? ?e vedno nafto v olju ????Kako se pa zlatko ve?e, na povr?ino glede na to, da je prisotna ?e nafta??
In ?e nekaj pri uporabi aditivov na osnovi teflona ali mikrokerami?nih polimerov, stvar deluje dokler jo redno naliva? v motor, ko pa neha? se pa znajo pojaviti problemi, ker se teflon ali kerami?ni film za?ne zaradi obrabe/dotrajanosti lu??iti in lahko pride do zama?itve filtra ali ?ob ????
?e mi lahko kdo pojasni moje dvome, oz. razlo?i kako je s tem !
A je mogo?e dobit stre?ne nosilce za karavana M6 stari model v srebrni barvi, oziroma jih pobarvati? Ampak verjetno bi se na barvenih hitro poznalo, kje imam ponavadi montiran prtlja?nik, a ne?
Lahko zaupa? kateri SW, kateri kabel itd. Rabim za M6 bencin in dizel oba krat faceliftana modela.
A mogo?e kdo ve ali je res, da se za M6 ne dobi original stranske sen?nike? Kli?em zdajle na Mazdo in pravijo, da tega za 5 vratni model ni, bodo pa preverili.
Jaz sem spra?eval za stranske sen?nike karavana in ni dobavljivo/delajo original, lahko si omisli? samo univerzalne.
Gelde nepokvarljivosti Japonskih vozil si lahko zastavo izobesijo samo zaradi starih ?asov, ker tele novej?i modeli so le bleda slika japonske kvalitete je pa res da so drugi (evropejci, azijci,..) ?e slab?i.
Glede servisov nevem zakaj delate probleme, kupi? materijal v trgovini z avto deli in ga pelje? k va?kemu mojstru in pri?para? 50% .
Pa ne zdaj pa, da ne ve? ?e on zna vesoljsko tehnologijo Mazde popravit in da ni garancije in ?tempiljke v servisni.
Sam odlo?it se morate ra?un z garancijo in originalnimi dela ali pa brez ra?una in garancije !!
Na mojem avtu( M6 143, 2006) prej?ni teden naredili servis na 60 kkm in 495? .
menjali isto kot pri tebi + nafti filter in zavorne plo??ice. S tem, da so me poklicali, ko je bil servis opravljen, ?e mi lahko gratis naredijo spodnjo za??ito avta, kontrola tesnosti hladilnega sistema in kontrola turbine s tesnenjem.
Kot ste ?e prej omenili, da se servis narediti precej ceneje, ?e ne celo za 1/2 cene , SAMO brez ra?una, brez garanciije,..
?e bo? potreboval ''neoriginalno'' (tudi mazda ne proizvaja sama sklopk in vztrajnikov) ti lahko jaz zrihtam vse kar ima Euroton-LUK sklopke in ?e ?eli? tudi od sachs sklopka. Imam kar nekaj popusta !
Avto sem kupil natanko eno leto nazaj, rabljenega l.2006 in se je kmalu za?elo s problemi:
1-Pridem do avta, ga nikakor ne morem odklenit, ko sem ga odklenil mi je po v?igu ves ?as svetila lu?ka KEY(rde?e), kot da ni prepoznal kartice (nimam klu?a, ampak kartico)
2-Display od radija je do?ivljal ruske, japonsek in ?e katere fonte za prikaz radijske postaje
3-ko je bil avto na soncu, mi je kljub temu, da ni bilo nobenega na sovoznikov sede?u, piskal, da je nepripet sopotnik
4-zadnja situacija je bila, da nisem mogel avta odklenit niti v?gati.
K sre?i lahko napi?em senacijo vseh napak:
od 1- zamenjali nizkofrekven?no antenico v zadnjem odbija?u
od 2- zamenjali display
od 3- zamenjali sedalni del sede?a
od 3- zamenjali baterijo v kartici.
Hvala ne vem komu, da se je tako iz?lo, ampak vedno bolj opa?am, da miti o nepokvarljivih japoncih, so samo miti!
Konec koncev, sem pa zadovoljen z Mazdo, imam prilo?nost probati kar nekaj avtomobilov in lahko re?em, da M6 zadovolji moje potrebe avtomobila.
Ravno tako tudi Servis v BTC-ju, opravlja svoje delo korektno, kar pri nekaterih drugih znamkah precej ''?epa''.
Tudi jaz imel enak problem z mojo 6-ko, vendar semimel sre?o, da imam avto ?e v garanciji in so mi dispay zanmenjali.Kot so mi zaupali na servisu, se naj bi to kar pogosto dogajalo pri 6ki.
V?asih smo take probleme re?evali, da smo na hrbtno stran, kjer je pri M6 plehek namazali z lakom za nohte.In je lak absorbiral vibracije oz. cviljenje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ivijo,
tudi sam imam ?estico z enakim motorjem in podobno porabo poleti, ko imam 17'' feltne in ve? ali manj ves ?as klimo na auto. Sem pa kar dinami?en voznik, tako da se mi taka poraba ne zdi ni? nadpovpre?na.
?e grem na relacijo 100km + in vo?njo po omejitvah, imam porabo pribli?no 6,5l.
Lp, Matja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani