Ne moram mimo vsega prebranega, da ne bi napisal nekaj in predvsem iz svojih izku?enj.
Vsi ki vozijo vozila na redne servise naj se ne slepijo, kaj vse jim tam pregledajo, popravijo, zamenjajo, ...
Ni vse tako ro?nato in to si upam trditi.
Poobla??eni servisi ?e zdale? ne dose?ejo ravni kot kak?en DOBER serviser, ki se resni?no potrudi in delo opravi korektno, po?teno, predvsem pa natan?no, saj ve, da bo le tako ?e imel stranke, ki se bodo vsaki? zadovoljne vra?ale.
Poobla??eni serviserji pa ra?unajo na koli?ino prodanih vozil, kar pomeni da servis lahko lepo ?ivi.
Preverite samo ali so vam vedno na REDNIH SERVISIH vgrajevali ORIGINALNE dele za va?a vozila
Servisni intervali so natan?no opisani v tabeli, ki jo lahko dobite za vsako vozilo, ?e tak?en dokument le zahtevate in ?e ?e pi?ete o rjavenju vozil Mazda, ti posegi pri rednih servisih nimajo z rjo prav nobene zveze, zato tudi kupec sam ni kriv, da vozilo rjavi. TO JE NAPAKA PROIZVAJALCA!.
Primer:
avto ni redno servisiran in vam odpove sklopka!?
Sami ste prepri?ani, da to ni va?a napaka in kaj boste naredili?
Osebno sem se boril do konca in dosegel garancijsko zamenjavo, sej je bila to o?itna in stvarna napaka proizvajalca.
avto ni redno servisiran in se vam za?ne kar naenkrat ko odprete voznikova vrata ogla?ati alarm!?
Serviser prvi? pove, da je napaka nastala zaradi stika, ki je posledica vlage, drugi? spet re?e, da je napaka zaradi nedelovanja lu?ke v prednjem sovoznikovem predalu, ...
Pa ga vpra?am, ali sem jaz kriv za tak?no napako. Ne niste, mi odgovori ampak to se dogaja z elektroniko pri novih avtih in ?e poseg bo potrebno pla?ati, ker avto ni ve? v garanciji.
Zagrozil sem mu, da zaradi vseh malenkosti za katere sem moral na servise in porabljal svoj ?as ter denar, zahtevam, da najprej meni pokrijejo vse nastale stro?ke, potem pa bom to storil tudi sam, ker v nasprotnem primeru bom poklical g. ?vanuta ali pa pisno kritiko naslovil direktno na Mazdo.
Vam povem, da ima vsaka plo??a dve strani in kar naenkrat so vsi naduti lahko prijazni, zoprni veseli, ...
In kaj zvem in dobim dokument, kak?ne pol leta po tem dogodku, da je Mazda to napako zaznala kot tovarni?ko in JO SERVISERJI MORAJO ODPRAVIT - kao vpoklic.
avto ni ali pa je redno servisiran in vi vgradite plinsko napeljavo!?
Pa vam na servisu serviser re?e, na amortizer, le?aj, rjo, ..., pa ni garancije, ker ste vgradili plin.
Tak?ne bolane si privo??ijo in seveda ra?unajo s tem, da bo ve?ina podlegla.
Pa ne nas met za norce vse v tej mali Sloveniji sej se nismo rodil iz epruvetke in se skozi ?ivljenje ni? nismo nau?ili ali skusili.
P.S. ?e ste po?teni do sebe in drugih in veste, da niste vi krivec za napake, ki so ?lamparija proizvajalca in servisa SE BORITE DO KONCA!!! pa ?e tudi z malimi gro?njami, ampak to ne velja samo pri avtih.
Ja tak?ne anomalije se pa? lahko dogajajo pri nas, v nekaterih primerih ?e vedno "balkanski" Solveniji.
Imel sem tudi ?e kar nekaj te?av in te?avic z Mazdo3 in povem vam vsem, da sem si vse napake skrbno bele?il (napaka, datum, ura, ipd.) kot nekak?en dnevnik.
Ko pa so tisti za katere mislimo da so pri nas v Sloveniji strokovnjaki (serviserji) hoteli uveljavljati svojo filozofijo, sem jim samo razlo?il, da imam vse skrbno zapisano in v kolikor ne nameravajo korektno re?evat NE MOJIH NAPAK, bom prisiljen te?avo sporo?it Mazdi na Japonsko in jim bodo potem pa? drugi povedali kak?no je njihovo poslanstvo in kaj morajo naredit.
Mazda kot korporacija tak?nih zadev nikakor ne tolerira!!!
Predlagam, da v tak?nih primerih ali skrajnostih skrbno zapi?ete celotno kronologijo in v ustrezni obliki, lektorirano angle?ko besedilo posredujete direktno na sede? podjetja Mazda Japan.
PREVERJENO - ZADEVE SE VEDNO RE?IJO V KORIST STRANKE!!!
Malo sem pogledal sklopke neoriginal na naslovu LINK
?e je 2.0 bencin je cena 320?.
?e je dizel je cena 360?, ?e pa je poleg ?e dvomasni vztrajnik in verjetno je cena 783?.
?e prav vidim je Mazda najdra?ja od vseh
Sklopke, so res te?avne pri mazdah in ?e bo? malo bolj pogledal po netu bo videl, kar nekaj nezadovoljnih, ki jim je odpovedala. Meni osebno je na M3 odpovedala pr 78.000km in sem zahteval zamenjavo v garancijskem roku, ker sem vztrajal pri trditvi, da za napako nikakor nisem kriv sam, saj na avto, ki sem si ga kupil povsem sam, zeloo pazim. Prej sem imel 323F, ki je imela prevo?enih 180.000km in nisem imel nikakr?ne te?ave s sklopko, doma imam tudi Peugeot 106 letnik 1995 z 140.000km in tudi z njim nikakr?nih te?av.
Osebni menim, da ?e si prepri?an v to, da si s sklopko oz. avtom ravnal kot je treba, lahko tudi zagovarja? svoje argumente.
Osebno sem vztrajal pri svojem, v kolikor pa bi me kaj veliko zajebaval, pa sem bil pripravljen tudi obvestit Mazdo direktno na Japonsko.
Tudi mama je kupila, sicer rabljeno 626 2.0D in ji je sklopka odpovedala pri 89.000km, prej pa od fi?ota naprej na novenem avtu!? Je pa res bil avto rabljen in se ne ve povsem, kako ga je tusti stric od 58let vozil.
?e si prepri?an vase in ?etudi je avto ?e kak?no leto ?ez garancijo, se izpla?a vztrajat, saj ima vsak poobla??en servis mo?nost garancijskih popravil po poteku garancije, ?e so te napake stvarne, je pa tudi res, da te stvarne napake zvito skrivajo in jih ne priznavajo!
Res pa, da so na?i trgovci, predvsem pa serviserji oderuhi, ki gladajo samo na svoje riti, na nas kupce pa samo takrat, ko nam vsi slinasti prodajajo, predvsem nove avte.
No pozdravljeni vsi ki ste BILI mnanja, da je mazda ZAKON. Jaz ?e vedno upam, da je med kvalitetnej?imi, bi pa tebi mazda3, odgovoril oz. povedal, da se je to zgodilo tudi pri moji trojki 1.6i in, da sem vztrajal pri tem, da je to napaka, ki nikakor ni povezana z mojim na?inom vo?nje, ?e manj pa z grdim ravnanjem.
?e ?eli? me lahko tudi kontaktira? na tel 041-239-322, da tem na?im poobla??enim prodajalcem in servisom malo zakurimo pod ritjo, napak je namre? ?e kar nekaj ...
Sam osebno mazde ne vozim na servis od 20.000km naprej, saj so ?e pri tistem "pokanju" ob speljevanju na njej posku?ali ne vem kaj in sem jim povedal, da se na mojem avtu, za katerega sem sem, brez pomo?i mamice od?tel 4,2 mio, pa? ne bodo u?ili.
Stvarne napake na avtomobilih so pogosta zadeva, zato vsem svetujem, da ?e se vam zgodi nekaj nenavadnega, pa ?e tudi je to ?e po prete?eni garanciji, ne nasedate serviserjem, ki vas ?elijo na vsak na?in obrat za nekaj ali celo veliko eutov. Vsak servis ima fond za re?evanje podobnih primerov, ?etudi po prete?eni garanciji.
Sicer so pa servisi vredni svojega denarja in ?e nisi zraven, jim ni kaj dosti za zaupat - PRE?IVET JE TREBA - eni tako, drugi pa malo druga?e. ?alostno je samo v toliko, da se eni trudijo in po?teno delajo, ve?ina pa petriga (beri: goljufa) kot pes te?e.
pokycar
?lo je za pokanje in seveda je pok bil samo en (kovinski zvok) in mo mojem nekje levo pri prednjem kolesu, ravno toliko, da te stvar moti.
Na servisu sem rekel, da se mi zdi, kot da bi se to zgodi pri sprostitvi prednjih zavornih plo??ic pri speljevanju. Ampak se je to po mojem kasnej?em pozornem opazovanju dogajalo ob speljevanju z mesta naprej, pri speljevanju z mesta vzvratno in takrat ko sem pretikal iz 4. v 3. ali ni?jo prestavo.
Boss
Niso bile vzrok ute?i za centriranje ampak naslednje.
Moja Mazda ima original lita 16" plati??a na katerih imam letne pnevmatike, kupil pa sem tudi kovinska 15" plati??a (od Mazde) na katera sem montiral zimska plati??a. Ker sem avto nabavil NOV_2003 sem prvi? plati??a pri vulkanizerju (sosed - dober kolega) brez te?av zamenjal. Sem pa 2004 vozil Mazdo zaradi klikanja na servis in v tem ?asu so mi po vseh neuspelih poskusih zamenjali ?e prednje zavorne ?eljusti in zavorne plo??ice.
In glejga zlomka, ko peljem avto k istemu vulkanizerju na zimo 2004, mi tip re?e "te feltne (kovinske) pa tle gor ne grejo" ? Kaj pravte kok sm pogledu ? In skupaj sva po nekaj minutah ugotovila, da je problem nastal z zamenjavo zavornih ?eljusti, saj so alu plati??a na notranji strani skoraj pravokotna na krake in brez robov, kovinska plati??a pa so polkro?na, pa ?e en rob oz. utor imajo in so zadele v ute?i na zavorni ?eljusti.
David
Ja pa je res, pa ?e sami so bli pol presene?eni, ko sem jim povedal kako in kaj. Ni jim preostalo ni? drugega kot, da zadevo spravijo nazaj v prvotno stanje. Razlika v ?eljustuh je pa v tem (to sem na eni GTAjki sam videl), da ima GTAjka ve?je "ute?i" - skratka razlika je o?itna ?e na prvi pogled, pa ?e tut si samo "pek"
Mazda323
Tebi pa tale odgovor: O?itno si ?e zelo mlad, al pa mogo?e kej drugega, da ne zne? kaj bolj pametnega napist, kot to kar si, pa ?e to je trapasto in ni omembe vredno! Si pa daj raje drugo ime za tak?na trapasta pisanja, saj si ime Mazda323 tega ne zaslu?i. Pred trojko sem jo namre? imel in imam na njo zeloo lepe spomine!
Tile na?i "SERVISI" ?e posebej pa mehaniki, so res svojga dnarja vredni.
Mojo M3 TX 1.6 sem jim peljal kar 4x, pa nekega konkretnega odgovora za re?itev napake nisem dobil, kaj ?ele, da bi mi avto poservisirali kot se spodobi. So pa mal preizku?al in naredil to, da ko sem ?elel na zimo menjat nazaj 15" plati??a/ zimske gume, mi jih vulkanizer ni mogel, ker so mi zamenjal prednje zavorne ?eljusti in to so montirali tiste od GTAjke, tako da bi lahko namontiral nazaj samo 16" ali pa 17" plati??a, kaj pa so naredil mi pa niso povedal.
Tako da je moj zaklju?ek slede?: Kupil sem avto, ki je stal celih 4,3Mio in mi en poobla??en servis ni sposoben odpravit TOVARNI?KE NAPAKE???!!! Takim servisom jaz ne upam zaupat avtomobila na katerem mi bodo naredili redni servis - naredil sem ga samo pri 20.000, pa nikoli ve? ga tak?nim PACARJEM ne pripeljem.
?alostno je v toliko da se podejtje Mazda potrudi in naredi ZELO KAVAITETNE avtomobile, potem pa ti na?i bizgeci od zastopnika navzdol niso sposobni suportirat svojih strank, pa ?eprav so ?e vseeno za tak?no "ODGOVORNO" delo veliko preve? pla?ani.
MAZDA JE ZAKON - SLO SERVISI PA SRANJE, da ne re?em kaj ve?!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne moram mimo vsega prebranega, da ne bi napisal nekaj in predvsem iz svojih izku?enj.
Vsi ki vozijo vozila na redne servise naj se ne slepijo, kaj vse jim tam pregledajo, popravijo, zamenjajo, ...
Ni vse tako ro?nato in to si upam trditi.
Poobla??eni servisi ?e zdale? ne dose?ejo ravni kot kak?en DOBER serviser, ki se resni?no potrudi in delo opravi korektno, po?teno, predvsem pa natan?no, saj ve, da bo le tako ?e imel stranke, ki se bodo vsaki? zadovoljne vra?ale.
Poobla??eni serviserji pa ra?unajo na koli?ino prodanih vozil, kar pomeni da servis lahko lepo ?ivi.
Preverite samo ali so vam vedno na REDNIH SERVISIH vgrajevali ORIGINALNE dele za va?a vozila
Servisni intervali so natan?no opisani v tabeli, ki jo lahko dobite za vsako vozilo, ?e tak?en dokument le zahtevate in ?e ?e pi?ete o rjavenju vozil Mazda, ti posegi pri rednih servisih nimajo z rjo prav nobene zveze, zato tudi kupec sam ni kriv, da vozilo rjavi. TO JE NAPAKA PROIZVAJALCA!.
Primer:
avto ni redno servisiran in vam odpove sklopka!?
Sami ste prepri?ani, da to ni va?a napaka in kaj boste naredili?
Osebno sem se boril do konca in dosegel garancijsko zamenjavo, sej je bila to o?itna in stvarna napaka proizvajalca.
avto ni redno servisiran in se vam za?ne kar naenkrat ko odprete voznikova vrata ogla?ati alarm!?
Serviser prvi? pove, da je napaka nastala zaradi stika, ki je posledica vlage, drugi? spet re?e, da je napaka zaradi nedelovanja lu?ke v prednjem sovoznikovem predalu, ...
Pa ga vpra?am, ali sem jaz kriv za tak?no napako. Ne niste, mi odgovori ampak to se dogaja z elektroniko pri novih avtih in ?e poseg bo potrebno pla?ati, ker avto ni ve? v garanciji.
Zagrozil sem mu, da zaradi vseh malenkosti za katere sem moral na servise in porabljal svoj ?as ter denar, zahtevam, da najprej meni pokrijejo vse nastale stro?ke, potem pa bom to storil tudi sam, ker v nasprotnem primeru bom poklical g. ?vanuta ali pa pisno kritiko naslovil direktno na Mazdo.
Vam povem, da ima vsaka plo??a dve strani in kar naenkrat so vsi naduti lahko prijazni, zoprni veseli, ...
In kaj zvem in dobim dokument, kak?ne pol leta po tem dogodku, da je Mazda to napako zaznala kot tovarni?ko in JO SERVISERJI MORAJO ODPRAVIT - kao vpoklic.
avto ni ali pa je redno servisiran in vi vgradite plinsko napeljavo!?
Pa vam na servisu serviser re?e, na amortizer, le?aj, rjo, ..., pa ni garancije, ker ste vgradili plin.
Tak?ne bolane si privo??ijo in seveda ra?unajo s tem, da bo ve?ina podlegla.
Pa ne nas met za norce vse v tej mali Sloveniji sej se nismo rodil iz epruvetke in se skozi ?ivljenje ni? nismo nau?ili ali skusili.
P.S. ?e ste po?teni do sebe in drugih in veste, da niste vi krivec za napake, ki so ?lamparija proizvajalca in servisa SE BORITE DO KONCA!!! pa ?e tudi z malimi gro?njami, ampak to ne velja samo pri avtih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani