Skoči na vsebino
pred 2 urama je NevLado napisal:

vozi do 15kkm in menjaj

 

Točno to.  15Kkm je OK ne da bi se ti bilo treba ukvarjat z raznimi metodami a je olje dobro za v motor ali za na solato. 

 

Pri škodilaku menjam olje na 15Kkm, tako je v progrmu vzdrževanja. Ko so potem pri Škodi interval za iste motorje podaljšali na 30Kkm, sem v Škodinem salonu izrazil začudenje nad tem. Dobil sem pojasnilo, da so to enostavno morali, ker je vsa konkurenca že imela 30 Kkm interval.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zamenjal serviserja. Prej sem vozil na pooblaščeni škodin.

 

Novemu serviserju se je zelo neumno zdela ideja menjave olje v DSG menjalniku na 60 Kkm. Sem vztrajal, da ga zamenja.

Je prihranil staro olje iz menjalnika in mi kazal kako brezhibno izgleda.

 

Tale k. Škoda, skrivajo program vzdrževanja posameznih servisnih intervalov kot kača noge. Verjetno zato, da bi folk vozil na pooblaščence.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore tresejo
Napisano
pred 14 minutami je samSimon napisal:

A ne bo noben vpašu kako so obrobe? 😅

 

To je bila samo finta ko so rekli, da so dali plastične zaradi dizajna.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore tresejo
Napisano

Meni so na 6ki tresle tudi z raznimi aftermarket diski in ploščicami. Problem sem rešil šele, ko sem po 313Kkm mazdo prodal. Sedaj mi bremze ne tresejo več.  

 

Ti kar pridno na servise v garanciji.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavore tresejo
Napisano
pred 6 urami je Damjan75 napisal:

lepo pozdravljeni .

Imam Mazdo CX 30 . Stara je 8 mesecev. Prevoženih ima 11.500 km. Zdaj so začele tresti zavore. Sem sumil gume, pa se je izkazalo, da so gume dobre. Je pa bil avto od 8 mesecev, kar imam avto, vse skupaj 2 meseca na servisu. Uradnem.  Menjava obloge sedeža, menjava desnega ogledala, menjava električne črpalke za vodo, menjava električne črpalke goriva, cel kup senzorjev, skratka, precej sitnosti in živcev, da smo uspeli avto kolikor toliko spraviti v red. 

sedaj pa je avto začel tresti pri zaviranju. Ima morda kdo idejo , kako pristopiti k zadevi ( ja , bom peljal avto na uradni servis in ponovno tam pustil precejšnjo mero živcev) da zadevo uredimo brez izdatne količine porabljenih živcev. Hvala za nasvete

 

Pri vsem naštetem ti fali še prerjavenje blatnikov po 4ih letih.

 

Vse tvoje težave izhajajo iz tega, ker ne znaš vozit mazde. Vsaj tako so znalci mazda foruma meni razložili vzrok mojih težav z mazdo.

 

Ampak preverjeno, mazdini mehankarji na servisih so fejst fantje. Kar pogrešam druženje z njimi. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano
pred 1 minuto je dvorjan napisal:

Jap, po par deset močnih LEDic na majhni površini lahko oddaja izjemno temperaturo.

 

Mi je jasno, zakaj tako zelo brezkompromisno in brez kakršnihkoli pomislekov reklamiraš elektromobilnost. V fiziki nisi glih doma.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

LED žarnice
Napisano
pred 19 minutami je dvorjan napisal:

Ma LED-sijalke daš namesto tamalih žarnic, za H4 in H7 pa lepo pustiš klasiko ali pa montiraš xenon-kit, kot so ti že predlagali.

 

H4 in H7 klasika 55W bo težko dobila LED nadomestek - saj ne da ni izvedljiv, samo si pa predstavljam da se "svinjsko" greje, kar lahko povzroči vrsto težav (in poškodb) v (plastičnem) žarometu ...

 

Ne kapiram. Led naj bi bolj grela kot žarnice z žarilno nitko?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Res je ampak žal bomo kmalu vsi v nemilosti električnih avtov in se bo treba privadit na določene slabosti le teh.... :nevem:

Brez "Muje"-nuje se še čevelj ne obuje.... 😉

 

Bez Muje nema ništa!

 

O čevljih pa, to sredstvo mobilnosti je prihodnost nas vseh ki se sedaj še lahko vozimo. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gretje kabine
Napisano

Tista o 30% večji porabi ice pozimi je bosa. Meni res porabi dva deci več, ampak to se komot pripiše večjemu trenju zimskih gum. Enako imajo tudi ev pozimi večjo porabo zaradi zimskih gum. Razlika je le, da zaradi precej bolj obremenjenih gum ev porabijo več watov za premagovanje trenja, kot ice.

 

Pri mojem avtu na dinozavre ne pogrešam webasta. Gretje zicev, takojšen topel zrak zaradi električnih grelcev v prezračevalnem sistemu in pa vetrobransko steklo na električno gretje - imam skoraj ev. Z razliko da zaradi nižje temperature kilo nafte ne izgublja energetsko vrednost tako kot pri ev v mrazu pada gostota energije po kili baterije.

 

Ko se mašina segreje, je dinozaverski avto mnogo bolj ekološki kot ev, ker za ogrevanje porablja odpadno energijo, medtem ko mora ev porabljati koristno energijo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

 

Ej, Aleks, tržna niša. Kupuješ macde, registriraš za en dan in potem prodaš naprej za kakšnega jurja dražje. Folk se bo grebel, verjemi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vztrajnik in sklopka
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

 

Verjetno da je tvoja vrhunskost kriva, da imaš vrhunskega mehanika.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Možno je. Bom tudi gume peljal na centriranje. Škoditi ne more. 🤔

 

Verjetnost, da so gume, je majhna. Če so vzrok gume, za začetek  poizkusiš menjat spredaj/zadaj, vsaj v primeru mojega Suzukija se je izkazalo da je pomagalo.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 7 urami je scania napisal:

Jaz imam navrtane Zimmermanove diske in je razlika od takrat ko sem jih menjal na 25000km in do sedaj 93000km so vredu. Prejšnji klump original 2xmenjan pod garancijo in zvito v roku 5000km. 

Original renoldovi nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi.

Original škodilakovi  nenavrtani do 100Kkm brez tresenja, potem zamenjani zaradi ker se spodobi.

 

Bremze lahko tresejo tudi zaradi gum. In ne bo držalo, da take gume tresejo tudi takrat, ko ne zaviraš. Sprobano na Suzukiju.

 

Enkrat sem že razlagal moje domneve. Ali trese ali ne je pomoje kombinacija podhranjenih diskov, čeljusti in podvozja. Japonci zgleda, da nimajo preveč sreče pri tem. To si upam trdit, ker imamo tudi v službi težave z japonci. Kodiak nikoli nobenih težav z zavorami, Rižota LC pa karnaprej.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Enkratno bremzanje na polno niti ni tak problem, kot je daljša konstantna obremenitev. Sam sem bil prav presenečen, kako zelo počasi se diski hladijo. V nedeljo vožnja po klancih navzdol - 5minut, potem normala vožnja po ravnini ko bi se diski morali ohladit, pa so po 15 minutah še vedno imeli krepko čez 100°C. 

Moja šestica 1generacije sploh ni znala bremzat drugače, kot da je treslo, enkrat celo že 40km po menjavi diskov in ploščic. Z biciklom imam enak problem kot sem imel z mazdo, karkoli dam na poddimenzionirane bremze - lahko so zlate ploščice in diski - vedno trese.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Obraba volanskega obroča
Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

 

Pridi enkrat k meni, pa pokaži, kako se od mojega dvorišča prvih 20 km v katerokoli stran pelje lepo naravnost, ne levo ne desno. Te častim šesterčka!

 

To ti pa verjamem, da po šesterčku ne gre naravnost. 

 

V moji mazdi je bil volan pri 313 Kkm skoraj brez sledov obrabe, ampak kot sem že omenil, treba je znati vozit. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Obraba volanskega obroča
Napisano

Obraba volanskega obroča? Pa ne se hecat. Lepo vozite, ne na levo ne na desno, ampak na ravnost., pa je ne bo.

 

mimogrede. Ne na moji bivši mazdici po 13 letih ne na moje najdražje meganetu po 13 letih je ni bilo.

Al znaš vozit, al pa ne.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Imam 26let izkušenj v vožnji s tresočimi zavorami (13let s suzukijem, 13let z mazdo). Poleg tega pa še dodatnih 16let izkušenj s tresočimi disk zavorami na biciklu.

Bremze niso samo diski in pakne, so tudi cilindri, čeljusti, vpetje le teh, podvozje, pa lajtunge, ja tudi lajtunge lahko doprinesejo k tresenju pri zaviranju kakor tudi gume.

Če bi bilo tresenje zavor odvisno samo od oblog in diskov, potem bi pakne od določenega proizvajalca tresle pri avtih vseh znamk in ne samo pri nekaterih. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

O lepoti pri modelu starem osem let pač ne moreš več govorit. Razen seveda če ne izbereš prave barve, kot naprimer Aleks. Pa še Aleks je močno off topic, ko piše v temo z naslovom "nova mazda".

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
dne 10. 12. 2020 ob 16:35 je Boss napisal:

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

 

Kot razgledan človek poznaš besede enega od največjih sodobnih filozofov in mislecev 20ga stoletja ki je izjavil: "ljepota je prolazna". In če kdo, potem zagotovo ti to veš kako zelo to drži. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je scania napisal:

 

 

Na fičotu pa niso mogli trest ker je mel bobne :)

 

Res ne vem zakaj japonci, če ne osvojijo tehnologije zavor z diski, raje ne uporabljajo tehnologijo zavor na bobne. Pri Zastavi so imeli zadeve pošlihtane.

 

Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano (urejeno)

Se popravljam, ne samo mazdine, pač pa japonske zavore tresejo, in s tem se je treba sprijaznit. Sva se dobro desetletje dajala s serviserjem od sozukita da bi bremze  na Swiftu ne tresle. Pa nama ni ratalo. Enako na šestici, karkoli si naredil, ni imelo efekta. Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese. Zelo očitno ni stvar samo v paknah in diskih, ampak v celotnem sistemu z vpetjem čeljusti in čeljustmi samimi. 

So mi pa zavore nehale tresti z dnem, ko sem prodal šestico. 

 

Na fičotu mi diski nikoli niso tresli

 

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
pred 20 urami je Freak napisal:

Kaj delam narobe?? Gre se pa za mazdo 6, letnik 2009 🤔

 

Narobe delaš to, da se ne sprijazniš z dejstvom da na mazdah diski pač tresejo. Ko se sprijazniš, je bistveno lažje. Verjemi

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.