Da ?e jaz dodam vpra?anje. Ko zalaufam avto (se vedno tudi odpeljem), se vpali ?e vebasto. Po 400m imam semafor in ko stojim, mi v kabino "uleti" vonj po izgoreni nafti. Je to normalno? Ker ko vozim tega vonja ni, pa tudi ?ez 800m pri drugem semaforju ni ve? vonja...
Pa a je tovarni?ki vebasto na faceliftani M6 143km mo?no navaditi na timer oziroma ?e bolje na daljinski v?ig? Pa koliko bi to pri?lo?
Hvala za odgovore!
M
Izpu?no cev bo? moral podalj?at, pa bi to moglo bit re?eno. Druga?e je pa to normalno, da se pri v?igu bolj zakadi, pozneje pa je manj dima.
o?itno ?e me je za?el webasto nekaj zezat... ne zalaufa se pri ni?jih temperatura... smrdi enako kot da bi laufal ampak ni tistega zvoka od gorilca... mel ?e kdo kako podobno izku?njo?
Pri meni je bla cev od goriva nagri?ena in je gorivo cankalo na izpu?no cev in je seveda smrdelo in se kadilo, webasto pa ni laufal, ker je gorivo sploh ni pri?lo do njega.
Pri letnih ni trte mrte. Pri zimski pa ti zakon dopu??a -2 hitrostna razreda.
Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajal?evo oznako M+S ali M.S ali M&S, in morajo po velikosti in nosilnosti ustrezati pnevmatikam, ki so zapisane v izjavi o ustreznosti vozila (homologaciji) vpisane v rubriki »dovoljene pnevmatike«. Zimske pnevmatike so lahko ni?jega hitrostnega razreda (najve? za dva hitrostna razreda), kot je najni?ji predpisani s strani proizvajalca vozila za dovoljene pnevmatike vozila. Uporaba druga?nih pnevmatik je mogo?a le po dodatni odobritvi.
V ?etrtek se ho?em zadovoljno usest v avto po te?kem dnevu in se mi vozni?ka vrata niso hotla odpret. Ne od znotraj, ne od zunaj, ?e odklenem na klju?, daljinca, od znotraj itd., se vrata ne odprejo. Vrata sem imel tudi ?e narazen dana in nismo mogli ugotovit kaj je narobe.. Tisti zati?, ki zagrabi kavel na b stebri?ku se ne odmakne, da bi se vrata odprla pa ?e nardi? karkoli.. Oz. vmes nam je ratal da je deloval, potem pa se je vse z*ebalo nazaj, ko enkrat zaklene? vrata..
Kaka ideja oz. podobna izku?nja?
lp
Jaz jih nisem mogel zaklenit, pa smo mehanizem menjali, pa je blo OK
Meni je tudi blokirala,pa ni bil cilinder?ek.Samo tesnila in gumice smo zamenjali in nove ferode in gasa.
Cena za popravilo?Sitnica.mislim,da je bilo vse skupaj 80?.
Sprednje pa tresejo zaradi slabih ferod,ki postanejo trde kot beton in potem pa? mora ob sili nekaj vibrirat.
Jaz sem samo fliknil gor Ferodo,ki so zakon in od takrat ne trese niti malo.Pa nismo ni? ravnali,stru?ili ali podobno sranje delali na diskih.
Pri meni je tudi ena zablokirala, pa sem opazil ?e po par km in mi je mehanikar cilinder s?istil namazal, pri servisu pa ?e drugi cilinder - preventivno. Cena? ca. 50? za oba, mogo?e malo manj, so ?e ble neke druge stvari.
Tudi meni je spustila cev, ki je bila pritrjena z ?eleznim nosilcem, pa mi je mehanikar menjal in med cev in ?elezni nosilec dal gumijasti trak, zdaj pa je mir ?e dve leti. Cena cevi je bila ca. 60?, delo pa nevem, ker je ?e bil takrat servis, pa je vse skupaj zra?unal.
Nisem imel v mislih bencinarja, ampak dizla ki mu je treba spucat dolo?ene zadeve(cedilo) in pol je mir.
Zgoraj ma napisano, da je zamenjal tesnila ?ob in s?istil sito, tak da ..., po pravilih se mu to nebi smelo zgoditi, razen ?e majstri niso naredli tak kot je treba, ali pa je lahko kaj drugega narobe.
?e je dovolj vro?ine se tudi diesel v?ge. Olje pa tudi, govorim iz izku?enj
Na webastovem auspuhu je zgleda ni.
Druga?e pa trenutno ne rabim dveh avtov, ker mam dopust in ogromno dela doma, tudi smu?anje je odpalo, ker ma sin gripo, pa se vozimo samo z jajco, mazda pa stoji, v torek pa gre na popravilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, silikonski spreji so najbolj?i in najbolj enostavni za uporabo. Naredi se vodoodbojen film in ne pu??a nobenih sledi, se ne ma?e.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani