Opa to ma? na 1000km na pal?ki od maximuma skoraj do minimuma. No good sploh. Kot je napisal Uro?, menjaj olje, ?e ti ga tolk ?re magari vlij 15w-40 pa bo? videl ?e bo kaj manj pil. Druga?e nas ima pa kar nekaj v na?ih mazdicah Valovoline.
Aja...pa ne popravljaj motorja na poobla??encu. Druga?e pa najceneje je da prvo olje zamenja? potem bo? pa videl.
Kaj pol za v naprej priporo?a? Valvoline?katero pa?in kak?ne viskoznosti?
sicer pa bom verjetno danes zmeril komresijo tak da bom videl kaj bo.....
Celindre ponavadi brusi? ?e menja? bate, ne pa ?e menja? samo batne obro?ke. Ja kak?na je pa kaj vidna zaznava za olje? Se vidi da kje to?i? ?e ja, potem bi menjava tesnila znala to odpraviti, druga?e pa lahko malo pomeri? kompresijo, potem bo? videl ?e so obro?ki ?e dosti obrabljeni.
A tako je z bru?enjem.hvala.
Ne razumem zaznava na olje?kje?se opravi?ujem ampak nisem glih mehanik...
Bolj ali manj si si ?e sam odgovoril. Modrikasti dim je indikator da avto "papa" olje. Mo?nih vzrokov je ve?, od tesnila glave ali pa morda teflonov. Zelo verjetno pa bo potrebno malo razkopati motor.
Pravzaprav sem pred ?asom menjal par stvari......ed drugim tudi teflone ker sem sam mislil da bo to vzrok.ampak o?itno ni.zanimivo da se v toplej?ih dneh ta dim ne pojavla.ampak olje ?e kar papa.
Je mo?no da bi blo krivo olje?? uporabljam Shell mislim da je 10-40W.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako!Kompresija je zmerjena. Za prve 3 cilindre je okrog 8 (malo manj) a za 4.cilinder je 6 !!!!
Je mo?no da bi to bilo krivo napa?no olje?? bi se poraba olja zmanj?ala in kompresija pove?ala ?e
menjam olje? kaj se bi zgodilo ?e dam 5-40W in kaj ?e 15-40W???al bo kar najbolje med bate pogledat???
Lep pozdrav in hvala za odgovore!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani