Mislil sm mu dati polirat pa sm mu poslal sliko pa je reku da ?e ni tko hudo da se zaenkrat ne spalca denarja stran metat ma pa z kerami?nim premazom in polira nakonc pa ta premaz da ?ez ali lak sej mi je opisal kako to dela lahko ti pa najdem njegovo ?tevilko in ga pokli?e? za ceno ?e ti bo ustrezala
Poslano z mojega HUAWEI VNS-L21 z uporabo Tapatalk
Se videl, da je ta Sa?o iz Ptuja,
tako da ne vem, ?e se mi spla?a iti tja za en ?aromet
lp tudi na moji 6tici bo potrebno menjat xenon ?arnice. in me zanima katere priporo?ate in kak?ne sploh pa?ejo v mojo mazdo. mazda 6 2008 2 generacija.
Ravno pred 1 tednom sem menjal ?arnice na moji M6, Gh, 2009.
Po ve? priporo?ilih sem vzel Osram Night braker in sem zelo zadovoljen
Kot je prej Dipcul napisal glede 1. lastnikov - kot ka?e, si eden redkih katerega informacije bi lahko imele te?o.
Kako/kdaj so se pa pri tebi za?ele te?ave? Jaz imam ob?utek, da so tile menjalniki pa? bolj tako-tako narejeni.
Ko si menjal olje najbr? nisi dodal (na tem forumu velikokrat omenjenega) Metabond dodatka?
Te?ave, hmm, kak?no leto nazaj, mogo?e ?e kaj prej. Sem dostikrat pomislil, da kdaj slu?ajno ne stisnem sklopke dovolj, pa temu ni tako. dogaja se samo iz 1. v 2. prestavo.
Metabonda pa res nisem dodajal, temve? samo novo olje.
@freak: tut jst ne opazim razlike mrzla/topla ma?ina.
meni se pri segretem problem sicer skoraj odpravi, vendar sem kar nabavil Motul G300. Predvidoma menjam konec tedna - seveda poro?am .
Upam na rezultat, kot je ?e bil omenjen na forumu in na UK forumu, katerega povezavo je nalimal Minimalac.
Danes zjutraj sem avto peljal na ACosmos (k li?arju) - trenutno je bil na voljo zgolj tisti, ki sprejema. Pravi, da to res ni prvi?, vendar se te?ave skoraj gotovo odpravijo z menjavo olja (?e posebej ker imam temu primerne km), kar je seveda tudi takoj ponudil -> cena je 20?/L.
Morda kaj ve? izvem, ko dobim avto nazaj.
Jaz sem menjal olje v menjalniku pred prib. pol leta, vendar ni ni? pomagalo pri zatikanju iz 1. v 2. Gre se pa za ro?ni menjalnik. trenutno imam prevo?enih 120k, prvi lastnik
La?je ga bo ker se bo pri zagonu manj spraznil kot prej?nji, skratka alternator bo delal samo ?e za ?trom ki se porablja pri vo?nji, akumulator mu bo najmanj?a obremenitev.
?e poraba bo padla !!!
Sam klinc ziher je te?ji, jebe? pol ?paranje z porabo.
Te?ek je res kor pra*ica, ampak tut prej?nji ( originalni) je ful te?ek, ?eprav je malo manj?i
kolik je bil prej?en? za bencinarja so res manj?i kot za dizle druga?e
?ivjo. ne vem koliko je bil prej?nji. je ?e original Panasonic in ni? ne pi?e na njemu, sem celega obrnil, pa nikjer ni?
Bu?e, alternator zjebe? samo ?e z enim v?gamim avtom v?iga? drugega, tam je preobremenitev in zjebe alternator. Sedaj bo tvoj alternator MANJ obremenjen kot je bil prej predno ti je prej?nji crknil.
Ti samo teraj, priznam pa da je zelo veliko Ah kot za bencinarja, jaz imam samo 50 Ah.
PA ?e nekaj PREMO?NI akumulatorji NE obstajajo, obstajajo samo pre?ibki in zani? akumulatorji.
?ivjo,
hvala za tole info. Se pravi bo alternator lepo dofilal akumulator?
Sem probal s to peno in jo nalepil na plati?ni nosilec police. po ob?utku se mi je zdelo bolj?e, ko pa sem ?el testni krog, sem ?e vedno opazil tresenje. Malo bolj?e je sicer bilo. Nekako imam ob?utek, da trese polica na sredini, med sede?ema, ?eprav ne more nikamor udarjat. Tam na sredini pa tudi ne morem ni?esar podlo?iti.
Kupi magari tisto peno (samolepilno) oz. tesnilo za okno, ki ga nalima? okoli in v utor kjer to sede notri nalimaj ko??ek te pene..pa bo
Res nih?e nima nobene ideje, razen nove police seveda.
hvala
?ivjo in pozdrav vsem skupaj.
Imam te?avo s polico prtlja?nika pri Mazdi 6 GH, sport model.
Zati?i sami so ok in tudi polica sama lepo sede v te zati?e, ampak zadnji mesec pa opa?am, da se polica, na strani proti zadnjim sede?em (raven del), nenormalno trese med vo?njo in ful ropota, da je ?e prav zoprno.
Imam te?avo s polico prtlja?nika pri Mazdi 6 GH, sport model.
Zati?i sami so ok in tudi polica sama lepo sede v te zati?e, ampak zadnji mesec pa opa?am, da se polica, na strani proti zadnjim sede?em (raven del), nenormalno trese med vo?njo in ful ropota, da je ?e prav zoprno.
Moja skoraj 4 leta stara M6 II ?e ka?e precej?nje rjavenje podvozja, zato sem razmi?ljal o dodatni za??iti.
Ima kdo kaj izku?enj, nasvetov glede za??ite podvozja, pragov, izpu?nega sistema. Baje naj bi dinitrol za??ita bila dokaj u?inkovita. ?e kdo pozna koga v LJ ali okolici, ki to dobro in u?inkovito naredi, se priporo?am za informacijo.
Bi bilo dost, da avto za par ur zapeljem nekam v gara?no hi?o v BTC ali bi blo treba kak?no toplej?o gara?o?
lp
najprej ?e ima? mo?nost!!!
Zapelji avto nekam v toplej?i prostor. Odtajej hudi?a potem pa najprej preveri varovalke ker lahko da ti je odkurlo ?e je motor zamrznil potem pa naprej!
imam M6 GH s xenon ?arometi, v?eraj sem se vozil z avtom in mi je med vo?njo za?ela ?oba za ?i??enje ?arometov ?udno delati, ?eprav imam teko?ine dovolj (zimske, do -40). Ko sem ustavil avto, sem opazil, da mi je pri sprednjem ?arometu pokrov?ek za pranje ?arometov ostal zunaj. Na?prical sem ga s teko?ino proti zmrzovanju klju?avnic, vendar ni ni? pomagalo. dolil sem tudi zimsko teko?ino za ?ipe, ampak ni? ne pomaga.
Problem je, da mi teko?ino ne ?prica niti na ?ipe
Ima mogo?e kdo kak?en nasvet kako to popravilit ali bo treba iti na servis.
Barva me zanima, ja, kajti ko pogledam lu?i od spredaj so precej "modrikaste", ?eprav naj bi originalni xenoni imeli 4200K in bili beli. Ravno zato me zanima kak?na je barva originalnih. verjetno res 5000K
Model je D2S.
Svetilnost je v lumnih, tebe verjetno zanima barva ki je v K(kelvinih), serijsko je 4300K ali pa 5000K.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz imam na M6 GH ATE diske in plo??ice in sem zelo zadovoljen
Povezava za deljenje
Deli na druge strani