Jaz šel po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).
Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
Tudi dr. Pelko vem da je za Mazde, priporočal Textar in ATE, ne spomnim pa se več detajlov.
Mene zanima če kdo v slo. popravlja racunalnik.Meni so rekli da je sel modem in da bo kostal okoli 2.800 evrov.Mene zanima če kgo ve za kaksnega mehanika ko to zadevo obvlada.Prosil bi ce kdo kej zna ali priporoča.hvala.poz.
Dajta se z Mihom organizirat, ker se mi zdi res škoda (predvsem tvojih cekinov in dobre volje), da bi menjal nekaj kar morda na koncu sploh ne predstavljalo težave.
Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli.
Hvala za odgovore. Že kličm okol agente pa čakam na najboljše ponudbe
Že komi čakam da sprobam novo Mazdo
Že večkrat sem s kom govoril na temo cene zavarovanja vozila in je znal tudi kdo povedati, da je na koncu najugodnejšo ponudbo za zavarovalno polico, dobil (verjameš ali ne), na okencu tehničnih pregledov, kjer pač nimajo nobenih provizij tiste punce in jim je verjetno dokaj vseeno za vse skupaj, hehe.
Glede na starost vozila in pretečeno garancijsko obdobje, dvomim da je smiselno z njim hoditi na pooblaščen servis. Stroškovno vsekakor ne, kar se pa strokovnosti tiče, sem pa tudi nekoliko v dvomih, saj na večjih servisih lahko kakšni vajenci "trenirajo" na vašem vozilu, medtem ko če najdeš ustreznega "popoldanca" bo zadeva bistveno drugačna. Verjetno je na Primorskem kak dober serviser tudi za mazde in da ni oderuh, k takšnemu bi šel jaz. Če te zanimajo izključno pooblaščeni servisi, bodo pa drugi svetovali, ki imajo izkušnje z njimi.
Tule nekdo prodaja material, ki ti najverjetneje paše na tvoj avto in kar veliko je tega, če še s ceno prideta skupaj, bosta oba2 zadovoljna, avto pa lepo predel;
To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.
Če mu bo kaj v pomoč, je bila tvoja težava in rešitev opisana tule;
Ali pa greš do nekega priznanega Mazda mojstra (npr. Pelka), s katerim naredita podrobno analizo kaj bi bilo potrebno postoriti in da nimaš nepotrebnih stroškov menjave, če sploh ni treba.
Osebno ne vidim smisla v prodaji, zlasti če težava ne bo odpravljena, ker bo izkupiček prodaje zgolj simboličen in prodajalec vsekakor ne bo zadovoljen z njim.
Upam, da ti niso že zdajle nastale kakšne poškodbe motorja, ker prenizek tlak olja je ena najslabših opcij v motorju. Dobro in cenovno ugodno reši zadevo, ter kasneje javi če je v redu, kdo je uredil.
Pri marsikaterem avtu je "check engine light" pomenila težave z lambda sondo, ampak nič kritičnega, da se ne bi smel voziti še kak dan. Je pa najpametneje čimprej iti na tester in analizo napake.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani