Skoči na vsebino
pred 12 urami je ignacij napisal:

@Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš.

V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike" :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 urami je Alex napisal:

Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).

Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.

Tudi dr. Pelko vem da je za Mazde, priporočal Textar in ATE, ne spomnim pa se več detajlov.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 4. 11. 2024 ob 17:34 je igi napisal:

Poz.

Mene zanima če kdo v slo. popravlja racunalnik.Meni so rekli da je sel modem in da bo kostal okoli 2.800 evrov.Mene zanima če kgo ve za kaksnega mehanika ko to zadevo obvlada.Prosil bi ce kdo kej zna ali priporoča.hvala.poz.

Dajta se z Mihom organizirat, ker se mi zdi res škoda (predvsem tvojih cekinov in dobre volje), da bi menjal nekaj kar morda na koncu sploh ne predstavljalo težave.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

velika poraba goriva
Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

a imaš relacijske vožnje al ful kratke

 

kolega ima z identičnim avtom porabo 6,8

Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sicer že več let nisem bil tule, ampak kadarkoli sem bil tam, sem bil navdušen nad izvedbo, ter tudi drugi uporabniki jo hvalijo;

 

WWW.EMILFREY.SI

Avtopralnica Emil Frey na Baragovi 7, Ljubljana: odlično pranje z izjemno mehkimi krtačami, nizko porabo vode in okolju prijaznimi čistili.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova Mazda 3 izbira zavarovalnice
Napisano
pred 7 urami je BlazX napisal:

Hvala za odgovore. Že kličm okol agente pa čakam na najboljše ponudbe :) 

Že komi čakam da sprobam novo Mazdo :D

Že večkrat sem s kom govoril na temo cene zavarovanja vozila in je znal tudi kdo povedati, da je na koncu najugodnejšo ponudbo za zavarovalno polico, dobil (verjameš ali ne), na okencu tehničnih pregledov, kjer pač nimajo nobenih provizij tiste punce in jim je verjetno dokaj vseeno za vse skupaj, hehe.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Glede na starost vozila in pretečeno garancijsko obdobje, dvomim da je smiselno z njim hoditi na pooblaščen servis. Stroškovno vsekakor ne, kar se pa strokovnosti tiče, sem pa tudi nekoliko v dvomih, saj na večjih servisih lahko kakšni vajenci "trenirajo" na vašem vozilu, medtem ko če najdeš ustreznega "popoldanca" bo zadeva bistveno drugačna. Verjetno je na Primorskem kak dober serviser tudi za mazde in da ni oderuh, k takšnemu bi šel jaz. Če te zanimajo izključno pooblaščeni servisi, bodo pa drugi svetovali, ki imajo izkušnje z njimi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje.

 

Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tule nekdo prodaja material, ki ti najverjetneje paše na tvoj avto in kar veliko je tega, če še s ceno prideta skupaj, bosta oba2 zadovoljna, avto pa lepo predel;

 

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 napaka i-stop
Napisano
pred 10 minutami je Agerg napisal:

To čimprej zamenjaj. Jaz sem tako naredil prejšnji teden, v temi od mojstra Pelkota boš našel debato. V glavnem ker sem nov uporabnik Mazde, nisem zakapiral i-stop opozorilne rumene lučke, potem se je še check engine light prižgala ker je bila nekje prenizka napetost. No, v tretje me pa avto ni več spustil nikamor, ker je akumulator umrl. 😁 Sem ga napolnil, naredil daljšo vožnjo da sem ga malo zbudil in dugi dan letel na servis. Prejšnji uporabnik se je vozil na dolge relacije, jaz se pa ne in je akumulator hitro popustil. V glavnem zdaj je nov in dela vse kot je treba.

Če mu bo kaj v pomoč, je bila tvoja težava in rešitev opisana tule;

 

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano
pred 16 minutami je caci19591229 napisal:

Vse to 😵‍💫

Ali pa greš do nekega priznanega Mazda mojstra (npr. Pelka), s katerim naredita podrobno analizo kaj bi bilo potrebno postoriti in da nimaš nepotrebnih stroškov menjave, če sploh ni treba.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Upam, da ti niso že zdajle nastale kakšne poškodbe motorja, ker prenizek tlak olja je ena najslabših opcij v motorju. Dobro in cenovno ugodno reši zadevo, ter kasneje javi če je v redu, kdo je uredil.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Pri marsikaterem avtu je "check engine light" pomenila težave z lambda sondo, ampak nič kritičnega, da se ne bi smel voziti še kak dan. Je pa najpametneje čimprej iti na tester in analizo napake.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Moment privitja vijakov
Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.