Verjetno bo treba kar k doktorju peljat. Tile stroški so Cca??? Pa turbino- se bolj splača obnova ali rabljena?
Pomoje najbolje se pri mojstru Pelku naročiš na termin, skupaj pogledata kaj bi bilo za postorit, kaj je najbolj nujno, kaj ne toliko in koliko imaš finančnih apetitov v denarnici za ta namen
Mazdaši, kaj pa če bi kdo še g. Majesu pisal glede te težave oz. ga kontaktiral, ko vem da ste nekateri tule dobri frendi z njim in da pomagamo kolegu glede te težave?
@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino.
Jaz šel po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).
Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
Tudi dr. Pelko vem da je za Mazde, priporočal Textar in ATE, ne spomnim pa se več detajlov.
Mene zanima če kdo v slo. popravlja racunalnik.Meni so rekli da je sel modem in da bo kostal okoli 2.800 evrov.Mene zanima če kgo ve za kaksnega mehanika ko to zadevo obvlada.Prosil bi ce kdo kej zna ali priporoča.hvala.poz.
Dajta se z Mihom organizirat, ker se mi zdi res škoda (predvsem tvojih cekinov in dobre volje), da bi menjal nekaj kar morda na koncu sploh ne predstavljalo težave.
Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli.
Hvala za odgovore. Že kličm okol agente pa čakam na najboljše ponudbe
Že komi čakam da sprobam novo Mazdo
Že večkrat sem s kom govoril na temo cene zavarovanja vozila in je znal tudi kdo povedati, da je na koncu najugodnejšo ponudbo za zavarovalno polico, dobil (verjameš ali ne), na okencu tehničnih pregledov, kjer pač nimajo nobenih provizij tiste punce in jim je verjetno dokaj vseeno za vse skupaj, hehe.
Glede na starost vozila in pretečeno garancijsko obdobje, dvomim da je smiselno z njim hoditi na pooblaščen servis. Stroškovno vsekakor ne, kar se pa strokovnosti tiče, sem pa tudi nekoliko v dvomih, saj na večjih servisih lahko kakšni vajenci "trenirajo" na vašem vozilu, medtem ko če najdeš ustreznega "popoldanca" bo zadeva bistveno drugačna. Verjetno je na Primorskem kak dober serviser tudi za mazde in da ni oderuh, k takšnemu bi šel jaz. Če te zanimajo izključno pooblaščeni servisi, bodo pa drugi svetovali, ki imajo izkušnje z njimi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno ti manjka tekočine za mazanje v smernih kazalcih oz. žmigavcih
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani