Js sm mela isti problem,..in je ?lo isto s ?istilnim CD-jem. ?e useen je najbol enostavna re?itev, ki se jo spla?a probat, preden razkople? pol avta To ?e vedno lahko, ?e CD ne bo pomagal :ne vem:
Tko kot je "pozabu" napisat na seznam? ?eprou naju je ON naknadno klicu nazaj, kdaj majo frej termin (to je blo ?e oktobra), ko sva ?le osebno tja da vsaj pogledajo avto, kaj je narobe,...Valda ni kdo mislu, da je res kdo stopu kam bliz avta? Dobile datum 17. novembra, mami 3x kli?e, da ji povejo ?e dr?i pa se ni nobenmu uspel oglasit,..
Je pelala avto,..konc koncev so naju oni naro?il,..in ji pove frajer da ni napisana na seznamu,..
In je oblubu, da pokli?e nasledn dan in pove nov termin,..
Zakaj bi klicala? Je pozabu napisat na seznam, je pozabu poklicat,..Sorry ?e ma tip take te?ave s spominom, nej si za?ne stvari zapisvat, al pa je pa? nesposoben za delovno mesto k ga ma,..
Ja se zgodi 1x, ko se zgodi drugi?,..
Pa kukr vem,..nisem edina k je zlo razo?arana nad tem servisom
?e oblubjo, da bojo poklical, bi lahko poklical a ne?
Mislm, da ?e bi kupvala pr njih CX-7 da bi klical na sekundo natan?no,..tko se gre pa za garancijo jih pa ne briga,..
Jaki odnos do strank,..
Zakaj ne pokli?em? Ker se mi zdi mal glupo prost za neki, kar mi kot stranki pripada,..in ?e nisem vredna par centov za tel. klic mi velik pove o njih
Sploh bi ?lovk reku, da jih bo ta t.i. kriza kej prizadela oz. jim dala mislt, da so konc koncev oni odvisni od strank, ne stranke od njih,..ker namre? niso monopolisti, ampak so tud drugi servisi,..
O?itno dr?i kupec je kralj, samo dokler te ne opizdijo po denarnci,..potem pa pozabjo, da jim zadovolna stranka, koristi tud v naprej,..
Se pa to baje pojavlja samo pri sesticah izdelanih med 2002 in 2005 ... pa se to predvsem pri teh, ki so prodani preko Avstrijcev... Italijanske so pa baje OK ...
Tako sem nekje zasledil... ali pa so rekli na tako na Gami... in na udaru so predvsem obrobe zadnjih blatnikov... ocitno so bili uporabljeni slabi materiali...
Samo baje ja Mislm, da je u?er Yavarye najdu mehur?ke tud na italjanski
?e jim sploh rata najdt nadomestnga Seronje. Res sm razo?arana nad gamo. Sploh pa nad Majesom Mislm,..a je tkoooo te?ko uzet v roke telefon in poklicat, ?e si oblubu da pokli?e??
O?itno jih ne gane kriza, ?e sklepamo po njihovi aroganci... :ne vem:
ja nepremi?nina je pa? omenjena, ker sm zadevo kopirala iz nepremi?ninske strani
obligacije pa pa? nima? samo do nepremi?nine, ampak tud do npr. avta.
?e se strinjata tako prodajalec, kot kupec, se seveda lahko napi?e v pogodbi, da se ara vrne,..stvar dogovora,..lahko se tud napi?e, da ?e si premisl prodajalec, da se vrne trikratna ara. Seveda je vse stvar dogovora,..ampak mora bit to ?rno na belem,..
?e tega ni,..pa? po obligacijskem zakoniku velja, kupec se odre?e ari, ?e se premisli, ali pa prodajalec vrne dvojno aro, ali aro in morebitne stro?ke oz ?kodo. In v tem primeru, ni blo omenjeno, da je bila zadeva stvar dogovora, oz. da je druga?e napisano na papirju. Pika.
Bistvena zna?ilnost are pa je razvidna ?ele v primeru, da ena od strank pogodbe ne izpolni. ?e tako na primer kupec nepremi?nine v znak sklenjene pogodbe izro?i prodajalcu aro (dolo?en znesek denarja), pa potem prodajalec pogodbe ne izpolni (ne proda nepremi?nine temu kupcu), sme kupec, ki je dal aro od prodajalca zahtevati ali izpolnitev pogodbe (in povrnitev morebitne ?kode zaradi zamude) ali vrnitev dvojne are ali vrnitev are in povrnitev nastale ?kode.
obligacijsko pravo pravi, da tako pa? je,..
seveda je lahko zadeva stvar dogovora, kar se seveda napi?e v pogodbi,..ker ara se ponavad ne daje na pamet, ampak se kej podpi?e, da je zadeva ?rno na belem.
am,..a so se zadne cajte spremenile oko are al kako? v?asih je blo tko, da ?e si kupec premisle ara ostane prodajalcu,..?e si pa premisl prodajalc, pa kupec dobi 2x aro :ne vem:
em,..men je tud crknla ta lu?ka ja so menjal na servisu
kar se pa ti?e izdelave novga klu?a pa je mo?no (cosmos) mor? pa pla?at en del v naprej (ker jih je velik pustil klu? kr tm, ko so sli?al za ceno),..rab? kodo itd,...stane pa nekje okol biv?ih 100k sit
edit: predn me kdo narobe zastop,..sm spra?vala za tega k se zlo?i,..?e k sm kupla avto,..in je prodajal reku, da je mo?no ampak drago,..
in k sm klicala pol leta kasnej,..mi je tip po telefonu reku, da ni mo?no,..ampak sm rekla, da kako ne,..?e so pa rekl da je mo?no,..potem je pa ugotovu, da je pa res mo?no,..ampak je drago,...krneki,..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha,..ene 2 let nazaj mi je crknla ta ?arnca,..menjal so mi pa na servisu,..sej je odlo?la crknt ravno pred rednim servisom
NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani