Kro?elj je zelo zelo OK servis, sem pred 10 leti k njemu Mitsubishija vozil, se je tudi lepo raz?iril v tem ?asu. Je pa specialist za Citorene ja (no vsaj takrat je bil), ni mu bilo pa problem popraviti tudi drug avto...+ zelo fer odnos in dobra cena. A ?efe ?e ?raufa?
?e vedno ?raufa ja. Tak?nim se ob nadaljnjem korektnem odnosu in na?inu dela za prihodnost ni bat.
@Slivka:
Je Citroen in nima te?av. Morda tudi zato, ker je motor 2.0. dizel (in ne 1.6 dizel - l. 2007) in ker je servisiran le in samo na poobla??enem servisu (AvtoMerkur in AS Kro?elj) od prvega servisa dalje.
ja, urejeno. avto ima 99000km. cena sklopke 210eur+delo.
lp
Torej sklopka. Me veseli, da si uredil, mi je pa malo ?udno, da je tako hitro ?la. Na svoji imam 144000 pa ?e nisem imel te?av glede tega. 210 eur + delo - poobla??eni servis?
imam problem z Mazdo 3 letnik 2004, 1.6 i, benzinar. Problem je s sklopko(se ?uti kot da servo ne dela), isto pri zavori, ko pritisnem na plin gredo obrati v visoke obrate (sli?i se da motor deluje, vendar avto ne potegne), sedaj pa me zanima kaj bi lahko bilo narobe? Servo volan deluje normalno, tako da predvidevam da servo pumpa ni. Ali ima Mazda kak servo oja?evalnik za vse tri skupaj (plin,zavoro,sklopko)?
Cena je zame tako tako, ?e najbolj bi se strinjal z zadnjim nasvetom. Zmeni se z enim od fantov na servisu, naj si vzame nekaj min ?asa po slu?bi in ti za prvim vogalom zadevo zamenja, za nekaj manj ?epnine za delo seveda . Stikalo pa kar novo kupi kot se spodobi za tak avto.
... preveri ?e morda ne "pu??a" feltna. Dale? nazaj je kolega ?e skoraj obupal nad podobno situacijo, izkazalo se je da je na dolo?nem delu feltna toliko skorozirala, da je zrak uhajal skozi razpoko. Vse skupaj velja preverit ob dejstvu, da ima? gume na jeklenih feltnah seveda.
Glede na vse prebrano upam, da bo? imel kon?no mir s to te?avo in posledi?no tudi z vsemi ostalimi zapleti, ki sledijo. ?im ve? uspe?nih v?igov ti ?elim.
Nisem mislil tak kot da bi vozil dirke.?e avto vozi? pod visokimi obrati je manj ?kodljivo za motor in obrabo kot pa pri prenizkih.Ne teram nikdar v rde?e obmo?je, sem se malo ?alil prej.Pri visokih obratih mora? samo paziti da avta ne pregreje? ,kar pa pri mazdah te?ko naredi?.Druga?e pa redno servisiram, ko opazim kako napakico takoj odpravim, ne pa kot eni ko se pri majhni napakici naprej vozijo in potem morajo vse mogo?e menjati.Japonski avti pa se lep?e nasploh vrtijo pod vi?jimi obrati.
?e se vozim v Ljubljano po regionalki 60-70 km/h v 4.prestavi (cca.2500 obr./min) pomeni to ?kodo za motor??
Sam sem pred kratkim postal lastnik 6-ke. Odlo?il sem se za testno vozilo, ker tem italijanskim nisem mogel zaupati. Povsod je bilo kaj narobe. Ali je avto stal ?e eno leto na dvori??u, ali je bil zaleten, ali ni imel nobenega dokumenta, ali je imel 5 let star 51000km!!! ipd.
V glavnem je bila razlika med na?imi in italijanskimi, da so imeli na?i manj opreme. Ponavadi ro?na klima, navadni sede?i, bolj ?voh motor.
Ne vem na kak?en na?in si mislijo ti prodajalci prodajat te avte. Testna vo?nja je par 100m, dokumenti kar nekaj, navodila v italijan??ini. Skratka pristop je popolnoma lai?en.
Ja, AMZS pla?at 100 ? za pregled in resni?no natan?no pregledat avto. To je po moje najbolj?e.
Pregled na AMZS je bil pika na i odlo?itve pri mojem nakupu trojke. Kljub priporo?ilu starega prijatelja, servisne knjige, 1.lastnika in vseh ostalih dejstev, ki so izkazovali brezhibnost vozila....
Slab 1% vrednosti celotnega nakupa vozila za miren spanec.
Za ?estico ne vem podoben pojav pa sem pred nekaj dnevi videl na novem Audiju TT, le da je prvemu simptomu sledil ?e drugi. Po za?etnem utripanju xenon diode je sledil popolni mrk omenjene lu?i, ko je gospa pri?gala smernik in zavijala. Kot pri starih kantah...pri?ge? eno lu? pa odvzame ?trom drugi Po ugasnjenem smerniku pa znova veselo utripajanje xenonke naprej....
?e vedno sem ob tako slabem vremenu pokril avto z odejo ter enkrat uspe?no prepre?il po?kodbe na vozilu zahvaljujo? odeji. Je pa va?no, da odeje nekako fiksira? na streno oziroma pokrov ali pa jih obte?i?, da jih ne odnese (ob to?i ponavadi piha mo?an veter). Mislim, da je to o ve?jih po?kodbah z odejo iz trte zvito, saj ?e je odeja kolikor toliko povpre?ne debeline potem to?a mo?no zgubi na mo?i zaradi same amortizacije odeje. Veliko bolj bi bil v skrbeh, ?e bi ob podobnem vremenu pokril avto z tako imenovanimi prevlekami za avto, ki pokrije celoten avto, kot nekak?na improvizacija gara?nih pogojev. Tam je omenjeni material dosti bolj tanek v primerjavi z odejo in ne bi se ?udil ?e bi pod ne?im tak?nim na?el vdrt pleh.
Toliko z moje strani....vsekakor pa po?akaj ?e na mnenja drugih. Ve? glav ve? ve.
Ni kaj, vztrajnost se je definitivno spla?ala. Upam, da se ti kaj podobnega ve? ne zgodi, sicer pa razmisli o bencinarju. ?e vedno obstaja tam nekje bojazen, da omenjena ?oba odpove, ?e ne ?e katera ve?. ?e jih je sama Mazda inc. dala odpoklicati iz vgradnje....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e vedno ?raufa ja. Tak?nim se ob nadaljnjem korektnem odnosu in na?inu dela za prihodnost ni bat.
@Slivka:
Je Citroen in nima te?av. Morda tudi zato, ker je motor 2.0. dizel (in ne 1.6 dizel - l. 2007) in ker je servisiran le in samo na poobla??enem servisu (AvtoMerkur in AS Kro?elj) od prvega servisa dalje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani