Sam ima mazdo mx5 ?e 10 let in vedno uporabljam valvolin 10W40. Ko sem jo enkrat imel na drugem servisu mi je notri nalil neko olje,ki ga je avto po?teno pil in sem ga stalno dolival pa ?e zadaj na izpuhu se je kadilo kot da je na premog. Mislil sem da je kaj narobe z motorjem,ampak ko sem na naslednjem servisu pri Simonu delal servis mi je nalil olje valvolin 10W40 so problemi izginili. Ne more? verjeti kaj pomeni samo ?e zamenja? znamko olja...
Jaz sem,na Hrva?kem 4 ure. Pa je bilo ?ist fletno meseca Avgusta, 13 ura sonce na?iga da bolj ne more. ?ez sede? da? brisa?o in poleg sebe stisne? napeto prepoteno stegno svoje drage...kaj lep?ega
Aja pa ?e pobrit sem bil skoraj na nulo brez ?epice...ko sem pri?el zve?er domov so se v temi videle samo ?e bele zobe
Nekateri sonce in visoke temperature naravnost obo?ujemo...
Nekak sem pogledal po netu, in teli simptomi se kazejo menda v najvec primeri pri pregretem/okvarjenem senzorju odmicne gredi, tko da ga bom verjetno kar menjal. Menda so imele mx5 letnik 2001, serijsko napako, ker so pozicijo tega senzorja menjali, in se je menda dokaj redno pregreval, v vecini primerov tam med 50 in 60K milj... jaz imam pa sedaj navozenih 110 000, tko da kar sumim da bi znalo bit to.
Pri avto mocnik se vedno vztrajajo da je vzigalna tuljava (ceprav mi je na zacetku pogovora clovek na drugi strani slusakle dejal da takega primera se niso imeli, in da ne ve tocno za kaj se gre), cena nove se je sedaj cudezno spustila na 520 evrov. Vodja servisa mi pravi da se najbrz pregreva nek tranzistor v vzigalni tuljavi. Ko sem govoril z znancem ki je elektricar, mi je vedel pvoedat da menda d vzigalni tuljavi ni nobenih tranzisotrjev. Pocasi zacenjam dobivat obcutek da pri Mocniku nimajo pojma kaj govorijo.
Sicer pa lahko tudi avto pripeljem na pogled, kako dodatno mnenje bi mi znalo prav prit. S katerega konca pa si?
Pusti ti Mo?nika naj gre u kurac,ni? ?udnega da mu je zavarovalnica Triglav odvzela koncesijo...
Ma ne komplicirajte, najprej probaj zamenjat samo olje z drugo znamko pa bo mogo?e bolje.
Da ti pokadi ko se nekaj ?asa pelje? brez gasa(da motor zavira) ni ni? takega, ?e ti ni treba dolivat olja pa sploh ni panike, samo teraj in BTK za dim.
Ja ne more? verjeti da po menjavi olja preneha "slab zadah" iz "avspuha"...
Ko sem spet presedlal na valvoline 10 w 40 je po starem,brez modrega dima,bez porabe olja in ?rnega kromastega avspuha... O?itno valvoline le ni tako slab...
O?itno se na touranu odlimala ali od?raufala ?ipa na zadnjih sede?ih na sovoznikovi strani. Sli?i se kako motor?ek vrti,samo vrti v prazno in kasneje ?ipa po?asi zleze dol do nosilca in se kasneje lepo zapre ko ja pa? zapre?.
Bi mi to kdo znal u?timati saj ?e bom dol jemal notranjo oblogo z vrat jo verjetno ne bom znal u?timat saj nimam pravega orodja...?e manj pa pojma da ne bom ?e kaj bolj zjebal
Meni pomaga glede ma??obe in ostalih trdovratni umazaniji Meglijo,na?pricam po?akam nekaj minut in vidi? kako umazanija za?ne sama od sebe odtekat in potem samo ?e opere? z vro?im vapom in ma?ina kot nova... Sploh pa zasu?ene mu?ice na odbija?u dobesedno odte?ejo z Meglijem. Je pa take rumene barve v plastenki z ?priclo...
Sej te ne Malo se ?e pozanimaj,naokol mal pokli? poj se pa odlo? kaj bo? storil v tej smeri! sam sem namre? to misel opustil,ko sem mel v mislih tudi menjavo teflonskih tesnil! A mam to smolo, da mam 16v glavo in enostavno ne dam tok denarja za popravilo,ki se ga nekateri izogibajo na velko! It's your call
Prav tako sem tudi opustil idejo o tistem famoznem motorju, k ga ma rendy zdej...ker pa? ne poznam nobenega tazga ?vouka, da bi to naredu za male pare in za svoj veselje, so se cene menjave motorja (+vse teko?ine in mazila,k pa?ejo not) gibale med 250 (poga?ar,vrhpolje)-400? (pelko) in v to ceno ni v?teta menjava jermenov in ostale ?are,?e se ?e glih podira vse skup ane? In plus kaka sklopka poj ?e za zraven tko da za tak dinar si grem pa raj?i drugo ubost kokr da sem zme?em evr?ke
Ja saj moja je in mislim da so vse 16V kar se mx5 ti?e. Jah moje se zdi ?koda ker ni niti pikice rijaste,saj kadar je jo takoj po?timam in sem ?e prej dosti vlo?il vanjo. Bom pa povpra?al kaj se da najcenje naredit...
Ja,malo morgen;za tako ceno te bo sam grdo pogledu pa reku,da zastonj pa nm delu...pri tem je pa ?e uredu,da ni 16v al pa?...k tefloni za tako ma?inerijo so kar blizu 100?+ ?e jih stakne? seveda kje...poj ma? pa ?e dva na?ina menjave: konkretno menjavo,k razstav ventilno glavo na prafaktorrje ali bolj simpl s specialnim orodjem za teflone,sam takih je mal
@StepskiVolk - kako je pa s streho za kolega Dragca (zdej bi jo res nucu), pa te ne upa ve? klicat (ker si reku da ga bo? ti, pa iz tega ?e ni blo ni?)?
Zve?er ga 100% pokli?em sem pred kratkim zrihtal streho...
Tefloni so tesnila na steblu ventilov in prepre?ujejo vstop olja (iz zgornjega dela glave kjer mazejo odmi?no gred in ostale stvari) v zgorevalni prostor.
Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.
Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.
A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek
Res pa je da sem tudi opazil porabo olja saj ga vsak vikend pregledam
Moder dim je ponavadi olje. Zdej imap? pa kr nekaj mo?nosti kje ti ga biksa. ?e je to konstantno je lahko fu? tesnilo med glavo in blokom motorja. Lahko je zani? oljni obro?ek na batu.
Je pa najbolj verjetno, to da ker pravi?, da se ti dogaja samo po klancu navzdol, da pa? olje zdrsi mimo teflonov v zgorevalno komoro in ker po klancu navzdol in zaviranjem z motorjem se v bate ne vbrizgava bencin, kar pomeni, da ga tudi ne v?iga. Medtem se v batu nabere nekaj tega nezgorenega olja in ko na ravnini pritisne? gas se spet nadaljuje normalen delovni cikel in bencin se spet vbrizga ter ga nato iskra v?ge a tokrat je zraven ?e nekaj olja, ki se je prej nateklo notri in ima? takoj po pospe?evanju moder dim iz auspuha.
A so teloni za zamenjat ne vem - kolk ma? km al pa a ti je kdaj avto zakuhal? Lahko, da se da kaj pomagat z nastavitvijo ventilov, lahko ti pomaga menjava olja, al pa kak?en Siriusov dodatek
Avto ima prevo?enih 212-342.km in mi ni nikoli zakuhal imam ga pa ?e 8 let tako da vem kako in kaj je bilo z njim...
Prej?ni vikend smo imeli en manj?i izlet po na?ih hribih (kjer se da z avtom ) in mi je prijatelj opazil da mi iz izpu?ne cevi pokadi moder dim. Jaz sicer vozim v tretji prestavi z obrati do 3500-4000 po klancu brez gasa in ko smo pri?li na ravnino je pokadil potem pa ni? ve? pa tudi ?e sem prostem teku pohodil gas in tudi kasneje med vo?njo ni bilo ni?...
Ali kdo ve kako se re?e v Angle??ini jermenica glavne gredi da pogledam na ebay-u... Jaz nekaj gledam na google translation pa mi nekaj ne ?tima saj na ebayu tega ni,ali pa ne znam pogledat...
Nekaj ?asa mi sicer ?e cvili le?aj,ampak nisem vedel kje. Dal sem po?timat alternator,kjer je zamenjal le?aje z novimi,ampak mi je ?e vedno cvililo ?e posebej zjutraj ko je bilo hladno.
Po obisku iz foruma znanega mehanika mi je rekel da mi cvili jermenica glavne gredi...
Se da kje dobiti ponaredek ali obstaja samo original????
Ej hvala ti...takoj jutri grem to zrihtat da ne bom kaj zjebal,ker se res trdo menja ...sicer ga imam ?ez zimo v gara?i,ampak ko je tako vreme ga moram malo preluftat
Ker sem ne dolgo nazaj imel v popravilu menjalnik pri mazdi mx5 in mi sedaj zaradi pregostega olja te?je prestavlja (bolj ko je hladno te?je gre) me zanima katero olje moram kupiti da ga zamenjam. Nimam pa tiste knji?ice v kateri naj bi to pisalo katero olje naj bi bilo
Ja sej sedaj mi je jasno, samo avto ni bil doma, je sluzil za mehko podlago sestrinim ma?kam pod nadstre?kom in temu primerno je bil zadihtan, danes naj bi kon?ali moj nadstre?ek, vse stoji a je v petek pihalo ko pri norcih in se ni dalo kritine gor , danes naj bi kon?ali pada sneg
Tako da je Swift zunaj , MX5 pa na toplem odprt + 1x na dan na ful preluftam garazo da se zrak zamenja
Upam da miklavz, bozicek, oz whoever prineseta ze ta nadstresek...
Po?akaj ko si za?nejo ma?ki "brusiti" krmplje v streho... Moj ma?ek je to samo enkrat naredil in mu je stre?ni nosilec dal ve? kot moja batina
Tudi jaz jo imam pod nadstre?kom in imam na vsaki strani odprto okno cca 1cm tako da se zrak malo preme?a. Sicer jo pa sedaj ko je lep?e vreme lepo zapelji po soncu ali pa jo parkiraj na soncu in jo "preluftaj"
Ja te odvodne kanale je pa res fino da jih na jesen pre?isti s kak?no mehkej?o palico ali ?ico... saj so se meni enkrat zama?ili in sem imel v avtu cca 5 cm vode. Dobro da je bilo poleti...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam ima mazdo mx5 ?e 10 let in vedno uporabljam valvolin 10W40. Ko sem jo enkrat imel na drugem servisu mi je notri nalil neko olje,ki ga je avto po?teno pil in sem ga stalno dolival pa ?e zadaj na izpuhu se je kadilo kot da je na premog. Mislil sem da je kaj narobe z motorjem,ampak ko sem na naslednjem servisu pri Simonu delal servis mi je nalil olje valvolin 10W40 so problemi izginili. Ne more? verjeti kaj pomeni samo ?e zamenja? znamko olja...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani