pred menjavo sem vzel par kapljic starega olja Castrol Edge Titanium LL 5W30, brez dodatkov, prevoženih 12kkm. Vzorec slikan po 30. urah, sem pozabil zjutraj slikat po 24-ih urah . M6, 2015, CD175, 199kkm, regeneracije se izvajajo na 150-160 km. @Aless prosim za strokovno analizo. A naj prodam al peljem naprej ? Koliko olja je potrebno za tisto 'pravo' analizo?
Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih . A se še komu to dogaja?
@Aless po puščanju nafte, sem se tudi jaz odločil za kapljični vzorec. Prevoženih je 10500 km, olje Castrol Egde 5W-30 + Metabond Eco pri menjavi. Prosim za strokovno analizo.
bila je cevka pri filtru nafte, preventivno sem zamenju oz. pregledu pol še ostale 3 zraven in jih prerezal... vse so bile kot nove nobene razpoke al karkoli ... ta ki je puščala je bla pa 1cm nadolgo znotraj natrgana ... tko da to nemorš vedt, brezveze neki menjat ce je ok, pametno je pa imet sabo en kos da loh zamenjas in pičiš dalje ker to res ni noben bav bav narest
To je tolk pocen, da enkrat med 100-150kkm preventivno zamenjaš pa je mir...
js mam skoz metr te cevi v prtljazniku, se mi je ze naredl isto... smrdel mi je mal po nafti, js kr pelu domu k pač ne veš... za mano pa nakonc pred bajto že ozka crtica ... huh
isto je bla nasred napokana cevka in je pršalo na drobno ven... po 20km je bil fajn masten motor ... jeba
@Sishi, zanima me, kaj je tista bela "packarija" pod cevko?
Ja Brane, papirnata brisačka za popivnat nafto.
On 7/12/2021 at 3:20 PM, SpEkTr said:
Treba najt, če se da to kje na netu kupit..oz...najbrž je važn Fi, pa je pol kaka namenska cevka tut ok.
Fi je 5 (15/03/05) ni pa nujno, da prav sklepam. 03 je mislim debelina, 15 pa ne vem - verjetno tip gume…je posebna armirana guma. Ima jo praktično vsak mehanik pa tud original na Mazdi verjetno ne stane več kot 10€ max 15€.
ja zgoraj je že sneta. Spodaj so slikce z označbo katera cevka in kje. Cevka je oznake 15/03/05 in je na povratnem vodu. Preventiva? JA! Bognedaj da se ti zgodi to v tujini po možnosti v koloni in pri 35 st.C. Cena zamenjave je smešno nizka. Pa srečno.
včeraj zvečer med vožnjo sem zavohal nafto, še posebej pri vključeni klimi. Se ustavim in vidim, da je za hladilnikom nekje na sredini na motorju tekočina, verjetno nafta. Čez noč sem podstavil karton pod motor in zjutraj vidim madež na levi strani pri kolesu (verjetno se tam steka iz spodnjega pokrova motorja). Se je komu zgodilo kaj podobnega? Kak nasvet kje je najverjetneje, da pušča? Žal je danes nedelja in ne morem k mehaniku.
Razlika med navadnim in AGM/EFB akumulatorjem je 70-80€, ki jih z Mazdinim neuporabnim i-ELOOP start-stop nikoli ne prineseš nazaj. Ustavim se na semaforju, avto ugasne, po 30 sec se prižge in potem še 30-40 sec čakam s prižganim motorjem do zelene . S 70-80€ prevoziš več kot 1000 km. Poleg tega so ti akumulatorji bolj občutljivi na vročino - bolj je vroče prej crkne. In glede na vse ostale škodljive učinke start-stop sistema na motor ga je najbolje trajno 'izklopit'.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za AWD super poraba!
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani