Skoči na vsebino
Katere sve?ke v 323f 1.4 54kw
Napisano

Model mazdice je 323f 1.4 54kw, letnik 1999 in po?asi bo treba menjat v?igalne sve?ke.

 

Najprej me zanima katere sve?ke priporo?ate, zanima me pa tudi na kolik?en odmik naj nastavim elektrode na sve?kah?

 

Kolikor sem gledal so sve?ke dokaj globoko notri in bo treba kupit nastavek za odstranjevanje sve?k, ima mazda mogo?e ta nastavek enak kot honda?

 

Hvala za odgovore

 

napi?i mi ?t. ?asije pa ti povem za vse modele/firme, ki pa?ejo not.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 crknila tubina
Napisano

2L / 15.000km = 0,13L na 1000km, to ni nic nerealnega....pri teh kilometrih, zal je, da nisi preverjala olja...to je treba od ?asa do ?asa, ker ?e je 2L manjkalo (4j a ni skupaj?) potem ga sploh na merilni ?ibki ni blo verjetno...

 

Sam mi ne gre nekaj skupaj - crknila turbina al zaribala masina?? Turbina lahko crkne cist zarad drugih stvari...

Obnova, tle bo pa kak drug kaj povedal....vso sreco!

 

seveda lahko turbina crkne, ?e olje ni na nivoju. vsaka turbina ima dovod/odvod motornega olja v svoje ohi?je. notri je le?aj, ma?e se pa z motornim oljem pod pritiskom (tistim iz karterja, seveda). ?e se ta pokvari, za?ne os lopatic plesat in posledi?no zaradi vibracij lopatice razpadejo (ali ?teknejo v redkih primerih). v najslab?em primeru ima? potem pol turbine v cilindrih, karterju, kolektorju ... ?tala :)

 

ene turbine imajo tudi vodno hlajenje tega olja. brez olja turbine ni.

 

kolegu je prej?nji teden ?pricala turbina. na sre?o se je odtegnila samo lajtnga za olje. povsod kjer je parkiral za ve? kot 10 min je pustil ogabne ?rne fleke. cela leva stran avta + rit sta bila v ?rnih pikicah. ni prijetno, ko vidi?, kako ti avto po obrokih vle?e jurja evrov iz ?epa. :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323f-ka pije olje
Napisano

:P to sploh ne drzi vsi motorji od 94-98 so isti z izjemo par konektorjev in prikjuckov na sesalnem kolektorju vse pase in delajo vsi brez menjave ecu itd.letnikov 99 ba mazd sploh ni 98 so zadnje :bravo:

 

Za konektorje lahko ti mogo?e prej garantira?, ?e si ?e delal to. Do?im je treba menjat karkoli na harnessu, to ni direkten bolt-on, se pravi JE razlika v ma?inah ... blok je isti, ampak glavi sta pa razli?ni.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323f-ka pije olje
Napisano

Letnik 1996, 190000km, motor 1.5i 16v ...

 

Bi znalo bit to, kar sem prej povedal - obro?ki ali tefloni. Ne trdim sicer ni?esar zagotovo, ampak ?e sklepam po povedanem in po tem, kar mi je jasnega o tem motorju, je najbr? lahko samo prevelika obraba. ?e sta blok in ?asija suha.

 

Z malo truda dobi? tako ma?ino z malo kilometri na ebayju za slabih 300 EUR. Lahko se seveda tudi potrudi? popravit. V vsakem primeru bo? se malo posekiral. :)

V kolikor bo? imel namen menjat , mi lahko prej sporo?i? ?t. ?asije, da ti pogledam za kompatibilne dele. Obstajata dve varianti 1996 Z5-DE motorja, ker so se vmes deli malo zamenjali. Va?no je samo to, ali je avto izdelan v obdobju od 1994 do avgusta 1996 oz. od avgusta 1996 do 1999. ?e ma? avto iz prve serije, ma?ina iz druge serije ne bo delala, ?e ne bo? menjal tudi ECU in harnessa. Obratno tudi ne gre ...

 

?e pogleda? skozi luknjo za dolivanje olja, na levi strani vidi? ketno med odmi?nima ali ne? Ketna = 1994-1996.

Teh ma?in se tudi praviloma dobi manj, prej bo? dobil tisto 1996+.

 

Thumbs up.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323f: pokanje pri prednjem levem kolesu
Napisano

Prosil bi za nasvete: pri prednjem levem kolesu (prednjem levem delu avta) mi nekaj ?udno poka. Zadeva se pojavlja samo ko cesta ni gladka oziroma malenkost "ruka" (slab, razpokan asfalt, makedam,...), najve?rat ko peljem naravnost - v ovinkih zelo redko. Na mo?no neravni podlagi, ko je vzmetenje najbolj "obremenjeno" se to ne dogaja.

 

Hec je, da nikakor ne morem ugotoviti kaj bi bilo - karkoli sem probal vse je ok - vse v tem delu podvozja ?tima (ni? nima "lufta"):

 

- kon?niki ok

-nihajna roka ok

-stabilizatorji ok (menjani dva meseca nazaj)

-zglob - ni ob?utiti karkoli narobe (ponavadi tega najprej zazna? v ovinkih)

 

Vse zgleda ok!!!

 

Avto je sicer zelo super vozen - pri 160 se vozi gladko brez vsakih tresljajev. Mi pa gre rahlo na ?ivce to pokanje (zvok je pa zelo podoben kot takrat, ko je bil zani? stabilizator).

 

Prosil bi, da sporo?ite morebitne izku?nje oziroma predloge, kaj bi lahko bilo oziroma kaj natan?neje pregledati.

 

Hvala.

 

Kaj to?no si menjal pri stabilizatorju? Samo ?ipke? Mora? menjat tudi vodila (most je treba odvit in spustit za ene 10 cm - zato se noben mehanik no?e ukvarjat s tem in pravi, da je ok). Avto postavi na kanal in probaj na sprednji in zadnji stabilizator ?tangi, ?e mata kaj lufta.

 

Lahko bi bil tudi nosilec motorja/menjalnika ...

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323f-ka pije olje
Napisano

Lep pozdrav....

 

?e nekaj ?asa imam problem z mazdico, da pije velikoooo olja.

Problem se je pojavil nekje okoli januarja in opa?am da je poraba vedno ve?ja.

 

Zjutraj ko pri?gem avto se zamano naredi dimni oblak in seveda vonj po za?ganem olju.

 

Olje in oljni filter sta bila menjana decembra... olje champion 10w40 (baje je zelo podoben volvlinu)..

Prej?nji teden sem v motor dolil 1,7 litra olja od decemberske menjave. V tem ?asu sem pa

prevozil 2000-3000km Po nasvetu mehanika sem v motor vlil nek aditiv ki naj bi prepre?eval porabo,

vendar to ni pomagalo ni?. :ne vem:

 

Zanima me ali je kdo ?e imel podoben problem?? Ali je to mogo?e zaradi tega champion olje, ker do sedaj sem vedno dajal castrool magneto 10w40 in ni bilo nobeni te?av.. Kaj bi to lahko bilo?? :hohoho::hohoho:

Avto ima 188000km motor je 1.5i 16v. :blush:

 

Z5-DE nima balansirane glavne gredi, zato se cilindri prej obrabijo. Lahko ti pu??a tesnilo bata ali tesnilo ventila (prej skoraj prvo kot pa drugo). Najprej bo? moral zmerit kompresijo. ?e bo slaba, ve?, kaj se dogaja.

?e ti je sumljiv tudi izpuh, je varianta samo ta, da se to olje pokuri pri v?igu.

 

Kateri letnik je to? Koliko kilometrov? Garnitura za obnovo te bo stala prakti?no isto kot ena delujo?a ma?ina z malo kilometri.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

SKLOPKA
Napisano

Samo ?e nekaj - sem se spomnil, ko sem bral sporo?ilo o vodni pumpi in jermenu. ZMERAJ se SPLA?A pogledati za dele na ebayju. Je res, da bu?iji zara?unavajo mastno po?tnino, ampak vse se da zmeniti. Evo, kaj se 100 % spla?a kupovati tam: zra?ne cevi in vse, kar se ti?e air intakea, filtre, EGR, IAC, MAF ... Finta je v tem, da bu?iji ?ivijo v bolj pra?nem okolju kot mi, zato morajo tuneupe delat bolj pogosto kot recimo mi (5k milj). Evo, pa iz prve roke: jaz sem rabil novo cev od merilca zraka do sesalnega kolektorja. Kopij ni, samo originali, ki stanejo 120 EUR. 120 EUR. 120 EUR za kup gume!! Na ebayju stvar stane 19 USD in je prav taka, za Z5 DE, ki je edini model z merilcem zraka takoj za filtrom. In zaradi teh nastavitev je cev v Evropi tako "draga". Ma kurca... jodlarji ho?ejo samo slu?iti na na? ra?un. Ko pokli?e? na mazda servis v Avstrijo, te najprej vpra?ajo "a je ta avto v slovenija gekauft ali v avstrija???". Na podlagi tega ti potem postavijo tudi ceno. :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

SKLOPKA
Napisano

Na servisu me ne ?mirglajo 2-3 dni je za ?akat za sklopko mazdino in stane 480 eu.

Mazdinega klumpa no?em dat ve? noter,edini ki dela omenjene sklopke je sachs in jo dobi? za 130 eu,to pa je velika razlika ,ne,zato raj?e po?akam par dni ve?.?e bi bila na zalogi bi 2 dni bil rok dobave,ker pa je avto novi model,jih na zalogi ni,vedno imajo po 1 komad.Kdo bi pa za mazdo sklopke dr?al na lageru,bi ja propadel :D ,?al,se mu obeta dober biznis :blink::D .

Bo ?e,mogo?e pa bo v nedeljo ?e letela po cesti :bravo:

 

Ne ?udite se ... za mojo 13 let staro plehovino pride sklopka 390 EUR original ... original homokineti?ni zglobi pa 380 EUR na kos!!

 

Mene ne bodo nikoli ve? videli na nobenem servisu ... Na ebayju je 1032893289235982351 ponudnikov (EU in USA), ki ponujajo aftermarket dele, ki niso kar tako neka kopija znamke, v katerih imena ?e podvomi? ...

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Risi in poliranje
Napisano

Heh, pri meni ?e je ceneje :D, to pa vedno lepo kar z roko polirajte pa muzika pa veselo na delo, meni sploh ni problem avta polirat pa ?e kalorije porabi? :D ...... Saj nekateri veste kaj je o?i??en avto... samo se ne bom hvalil..., ker v?asih tudi kaj spregledam! :D:P;)

Hja, okej, vsak svoje zagovarja. Vem pa, da je ?lovek profesionalec, stranke pa tudi iz tujine. ;)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Risi in poliranje
Napisano

?e kdo v bodo?e rabi poliranje, poznam nekoga, ki to opravi nadvse odli?no. Stane pa do 20.000 SIT, s tem da dobi? nekaj popusta, ?e obljubi?, da naslednje leto spet pride?. ;)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Risi in poliranje
Napisano

Brainless, da bi uspel zakriti rise, mora? vedeti, kako globoki so. ?e je na?et samo lak, se ?e lahko re?iti, ?e pa barva, pa bolj te?ko. Obi?ajno je barva troslojna (redko dvoslojna), lak pa obi?ajno v dveh slojih. Odvisno je tudi od tega, kateri sloj je spraskan. Manj?e praske se obi?ajno lahko odstranijo s poliranjem, kjer na mestu praske in v njeni okolici s polirnim sredstvom pobrusi? prvi sloj do te mere, da zgladi? robove.

?e so risi pregloboki, pa ostane samo ?e bru?enje in ponovno barvanje.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323F, 96, brisalci
Napisano

Rele se obi?ajno nahaja nekje pri okrasni plastiki okrog volana. Obi?ajno je to tisti drugi del stikala, ki je fiksen, medtem ko lahko premi?ni podalj?ek menja?, brez da bi moral menjati tudi releje.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

voznik za?etnik
Napisano
Ja, tako je.

 

Ja, ampak ?e nekdo prepi?e avto na sina, da bi s tem prepre?il pla?evanje 20-odstotnega dodatka, se moti. Kot prvo, bonifikacijski razred je na 0 %, kar pomeni vi?jo premijo. Drugo pa je, da je treba potem dopla?ati za AO+, ?e se ho?e o?e voziti s sinovim avtom.

 

?e se moja star?a ponesre?ita z mojim avtom, bo zavarovalnino dobil izpla?ano samo sopotnik.

se pravi ?e vozim avto samo jest mi ni treba pla?at AO+, pa vseeno dobim zavarovanje ?e se (bog ne daj) ponesre?im?

 

tole zna bit kar ugodno, predvsem zato, ker je to pribli?no 30k pri registraciji.

Ja, tako je. Nisem prepri?an glede drugih zavarovalnic, ampak pri ZM je tako. Najbr? je tudi pri ostalih enako.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

voznik za?etnik
Napisano

Ma dejstvo je to da imajo zavarovalnice 100 "hakelcev" glede zavarovanja.....napaka pa je ta da dostikrat se zgodi da vozniki pa? ne vemo useh podrobnosti glede tega...pa? zaupamo agentu in nardimo polico....pa? mislim da ?e on ve kaj je prav......Hm.... Bo treba malo spremenit to!!!!

 

 

LP daVid

Zmeraj je treba biti dosleden, ko sklepa? zavarovanje. Jaz sem si vso literaturo prinesel domov in pregledal, kaj mi ponuja posami?ni paket zavarovanja in kaj vse zajemajo dopla?ila. Potem lahko pride? na zavarovalnico ali k agentu in pove?, kaj bi rad imel, podpi?e?, pla?a? in gre?.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

voznik za?etnik
Napisano

se prav kljub temu da sm prvo leto voznik za?etnik, pa ?e registriram avto nase...se pravi da je avto moj, mi ni treba pla?ati dodatnega 20% zavarovanja, ker sem s sklenitvijo zavarovanja obenem zavaroval tudi sebe?

a sm prou jest tole razumu?

 

?e je tako, potem lahko vsi ki mislijo voziti fotrove avtomobile avto prepi?ejo nase, in potem odpade 20% zavarovanja...vozi ga seveda fotr. :D hec!

 

LP

Ja, tako je.

 

Ja, ampak ?e nekdo prepi?e avto na sina, da bi s tem prepre?il pla?evanje 20-odstotnega dodatka, se moti. Kot prvo, bonifikacijski razred je na 0 %, kar pomeni vi?jo premijo. Drugo pa je, da je treba potem dopla?ati za AO+, ?e se ho?e o?e voziti s sinovim avtom.

 

?e se moja star?a ponesre?ita z mojim avtom, bo zavarovalnino dobil izpla?ano samo sopotnik.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

voznik za?etnik
Napisano

Verjetno si mislil tale link http://www.amzs.si/?podrocje=5

 

 

Pa ?e moj dodatek:

Pazi ?e na eno stvar, ker si ?e mlad voznik in katerikoli avto bo? vozil bo moral biti dodatno zavarovan (+20% na zavarovanje). To pomeni tudi v primeru, ?e bo na fotra registriran a ga bo? vozil ti. ?e tega ne naredi? ima zavarovalnica pravico izterjati 20% ?kode, ki jo eventuelno povzro?i? nekomu drugemu - to pa znajo biti nemajhni denarji.

 

V vsakem primeru pa se ti spla?a za?et z registracijo na sebe, ker ?e bo? "priden" bo? lepo zbiral bonifikacije saj kmalu bo denar za kak?en dra?ji avto in z njim kasko zavarovanje - takrat pa se bojo vsi ti prislu?eni popusti krepko poznali.

Ne katerikoli avto ... Se opravi?ujem, ampak pri teh delikatnih zadevah je treba biti bolj specifi?en.

 

Jaz sem zdajle zadnje leto voznik za?etnik in sem pri sklepanju zavarovanja za avto vpra?al, ?e je potrebno dodatno zavarovanje za mladega voznika (da bi v primeru nesre?e dobil izpla?ilo), ko sem ?e hkrati lastnik avtomobila. Gospa je rekla, da ne. V osnovnem paketu so (vsaj pri ZM) zavarovani vsi potniki, z asistenco AO+ pa vsi izredni vozniki (torej tisti, ki niso lastniki avta). Kot lastnik avta oz. - to?neje - sklenitelj zavarovalne police (pri nas je seveda lahko sklenitelj police samo pravnoformalni lastnik avta) si zavarovan samodejno + preostali potniki, ki se glede na predpise za tip avta lahko ?e preva?ajo.

 

Seveda pa vse ostalo glede 20-odstotnega zavarovanja popolnoma dr?i, vendar le v primeru, ?e taisti mladi voznik ni hkrati lastnik avta.

 

Sicer pa, opazil sem zanimivo stvar pri sklepanju zavarovanja. Pri Triglavu bi pla?al glede na karakteristike avta in paket zavarovanja okrog 117.000 SIT letne premije, medtem ko bi mi ZM odtegnila samo 98.000 za letno premijo.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.