Verjetno da bo res kaj takega, ?e bencinar trokira (v obeh situacijah) zna biti samo motnja - je to samo v leru, ne vem ker sistem ima? za LPG, ampak ?e ti v leru lavfa samo na benz in ima? probleme samo takrat pa poglej ?e filter za benz (kar je malo verjetno)?
Kaj pa timing?
V bistvu trokira in bencin in plin, samo na plin ze prej ni pretirano mirno letel v prostem teku.
Ko poslusas se slisi, kot da vsake tolko casa zgubi kaksen takt.
Plinski sistem pa mislim da je EMMEGAS TSI-03 Timed Sequential Injection.
Drugace nastavitve ventilov mi je svetoval serviser, ki mi je vgradil plinski sistem. Ker sem avto zadnjic imel pri njemu na servisu, vendar on ni majster za mazde, in je rekel da naj nastavljanje vetilov raje prepustim majstrom na mazdinem servisu .
Iz osebnih izku?enj vem da je treba ventila na?telat ?e ropotajo, zdj ?e je ?telanje ro?no (pri tebi malo dvomim) to ni tak problem in ni tok drago, ?e so pa hidravli?ni je pa dra?je, jst bom lih to ju3 dau na svoji CRX nares pa me nou drago pr?lo res pa je da se mi nou dela ra?unal
Se pravi na prvem servisu so predvidevali da je nastavljanje rocno in zato cena taksna kot je, rihtali tudi nebi cel dan ampak morajo pocakat da se masina ohladi preden lahko nastavljajo)
Na drugem mi je pa govoril o menjavi drocnikov...
Letnik avta je 2005 (kot sem napisal v naslovu teme).
Moral bom pa poklicati se na kakasen drugi servis,da vidim keteri so imeli prav .
Glede plina pa imam tudi napravo za mazanje ventilov? Vendar se je zadnjic zabila in kak?nih 5KKm ni niz dodatno mazalo .
Na mazdici imam ze 120KKm in od 50K naprej jo vozim 98% na plin, nekje na 115KKm mi je mazdica v prostem teku zacela malo trokirat (trokira na bencinu in na plinu), zato sem menjal svecke. Vendar se stvar ni veliko popravila. Nato sem obiskal Serviserja kateri mi je vgradil plin. Svetoval mi je da so razlog tega trokiranja najverjetneje ventili, in da jih naj dam nastavit, da je pri plinu to pogost problem, se posebej pri japoncih.
Zato sem sel danes malo na servise povprasat koliko to stane.
Sel sem na dva servisa,
na enem so mi rekli ni problem naracunali ~130? in avto bi bil pri njih en dan.
na drugem pa mi je rekel da to se pri mazdah ne dela, da od zdaj se niso tega nikoli naredili, naracunal >400? in bi imeli avto skoraj cel teden.
In zdj mi ni jasno V cem je fora.
Res je da pri tem drugem mi je ?e za menjavo kabinskega filtra hotel zara?unati 75?
Ima kdo ze mogoce kaksne izku?nje z nastavlajnjem ventilov na svoji mazdi?
Znajo pa biti daljinci in tole daljinsko centralno zajebana stvar.
Pred leti so se prodajale ure, mislim da Casio, ki so imele tudi daljinca za TV gor. Posnel si frekvenco od TV daljinca in si lahko upravljal s TV-jem (prav fina stvar za ta stare zajebavat )
Baje, tako sem sli?al in nekje prebral, ti je s tistim hudi?em lahko posnel frekvenco, ko si ti zaklenil avto na 20 m (on pa je bil nekje med avtom in tabo), in ti ga je pol lahko odklenil, isto, kot bi ga odklenil ti.
Tiste ure so lahko posnele IR signal ne pa radijskega.
Novi avti pa imajo ?e skoraj vsi daljince na radijske signale.
Radijskega bi bilo te?je posnet, ker najprej mora? najti na kateri frekvenci deluje.
Pa tudi verjetno klju? ne po?ilja vedno isto kodo.
Meni tudi daljinec (sicer vgrajen naknadno, ne v klju?u), zelo razli?no dela. Razdalja za odklep niha med 3-15 metrov. Verjetno je tudi odvisno, kaj vse je med linijo daljinca in senzorja, od kje avto "strelja? z daljincem.... :ne vem:
Po mojem je kej s klju?avnico oziroma sprejemnikom, ker men ko dela mi dela na 15+ metrov (na za?etku do 50 metrov), ?e mi na tam ne dela mi tudi na 0 m ne dela.
Mazda ma ne vem zakaj neki failsafe noter :ne vem:, ko ?e ma? klju? v klju?avnici ne more? zaklepat pa odklepat na daljinca, in mo?no da ob slabem vremenu vlaga kje prebije in sprejemnik misli da ima kju? v klju?avnici. In tako ignorira njegove komande.
Tako si jst to razlagam.
Sj ko pridem iz dopusta bo ?el na servis da to popravijo.
Mary... ima? ti mogo?e ?e ta nov klju?.... tisti preklopni s klju?em vred, al ?e tistega prej?njega kjer je daljinec posebej .... ker ?e ima? prvega so to standardne te?ave.....
pri teh prej?nji pa ?e nisem zasledil nobenega problema.......
LP daVid
Klju? je ?e novi, tak ki se skrije. Sam sj po mojem ni klju? kriv. Ampak avto.
V?eraj me je spet zezu, Se pripelam do tu?a, lepo parkiram se spravim ven in daljinec ne zaklene avta, ok dam klju? nazaj v klju?avnico dam kontakt in lepo po?asi ven vzamem (tak kot so rekli na servisu). Avto spet ignorira moj daljinec, kot bi zaklepala sosedovga fi?eka, ne mrdne ko ga posku?am zaklenit.
?e sre?a ma klju?avnico da ga lahko po stari metodi zaklenem
Zdj ?e sam ?akam da me bo dal na ignore, ko ga bom posku?ala v?gati.
Mogo?e se bo butasto sli?alo ampak a ko se ti zgodijo te?ave a je avto parkiran to?no na istem mestu? Mo?no je namre?, da na to?no dolo?enem mestu pride do motenja iz nekega drugega izvora (recimo mo?an trafo, bli?ina radijskega oddajnika, nadebudni radioamater s premo?nim oddajnikom,...)
Podobno te?avo sem imel s prej?njim avtomobilom pri katerem sem imel v ?i?ki te?ave na to?no dolo?enem parkirnem mestu. Ko sem porinil avto za dva metra nazaj je zadeva odklepala normalno.
Po mojem to ni to, ker to se mi je zgodilo na ?isto drugih krajih. Edino kar je bilo skupnega tem dogodkom je bilo de?evno vreme.
Pa tudi ko se mi to zgodi avta ne prestavim ampak samo vstavim klju? v klju?avnico in dam kontakt in je vse OK. In zadeva deluje naprej normalno.
Klju? za daljinsko zaklepanje ob?asno ne dela. Npr.: Zve?er zaklenem avto z daljincem ko pa pridem zjutraj k avtu in posku?am avto odklenit se ne zgodi ni?, kot bi imel napa?en daljinec (daljinec ni kriv ker drugi daljinec tudi ne deluje). Ko pa klju? vstavim v kju?avnico, dam kontakt in kju? vzamem nazaj ven iz klju?avnice daljinec normalno deluje. Na servisu je reku da je to zaradi tega ?e prehitro vzamem klju? ven, vendar to ni to. To se mi dogaja ob de?ju, ob lepem vremenu pa ni problemov.
No sej na konc sem bla jaz tud v delavnici, ker so mi mogl neki povedat sam ne bi ?la ve? tja na servis, ?e ne smem bit zraven. Bom ?e nesla dnar v tisto delavnico kjer sem lahk zraven. No mogo?e ko bom mela pa 20.000 km se pa ne bom ve? tk sekirala za avto.
Na gami nekak poznam vse, tko da ce hocem sem lahko zraven...ponavadi sem zraven ko je kaksna majhna stvar npr. instaliranje novega software-ja...pri rednih servisih pa niti priblizno se mi ne da biti tam.
Mogo?e je tole letelo na mene, ko sem omenla prej ?e sem lahko zraven ko delajo rednis servis.
Mene je full ?okiralo ko sem ?la na neobvezen servis (1000 km) iz ce v lj in pol mi en bu?man (serviser) re?e da ne smem bit zraven avta. Avto sem mela komi dober mesec - moj pri avto, ko pazi? njega kot na svoj del telesa. Nisem mogla verjet kk je to mo?no da kupi? tk drag avto pol se pa vede kot da je njihov. Mogo?e sem res mal ?udna sam tk jaz ?utim.
KAJ PA ?E SE SERVISERJU SLU?AJNO ZGODI NAPAKA, KER GA JE STRANKA DEKONCENTRIRALA?
Ma sej ne mislim skakat okol avta. nisem pa vedla da imate pogled na delavnico. In seveda sem nezaupljiva za avto vreden 4,5 milj ker je moj in mi ni bil podarjen sem si ga sama zasluzla.
In ne mores primerjat restavracijo in delavnico.
Zato sem pa kupla nov avto da ga ne bo treba na servise vozit razen redne zato pa hocem videt kaj pocnejo z avtom sam videt ne pa razlage.
Ponavljam vprasanje za wildcat. V lj mi na rednem servisu niso dovolili da sem zraven, delavec je reku da ?e zmenim z direktorjem da pol sem lahko zraven. Kako mate pa to v Velenju a sem lahko zraven ko mi delate redni servis?
Vpra?anje pa imam za wildcat. V lj mi na rednem servisu niso dovolili da sem zraven, delavec je reku da ?e zmenim z direktorjem da pol sem lahko zraven. Kako mate pa to v Velenju a sem lahko zraven ko mi delate redni servis?
Pa ?e vpra?anje za davida. Kak?no okvaro si imel na avtu, ?e ima? avto star komi dobro leto?
Konji?ka sem ?e v torek peljala na servis (menjala olje in filter). Glede parking senzorjev: serviser razdira avto nakar ugotovi da so senzorji izklju?eni in pol mene spra?uje kdo je dal senzorje na off in pol ga gledam butast, ker prodajalec sploh ni ni? razlo?u kje je kaj in o?itno sem jaz dala senzorje po pomoti na off. lol
A pol jaz lahko kermukol mazdinemu servisu peljem avto?
Boss ja jaz se zavedam, da je avto stro?ek. Mene je sam matralo, da morem nov avto pelat na servis.
Hojla! Imam mazdo 3, stara je 10 dni in ima 1.200 prevo?enih kilometrov. Prodajalec je svetoval naj ga peljem na preventivni neobvezen servis, vendar ta servis stane cca 20.000. Zanima me, ?e je potrebno avto peljat na servis ?e zdaj al je vredu ?e ga pol na 20.000 km.
Pa ?e en problem: PARKING SENZORJI ne delajo. Zdej sam zaradi senzorjev se ne bi vozla iz ce v lj. A se da to k drga? popravit pri mojem mehaniku?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Oj.
Vceraj je majster preveril svecke, ena je bila poknjena (po 15000 km).
No zdaj spet vse deluje OK.
TNX
Povezava za deljenje
Deli na druge strani