Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL).
A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.
stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode je pravi mojster.lp ale?
?e ne bo druzga bom res mogu it mal na izlet k Simonu ja
Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.
loputo sem pa ?e o?istil s ?istilom za fergazerje, je bila grozno zapacana. na ta potenciometer pa ?e po?tudiru nisem.
Tudi meni se je to dogajalo. Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e. Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda izbol?a? ?e tanka? kje drugje ali kdaj pa kdaj 100 oktanskega nalije?.
ja tud to bi lahk blo
Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.
Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.
Sem lastnik Mazde 3 2.0 GTA letnik 2005. Opa?am ?e nekaj ?asa, ?e se peljem s konstantno hitrostjo npr. 50 km na uro, da mi avto konstantno rahlo cuka.
Sve?ke so bile menjane 10.000 km nazaj. Prevo?enih imam 114.000 km. Zra?ni filter je bil menjan 4.000 km nazaj.
Vsaka informacija bi mi pri?la prav samo da odpravim to te?avo.
sem ponosen lastnik Mazde 323F 2.0 V6 (letnik 1997), katero ?e furam ?esto leto. Prevo?enih imam 150.000 kilometrov in sem opazil, da mi je pri menjavi olja za?ela kaditi (TOTAL QUARTZ 7000 10W40). To pa se naredi takrat ko se peljem navzdol, ko pridem pa na ravnino, mi pa tko modr pokadi, da je za znort.
A mi lahka svetujete kir olje bi dal not, da bi blo to mal bol? (Selenia, Motul - a bi dal not sintetiko al polsintetiko)?
Evo obljuba dela dolg. Moj saker se ?e 2 dni vozi okoli z Xenon lampami.Monta?a je bila zakomplicirana, ker pa? je bilo potrebno nekaj predelati in priredit novim ?arnicam.
Prilagam ?e slike. Z eno Xenon in eno originalno H1 ?arnico.
Kaj si pa mogu predelat oz. priredit? A ?arnica pa?e lepo not v fokus al se kej jebe? :ne vem: ?tudiru sm de bi kupu bixenon, torej dolge in kratke.
Ja ampak konec koncev je pa ja bolje, da (naprimer Mazda) napi?e realno porabo v tovarni?ke podatke, kot pa kak?en Lupo 3L ali pa kak?no podobno preseravanje, ko ti v resnici nikoli ne uspe porabe spraviti na tovarni?ke podatke, ker so le ti bili stestirani v idelanih pogojih. Mazda te vsaj ne goljufa!
Isto je pri nekaterih firmah, ko napi?ejo slab?e pospe?ke in kon?no ket sta v resnici. Nissan 350Z od valeta iz Avtomobilizem.com ima tako naprimer kar ob?utno bolj?e pospe?ke kot naj bi bili. Ampak, ?e se ne motim so ti podatki nekje (mogo?e UK) eden izmed faktorjev za zavarovanje.
Tako kot imajo dolo?eni avti manj?o mo? od optimalne zaradi zavarovanja v dolo?enih dr?avah. 2.0 V6 ima po Yavaryejevih besedah ravno zaradi tega tako butasto narejen kolektor, da so konji omejeni. Ali pa 1.8 V6, ki ravno ?e ujame ni?ji razred itd...
A mi lahka pove? kje je bilo napisano glede tega kolektorja za 2.0 V6.
Ne se preve? obremenjevat. Reset ra?unalnika za vse mazde je enak, sname? negativno klemo iz akumulatorja in najmanj 30 sekund dr?i? no?no zavoro, potema samo natakne? klemo nazaj na akumulator in to je to.
Prebrano iz mazda service book.
A mi lahk kdo pove, al mora? met klju? v klju?avnici za v?gat ko to dela? al ne? Al mora? obrnit klju? kot da bi imel kontakt in potem pritisnit zavoro?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani