Da imate predosdke do nepoznanih in nepriznanih blagovnih znamk, ob poplavi ponudbe, je razumljivo.
Tudi sam sem bil zaprise?en uporabnik Castrola...
Ker je na?e podjetje (M&M INTERCOM d.o.o.) usmerjeno, predvsem veleprodajno, na? kupec je industrija, so na tak?nem nivoju tudi na?e cene, katerih za maloprodajo ne prilagajamo (beri dvigujemo). Enostaven primer je cena olja Q8 Formula LL V 5W-30, katerega nudimo po ceni 36,38 EUR za 4L. Konkurenca ima ve? kot dvakrat vi?jo ceno za enak proizvod (vsaj tako je bilo pred cca. pol leta, ko sem nazadnje preverjal). Olje tega proizvajalca sem dal za primer, ker lahko ceno enostavno preverite pri drugemu trgovcu. Toliko na kratko o nivoju cen...
Glede blagovne znamke NSL... NSL je proizvod nizozemske rafinerije Transnational Blenders (http://www.tnb.nl/).
Ena izmed njihovih referenc je GULF, ostalih ?al ne smem razkriti. Bazna olja, ki jih uporabljajo so Shell in Petronas.
NSL je blagovna znamka, ki dejansko ponuja, odli?no kvaliteto za dano ceno, posledi?no cenovno ni konkuren?na ugodnim vzhodno evropskim blagovnim znamkam, hkrati kvaliteta tudi ni na nivoju vseh premium blagovnih znamk.
Za tiste, ki prisegate na priznane premium proizvajalce vam predlagam MOBIL1, Shell, Motul. Tak?no kakovost vam lahko ponudimo z nem?kim proizvajalcem ADDINOL.
Addinol je vrhunska blagovna znamka, ki jo uporabljajo poobla??eni VW/AUDi servisi (in drugi) v Nem?iji, Rusiji, Saudo Arabiji, ipd. zaradi dokazane kakovosti samega olja.
Upam, da nisem koga razjezil s tem ''marketin?kim'' odgovorom.
Imam "problem" in sicer danes se peljem na siht malo prtisnem na gas tam okol 190 zaslisim cuden zvok kot pisk vetra ampak kar glasno. mogoce kdo ve kaj bi blo to? hvala :-D
Pa ja, tko se sli?i provida, ko te slika, polo?nica sledi......
O je je, ker NIKOLI ne svetita enake barve(zgleda ?e?ko), pa tudi druga crkne par mesecev po menjavi prve.
Jaz sem menjal samo eno pred letom in pol,drugo pa imam kot rezervo, glavno se mi zdi da se dobro vidi, ?e pa je majhna razlika v barvi in me drugi vidjo kot ?eha, me pa boli k...
pozdravljeni sem na novo registriran ?lan imam pa problem z desno lu?jo med vo?njo mi ugasne ?e pa jo na novo v?gem spet dela in tako isto naprej ?e kdo ve kaj je vzrok te?avi mi pomaj
Ko ima take simtome,je blizu konec- ?imprej menjat ?arnico..
pesto ma? verjetno zvito, sm ?e meu nekajkrat primer in ni re?eno da je padu avto z dvigalke. potrebno je izbit stojne vijake in pogledat z merilno uro kolko opletajo
To bo ja, moj golf je mel isto sranje, tri komplete menjal, ko je novo je OK, po par tiso? ista pesem... Zmeraj ista stran..Menjat pesto, ni druge...
A misli?, da je to vzrok? Ne vem sam jaz sem zadovoljen z diski pri novi ?estki. Imam 115kkm pa ni? ne trese in tud plo??ice se mi zdijo v redu trdote saj kr dobr s prahom "svinjajo" feltne je pa res, da s tudi ?e ta prve gor - zdej al znam vozit brez odve?nega zaviranja al so pa res plo??ice tolk trde? :ne vem:
To bo ja,saj ma? porabo okoli 5 pa nekaj, men pa ?ge 7 pa ?e drugi diski gor..
@jacques33 men so stru?ili diske ?e v garanciji(60kKM), pa je pomagalo le 10kKM, pol so pa jih v garanciji zamenjali, org.plo??ice so pa res bile krive,da je zvilo diske(pretrde)...
Pojavlja se mi rahlo ro?ljanje v predelu motorja, to?no ne znam locirat. Kolega trdi, da je to vakum za servo zavore in da je to normalen zvok. Meni pa se zdi, da tega prej nisem sli?al, samo zadnje par dni. Se pa pojavi okoli 1700 do 2000 vrtljajev in pod obremenitvijo (klanec gor) ni sli?no. Vo?nja navzdlo ali neobremenjen npr ?e pa spusti? da se avto sam ordola, potem pa ro?lja.
Verjetn ni ni? hudega, me pa moti.
Mislim, da je to ta famozna matica vakumskega sistema zavor, ki ima luft, kar je kolega pravilno ugotovil,preberi poste na to temo...
Ala ti vera, @YavarYe X6V6! Hvala ti za pojasnilo. Nikoli si ne bi mislil, da ta zvok povzro?a matica servo oja?evalnika zavor. Sem si prav oddahnil, ker sem se ?e bal, da je kaj s turbino narobe. Malo sem poguglal po italijanskem forumu in je res! In to ravno pri navedenih obratih. Ni pa mi niti pribli?no jasno, zakaj.
Kolkor sem razbral s tistega foruma, stane tale matica (oz. vijak) v Italiji okoli 33 EUR, tako da najbr? pri nas ne more bit neke bistvene razlike.
Pred kratkim se mi je za?el pojavljati problem da mi na avtu ro?na na prvih nekaj zobnikih sploh ne zagrabi. Oziroma ?e jo primem in privzdignem je ?isto lahka oz. mehka. Mislim da je problem v ''zajli'' za zategovanje (kot da bi se raztegnila) vendar nisem prepri?an. Bi bil pa hvale?en ?e kdo pozna re?itev.
To?no tukaj je problem;namesto,da bi bile mehke in bi se obrabljale, stru?ijo po disku, ustvarijo nenormalno veliko temperaturo, zapelje? v lu?o in-ekola, re?eno.Diski ple?ejo twist.
Pa ja da je, saj konec koncev so vsa dana?nja olja tam- tam po kvaliteti, Mobil, Castrol, Motul...itd, pazit je treba na viskoznost, da ustreza kar priporo?a Mazda, pa probat je treba.. jaz imam trenutno notri Mobil1 SAE 0W40, pa bom menjal pri menjavi na Castrol 5W30;saj ne da je slabo, ampak predobro za moj traktor in zato ga malo papca...
Da ne za?nem nove teme, bi kar tu prilepil eno vpra?anje:
SAE 5W30
SAE 5W40
SAE 5W50
SAE 10W30
SAE 10W40
SAE 15W30
SAE 15W40
Kaj pravzaprav pomenijo te oznake in kaj povedo o olju?
Hvala.
Neki tazga
Oznaka desno od pomi?ljaja, pomeni viskoznost olja pri delovni temperaturi 100°C, se pravi, da ima olje SAE 25W-50, pri 100°C viskoznost ki ustreza standardu SAE 50, ni pa nobene razlike v viskoznosti na temp 100°C med 5W-50 in 25W-50.
"W" - pomeni winter, oziroma viskoznost pri niski temperaturi, ki pa se ne meri vedno pri konstantni temperaturi, ampak:
0W .... -30°C
5W ..... -25°C
10W .... -20°C
15W .....-15°C
20W .... -10°C
25W .... -5°C
?tevilke levo od "W", pa pomenijo, npr. 15W, da se olje pri tempetaruri -15°C ima enako viskoznost kor olje SAE 15, 25W pri temp -5°C, pa kot olje SAE 25. V "grobem" se te temperature lahko tudi tolma?ijo, kot min. temperatura za zagon motorja, vendar ni ?isto tako, ampak za uporabnike je tak?na groba ocena OK. Za na?e okolje kjer so temperature na morju do max -5°, ni pametno uporabljati olja z zimsko oznako manj?e od 15W, saj bi pri hladnem startu bilo olje preredko in bi slabo mazalo motor, v avtomobilu pa uporabljamo tudi ni?je ?tevilke, saj temperature lahko padejo tudi do -25°C. Ko se motor segreva po?asi olje dobiva viskoznost ki je deklarirana desno od pomi?ljaja.
Bistveno je, da olje ni pregosto pri temperaturi hladnega starta, saj potem moter te?ko za?enemo. Ni pa kaj hudo narobe, ?e namesto 20W-50 uporabimo, 15W-50, saj je razlika le v hladnem startu.
175 k, nisem ?e bil na testerju, samo so verjetno realni, ker sem kupil od prvega lastnika in avto je bil kupljen v slo
Ja, pa ni nujno,da so realni km, jaz bi preden bi kupil, obvezno ?el testirat na mazda servis, kjer ti dajo tudi garancijo, da so km realni, seveda, ?e je servisirano na uradnih servisih, druga?e pa....
Sicer pa bi bilo zanimivo videt statistiko, recimo koliko je M6 120, ki imajo ve? kot 200.000km, pa so bati in pa injektorji itd. ?e zmeraj na mestu....
Verjetno jih je tudi na forumu ?e kar neki, ki nimajo ve?jih te?av... Meni je mehanik na mazdi povedal, da servisira M6 prve generacije, ki ima blizu 400Kkm, pa dela ko urca.... :ne vem:
meni je ?ist isto po?il bat kot tebi, samo da smo po zadnjem ?raufanju ugotovili da je napokan tudi drugi bat... pi..a ne vem kaj je z temi diesel mazdami! bo me ta avto ?e na kant spravil!
ve kdo za kak dober vztrajnik? je vztrajnik pri 121 in 136 konjski enak?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo. Kaj pa Meguin megol pozna??
Lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani