Jaz sem dal v Mazdo H11 ledice z aliexpressa. Žaromet je z lečo, svetile so dobro, snop prav odrezan. Hotel sem jih brez ventilatorja, ker sem prej ene druge probal in je zarad ventilatorja hreščalo v radiu. Ampak te brez ventilatorja so se pa tok segrele, da tista rebra zadaj po ene par minutah nisi več mogu prijet. Ker sem se bal, da se ne bo kaj vžgalo, sem jih vrgu ven in dal not Osram night breaker, homologiran. Zadovoljen. Če ledice koga zanimajo, naj mi piše na ZS, menjam za en 6pack. Rabljene 15 minut.
Danes sem dotankal pol tanka 100 oktanskega bencina, zbrisal napako, ga na mestu mal prtisnu na 6K obratov. Po 50 km mi še ni javlo napake. Se mi zdi prelepo, da bi blo res, ampak upanje ostaja...
Nisem mislu, da bi bla voda v bencinu, ampak da mogoče ni glih 95 oktanov ampak malo manj, pa se zato bencin prehiro vžge in pride do klenkanja. Zato sem menil, da bi 100ka v preostanku bencina mal dviglna povprečje oktanskega števila vsaj na 95 ali pa več.
No, car glih nisem, povem lahko pa vseeno. Sej ne da bi hotel koga blatit... MOL na Senovem. Pa drgač vedno tankam na Molih in nisem še nikoli mel težav. Razen če ni zdej zarad spremembe pumpe iz OMV v MOL se kaj spremenilo ali poslabšalo.
pa so tudi mene doletele težave z Mazdo. Gre za Mazdo3, letnik 2010, 1,6 bencin. Preveč sem jo hvalil, zdaj pa tole. MIL lučka mi kaže napako P0328 knock senzor. Zanimivo mi je to, da se mi je napaka pojavla po tem, ko sem poln tank tankal prvič na eni pumpi, na kateri nisem še nikoli. Mal sem po netu bral in pišejo, da se to lahko pojavi tudi zaradi goriva z napačnim oktanskim številom. A mislte, da je to možno? A lahko čakam, da cel tank pokurim, pa pol tankam drugje frišn bencin? Ker tale senzor je kr težko zamenjat. Je nekje za sesalnim kolektorjem in je treba kar precej razkopat, da prideš zraven.
Motor sicer dela dobro, ne opazim kake razlike ali poslabšanja. A lahko ta napaka pomeni tud kaj drugega? Mal se bojim, da ne bo kako sranje s kao raztegnjeno verigo al pa kej tacga in posledično napačnim tajmingom. Je to možno?
Jaz sem menjal klasično H7 s čungalunga ledico iz aliexpresa. Svetila je ful dobro, ker pa sem hotel bit fer in varen, sem šel še na AMZS preverit snop. Ta pa je bil totalno sfaljen, zato ni čudno, da je tko dobr svetla. Pol sem jo takoj dal ven in nazaj H7 halogenko. Ledice sm pa pol slivkatu prodal po sindikalni ceni 🙂. Kam jih je on dal in kako je bil zadovoljen naj pa sam pove.
Sm pa mel tud H11 čungalunga ledice v Mazdi v žarometu z lečo, kjer pa je bil snop pravilen in tud ful dobr so svetile, ampak so bile hlajene z ventilatorčkom, ki je povročal piskanje v avtoradiu. Zato sem tud te vn fu.nu in dal nazaj navadne halogenke, se vdal v usodo in sprijaznil s slabimi lučmi na Mazdi3 2010.
Ne vem, mogoče je smešno, ampak men se zdi zvok kot da bi bil airbox prazen, brez filtra. A ta avto maš že dlje, ali si ga pravkar kupil in to opazil? Mogoče je kdo vzel fliter ven, ali pa je tok star, da je razpadel, ali je pa kak "športni" not? Tak zvok se je meni pojavljal na avtu, kadar sem npr. vžgal motor pri odprtem airboxu. A si kaj preverjal zračni filter?
a mi lahko nekdo pojasni, zakaj se te črne plehce namesti na ploščice? A je to za preprečevanje škripanja? Se pravi, če to podložim, potem ne rabim namazat z bakreno mastjo? A sploh so nujno potrebni/obvezni?
Znano je, da mazdini bencinarji pijejo olje. Eni manj, drugi več, eni to sploh ne dajo popravljat, al pa avto prej prodajo. Jaz sem se odločil avto imeti do konca, zato sem investiral. Je pa to bila edina okvara in edino izredno popravilo do sedaj, ko ima 170.000km. Avto je topčina in bo od mene šel samo ko bo za v razgradnjo.
Meni je Mazda 3 1.6 bencinar pri 130.000 km spila cca. 1 l olja na 1000 km. Pelko jo je strokovno porihtal tako kot treba. Zamenjal je batne obročke, teflone in pobrusil glavo. Ob servisu poleg pride logično še novo olje, filter, hladilna, pa še neke drobnarije (nek semering, ležaj, dihtunga glave). Cena takrat / leta 2019 / z delom vred in z DDV je bla 700 EUR. Men se zdi korektno. Sedaj popije manj kot 1l na 15.000 km oz. v enem servisnem intervalu. Čist na nulo se je pa menda itak ne da spravt.
Jaz košček papirnate brisačke natopim z jedilnim oljem (tistim rumene barve, npr. sončnično ipd.) in ga položim na smolnat madež. Brisačko zato, da olje ne odteče stran s smole. Tako pustim nekaj časa, npr. 1 uro in potem pogledam, če se je smola že dovolj stopila da jo obrišem stran. Če še ni, postopek ponovim. Npr. poleti, ko je bilo vroče, sem jo lahko obrisal že po 15 min.
Al pa pozabi na popravilo, redno kontroliraj nivo antifriza, dolivaj po potrebi... Lah se bo samo nekje zaštopalo. Pr men na Nissanu se je po ene 2 letih. In avto delal bp.
Kar lahko zrihtam sam doma (nimam dvigala), zrihtam sam doma (olje, svečke, filtri, zavore). Za bolj kompleksna popravila vozim k Pelkotu (Avtoservis Simon Pelko v Medvodah). Pri hiši imamo namreč še Mazdo3.
"Domače" poliranje žarometov ne bo dobro. Zdržalo bo eno leto, pa če se boš še tako potrudil z izvedbo. Priporočam, da pelješ profesionalcu, avtoličarju. On ti žaromet zbrusi, spolira in prelakira. Tako obdelan žaromet je kot nov.
Zaščita s Krown oljem stane cca. 100 EUR. Našpricajo podvozje, votle dele, v pragove, vrata, haubo, koloteke, obrobe... Jaz sem to delal pri Tri Krone v Godešiču. Obnavljam na 2 leti, vmes pa malo sam, če je kje že kaj sprano. Priporočam, ker Mazde majo res probleme z rjo.
Platišča so 6Jx14, ET45, sredinska luknja 54,1 mm, razmak med vijaki 4x100, vijaki (matice) M12x1,5.
Evo ti informacije iz prve roke: jaz imam enako Mazdo2, le da je letnik 2008. Kupil sem rabljeno, jaz jo imam sedaj tretje leto. Nobene okvare, nobenih težav, na tehničnem vseskozi brez najmanjše slabosti. Kaj je prejšnji lastnik delal z njo ne vem, ampak glede na ohranjenost sklepam, da so z njo lepo ravnali. Odkar jo imam jaz sem zaradi iztrošenosti zamenjal zadnja dva amortizerja in zgornje nosilce. Mislim, da v 13 letu starosti to ni nič slabega. Sicer sem z njo zelo zadovoljen, pelje se lepo, porabe ne merim, kolikor pač porabi naj porabi, jaz jo imam, da se z njo vozim, ne pa šparam bencin. Airbage ima 4: voznik, sovoznik in v A stebričkih. Homologirane dimenzije gum so: 195 45 16, 185 55 15, 175 65 14. Jaz uporabljam slednje, ker so take na avtu že bile, pa še najcenejše so. Podvozje sem dal zaščitit s Krown oljem, ker je rja pač slabost Mazd. Sicer je podvozje mal rjavo, ampak nič kritičnega. Servisiram jo redno sam, na 15tkm menjam olje+filter, na 30tkm še svečke in zračni filter, vsako pomlad zamenjam kabinski filter. Kot rečeno, okvar ni, praktično bi rekel "tankaj in vozi". Moja ma zdaj 120tkm, imajo pa pri sosedovih enako, ki ima že čez 340tkm. Redni servisi in to je to. Edina okvara pri njih je bil crknjen motorček za dvig stekla pri sovozniku. Edino kar me moti je majhen rezervar za gorivo, pa da nima cagra za temperaturo... no, pa zvok motorja+auspuha je res mal robat, ampak se navadiš. Srečno vožnjo ti želim in čimmanj okvar! Če te še kaj zanima, pa le vpraš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem dal v Mazdo H11 ledice z aliexpressa. Žaromet je z lečo, svetile so dobro, snop prav odrezan. Hotel sem jih brez ventilatorja, ker sem prej ene druge probal in je zarad ventilatorja hreščalo v radiu. Ampak te brez ventilatorja so se pa tok segrele, da tista rebra zadaj po ene par minutah nisi več mogu prijet. Ker sem se bal, da se ne bo kaj vžgalo, sem jih vrgu ven in dal not Osram night breaker, homologiran. Zadovoljen. Če ledice koga zanimajo, naj mi piše na ZS, menjam za en 6pack. Rabljene 15 minut.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani