Zate je to popolnoma brezveze. Pri starem avtu z zjebanimi bushingi je pa taka zadeva lu?tna. Je pa v?asih ve? vibracij. Ampak pridobi? pa bolj natan?no, direktno prestavljanje. Isto kot bushingi na rokah itd..
ko sem omenil, da to ne skrbi samo mene, ampak ?e koga drugega, ki ima ta letnik Mazde na tem forumu, je bilo vse skupaj ozna?eno za nekak?en forum s kvazi strokovnjaki itd... tako, da iz te strani nisem nikakr?nega konstruktivnega odgovora dobil... razen, da naj redno vzdr?ujem vozilo kot sem do sedaj in vpoklice, in tudi takrat ne morejo garantirati, da veriga ne bo po?ila... ?alost... tudi problem s odmi?nimi gredmi ne poznajo, ?eprav je tu na forumu, pripreta slika dokumenta za te vpoklice...
Standard izjave od trgovcev/serviserjev. Sem pri Cliu RS imel te?ave s sinhronom tik izven garancije (cca 1000 kilometrov). Pripel sem jim anketo iz UK foruma kjer je bilo cca tretjina ljudi z isto te?avo. Ni?. Nasploh te najraje odpravijo z izjavo, da naj ne poslu?amo forumskih strokovnjakov. Sem se enkrat zanimal za en avto in o dolo?eni okvari (raztegnjene ketne) vpra?al uradnega serviserja in ni ni? vedel o tem, a njihov mehanik mi je ptordil, da so jih pogosto menjali.
Ne gre se za "forumske strokovnjake" ampak izmenjavo izku?enj. ?e ima? dolo?eno ?tevilo ljudi z istim avtom gor, in imajo ti ljudje iste te?ave oziroma informacije iz prve roke je to ?e nek vzorec. Pa ne mislim (samo) na tem forumu ampak ?e gleda? kake tuje. ?e naprimer nek Pelko iz prve ustreli, da je ta napaka, potem ima tudi on ?e dovolj velik vzorec teh napak, da takoj ugane kje je problem.
No saj sodelavcu je ?el pa ravnokar 1,6 ecoboost. Stro?ek popravila tudi orja?ki. Pa ko se za?ne? pogovarjati z lastniki avtov s tem agregatom ugotovi?, da tudi ni osamljen primer.
To?no tako, previj situacijo nekaj let naprej, ko bo? prodajal avto. Ne vem no, ?e pridem gledati tvoj avto in bo? rekel, da je zatikanje normalno se bom obrnil pa ?el iskati kak avto, kjer zatikanje NI normalno.
Jaz sem na Cliu uporabljal od Meguiars in je bila najbolj?a kombinacija kar sem jih mel. Probal sem ?e od TurtlesWax al nekaj takega, iz bencinske, in ni bilo tako dobro kot ta voslojna zadeva. Problem je le, ker je zdaj ne najdem ve?. Se je pa usnje svetilo kot, da je ?isto mastno ampak v resnici ni bilo. nekateri pa uporabljajo kar kremo za roke, v osnovi je usnje pa? ko?a.
Usnje (po mojih izku?njah) ne poka zaradi kilometrov ampak frekvence vstopanja/izstopanja. Moj Clio je imel pri prodaji 210.000 km in so bili sede?i lep?i kot pri avtih s pol manj kilometri. Enostavno sem delal dalj?e relacije kot uni, ki so se vsake 3 kilometre skakali noter in ven. Verjetno pa tudi ob?asno negovanje pomaga, da se ne izsu?i. Je pa usnje kul, ni prahu, o?isti se hitro. Edino vro?e ali hladno zna biti, Clio je imel v sredini alcantaro, Accord naprimer ne, ?eprav ni bilo take drame kot sem mislil.
Napaka na odmi?ni zna vsekakor nakazovati na to, da je sistem zaznal preve? zamaknjene odmi?ne. Nekateri avti se celo ustavijo, ko zaznajo, da je ketna raztegnjena preve?, da so ventili zaradi zamika ?e blizu batom po doma?e. Skratka nekaj bo na tej zadevi (?eprav ?e na hitrco brskam po netu, ne najde nobenih problemov s ketno za te motorja, pa verjemi, ponavadi se kar hitro najde na netu debate o pogostih napakah). Zakaj sta pa dva kompleta crknila mi pa ni jasno. ??e vedno mi je ?udno, da bi se ketna pri 170.000 km raztegnila in mi je ?al, da se jo je sploh menjalo. :ne vem: Jaz bi rekel, da naj Pelko stoji za svojim delom, ?e je menjal kljub temu, da ketna prej ni imela te?av....
Pravi sedaj, da je tudi iz razbitine ok "?e je vredu del"... Kaj pa jaz vem a je vredu al ne. No, bom po?akal na avstroogrske cene.
Problem je po mojih izku?njah v tem, da ?e te jermenice rade grejo, oziroma z leti dobiva luft ti rabljena bolj malo pomaga, je loterija. Ne vem to?no kak?na je ampak verjetno ne dosti druga?na kot pri enem izmed mojih biv?ih avtov s tem sistemom. Ko dobi luft se ?al menja ker druga?e je vse zamaknjeno.
Kar se ti?e delov je pa ?udno, da je ponaredek tako slab, da je potem vse ?lo v maloro v tako kratkem ?asu. Tudi povi?ana poraba zaradi lufta v jermenici mi ne grejo skupaj. In ne vem kaj si hotel re?i s tem, da jermenica ne zdr?i napora. A prej ga je, zdaj ko je nova ketna pa ne ve?? Skoraj pa dvomim, da bi Pelko storil tako amatersko napako in narobe blokiral odmi?ne in glavno gred in zamaknil vse skupaj, ko je menjal ketno, ali jo celo za kak zob dal narobe gor. Ker potem bi pa lahko tudi jermenico kaj narobe ?ponal verjetno. RAZEN, ?e je prva (nova) ketna bila tako zjahana, da ti je jermenico zjebala. Potem bi bilo pa bolje vse skupaj pustiti ker ketno se res nikoli ne menja razen, ?e je res ?e glasna ali pa toliko zamaknjena, da ra?unalnik za?ne metati napake ven. ?e tega ni delalo bi bilo bolje pustiti ?e nekaj ?asa? Vsaj pri avtih, ki jih poznam je tako. Nisem zasledil podatka, koliko kilometrov je sploh imela ma?ina, da ima ?e raztegnjeno ketno?
V glavnem men je mal ?udno, da je po menjavi za?elo tole zajebavati.
Jup, ?e je ?as, prostor, volja, se po delih ?e mogo?e proda kaj. ?e ne pa za foro dajte na avto.net in ?akajte na ?vercerje, ki bi kupili in sestavili za silo pa naprej prodali. Ali pa sami po delih prodajali. V glavnem takoj ni za na dinos, tam bo verjetno najmanj?i "donos"
.......kar pa je ?e vedno bolje kot ni? da avto pred hi?o la?je zavergla
Zavergla isto ker je olje v karterju vseeno hladno, tole ogreje le vodo, da voznika ne bi zeblo, pa mogo?e se kako minutko prej segreje potem voda do delovne temperature (se zauh prej ugasne).
No ?e bo lepo oja?ano od zadaj, da se ne zvije direkt proti voznikovi glavi v morebitni nesre?i, je super. Vse ostalo je style bar. o Sam se ne bi obremenjeval s homologacijo. ?e bosta naredila lep izdelek, pobarvala.. Pomoje ni policaja, ki bi posumil, da je home made. Konec koncev je cabrio, to je "dodatna oprema".
200 celi?en katalizator je pri nekaterih avtih ?e kar serijski. Doda par konjev, pa? spotoma ko da? odprt izpuh in ?eli? vseeno iti ?ez tehni?nega. Prijatelj ga je imel na Civicu (6 generacija) 2.0 z 240 konji in so bile emisije kar OK.
Vseen pa priznam, da sm se motil in za prihodnje reference samo ?e napi?em kar je nekaj malega druga?e; sesalni kolektor je pri 1.8 za cca 30? bol nagnjen proti glavi motorja, dve vakum cevki sta malo druga?no postavljeni zarad tega in ?e ena mejhna razlika je pri cin?puli. Seveda pa to opazi? ?ele ko ima? enega zraven drugega.
Sem ti rekel, sesalni kolektor ?e zato sem imel to v glavi ker ve?ina vas je z 1.6, Davidov in Matejev pa 1.8 in sem ju ve?krat videl.
Kolektor in pokrov sta druga?na v kak?nem smislu? Naj kr avtor teme poslika oba izven avta in naredmo anketo kater je kater Bi rd vidu prave MX-5 poznavalce
Morda bom usekal mimo ampak skor ziher sem, da je sesalni kolektor pri 1,8 malo ve?ji, oziroma nekaj je druga?e. ?e se ne motim imajo 1.8 BP (vsaj te, ki sem jih videl) dvodelni kolektor, torej bi lahko bil spodnji kolektor 1.8?
Sicer pa govorim za picajzlarijo, pa?, ?e je ?e RES treba homologirati. Toliko me pa pozna?, da sem imel ?e kar nekaj predelav in dlje od felten in fedrov nisem mel homologacije in se mi zdi taka debata dosti nepotrebna..
Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja.
Ja pa za laika bistveno te?ja in dra?ja tudi.
Kolikor sem bral se v dolo?enih primerih dejansko lahko obdr?i elektroniko od 1,6 ampak je dale? od popolne me?anice potem. Po drugi strani kolikor se spoznam na swape (nekaj izku?enj pa imam, ne z Miato), je verjetno tudi napeljava, ?e ima? nekaj pojma mala malica. Sploh ker gre za isti avto, podoben letnik... Kaj bo? izbral je pa tvoja odlo?itev. ?e je 1,6 ?koljka bolj?a, potem definitivno swap. Za homologacijo ne vem to?no kako gre ampak mislim, da rabi? papirje od original avtomobila (torej miate 1,8), neka potrdila o strokovni vgradnji (nekdo pa? mora stati za tem swapom). Na?eloma se pa ne bi preve? obremenjeval takoj s tem, to lahko potem ureja? ker je tako podoben motor, da bo malokdo opazil.
Brez panike, kot prvo nima? same vode (upam?), kot drugo pa marsikateri avti dose?ejo preko 100?C. Fun fact, Civic 1,4 je ?ele pri 97?C vklopil ventilator (stanje v poletni koloni!) in isto dosegel preko 100?C, francoz ima pa 75?C termostat in laufa na tej temperaturi. Skratka, ?isto odvisno od dizajna ampak na kratko: 100?C ni panike.
Pri mojemu Refaultu se sicer vklopijo ko ga res teram in hitro pobremzam ampak se izklopi to, ko izklopim ESP. Samo pri RSu so verjetno predvideli, da kdor bo izklopil ESP pri tem avtu, bo fural na progi itd...
Kaj se pa zdaj repen?i?, saj ?e vedno vidim tvojo objavo? Razen, ?e si napisal ?e kako? Kar me ?udi, v?asi se ni izbrisalo res nobene objave. Proklet gobec majhn, si ?e pisal bedarije, ki strogim in po?tenim moderatorjem niso v?e??! Na drugih forumih, ko se je to za?elo, je ?lo po?asi navzdol (so ljudje zapu??ali forum ker so se po?utili neza?eljene) in je ostalo samo ?e par "tapravih".
Do sedaj sem vedno priklopil plus na plus, minus na minus in se mi ne zdi neka umetnost. ?e ne zalaufa, vzame? ve?ji akumulator. Torej ja, z akumulatorjem od 1.0 mlin?ka pa? ne bo? zalaufal nekega 2.0 dizla. Skladi??enje? V trgovinah so razmeroma na toplem (ne vro?em - kurilnica), v skladi??ih na hladnem. Pa? da? v gara?o in to je to.
Pismo tule se bo diplomiralo. ?e se je ?lovek odlo?il za bencinarja, zanimajo ga IZKU?NJE Z MAZDO 6 2.0 BENCINAR, ne vem zakaj mu posku?ate vsiliti dizla? ?udi me, da ste pozabili ob omembi 2.5 bencinarja ponuditi ?e plinsko in?talacijo? Da ne omenjam nepotrebnih prepirov dizel vs benicnar. Dobil sem ob?utek, da s 150 konji ne bo mogel niti tovornjaka prehiteti, na cilj pa bo prihajal vedno vsaj 30% kasneje kot bi z dizlom?
Tudi sam nimam izku?enj s tem avtomobilom/motorno izvedbo in izgleda, da tudi ostali ne kaj dosti (testne vo?nje ne ?tejejo). Edino KAALman je lepo napisal, ?e zaradi njegovega opisa bi tudi sam pogledal ?e za 2,5. ?e so fantje vsaj toliko du?ice, da napi?ejo svoje izku?nje in kaj je treba paziti pri Mazdi 6 ne glede na motor bi bilo super, glede samega motorja pa sam ugibam in verjamem, da nima ravno kakih serijskih napak. Glede na opis tvoje situacije pa (kilometrina na leto, ?esa si navajen) sem prepri?an, da ti bo gotovo tudi 2.0 ?isto OK. ?e ima? pa mo?nost pa pojdi kako peljati pa bo? najbolj videl, kako ti ustreza. Odlo?itev je pa seveda tvoja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zate je to popolnoma brezveze. Pri starem avtu z zjebanimi bushingi je pa taka zadeva lu?tna. Je pa v?asih ve? vibracij. Ampak pridobi? pa bolj natan?no, direktno prestavljanje. Isto kot bushingi na rokah itd..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani