Punca ima trojkico, 2005 letnik, 1,4 bencinar, 2005 letnik, 5 vratno. Bremze kar ne primejo in ne primejo v mokrem, so ?e prve, plo??ice so ok in redno menjane. V mokrem je potrebno ?e za?et bremzati ene par sekund prej, da se po ob?utku disk osu?i in potem prime. Je kaj znana te?ava? Se da odpravit? Na?eloma razmi?ljam o menjavi celotnega zavornega sistema, ?e bo potrebno, saj je avto ok, imava skoraj ni? stro?kov z njim in bo delal ?e oh oh oh - prvo hi?a projekt Zanima me, kaj bi to lahko bilo?
Lp in hvala, Janez
Znana te?ava...problem je ?e v mokrem nekaj ?asa ne pritisne? na zavore npr. na avtocesti, in se nabere sloj vode na diskih, po parih sekundah se zadeva normalizira tako da si ne delajte nepotrebnega stro?ka. Potrebno pa je to imeti v glavi in v taki situaciji ne bremzati v zadnji sekundi.
Ne vem ?e ?e bi se pri 130t km poslu?il dodatkov, hehe. Bomo videli kako bo do intervala za servis in se pogovorit s Pelkotom, verjetno prvo kot prvo zamenjat olje, ?e bo pa ?e naprej pila potem pa korak naprej. Haha...Deeyan...vonja se ga ni? ...lahko pa re?em da se je to za?elo ko se ponovno vrgel gor katalizator in original kolektor takrat ko je ?portni po?u (?eprav to verjetno nima veze), mogo?e se mazdica prito?uje ker ve? ne diha tako kot je prej
Bom zamenjal ja, mi je ?e Pelko predlagal, letos ga je popila nenormalno, bo ?el Magnatec nazaj notri tam ni bilo niti kapljice (zgleda da ji Edge ne pa?e. Pu??a nikjer, Pelko bi zihr opazu. ?e bo pa ?e vedno pila olje pa verjetno nekaj ni ok....?eprav opaziti ni ni? niti na zvoku motorju,pod motorjem,ni? ne kadi, ni? ne smrdi ipd.
Tudi mojo 3jko je v?eraj Pelko malo po?timal, tako da se sedaj spet lepo segreje in se cagr za temperaturo ponovno postavi tja kot je treba. Ga pa olje nekaj serje, ker ga bolano veliko popije 2,5litra v 12tkm, ?eprav kadi in smrdi pa ni?. Notri je bil pa Edge Castrol...to mi je ?udn malo vse skupaj.
Konec koncev te hitro pride ceneje oz. si tam tam ?e nabavi? "zimske litke" - dvojno lakirane, colo manj?e in je to to. Prav tako vsako leto 2x pri?para? za centriranje in premonta?o (npr. jest sedaj ?e tretje leto nisem centriral), guma manj?e dimenzije je cenej?a, + pokrove ne izgubi?, ti jih ne ukradejo in konec koncev na litkah je avto lep?i. ?e ima? pa kovinska plati??a ?e od ?tarta pa razumem, v kolikor ne nabavi? litih letnih plati??.
Jest imam tudi original od Mazde na trojki pa ni nobenih problemov....a kdo ve kdaj bo spet kak?na akcija?? vsako leto mislim da jo imajo in so po 30 eur komplet.
Glej da bo? pri teh uvo?enih vzel VIN ?tevilko in ?el na poobla??eni servis preveriti kako se je avto servisiral. Ker vsi uvo?eni imajo te magi?ne kilometre 120-150t. V kolikor kaj ne bo ?timalo oz. ti je prodajalec ne bo hotel dati za?ni iskat drugi avto ne glede na to kako v?e? ti je ob?utek na testni vo?nji. Gama servis v btc-ju ima? 500m stran od tega prodajalca.
1.) to je ?isto normalno pri vsaki trojki, in ja, nekje pri 20 km/h se zasli?i tak kovinski zvok. Ne vem to?no kaj je, ni pa to neka napaka...mislim da se lih DSC vklopi ipd.
2.) ko se vklopi DSC ti avtomatsko odvzame gas in "lovi" avto. Poka pa vklop ABS-a, ni? tak?nega...najbolj to ob?uti? na mokrem.
Kot vidi? je z avtom vse ok in se nima? kaj za bati
Se pravi je avto delal cca. 30t km na leto. Ni re?eno da so vrteli...kdaj je bil avto uvo?en v SLO-glej prometno? Je ?e bil kak?en lastnik v SLO? Lahko da je pol leta stal kje, zaseg leasinga, pri prodajalcu v SLO ipd., Zdej da bi se nekomu spla?alo za 15-20t km vrtet je tud mal mimo....?eprav nikol ne ve?. Ponavadi pa vrtijo 50-100t km najmanj.
Jah tole je dost variant...lahko da so poslovni najemi, leasingi in se avti menjajo na 5 let in ?e povpre?no delajo 25-30tkm na leto pride? lih na to kilometrino...ogromno je prevrtenih ipd., v glavnem pri Mazdi vzame? VIN ?tevilko, gre? na servis, ?e kaj ni ok pri servisiranju oz. ni servisirana na poobla??encu, i??e? naprej.
ACTIVA je da link za stranskega, za spodnjega nimam...pokli?i kak?nega za avtodele...jest sem se s Potokarjem menil, smo gledal po katalogu, cene ne vem, je pa konkretno ni?ja.
Najve? pri prodajalcih, pri katerih imajo ?lani Mazda kluba popust. Sam osebno pa pri Potokar d.o.o. Nekateri pa klubskemu mehaniku PELKO d.o.o. odpeljejo avto in on sam vse po?tima po ugodni ceni.
Spodnji je poceni in se da dobiti neoriginal...ta iz slike je pa iz zlata kot ka?e (oz. vsaj tako mislijo, pa samo original se dobi), moj je bil prav 100% odtrgan. preve? navora pa to
Odvisno kateri nosilci...tudi moj stranski (se ga vidi od zgoraj), je bil uni?enmraztrgan, smo opazili pri menjavi kolektorja....."ponaredka" ni bilo za dobiti, sem preveril tudi pri Potokarju, sploh ga ni v katalogu. Tiste male pa se da dobiti. Zdej ne vem katerega ti misli?, ta moj se mi ni zdel ni? hidravli?en
Ne me je**t, a se res izklopi pri 35 stopinjah? Ker prej?nji teden, ko je bilo okoli 40 je res nehalo hladno pihati cca. 10kilometrov je normalno delala na za?etku (lani nafilal), to sem pogruntal tako da mi je vedno bolj vro?e postajalo...zdej je spet vse normalno.
Ne obremenjuj se z oljem pri tem avtu, to?i notri po predpisih proizvajalca. Zelo jim pa?e Castrol, Motul, mislim da ima? ti 10w-40. Res pa da je na Petrolu drag...tako da v kak?ni trgovini z avtomobilsko opremo, ima? pa velikokrat tudi v ?paru,Leclercu akcijo za Castrola in nabavi 5l kanto pa bo mir.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Termostat in ni? drugega, meni ga je Pelko prej?nji teden zamenjal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani