Zdravo, odločil sem se da delim z vami postopek servisiranja novega 8 stopenjskega samodejnega menjalnika. Pri raziskovanju sem tudi sam presenečen nad določenimi novostmi, ki jih je vpeljala mazda pri tem menjalniku. Glede na dizajn menjalnika sem bil prepričan da gre za mešanico Aisin in Jatco menjalnika, vendar temu ni tako. Menjalnik je nov razvoj (čeprav sem 90% prepričan da je mehatronika delo Jatcota, glede na dizajn z žicami ). Menjalnik je skupek cvt/dsg/tiptronic menjalnika, po mojem mnenju z vsakega pobrane najboljše stvari z najboljšimi lastnosti. Wandler je nadomestila večlamelna mokra sklopka, kot jo poznamo v dsg in nekaterih cvt menjalnikih, drobovje je pa tiptronic, za mene top kombinacija. Menjalnik ima tudi električno črpalko olja, za start-stop in hybridni pogon. Ob menjavi olja gre v menjalnik 8 litrov olja, ki ga proizvaja total z oznako Mazda ATF A7. Spodnji del menjalnika ima tipičeno tiptronic obliko, kar pomeni da se za menjavo filtra normalno odstrani oljno korito, na spodnji strani ima tudi dva čepa, izpustni in nivojni čep. Olje mogoče doliti skozi nivojni čep, ali s strani. Ko dolijete olje privijete nivojni čep, zaženete motor in ogrejete menjalniško olje do 55 stopinj, med ogrevanjem se sprehodite skozi pozicije P-R-N-D v vsaki počakate 5s, ko dosežete 55 stopinj pustite motor v prostem teku in odvijete nivojni čep, ter počakate da odvečno olje steče iz menjalnika, med odtekanjem temepratura olja nesme preseči 60 stopnij. Če ne izteče nič presežnega olja, ga dolijete in ponovno lovite temperaturo 55 stopinj. Menjalnik ima tudi izmenjevalec toplote z hladilno tekočino, ter cevi do hladilnika, kar pomeni da je mogoče menjalnik spirati brez kakršnih koli težav z odklopom povratnega voda cevi iz hladilnika v menjalnik.
Spodaj še nekaj slikic, upam da komu pride prav, drugače pa kot zanimivost, ko bo kaj novega glede tega menjalnika pa posodobim zadevo.
Pa no ne vem, zdaj sem imela Dizla 7 let za take relacije in mi je super služil. Tudi Mazda. Zanima me glede tega novega motorja, ki naj bi bil drugačen, saj ima 6v. Zato pa sprašujem tukaj. In takega avta ne kupujem za razkazovanje, sicer bi vzela Porscha.
Idealka za tvoje relacije če želiš cx60 je priključni hibrid, domet cca 50km, kar pomeni da imaš za vsak dan dovolj dometa na štrom, ce imaš polnilnico se ti čez noč lepo napolni, če je nimaš in imas možnost da jo narediš si jo omisliš. Enkrat tedensko na daljše relacije pa imaš motor in si zmagal. S prve roke ti lahko pove @Jest kako idealno je za kratke relacije.
150-170km/h enkrat na teden nebo dovolj, bolje 280-320km/h. Halooo opravičujete nakup vozila s takšnimi brezveznimi. Kupite si avto, ki ga potrebujete in je primeren relacijam ki jih imate. To je smrt za dizla in ja 3,3 motorji so imeli ali še imajo težave, s hladilno tekočino, menjavali so komplet motorje. Dizel je namenjen za dolge vožnje, ne za 40km v obe smeri, to je 20km v eno stran, kaj je to za dizla niti zagreje se nene prav. @mazdaman ima prave relacije za dizla in zato ima mir z njim. Mazda dizel ni slab motor samo kaj ko folk uporablja nove dizle za 5km v eno stran in potem se smilijo sami sebi, pa mazda dela slabe motorje in mazda je slaba znamka, ma mazda ni nič kriva, kriv je kupec ki nima pojma kaj kupuje in kaj sploh rabi. Dizel je za relacije Maribor - Ljubljana vsak dan, ne pa za razkazovanje kamiona po mestu.
Gre za pooblaščen servis. Iz 160€ zadnjič po telefonu je skočilo zdaj na 313€.
Dela:
-priklop tester
-demontaža injektorjev, pregled puščanja na tesnilih
-demontaža oljnega korita z pregledom olja
-demontaža in pregled oljnega sita
-montaža oljnega sita (po telefonu povedal da je baje novo) in korita olja ( morali smo ponovno namestiti zaradi puščanja olja, da lahko premaknemo vozila z dvigala)
Sedaj bi še prišlo tesnilo pod šobami, olje, filter in pravijo da bi moralo biti (še enkrat moralo). Teh 313€ sem izvedel da je všteto v omenjenih 800€.
Veriga pravi da je sicer malo raztegnjena meni pa da še ni za menjat. Sem vprašal če je še veriga všteta v ta servis za skupno potem 1200€ pa pravi, da je to posebej (sepravi sem že na 2000€).
Sem klical tudi g. Pelkota (zelo prijazen) in pravi, da do konca septembra ne utegne - da pa pride veriga 650€ - sepravi je na uradnem še enkrat dražje.
Če sem ga prav razumel mi je povedal, da bi lahko glede na to, da že menjajo tesnila še verigo zamenjali pa da je mislil da je z verigo + trenutna dela 1200€.
Torej mi ne preostane drugega kot da plačam teh 800€ in upam na najboljše in da eventualno peljem k g. Pelkotu konec septembra na menjavo verige? Je to sploh pametno?
Ampak kaj ko se lahko vmes pojavi težava z verigo - zdaj avgusta sem pa mislil še na hrvaško...
Sem se zmenil, da se jutri tam osebno oglasim in dorečeva - ni pa tole malo denarja...
Sicer sem se še pri drugih mehanikih pozanimal in seveda so vsi do sredine avgusta na kolektivnemu. Pa seveda mora uradni servis vedeti kaj počne - da so določeni postopki po katerih morajo jiti?
Če bodo že sito menjavali in imeli razdrto še ti naj ketno menjajo. Jaz bi na tvojem mestu naredil sledeče:
- menjava sita
- menjava podložk pod injektorji
- menjava ketne komplet
- glede na letnik pregled odmičnih gredi
- olje in filter tako al tako
- čiščenje sesalnih kanalov, če še ni bilo bi to obvezno
To je moj seznam za silo, tisti MOJ seznam pa boljše da ne pišem, ker tako al tako že vsi vedo da pretiravam 😂😂😂.
A.B.S je imel nahbau, kaksno leto nazaj je kolega kupoval za 6ko in je bila cena če se ne motim okrog 400€ za obe s tem da je stare moral nazaj poslat.
Iz Ljubljane, ampak karkoli v okolici Ljubljane bo super.
Za info - v Kamniku pri Damjanu Burji s.p. sem dobil solidno ponudbo s fer ceno, če ima kdo izkušnje z njim prosim delite.
Ker še vedno čakam na termin so dobrodošli predlogi tudi za druge mehanike.
Si mogoče preveril pri Pelkotu, mislim da Medvode. Glede materiala Schaefler Luk, Sachs in pa Aisin so vsaj meni top znamke. Glede cen materiala so pa kar tukaj nekje kot si napisal, nevem ce se ti splaca sam nabavit ker potem ce pride do reklamacije imas red vec sivih las kot je razlika v ceni (ni pa to nwm kakšna razlika v ceni). Po normativu je predvideno 7,3 ure za menjavo sklopke in vztrajnika.
saj ne vem če pišem v pravo temo, ampak ni vrag da me boste vsaj usmerili v pravo smer. Skratka, kupujem par delov za mx5 rf 2017 2.0, pa me zanima če so te deli ok ali bi priporočali kaj drugega:
jermen, zračni filter je še vse ok oz. nedavno zamenjano.
hvala za nasvet
Zdravo.
Vžigalne tuljave ni potrebno menjati ob menjavi sveck, ce dela normalno je to to.
Original svečke so oznake so: PE5R18110 dela jih pa ngk in so oznake 94124 ali PE5S18110 ki jih dela denso in so oznake kot si napisal zc20hpr11. Torej sta obe original razlika je samo v črki R katere dobavlja ngk in S katere dobavlja denso.
Olje priporočam original mazda 5w30, oljni filter pa znamke mann. Prav tako je fajn menjat kabinski filter prav tako priporocam znamko mann.
Koliko pa ima km? Ce je nad 120000km je fajn razmislit tudi o menjavi olja v ročnem menjalniku in diferencialu. Mislim da ima mx5 celo po servisnem intervalu predvideno menjavo olja v menjalniku okrog 120000km
Dizelašom bo verjetno prišlo zelo prav. Spije živcev še pa še. Vglavnem napaka sveti lučka abs konstantno, nemoreš je zbrisat, avto nima prave moči, napaka je pa 2263 in pa za turbo, prvi sum je povezava med malo in veliko turbino ampak ni. Napaka je vakum ventil, ki se nahaja pod baterijo (sta dva). Na sliki obkroženo z rdečo. Aja vozila mazda 6, cx5 diesel 2,2.
Kaj pa si naj jaz začnem s servisiranjem Mazdaj motorjev, ki si ga ti spisal? In svoje znanje si delil s celim internetom in tu bo ostalo za vedno. Ne gre odstraniti, bi pričakoval, da s tvojim nivojem znanja to veš.
Kar se Alfe tiče, sem serviserju kazal kje najde filter olja v glavi motorja in tudi servisnemu referentu, kje ga najde v programu, ker ga ni znal naročit.
Ampak ja. Bodi bo tvoje. Ne bom več odgovarjal, ne glede na kaj napišeš.
Glej tudi meni se več neda, škoda časa, če bi mi rad kaj osebno povedal lahko greva na pivo, oba sva s Štajerske pa rečema kakšno o mazdah, računalnikih in o čem želiš. Pa še z N i20 me lahko pelješ, jaz pa ti zraven povem kaj o teh motorjih
Vem. Samo če je že 30km/h več brezglavo norenje in iskanje smrti, bi pričakoval pri 200km/h ali več kopico mrtvakov.
Pa jih ni. 🤔
In to se vedno @miha20 krega, ko reče kaj po ZS in pozem napiše post.
Se čisto strinjam.
Po ZS se je reševalo, javno pa o hitrosti pametovalo.
(Ja, pričakujem da bom spet kregan, da samo filozofiram).
😂😂😂 Jaz samo tebi ne želim svojega znanja delit, kot @miha20 verjetno tudi ne, ker po moje si je težko pridobil to znanje in izkušnje ki ga ima. Ti pa zgleda si se do zdaj učil samo hvatat krivine, in čestitam uspeva ti bravo 👏👏👏👏.
Marsikaj od računalništva do kaj drugega. Sem tudi sam marsikatero zanimivo informacijo prejel.
Vidim da si užaljen, ker si prešel na osebno raven. Žal si tako povedal, kot sem zapisal.
Tudi ti si samo pametoval o omejitvi in mu nisi pomagal.
To ti še dam v razmislek. Poglej si število smrtnih žrtev na nemških avtocestah. Je med nižjimi v Europi. 😉
Bodi brez skrbi sem mu in mu pomagam v zs. Nisem užaljen samo nimam rad filozofiranja, sem človek dejstev brez celofana. Nebom pa jaz svojega težko pridobljenega znanja podarjal filozofom, tako da predlagam da napišeš plan vzdrževanja in odpreš temo o avtomatskih menjalnikih in deli svoje znanje, sem ti naredil prostor v teh temah 😉
Umrejo bolj zaradi objestne vožnje, alkoholiziranosti, spregledanje motorista, peščašča,..... kot pa zaradi 30km višje hitrosti po prazni avtocesti.
Ti bi bil idealni serviser za uradni servis. Ta napaka ne obstaja v Sloveniji, samo v Nemčiji, ker je pri nas ne morete uradno dokazat.
Bravo res. Take rabimo na servisih.
Pa tudi padalcev je že kar nekaj se ubil 😉
Koliko si ze ti na forumu prispeal s svojim znanjem? Koliko vem se hodis samo prepucavat znanja pa nobenega, tak da ti samo gasssss, mogoce se bos pa kdaj spomnil mojih besed.
Samo če tak pada hitrost, je treba pamet v roke vzet in porihtat, ne pa rečt omejitev je 130km/h.
Če nad 130kh/h avto glumi je to ok. 🤣
Meni ni smešno, ker se jih je že veliko ubilo zaradi hitrosti, po nepotrebnem. Če rabiš adrenalin skoči s padalom al pa naredi licenco za letalo in se sproščaj tam ne na cesti kjer ponavadi umrejo nedolžni in nič krivi.
Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.
Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.
Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.
Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.
Močno odsvetujem.
Pa si šel nazaj? Če se meni to zgodi bi mi za 1. maj ob 12:00 popravljali avto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Zdravo, odločil sem se da delim z vami postopek servisiranja novega 8 stopenjskega samodejnega menjalnika. Pri raziskovanju sem tudi sam presenečen nad določenimi novostmi, ki jih je vpeljala mazda pri tem menjalniku. Glede na dizajn menjalnika sem bil prepričan da gre za mešanico Aisin in Jatco menjalnika, vendar temu ni tako. Menjalnik je nov razvoj (čeprav sem 90% prepričan da je mehatronika delo Jatcota, glede na dizajn z žicami ). Menjalnik je skupek cvt/dsg/tiptronic menjalnika, po mojem mnenju z vsakega pobrane najboljše stvari z najboljšimi lastnosti. Wandler je nadomestila večlamelna mokra sklopka, kot jo poznamo v dsg in nekaterih cvt menjalnikih, drobovje je pa tiptronic, za mene top kombinacija. Menjalnik ima tudi električno črpalko olja, za start-stop in hybridni pogon. Ob menjavi olja gre v menjalnik 8 litrov olja, ki ga proizvaja total z oznako Mazda ATF A7. Spodnji del menjalnika ima tipičeno tiptronic obliko, kar pomeni da se za menjavo filtra normalno odstrani oljno korito, na spodnji strani ima tudi dva čepa, izpustni in nivojni čep. Olje mogoče doliti skozi nivojni čep, ali s strani. Ko dolijete olje privijete nivojni čep, zaženete motor in ogrejete menjalniško olje do 55 stopinj, med ogrevanjem se sprehodite skozi pozicije P-R-N-D v vsaki počakate 5s, ko dosežete 55 stopinj pustite motor v prostem teku in odvijete nivojni čep, ter počakate da odvečno olje steče iz menjalnika, med odtekanjem temepratura olja nesme preseči 60 stopnij. Če ne izteče nič presežnega olja, ga dolijete in ponovno lovite temperaturo 55 stopinj. Menjalnik ima tudi izmenjevalec toplote z hladilno tekočino, ter cevi do hladilnika, kar pomeni da je mogoče menjalnik spirati brez kakršnih koli težav z odklopom povratnega voda cevi iz hladilnika v menjalnik.
Spodaj še nekaj slikic, upam da komu pride prav, drugače pa kot zanimivost, ko bo kaj novega glede tega menjalnika pa posodobim zadevo.
Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani