Skoči na vsebino
323F
Napisano

batne obro?ke ma? hin.Niso glih poceni, pa ?e jih menja?, obvezno ?e mora? kupiti tesnilo glave novo.Dobro ?e je menjati tudi ojni?ne le?aje ?e ?e ma? razdreto enkrat vse.

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda izdihnila
Napisano

mam jaz 2 motorja 1.8 BP in 1.5 Z5.Na 1.5 treba menjati batne obro?ke malo pije olja...,1.8 pa je tip top

 

:hohoho::hohoho::hohoho:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brisalci
Napisano

Ko smo ?e pri brisalcih in ?ipah...a rain-x se ne da ve? dobit?In kako se kaj res obnese? :whatever:

 

da se dobit ja, po eni strani je vredu po drugi pa ne ko je mrzlo ker se dosti bolj rosi kot brez.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda noče vžgat
Napisano

bolj?a je zunanja tuljava ja. :bravo: najbolj?e dati brez razdelilca v?iga pa kaki standalone pa gor priklopi? 3 tuljave (za V6) .

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

vetrobransko steklo
Napisano

pri meni je enako...Probal vse razli?ne brisalce tudi aerotwin ... ni? pomagalo, vsa ?istila tudi ni?.Zgleda da je oblika ?ajbe taka da brisalci v spodnjo stran ne bri?ejo lepo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema glede homologacije...
Napisano

?E so na lu?eh oznake (E), potem jih ne rabi? homologirati, ?e pa te oznake ni (USA model) potem pa jih ne rabi? montirati na avto, ker so sporne ! :)

 

?e je oznaka E gor v SLO mora? in lahko homologira? , ?e pa ni pa se sploh ne da homologirati.Druga?e pa ni treba iti v LJ na LPP.Pridejo tudi sem oni vsake toliko ?asa.... :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brisalci
Napisano

meni se zdi da je prednje steklo neko ?udno, na originalni se ni videlo tako lepo skoz kot na kaki drugi znamki , pa sem menjal za ?ist novo (bolj?e kvalitete kaj se dalo dobiti) pa je isto.?ajba se rada rosi od zunaj.Brisalci pa delajo meglo.

 

Ta rain-X pa je vredu , samo je pa problem ko je bolj hladno se rado rosi, kot ?e bi gledal skoz meglo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

oznake za nivo olja v menjalniku 323 BG
Napisano

skrajni zgornji rob zobnika je za full polno polovica zobnika pa je za low ?e pa ma? mazdo 323 hb ali pa sedan pa je zgornji rob zobnika za low in zgornji rob ki je nad zobnikom ki zgleda kot distan?nik pa je tam zgornji del za full(vir:mazda323 service and repair manual(haynes)) :bravo: sicer pa so tvoja navodila prava

 

 

TNX

 

:jupiii::jupiii::jupiii:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

oznake za nivo olja v menjalniku 323 BG
Napisano

Mogo?e ima? celo prav, kljub temu pa ?e enkrat dobro preveri, ?e se nekje v liniji polovice menjalnika (kot pri vodni liniji na ?olnu na obeh straneh) ne nahaja kak vijak velikosti 19-24.

?e ga ni potem bo kaka kombinirana luknja, kot si ?e sam omenil.

Preve? olja v menjalniku lahko povzro?i veliko segrevanje olja zaradi pove?anega trenja samega olja, posledica je pregrevanje menjalni?kega olja, zmanj?anja viskozitete in slab?anje mazalne sposobnosti, kar lahko povzro?i okvaro sinhronov in tudi zobnikov.

 

V takih menjalnikih je ponavadi od 1,8-2,4 litrov menjalni?kega olja. ?e ne ve? koliko ga je sedaj notri bo najbolje, da ga zamenja? z novim.

Pogoj pa je da ugotovi? kje se naliva in koliko ga v ta menjalnik gre.

 

YavarYe X6V6

ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove. :bravo:

 

 

 

V mojem ro?nem menjalniku je 3,4 litra olja. Olje je pa novo Castrol TQ (dextron II).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

oznake za nivo olja v menjalniku 323 BG
Napisano

Vse si mu prav povedal. :rispekt:

ps. Si to kdaj ?raufal to ?

 

 

to je vse res ja, samo na BP motorju ni tega ?epa za dolivanje ob strani to je na novej?ih mazdinih motorjih.Tu je za dolivanje skoz isto odprtino kjer pride notri ,,pol?,, za zajlo ali senzor za hitrost.V navodilih pi?e samo da v ozna?enih mejah mora biti med low in high ,samo teh oznak ni pa? gor narisanih, so pozabili ali pa ....

?e je preve? olja notri pri visokih vrtljajih lahko pritisk preve? naraste in spustijo kaka tesnila.Zato me je to zanimalo.

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

oznake za nivo olja v menjalniku 323 BG
Napisano

Na sliki na levi strani je iz mitchell navodil , na desni pa je slikano iz menjalnika.Zanima me kje so na desni strani vidne te oznake za low in high za nivo olja.Ni dobro ?e ima? preve? olja v menjalniku, zato .... Pi?e sicer da bi notri naj ?lo 3.4 litra. Samo ko vliva? vedno ostane v embala?i na stenah malo olja ,tako da to sicer ni tako to?no kot ?e nalije? do dolo?enih oznak.

 

Objavljena slika

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zra?nost ventilov
Napisano

Jaz z Valvoline nisem bil zadovoljen.

 

Mobil 1 ali pa Castrol RS.

Pa dro?niki se tu ne ?telajo ni?, niti jih nima? kaj ?telati, ?e pa so preve? obrabljeni pa jih je potrebno menjati, samo pri teh km ?e ne.

Pa da ne bo? uporabljal kakih dodatkov na osnovi teflona... :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje v 6-diesel
Napisano

Ti da si nau? kej naredu, sploh ko govori? da nekaj bo? potem pa ?ista tema(v mislih imam SG).

Pa ti pridi u ljubljano, ?e ma? jajca. Na roke si ga pa lahko me?ete tud s pogledom na katero drugo. :hohoho:

 

Pa naslov teme je povsem druga?en, ta ko da prosim naprej o olju.

 

Ok naprej o olju, tabolj?e je rastlinsko ,ups sinteti?no ,MAZDA DEXELIA DPF 5w30.

Druga?e pa ti tudi nisi vozil v SG, tako da pssssst,pa niti nebi vozil ker je pravilnik izven standardnih prirejen za 3pm, po pravilih se lahko samo en razred presko?i ne pa po 3..V Ljubljano pa bi ?el ,samo ne morem ker imamo sami prireditev na isti datum.Na roke pa si ga ne me?em, tak slabo mi pa tudi ne gre. B)B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje v 6-diesel
Napisano

ti si mene resno uzeu al kaj? tko al tko je JAP meet u Lj zakaj hudi?a bi hodila na drug konc slovenije? :hohoho:

 

ker na jap metingu ne bo dosti takih zrihtanih avtomobilov :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho: Ta bolj?i gredo drugam.Pa prinas je pokalno prvenstvo za SV pokal SLO.

?koda no , sem mislil da te v ?ivo vidim. :whatever:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bremze
Napisano

Ja ma? prov. Kdo ti bo pa montiru, a si Gustla kej klicu?

 

pa to sam zmontira?, ?lahec odklopi? novo ?eljust gor da? priklopi?, einlufta? pa re?eno.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje v 6-diesel
Napisano

a torstorm pa misli? da se :P

pomoje je videl koga od nas v SG na dragu :D

 

ja v SG sem videl ja, blont je bila.Hm... , zdaj pa pa? ve? nevem katera je katera :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho: Potrebno de kako bli?nje sre?anje, da bom potem razlo?il . ups :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katero olje v 6-diesel
Napisano

ammmmmmmmm,..en blond kwe??n,..a to vi na servisu re?ete kaj ho?te da vam not zlijejo al se sami igrate s tem? :ne vem:

 

 

Kaj bo? to na servis vozila, tam jih je polovica nesposobnih.Jaz to doma delam vse.Pa menjava olja in olj. filtra ni noben problem. Pri M6 oljni filter : menja se samo vlo?ek ne celi kot obi?ajno.Easy.....

 

Allyssa, ?e kaj neve? me vpra?aj, samo mislim da se razume? na avte ?e kar, sem te zadnji? videl pa si delovala tako B)B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

v?igalni kabli za 1.6 dohc motor
Napisano

kje bi se dalo dobit te kable za enako mx3 1.6. dohc? :) po mo?nosti v okolici MS ali MB :)

lahko tudi avstrija...

 

v MB v eurospinu jih dobi? ?e isti dan ?e zjutraj naro?i?, pridejo pa okrog 8k sit.jaz sem toliko dal za moje tam.Samo v teh kablih original in ponaredek je razlika malo v dol?ini, original lep?e pa?e ,to?na dol?ina , je pa pa? dosti dra?ji.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

sprednji odbijac
Napisano

?e je bil vdrt bo treba ziher barvati, ?e so kake odrgnine potem si kupi? dvokomponentno maso za odbija?e od 3M firme (?rna in bela masa ), ?e pa je samo barva malo pa lepo po?mirgla? in gor plastik primer pa prebarva? celi odbija?.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.