batne obro?ke ma? hin.Niso glih poceni, pa ?e jih menja?, obvezno ?e mora? kupiti tesnilo glave novo.Dobro ?e je menjati tudi ojni?ne le?aje ?e ?e ma? razdreto enkrat vse.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
pri meni je enako...Probal vse razli?ne brisalce tudi aerotwin ... ni? pomagalo, vsa ?istila tudi ni?.Zgleda da je oblika ?ajbe taka da brisalci v spodnjo stran ne bri?ejo lepo.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
?E so na lu?eh oznake (E), potem jih ne rabi? homologirati, ?e pa te oznake ni (USA model) potem pa jih ne rabi? montirati na avto, ker so sporne !
?e je oznaka E gor v SLO mora? in lahko homologira? , ?e pa ni pa se sploh ne da homologirati.Druga?e pa ni treba iti v LJ na LPP.Pridejo tudi sem oni vsake toliko ?asa....
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
meni se zdi da je prednje steklo neko ?udno, na originalni se ni videlo tako lepo skoz kot na kaki drugi znamki , pa sem menjal za ?ist novo (bolj?e kvalitete kaj se dalo dobiti) pa je isto.?ajba se rada rosi od zunaj.Brisalci pa delajo meglo.
Ta rain-X pa je vredu , samo je pa problem ko je bolj hladno se rado rosi, kot ?e bi gledal skoz meglo.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
skrajni zgornji rob zobnika je za full polno polovica zobnika pa je za low ?e pa ma? mazdo 323 hb ali pa sedan pa je zgornji rob zobnika za low in zgornji rob ki je nad zobnikom ki zgleda kot distan?nik pa je tam zgornji del za full(vir:mazda323 service and repair manual(haynes)) sicer pa so tvoja navodila prava
TNX
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Mogo?e ima? celo prav, kljub temu pa ?e enkrat dobro preveri, ?e se nekje v liniji polovice menjalnika (kot pri vodni liniji na ?olnu na obeh straneh) ne nahaja kak vijak velikosti 19-24.
?e ga ni potem bo kaka kombinirana luknja, kot si ?e sam omenil.
Preve? olja v menjalniku lahko povzro?i veliko segrevanje olja zaradi pove?anega trenja samega olja, posledica je pregrevanje menjalni?kega olja, zmanj?anja viskozitete in slab?anje mazalne sposobnosti, kar lahko povzro?i okvaro sinhronov in tudi zobnikov.
V takih menjalnikih je ponavadi od 1,8-2,4 litrov menjalni?kega olja. ?e ne ve? koliko ga je sedaj notri bo najbolje, da ga zamenja? z novim.
Pogoj pa je da ugotovi? kje se naliva in koliko ga v ta menjalnik gre.
YavarYe X6V6
ne pozabi, da imam jaz izpit ?e iz ?asov, ko je bilo normalno, da se vr?e? pod avto in kaj tudi sam po?raufa?, od prirobnice naprej. V novej?ih ?asih sem pa zgolj teoretik, ki v?asih kaj pove.
V mojem ro?nem menjalniku je 3,4 litra olja. Olje je pa novo Castrol TQ (dextron II).
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
to je vse res ja, samo na BP motorju ni tega ?epa za dolivanje ob strani to je na novej?ih mazdinih motorjih.Tu je za dolivanje skoz isto odprtino kjer pride notri ,,pol?,, za zajlo ali senzor za hitrost.V navodilih pi?e samo da v ozna?enih mejah mora biti med low in high ,samo teh oznak ni pa? gor narisanih, so pozabili ali pa ....
?e je preve? olja notri pri visokih vrtljajih lahko pritisk preve? naraste in spustijo kaka tesnila.Zato me je to zanimalo.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Na sliki na levi strani je iz mitchell navodil , na desni pa je slikano iz menjalnika.Zanima me kje so na desni strani vidne te oznake za low in high za nivo olja.Ni dobro ?e ima? preve? olja v menjalniku, zato .... Pi?e sicer da bi notri naj ?lo 3.4 litra. Samo ko vliva? vedno ostane v embala?i na stenah malo olja ,tako da to sicer ni tako to?no kot ?e nalije? do dolo?enih oznak.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Ti da si nau? kej naredu, sploh ko govori? da nekaj bo? potem pa ?ista tema(v mislih imam SG).
Pa ti pridi u ljubljano, ?e ma? jajca. Na roke si ga pa lahko me?ete tud s pogledom na katero drugo.
Pa naslov teme je povsem druga?en, ta ko da prosim naprej o olju.
Ok naprej o olju, tabolj?e je rastlinsko ,ups sinteti?no ,MAZDA DEXELIA DPF 5w30.
Druga?e pa ti tudi nisi vozil v SG, tako da pssssst,pa niti nebi vozil ker je pravilnik izven standardnih prirejen za 3pm, po pravilih se lahko samo en razred presko?i ne pa po 3..V Ljubljano pa bi ?el ,samo ne morem ker imamo sami prireditev na isti datum.Na roke pa si ga ne me?em, tak slabo mi pa tudi ne gre.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ammmmmmmmm,..en blond kwe??n,..a to vi na servisu re?ete kaj ho?te da vam not zlijejo al se sami igrate s tem? :ne vem:
Kaj bo? to na servis vozila, tam jih je polovica nesposobnih.Jaz to doma delam vse.Pa menjava olja in olj. filtra ni noben problem. Pri M6 oljni filter : menja se samo vlo?ek ne celi kot obi?ajno.Easy.....
Allyssa, ?e kaj neve? me vpra?aj, samo mislim da se razume? na avte ?e kar, sem te zadnji? videl pa si delovala tako
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
kje bi se dalo dobit te kable za enako mx3 1.6. dohc? po mo?nosti v okolici MS ali MB
lahko tudi avstrija...
v MB v eurospinu jih dobi? ?e isti dan ?e zjutraj naro?i?, pridejo pa okrog 8k sit.jaz sem toliko dal za moje tam.Samo v teh kablih original in ponaredek je razlika malo v dol?ini, original lep?e pa?e ,to?na dol?ina , je pa pa? dosti dra?ji.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
?e je bil vdrt bo treba ziher barvati, ?e so kake odrgnine potem si kupi? dvokomponentno maso za odbija?e od 3M firme (?rna in bela masa ), ?e pa je samo barva malo pa lepo po?mirgla? in gor plastik primer pa prebarva? celi odbija?.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
batne obro?ke ma? hin.Niso glih poceni, pa ?e jih menja?, obvezno ?e mora? kupiti tesnilo glave novo.Dobro ?e je menjati tudi ojni?ne le?aje ?e ?e ma? razdreto enkrat vse.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani