Tole mi je ravno v?eraj razlagal kolega za Peugeot avte - verjetno gre za programiranje ventila ki krmili wastegate (za tiste ki to veste kaj je). Ventil?ek, ki deluje po principu elektro magnetnega ventila in krmili wastegate, tako da na njega spu??a tlak ali ne (ki ga povzro?a turbina). Na njega je potrebno priklopit ohm meter in potem precizno nastavljat - je klel kak je zajebano in da mora? biti natan?en.
?e v starih cajtih je mel Ford Probe enak V6 - KL motor. In kak?na je situacija danes? Fordov V6 ne zdr?i niti svoje mo?i in odpove pri dolo?enih kilometrih. Potem dajo vsi notr mazdin V6, ki je identi?en - voila! Dela super, in celo - dela do cca 300 konjev (turbo, itd...)
V ?em je fora? Isti na?rti - ampak fora je v kvaliteti izdelave - tolerance, kvaliteta materiala, toplotne obdelave, za??ite...itd...
Lahko so ?e amortizerji, potem je lahko "?al?ka" navrh amortizerjev, lahko je notranji zglob pri volanu (?pur?tanga), roke niso, mogo?e samo kugle na rokah, stabilizator pal?ke so rade,...
Hm...na 323F BA V6 je uni?en zadnji nosilec motorja. Da ga "porihtamo" bi ga bilo fajn sneti. Placa je zelo malo in vse ka?e na to, da mora? dol vzet celi sprednji most.
Ima kdo kak?no idejo ali je ?e delal kaj podobnega? Ali vsaj videl kako je to narejen?
A ti dela tlak v sistemu? Vode zmanjkuje? Ali jo je mogo?e celo preve??
Nasplo?no preglej teko?ino (voda ni vredu), termostat (lahko ga za?asno tudi odstrani? - da preveri? delovanje ostalega sistema)... ostalo bo pa ?e bolj te?ko. Preglej ?e ni kaj olja v vodi (dihtunga na glavi...). Ja, in pa seveda ventilator - varovalke, rele itd...
Na na?i dirkalni je spustil kiler tam ko je skupaj dan, ampak ?e sploh ni zgledal bogi. Potem ga je dal BOBI zaflikat z epoxi smolo, pa je bilo vredu. Nekar se mi malo vozimo in orng po?i. Zamenjamo s celotno bakrenim, debelej?im, brez plastike. Takrat je za?el cevi dol metat. Gledamo ?e je dihtunga, ker dela pritisk itd... na konc ugotovimo, da je bil kriv ?ep na raztezni posodi
pa smo si naredil dobrih 300? stro?kov za kiler...zaradi zama?ka. Ampak saj ga bomo sedaj potrebovali ko bo tuurbo
Diska s kladivom ne more? po?kodovati. Lahko vi samo poknil. Zvije? ali naredi? izbokline pa ne. Verjem...
Ob menjavi plo??ic bi naj vedno podrejal diske, da se poravnajo, ter da se nove plo??ice lepo vsedejo. Ampak cena tega ni tak mala. Zato je pametno doskrat diske raje kar zamenjati, ker niso tako dragi za ta tip avta.
Sornike tut ne bi smeli menjavati, saj jaz ?e nisem sli?al, da bi jih kdo. Pa? pa gumice, ki pridejo okoli njih, sornike z finobrusnim papirjem pobrusit, bakreno mast in lepo vse na novo sestavit...
Tista brika je sklenjen ventilator (ki predstavlja najve?jega el. uporabnika). Sklene? ga zato, da bolj natan?no nastavi? prosti tek (ga ne matra ?e se kaj vklopi itd...)
Servo ?rpalka ti bo pasala najverjetneje iz tistih avtov, ki imajo isti motor, sploh ?e je kupe. Potem so tu ?e jermenice pa kak?no ima sesalno ter tla?no cev. Treba primerjat. Tule gor dvomim da bo kdo na pamet vedo.
Na?eloma servo ?rpalke NE crkujejo. Tak da ne vem zakaj je sploh tebi. Ali pa ?e ima Hyundai kako tovarni?ko napako.
Sam bi ti priporo?al iskanje na odpadu. Ampak ne doti?no za ta avto, ampak za katerega drugega Hyundaia ker bo cenej, sam glej da bo ENAKA!
Ja, sam to ne crkne kuj tak. Imam enega doma od 1.8 V6, ziher je isti. Ti ga dam, da sproba? ?e je to. Sam prvo preveri vse ostalo. Ker to ?e nisem sli?al da bi na mazdi crknal. Razen ?e je bil kak abuse.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole mi je ravno v?eraj razlagal kolega za Peugeot avte - verjetno gre za programiranje ventila ki krmili wastegate (za tiste ki to veste kaj je). Ventil?ek, ki deluje po principu elektro magnetnega ventila in krmili wastegate, tako da na njega spu??a tlak ali ne (ki ga povzro?a turbina). Na njega je potrebno priklopit ohm meter in potem precizno nastavljat - je klel kak je zajebano in da mora? biti natan?en.
Ve?ina teh ventilov pa se krmili po principu PWM.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani