Feltne so doma, cena bolj?a kot nove jeklene tako da debate ni. Ustrezajo popolnoma vse mere (tudi ?tevilo vijakov) razen ET odstopa za 3 mm (predpis ET45, te so pa ET 42) Upam, da zaradi tega ne bo te?av. ?e ustrezne nalepke kupim, pa akcija.
Bil sem tudi ?e pri vulkanizerju in sva eno nataknila(slika), da sem videl da gre lepo okoli zavorne ?eljusti, vijaki se lepo pokrijejo, prav tako je sredinska luknja ustrezna (57,1mm). Tudi vse 4 je zavrtel na centrirki tako da so lepo ravne.
Sem pa? zihera?. So pa te feltne iz starega A4. Za zimake bodo super.
S tem se pa ne strinjam. ?e pogledava prilo?eno sliko iz avto neta, je jasno da pozitiven ET pomeni koliko je Plati??e stran od naleganja na pesto. ?e je namesto 45 42, je hitro jasno da je felga bolj noter.
Zanima me, kak?no toleranco lahko ?e vzamem pri ETju. Predpisane so ET 45, ogledane pa imam ET 42. to pomeni, da je plati??e za 3 mm bolj noter k sredini vozila umaknjeno kot pri ET 45, dr?i? To je verjetno ?e bolj?e, saj ti manj peska pragove, res pa da nekoliko zmanj?a ?irino kolotekov.
Drug problem je potem obseg sredinske luknje. Teh podatkov nikjer ne najdem....
Opa?am pu??anje hladilne teko?ine. Pu??anje je zelo majhno, dolivanje ni potrebno, tam pa tam se kaka kapljica najde v gara?i. ?e pogledam od spredaj v motor vidim, da je okoli desnega ventilatorja (pod njim) na hladilniku nekoliko mokro. Je komu tam ?e kaj pu??alo? Je to hladilnik ali kak?en spoj? v bistvu se sploh ne pride zraven brez podiranja, pa niti ne vem a naj se lotim od spodaj ali od zgoraj? ?e je hladilnik a se to vari, menja, obstajajo kopije? Hvala za nasvete.
Tudi jaz prisilno moral odstraniti DPF pri 189000 km. Jutri dobim ko?ijo nazaj, potem pa upam na najbolj?e. Odstranitev + preprogramiranje dale? cenej?a varianta od menjave DPF. Dr?im pesti...
Danes dobil nazaj delujo? ROLO. G. Slavko raztura. Samo pohvalim ga lahko. Cena po?tena, storitev narejena v enem dnevu. Lokacija Kranj, po dogovoru prevzem v Ljubljani BTC. ?e ga rabite je njegov telefon 041722958
servisi so redni. Vedno sem skoraj na dan za?etka utripanja delal paniko in rinil k mehaniku. Ker sem imel prvi servis ko sem avto dobu na 16400 km sedaj je pa 177300 neki tazga. Rad bi pa tudi kon?no ?e spravil na okroglo kot mora bit. se pravi neke 1.000 km lahko spackam ?e. Hvala.
Mi je za?ela utripati.... Koliko ?asa imam do servisa preden se zgodi kak safe mode ali kak podoben shit? Trenutno sem zelo na knap s ?asom in denarjem pa bi tole odlo?il za enih 2000 km. Kmjev je 178000
Menjal zadnji zavorni cilinder pred kakima dvema mesecoma. Seveda sem dal gor obnovljenega, Skupno imam sedaj tretjega gor na obeh straneh zadaj. In to pri 175000 km. OK problem. Ob?utek imam da mi ro?na ni? ne prime tudi ?ica ro?ne je bila menjana ?e enkrat pa ne vem to?no kdaj. Sicer je disk lepo pobru?en tako da zgleda da zavira z normalno zavoro.
a lahko karkoli naredim da preverim koliko mi grabi ro?na? Naj grem kar na stezo AMZs pla?am tiste nekaj ? in ?e ugotovim ve?jo razliko med levo in desno ?eljustjo a lahko reklamiran cilinder al kako to laufa?
Na na?em cliu 2007 je spustila klima. a kdo lahko svetuje kako zadevo ?im ceneje sanirat v okolici LJ? Vem daje treba klimo najprej napolnit, dat noter kontrast in poiskat napako, najla?e to naredi poobla??enec, a tam bom hitro ob 200e kar pa nebi rad.
Zdi se mi, da so polosi ?e zadnja stvar ki ostane za preverit. Namre? z mehanikom loviva tudi nek zvok, ki se ga pri vi?jih hitrostih.
Nek t-t-t-t-t-t-t se sli?i v ozadju.
mazdo imas to je tezava. :=)
jaz imam pri 170 tisoc km ze 3 set zavornih celjusti zadaj, 4 set diskov, spredaj 3 set diskov vse je bil razlog tresenje. letnik 2007 kot tvoja edino 89 kW
KO sem vozil pa po mnenju nekaterih shit od fiata, je pa avto pri 155000 km videl prvo menjavo zavornih ploscic in diskov.
pojdi do dolinarja al kaj je ta na koncu Tr?a?ke kjer ti naredi brezpla?en test, pa ?e za mojo 6 I je vgradil 2 zadnja za 110?
A ti na luknjah kaj zadek malo zanese?, ?e ja takoj menjat
Skor bi reku da ja, da ho?e neki po svoje v ovinku. Dobil sem ponudbo za 97 ? po komadu v amortizer.si pa sem se malo vsedu. ?e dodam ?e diske in servis bom spet vrgel jurja in pol v stare sklepi ki so vsak dan manj vredne in jih noben ne povoha. Nisem pa ravno nagnjen k vo?nji z o?itno neizpravnim avtom.... Ok 110 za dva je dobra cena, tok bi ?e dau. dolinar na cesti dolomitskega odreda 188? je reku 91 po kosu.... skratka isti kurac kot amortizer doo edino ?e se da na licu mesta kej zdilat.
No v bistvu bom najprej ?e malo pri sebi povpra?al kaka je situacija.
Po vsej verjetnosti palcka stabilizatorja sem imel podoben problem je lih tko pokalo ...
V?er sem ga dvignil in vzel dol kolo, malo gledal kaj bi bilo.. na?el ni? pametnega. Malo je masten amortizer kar pomeni, da gre verjetno k vragu.
Pal?ka stabilizatorja je pa kje? Videl sem nek tak nosilev v obliki loka ki gre od vrha pesta proti amortizerju in izgine zadaj nekje v ?koljki vozila.
Druga taka pal?ka, ki morda ustreza opisu pa povezuje roko ki je na karoserijo pritrjena pred kolesom in pe nekaj pa sem pozabil kaj Iskal sem slike po netu pa ni? ne najdem da bi dal tukaj gor.
Pri vo?nji preko lukenj mi je za?elo zadaj nekaj pokati. Avto ima blizu 170 000 km. So tam kaki kon?niki stabilizatorji kaj podobnega ali je amortizer crknil?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mehanik je rekel, ki ga ?raufa. Menda ima neko luknjico in to se ne da obnoviti.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani