mazde 6 (diesel-136) letnik 2002, avto ma pa 16000km(na ?tevcu-ali so zbiti ali ne, ne vem).
ali pa ti kadi zato, ker je ta dizel 8 let nekje stal ker 16000km se mi pa zdi zelo malo za tak avto edin ?e si eno nulo pozabil napisat, sam bolj verjamem, pa da so ti eno nulo zbrisal preden si kupil avto:)
dobr no, v ?em je fora, da ne pove? za kero avtohi?o se gre!? ti pri?akuje? pomo? tu, ostalim pa no?e? pomagat s tem ko bi povedala za kero avtohi?o gre da se ?e nebi keri isto nate*nil..
Za menjavo prednjih in zadnjih plo??ic za delo ra?unajo 1,5 ure (velikokrat ti ?elijo zara?unat 2 celi uri, sam to prej preveri in se zmeni).. jaz sem pla?al skupaj ca. 40?. - seveda, na nepoobla??enem servisu
Neoriginalne plo??ice stanejo prednje komplet od ca. 35? naprej in zadnje komplet od ca. 30? naprej.
Dele si lahko npr. ceneje naro?i? tukaj in ti jih naj po?ljejo po po?ti, pa potem pelje? k kakemu serviserju. Sam na spletu ni tolko stvari, tako da je bolje, da pokli?e? tja in se vse zmeni? kaj rabi? pa po potrebi dele tudi naro?i..
zanima me, ali je potrebno pri Mazda5 zamenjati komplet zadnji brisalec, ali samo metlice? Spra?ujem zato, ker sem sli?al ?e obe verziji odgovora, tako da bi rad to razjasnil.
a ve kdo za dobre brisalce za malo celo (?eprav vem, da je malo denarja malo muzike)
jaz sem pri M6 dal za navaden zadnji brisalec CHAMPION ca. 6?. dela pa dobro (saj pri zadnjem itak to ni take panike)
Hm, pred enim mescom je tud meni za?el ?kripat v oring ovinkih tak da ?e dobr, da si obudil temo, zdaj sam moram probat, ?e bo to kaj pomagalo z dvigom in spustom sede?a
o pa ga to je tko kot, da missico obuje? v gumjaste ?kornje za na njivo pa re?e? sej je isti kurc kot ?e je v ?kornjih z visoko peto, saj itak nima nohtov nalakiranih :ne vem:
se strinjam!
Alex, ne gre se za razkazovanje avta, gre se za to, da grdo zgleda.. pa ni trebajo bit alu felne, naj bodo vsaj kaki navadni pokrovi gor..
Oki zj pa za zabite tko k sm js a so lite pa alu feltne isto sranje???
DA
druga? pa jeklenice brez pokrovov so mi pa nekej najgr?ega.. prav glava me boli, ko vidim nek ful dober/drag avto, pol pa gor jeklene felge in to brez pokrovov :S
nevem ?e bi se strinjal, zato ker pol bi se npr. komot lahko po mestu vozil ve? kot 60 namest 50.. zato ker policaji majo tudi tolerancu na radarju med 5 in 15% (nekateri celo 25%), tako da ?e ?e ti pa ?tevec la?e za kakih 8km/h, potem si ?e pod 50.. tak da to lih nebi rekel, da je tako..
sicer pa jaz vsekakor bolj verjamem ?tevcu kot pa GPS-u..
M6 Sportcombi 136 mi porabi povpe?no 8l/100 km. Zadnji tank je bil 7,5 s tem, da je bila to predvsem vo?nja po avtocesti ve?inoma 140 po ?tevcu (kar je realno 130). ?tevec itak la?e, ko je na ?tevcu 110 je v resnici 100 (merjeno pred trojanskimi tuneli).
to ko so ti merilci hitrosti na avtocestah majo ponavad 10 ali pa 15 % tolerance odbite, zato ka?e manj?o hitrost od dejanske.
Ce je govora o original delih. Ki jih vecinoma sploh ne rabimo. Zavorne ploscice, jermeni, vodna pumpa in se kaksna malenkost je vse kar se menja tekom zivljenske dobe motorja. Tako kot motorjno olje in antifriz so tudi neoriginal v redu.
Ce pa se lotim podirat motor, dajem notri samo original dele.
pa to ti je sam pakiranje druga?ne, toliko da lahko ve? zara?unajo, druga? proizvajalec je ist..
isto kot npr. mleko v sparu, lahko kupi? "original" mleko pomurskih mlekarn ali pa tisto sparovo sbuget, katerega polnijo prav tako pomurske mlekarne in je ?ist isto kot ono v njihovem pakiranju...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
zagotovo 95ah za 100? v trgovini VELOG
Povezava za deljenje
Deli na druge strani