Za ostale stvari ne vem, ker jih za ?asa 323F nisem rabu menjat, sem pa dubu prednje diske (29) in plo??ice (19), se prav skupno 48 EUR, pa dela je blo neki malga in to je to! Mislm, da sm takrat cenej skoz pr?u kokr bi si lohk zamislu u idealnem scenariju.
Problem je samo to, ko ti novga avta (modela) pod nobenim pogojem ne bojo dal, ne zdi pa se mi slaba ideja, kot ti je nekdo ?e predlagu, da jim ga da? v ra?un, pa dopla?a?, magari staro za staro ?e majo, pa naj se sami pol ukvarjajo z njim - profesionalno, no? in dan, mamujimjebm!
Na Japoncu zelo malo kdo dela generalko, ponavadi se raj?i i??e drug motor, pa te pride veliko cenej?!
Sicer pa ?e slu?ajno misli? it na uradni servis, je pomoje 2000 EUR ?e mal, ?e na njih ra?una?, pol pa se spet postav vpra?anje kok se ti ra?unica izide! :ne vem:
Mislim, da ?e se striktno dr?i? predpisanih servisov, to pomeni 90.000 prevo?enih, ali max 7 let (lahko da kje pi?e tudi samo 5 let), se prav obvezno menjat po teh letih, tudi v primeru, da jih ?e nisi dal 90.000 ?ez! Glede vodne pumpe nekateri kao gledajo, ?e kej pu??a in ?e ne, ti je pol ne menja, se pa rado zgodi, da ti pumpa "spusti" ravno nekje med dvema velikima servisoma, pa ma? takrat cel biznis potem, se prav te delo pride vsaj toliko kot ?e bi takrat ponovno menjal komplet jermenovje! Tko da morda ?e iz preventive, je fino ?e vodno pumpo, npr. pri Renojih al pa Fiatiih ter kakih Oplelih, jih menjajo ?e kar avtomatsko, ob jermenih, pri Mazdah pa tudi ni neumno oz. ni nek ve?ji stro?ek!
Nekateri ob jermenih ter vodni pumpi menjajo tudi termostat (po sistemu zihr je ziher), to te pa ko?ta morda nadaljnih 10 do 15 EUR, pa ga pol brez skrbi pi?i?!
Te?ko re?i, bi pa na tvojem mestu iskal kak?no razbito s tak?nim motorjem, pa da se prodaja po kosih! :ne vem:
V tem primeru bi bila cena - govorim na pamet 500 EUR max, za motor, potem pa jasno monta?a itd. Mislim, da se ti ra?unica lih ne izide, se bolj spla?a ?e v osnovi mo?nej?o kupit!
Nekaj ?asa sem se sam zanimal, da bi dal noter nek 1.8 GT motor (140 KM), vendar zaradi zadnjega pogona MX5ke je marsikaj druga?e postavljeno kot pri avtomobilih s sprednjim pogonom, tako da so me dolo?eni mojstri pou?ili, da ni lih tko, da pa? motor druga?e zasuka? in se ?e pelje?!
V mazdo MX5 NA (tvojo serijo) so vgrajevali 1.6 z 90 in pa 115 KM, kot mo?nej?a varjanta je bil ?e 1.9 (1840 ccm) s 140 KM, potem v NB seriji - od 1998 do nekje 2005 ali tam nekje sta bila motorja 1.6 110 KM in 1.9 140 KM, v najnovej?i verziji MX5 - NC pa je na voljo tudi motor 2.0 s 161 KM! Tolk o tem, ve? motorjev se mi zdi niti ni blo na voljo, no mogo?e za kak?ne oddaljene trge! :ne vem:
Kar se pa navora ti?e, pa ?e ima? sedaj 1.6, ne vem koliko bi profitiru z motorjem 1.9, kot dizel to ?e vedno ne bo vleklo v nizkih obratih, dale? od tega!
Joj, tole se pa mal preve? sli?, bomo pa moral kej ugodneje re?it zadevo, ?e ?eli? ti dam cifro mehankarja, k ?raufa mazdilake ?e lep cajt, pa ni ?e nobenga "ocuru"! Pa kar je najbolj?, ti ne bo kar neki u tri krasne menju, bo najprej po?tudiru in po liniji najmanj?ih stro?kov menju zadevce!
Uro?, za 300 ? naj pa ta maestro kar komu drugmu to dela!
Sicer je pa tut zlo okej majstr Jemc v Homcu, ki je cenovno ugoden in obvlada zadevo, za dolo?ene firme je celo poobla??eni serviser, zapel se do njega, zihr te nav mev namena tkole ocurit kokr tale!
Prejle sva ?la z Denisom do Bilderja po kose za vouka in nekak kolko tolko po?timamo zadevo!
Pol pa pri povratku, na cestninski Log, kar naenkat zasveti rde?a lu?ka "olje" in se voz sam od sebe izklop, pa s stricom pomerva olje, pa use ?tima, probam zakurblat stroja, pa spet use laufa in tko ?e do zdej, do Kamnika :ne vem:
Enga kolega sm prejle klicu, je reku d zna bit un oddu?ek, skoz kerga grejo hlapi in ki je usmerjen pol v "injection", da zna bit zabasan, a je mogo?e loh olna pumpa al kej druzga, ker olja mam dejansko par deci nad maksimumom!
In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:
Glede tavelcga servisa; ponavad se menjajo komplet jermeni, napenjalci jermenov, vodna pumpa, loh tut termostat (preventivno) - cca. 10 EUR stane, priporo?am tut menjavo benz filtra, ?e ga ?e nisi, zraven pa jasno vse ostalo kot pri obi?ajnem mini - rednem servisu, se prav olje, oljni filter, sve?ke (niti ne rab? jih vsakih 10000 menjat). ?e nima? glih prov fri?ne hladilne teko?ine, zamenjaj tut to. Kej druzga pa pomoje niti ni potrebno, razen ?e je kej ?e ?ist nakonc, npr. ?e ti kabli kej prebijajo al kej tacga! :ne vem:
Kot sem opazu si nekatere stvari ?e menju (pumpa, jermene), samo nikar ne pozabit na napenjalce in nek le?aj tm zraven, ?e ga pa? ima?!
Glede Ventota, pa sicer stvar okusa, men osebno je to ena najgr?ih oblik kar jih je VW do zdej naredu, ni ?udno da ga marsikdo imenuje Golf z ritjo, se prav s priveskom!
Poznam kar nekaj lastnikov VW vozil tega letnika z motorji 1.6 75 KM, pa 1.8 75 ter 90 KM, pa v ve?ini niso lih prov zadovoljni s porabo goriva in posko?nostjo vozila, verjetno pa spet dokaj odvisno od vo?nje, skratka mislim da konkurenca v tem letniku ponuja ve? za ta denar, je pa res da je velik plus ?e ve? kdo in kao je ta avto vozil!
Eh beda, zgleda ma vouk tut Si?ijev V6 sindrom, k mi je u?eri za?eu neki cukat, kokr da trokira, pa sm se mau ustavu ob cest, pa ga mal nabije po gasu, kokr da je saje vn spihu, pol pa je zalaufu normalno, ?eprou mam slab filing za nprej! :ne vem:
Umetnik, pri avtih (tudi novih) je dostikrat loterija in tako kot 1 lastovka ne prnese pomladi tut ne gre celotne Mazde serije 3 sodit zgolj po enem samem primerku, mislim da jih je na forumu kar precej in so ljudje z njimi zadovolni!
Gasscoin, te ?isto razumem glede ?ustev in prej?njih generacij 323F-ja, tudi sam sem velik ljubitelj najstarej?e generacije (z dvi?nimi lampami)
Oblikovno, je bila meni vsaka serija te izvedbe ?e slab?a, tako da tale tvoja BJ generacija mi nikakor "ne potegne", ostalo pa pa? stvar ob?utka oz. osebne presoje, je pa dejstvo, da kvaliteta gre ?edalje bolj navzdol, ?e ne drugo zaradi zmanj?evanja stro?kov in pove?evanja proizvodnje! :ne vem:
?e ti avto ni nevemkaj, pa se ne po?uti? najbolje v njemu, potem morda res menjava ne bi bila odve?, ne vem odlo? se sam!
?e bi menju za eno serijo starej?o, alla zelenc generacija, bi biv mogo?e skor idealn motor 1.8 16v, ker niti ?e ni tok po?re?n, pa s svojimi 115 KM ?e mora kar nekako potegnit, je pa problem da je ta omenjeni motor pri nas prava reeeedkost, verjetno se da kje ?ez mejo kej dobit, tko da je za razmislit!
Tole je res ?alostno sli?at, da je ?la na?a tako opevana znamka dobesedno po gobe na nekterih podro?jih, v?asih so o?itno delali zanesljive vozove, zdej pa kot ka?e ?edalje bolj klump!
Je pa tut u Toma?evem (del LJ) en maher k dela odbija?e, pa ostalo plasti?no ?aro in ti bo z veselom pomagu, ?e seveda nisi predel? kje lociran! :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za ostale stvari ne vem, ker jih za ?asa 323F nisem rabu menjat, sem pa dubu prednje diske (29) in plo??ice (19), se prav skupno 48 EUR, pa dela je blo neki malga in to je to! Mislm, da sm takrat cenej skoz pr?u kokr bi si lohk zamislu u idealnem scenariju.
P.S. - kontaktiri Herkules avtodele
Dobrodo?li na forumu!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani