Kot receneo, nekateri posameniki tukaj, ne vsi hvala bogu so ?e objektivni tukaj(ducky,sirus),ste slab?i
kot VWjevci, Audijaci in Citrona?i. ?e tam so pacijenti v stilu na?e je najbolj?e, tukaj sem upal, da je druga?e.
Nebi rekel, da bi jaz zagovarjal ali BMWja ali Citroena itd, prav tako sem objektiven do Mazde,pohvalim jo, pograjam jo,ampak najdejo se pac nekateri pajaci,ki mislijo, da so alfa in omega in so subjektivni. Potem pa bog ne daj, da ?lovek kaj re?e ?ez Mazdo, v drugi postih pa nekateri celo povedo, da je M6 njihova zadnja Mazda (tukaj te pa skorajda lin?ajo, ker re?e?, da so servisi dragi in da Mazda ni ve? to kar je bila).
Jaz sem tukaj zaklju?il, imejte se lepo, ?imve? varnih in sre?nih kilometrov.
Ne vem no ampak meni se vseeno ne zdijo tile servisi ne vem kako astronomsko dragi (OK menjava jermenov res ni poceni ampak vseeno
05.02.2008 833,00 ? Servis na 120.000 km
24.07.2007 173,00 ? Servis ne 100.000 km
21.12.2006 248,46 ? Servis na 80.000 km
06.06.2006 283,76 ? Servis na 60.000 km
04.10.2005 244,12 ? Servis na 40.000 km
07.04.2005 45,48 ? Servis na 20.000 km
Boss, ne me nearobe razumeti, tole je bilo skoraj 3 leta nazaj. Ti samo poglej prvi servis na 20.000km in drugega na 40.000. Podra?il se je kar za 200?. Zdaj so cene ?al vi?je. ?e bi bilo samo toliko, potem kapo dol. Meni so na A-COSMOSU rekli,da bo pri?el servis na 120.000 za mojo 143CD nekaj ?ez 1200?. ?e so lagali meni, potem jaz la?em naprej.
Glede gospoda in 410? servisa ... res je, jaz nisem videl specifikacijo del, ampak ?e bi bila tukaj v?teta xsenon ?arnica je verjetno to pokrito z garancijo? Pri Nissanu je bilo tako, cca 4 leta nazaj. Kolikor pa iz lastnih izku?njah vem, je pa tudi servis za bencinarje cenej?i za cca 150?. To pa vem iz lastnih izku?enj,ko sem peljal ta??ino M6 na servis na 20.000. Cene je bila mislim da 266?.
Ko smo ?e pri tem, zakaj v Mazdo6 bencin dajejo drago olje kot v dizla? To mi sploh ni jasno. Je to zahteva Mazde ali servisna kaprica? Lahko vam povem to, da sem na ta??ini Mazdi (bencin) opazil, da so prvi nulti servis dali notri olje Castrol. To pi?e na nalepki. In glej vraga tudi pri meni je napisano isto, pa je dizel. Na 20.000 pa so ji nalili noter to Dexila al kja je ?e
servis za citroena:
c5 - nikoli vec kot 50 eur (jermeni pa to pride nekaj cez 57eur)
xantia - 15 eur (jermenov pa ni treba menjat, ker so starejsi avti najboljsi)
XM - brezplacno (ta pa sploh nima jermenov ker se pelje na zrak)
Mene ne moti, ?e se dela? norca, saj se dela? norca iz sebe ne mene. Daj oladi malo.
Pizda se nekateri res omejeni tukaj, pa sem mislil, da so sami VWja?i in Citroenovci fuknjeni, da je njihovo vse najbolj?e, drugo pa zanji?. Zdaj vidim, da so nekateri Mazda?i ?e bolj ?udni, ?alostno res.
jaz nekaj ?e vedno ne razumem... servis je stal cca 260 EUR, pa npr. za BMW serijo 3 stane servis 210 EUR, torej nekak NI 100% dra?ji
Pred 14 dnevi ?el na reprogramiranje DPF filtra in pred mano je bil gospod, ki je pripeljal na servis novo Mazdo 6 na 20.000km. Cena je bila 410?, meni so skoraj o?i ven padle pri taki ceni. Mo?akar je tam dobesedno popizdil in jih poslal v 3 krasne.
Mislim, da sem povedal vse, pa ne rabim nobenega u?it in prepri?evat ali je to poceni ali ne.
VSI PISATELJI TEGA POSTA, ALLO??!!, ZAKAJ SAMO PLUVATE ?EZ MAZDO, SERVISE...
ZAKAJ PA POTEM ?E IMATE MAZDE?? PRESEDLAJTE NA DRUGE ZNAMKE, KJER BOSTE
SIGURNO OGROMNO PRI?PARALI.
Sej vam ni treba na poobla??ene servise vozit svoje mazde, sam ne jokat pol k se lu?ke pr?igajo,
ko rabite tester itd. Meni osebno se tudi malenkost pretirano dragi zdijo servisi, ampak fantje so
zakon, prjazni (gama btc Grega/Majes) vse so mi znal razlo?it in popravt, vsaj prej k sem mel M6.
?e si redna stranka ti gredo v?asih na roko, posodijo nadomestno vozilo (?e je prosto ),
te peljejo v slu?bo, to ti pa vsak "gara?ar" ne nudi. Saj razumem, da nima vsak par tiso? evrov
pla?e, ampak ?e vam je preve? 300,00 eur za servis dat, potem si lastite napa?no znamko. Poceni vzdr?evanje dobite pri vseh korejcih, fiatih, citroenih...
to pa tudi verjetno veste.
P.S. BMW, MB servisni intervalni ?al niso poceni
Tebi malo objektivnosti nebi ?kodilo. Si pa? ?e eden tak?en, katerega avto je najbolj?i, najmanj kvarljiv, skratka ni bolj?ega na svetu. Ne jemlji vsega tako k srcu.
?e povemo, da so servisi absolutno predragi, ?e povemo, da ga pri Mazdi zadnje ?ase konkretno biksajo ni to ni? kaj takega. Pred 2 mesecema se je uporabnik Alex se mi zdi tukaj tudi delal "norca" iz mene, ker sem rekel, da Mazda ni ve? to kar je bila, v?eraj pa je sam napisal, da v ITA forumih sami ljudje pravijo, kako problemati?na je postala Mazda in se tudi sam spra?uje kje je tista Mazdina zanesljivost. Hvala bogu, fant razmi?lja s svojo glavo in z dejstvi.
?e bomo vsi tiho in vse kar po?irali se bo z Mazdo zgodilo enako kot z VW, Citroenom, tudi Toyoto. Firma ne bo dobila nazaj feedbacka in ga bodo ?e naprej srali tako kot ga zdaj.?iveli bodo v upanju na staro slavo in konec. Pozabljate nekateri to, da firmo ?al ne vodijo tehni?ni kadri ampak ekonomisti, ki vidijo zadeve vedno samo na kratki rok, kaj pa bo to prineslo na dolgi rok, se jim pa preprosto jebe. Poznam zelo dobro situacijo pri Citroenu in vem kaj se jim je zgodilo v zadnjih 10 letih.
A ni najve?ja ?koda za Mazdo, ki je sinonim za kvaliteto, da pade na nivo VW in Citroen? Meni se zdi da je, zato kak?na graja ni ni? slabega, prej obratno.
Kar pa se ti?e servisov MB, pa ti bom jutri napisal servise od 20.000 do 80.000 km pri MB servisu na Ptuju. Bo? potem videl kako dragi so in kako "poceni" je Mazdnin servis!
Lahko zaupa? kateri SW, kateri kabel itd. Rabim za M6 bencin in dizel oba krat faceliftana modela.
A mogo?e kdo ve ali je res, da se za M6 ne dobi original stranske sen?nike? Kli?em zdajle na Mazdo in pravijo, da tega za 5 vratni model ni, bodo pa preverili.
Gelde nepokvarljivosti Japonskih vozil si lahko zastavo izobesijo samo zaradi starih ?asov, ker tele novej?i modeli so le bleda slika japonske kvalitete je pa res da so drugi (evropejci, azijci,..) ?e slab?i.
Glede servisov nevem zakaj delate probleme, kupi? materijal v trgovini z avto deli in ga pelje? k va?kemu mojstru in pri?para? 50% .
Pa ne zdaj pa, da ne ve? ?e on zna vesoljsko tehnologijo Mazde popravit in da ni garancije in ?tempiljke v servisni.
Sam odlo?it se morate ra?un z garancijo in originalnimi dela ali pa brez ra?una in garancije !!
Do zdaj sem na vseh avtih delav servise sam, razen ta velikih, kjer je treba menjat jermene, vodno itd. Nimam dvigala in nimam kanala, tako da ...
Problem nastane sedaj, ko mora? imeti doma SW za reset intervala servisa. V?asih se je dalo to z kombinacijo kontakta in raznih stikal. Ponavadi tudi va?ki mojster nima SW za te zadeve.
Kar mene osebno tukaj skrbi pa je nekaj drugega:
Vsi vemo, da Mazde resni?no niso najbolj?e barvane in za??itene. Rja bo vdarila slej kot prej ven in ?eprav evropska direktiva pravi, da proizvajalec ne sme pogojevati garancijo na prerjavenje s tem, da vozi? avto na uradni servis, se le tega ne dr?ijo. Meni so sicer v Mazdinem salonu zatrdili, da to kar govori servis, da brez uradnega servisa ne bo garancije na prerjavenje je samo fopanje naroda in ni? drugega.
Jaz sem jim rekel, da avto vsako leto izven garancije pripeljem k njim na preverjanje laka in izolacije in mi dajo notri ?tempel in sem tako pokrit. So rekli da velja Ampak to je bilo takrat, ko sem avto kupoval in takrat obljubljajo vse
Kar pa se ti?e original in noriginal dele mene to ?isto ni? ne moti. Vzame? pa? dele, ki so prvovgradnji ali pa bolj znane firme, ne ?unga lunga.
Na mojem avtu( M6 143, 2006) prej?ni teden naredili servis na 60 kkm in 495? .
menjali isto kot pri tebi + nafti filter in zavorne plo??ice. S tem, da so me poklicali, ko je bil servis opravljen, ?e mi lahko gratis naredijo spodnjo za??ito avta, kontrola tesnosti hladilnega sistema in kontrola turbine s tesnenjem.
Kot ste ?e prej omenili, da se servis narediti precej ceneje, ?e ne celo za 1/2 cene , SAMO brez ra?una, brez garanciije,..
Takle mamo !
Se pravi plo??ice so 90?, pa filter 30 tako na pamet ... ja bo dr?alo med 350? in 400? servis za M6 dizel seveda. Cene so ZME?ANE glede na kvaliteto,ki jo zadnje ?ase dela Mazda. Da jaz nebi dobil servise do 100.000 brezpla?no tega avta zagotovo nebi imel, ker kar je preve? je pa preve?. Jaz razumem, da zadeva ne more biti zastonj, ampak da pa pride servis dra?je za to kot za BMW ali pa celo MB (zvedel cca 14 dni nazaj, kolega je dal za servis na 60k km to?no 210?), je pa resni?no over the limit.
Ni po?teno, da tisto garancijo prinesejo notri preko servisov, ker v osnovi Mazde niso poceni, da bi se lahko to privo??ili.
In tisti, ki se tola?ite s tem, da pogledajo ?e kaj drugega na servisu je to kaj slaba tola?ba. Mehaniku, ki tam dobi mese?no toliko pla?e kot dva servisa za M6 nima interesa stvar pogledati bolj detaljno, jim po svoje razumem. Sicer si tudi jaz ?elim,da bi bilo tako, ampak preprosto ni, pa vpra?ajte kak?nega kolega, ki dela na servisih.
To kar zadnji dve leti dela Mazda s strankami jo bo ?e precej stalo. Ljudje preprosto ne morejo cuzati do onemoglosti in ?iveti na stari slavi nepokvarljivosti in zanesljivost.
Zanima me od kje ti info o vpoklicu in kaj je bilo narobe nastavljeno pri DPF filtru. Pri meni namre? vsake toliko avto enormno rabi nafto. Glede na svetovanje o za??iti DPF filtra sem povezal tole s ciklusom ?i??enja filtra. Na servisu so mi rekli, na current porabo dam na average in tega ve? ne bom videl. Zelo nestrokoven in ?aljiv odgovor za servis Mazde, ki je na tako dobrem glasu. Intercars
Vpoklic je bil narejen pri nas mislim da 3 tedne nazaj. Poglej tukaj, kjer sem objavil LINK. Nekateri fantje so ?e peljali in upajmo, da bo OK. ?e slu?ajno nisi dobil domov obvestila pokli?i na Mazdo MMS Ljubljana in povej, da si novi lastnik avta in ti bodo takoj poslali dopis na dom.
Tudi jaz imam povsem enako probleme, v?asih je trenutna poraba precej?nja in to je posledica delovanja DPF filtra. ?koda se sekirat, ?eprav vem kako ti je, ker sem sam isto bil totalno razpizden zaradi tega. Fantje, ki vozijo novi model M6 pravijo,da tam ni ve? te?av in verjamem, da je sedaj Mazda tudi za "stare" M6 z DPF filtrom uredila problem.
Kar se pa servisa ti?e in svetovanja pa se bo? moral o?itno tak?nih stvari kar navadit Jaz sem bil tudi prepri?an, da je Mazda precej bolj resna in zanesljiva firma (pred nekaj ?asi je res bila, to je treba priznat), ampak tudi oni so sedaj na istem vozu kot ostali proizvajalci, ki z polnim plinom ?iba v prepad (?parajmo, pa ni va?no koliko stane).
Kot pravijo ameri?ani ... "hoping for the best, expecting the worst"
Ja pri vzdr?evanju hitrosti, oz. ko res rahlo dam gas.
Druga?e dela avto OK.
Imel sem isti problem?ek z istim avtom letnik 2007. Po nadgradnji SW mesec dni nazaj je sedaj zadeva OK. Sicer pa bo? sedajle imel vpoklic zaradi reprogramiranja DPF filtra in dobi? nov SW, pa bo verjetno odpravljeno.
Mene zanima pa nekaj drugega: A tebi pri pospe?evanju in prestavljanju iz ni?je v vi?jo prestavo naredi spredaj levo kak?en ?uden zvok kot bi nekaj "tok, tok tok" naredilo? ?e vpra?am tukaj ne forumu nekateri pravijo, da tega nimajo, drugi pa mislijo, da sem tr?en, ker to sli?im.
A mogo?e kdo ve kako poteka ro?na regeneracija DPF filtra na servisu?
Ali avto priklopijo na posebno ma?ino za regeneracijo in ta ma?ina dovaja nafto za dodaten vbrizg (nekaj podobnega kot ?i??enje injektorjev) ali gre nafta neposredno iz avtomobila. Ali samo priklopija ra?unalnik ter postavijo "flag" na avto ra?unalniku da le ta v tem trenutku za?ne regeneracijo "ro?no".
Ker ?e to spro?ijo ro?no, potem bi na?eloma uporabnik s pravim SW in konektorjem to spro?il na?eloma sam vsakih 14 dni in bi se dalo marsikaj re?iti.
Pa ?e to, mogo?e kdo ?e uporablja SW in konektor za povezavo z Mazdo in kaj lahko s tem SW naredi. Zanima me predvsem ali se da eventuelno resetirati servisni interval.
Neeeee, bilo je mi?ljeno sarkasti?no. Lada bi sigurno naredila bolj?e kot to packarijo od Mazde
To je itak blama?a Mazde, da tega v 3 letih niso uspeli re?it.
Sem pa prejle na nem?kem mazda forumu videl, da je OMTC ali ADAC objavil, da bo Mazda Avstrija naredila vpoklic cca 12.000 vozil M5,M6 z dizel motorjem narejenih med letom 2005 in 2008 zaradi napake na SW.
Prilagam prevod iz nem??ine v angle??ino:
Januar 2009:
Mazda calls 11,534 vehicles back (Mazda 3, 5 and 6 with diesel engine affected): Due to a software fault in the engine expensive equipment the Japanese vehicle manufacturer Mazda recalls Austria far 11,534 vehicles into the workshops. The Diesel models of the series Mazda 3, Mazda 5 and Mazda 6, which were manufactured between 19 April 2005 and 5 November 2008, are concerned. As Mazda Austria communicates to the ?AMTC in a letter, the possibility exists with the vehicles mentioned that the engine speed rises due to a software fault while driving inadvertently. In extreme cases the engine can be stopped by it finish turns and when turning off by means of ignition keys not immediately. From it a increased safety risk results. In the context of the action with the vehicles concerned a reprogramming of the engine expensive equipment is accomplished. The importer numbers the associated workshop stay with maximally 20 minutes. The vehicle owners concerned are informed in the next days on behalf the Mazda Austria GmbH over the association of underwriters. Source: ?AMTC
Seveda, spet eden nateg od Mazde, da se vidi kao da nekaj delajo na tem, v resnici pa si mislijo, ko jih jebe stranke, zdaj imamo tako novi motor, za stare se nam pa jebe in njihov DPF. Mogo?e sem ?e jaz dobil ta novi SW 14 dni nazaj in imam zato tak?no porabo
Jaz zaenkrat nimam problemov z filtrom, ampak verjetno bodo
Imam pa problem z preveliko porabo (8,2 litra), kar posledi?no mogo?e pomeni, da sistem ne deluje pravilno in se bo kmalu pri?gala lu?ka. Potem pa bodo na A-COSMOSu imeli probleme z avtom, ?e ve?je pa z mano.
?e tega Mazda ni sposobna re?it, naj od?raufa ta filter iz auto stran in je stvar re?ena. ?e vedno bo avto izpolnjeval EURO3 normo ali koji klinac mora biti. ?e ?e tega ne bo, pa naj fuknejo svoj sistem v smeti in vzamejo od Renaulta, Citroena ali pa od Lade
Kako pa zgleda, ko podres zice? A se rob banjice lahko zvije, da imas raven poden, ali pa je pretrd za kaj takega?
Ne, se zelo dobro zvije. Ni plasti?no trd, bolj gumjasto, ?eprav je poleg seveda tudi plastika. ?e te bolj zanima lahko danes poslikam in nalimam sem gor.
?e koga zanima in ima namen to kupiti mu toplo priporo?am. Jaz sem jih dobil prej?nji teden in se tako lepo prilegajo prtlja?niku, kot bi v njega vlil vro?o plastiko. Resni?no dobro narejeno in uporabno.
Pazi to govorim za mojo staro xedosko, nov pa je "gnila" ?e po 4h letih.
Ja to?no to. To tudi mene mori kaj bo. Jaz ko sem sploh ob?utljiv na rjo me je to zelo ?okiralo. Res ?udno, da japonci tega o?itno no?ejo popraviti. To?no vedo, da je problem oni pa ni?. ?koda ane, ker si firma tako uni?uje ugled.
Vsak bulettin ima VIN katere se ti?e...ampak v SLO je zelooo uporabno, ponavadi se potem takoj spomnijo....
No super, fajn je to vedet. Jaz sem jim recimo omenil, da se na obeh M6 rosijo predne lu?i in da naj bi bila to serijska te?ava, pa ne vem ?e so me dobro razumeli kaj mislim s tem. So rekli, da bodo preverili in odpravili, zdaj pa bomo videli. Na tej strani je to?no ta napaka tudi opisana.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot receneo, nekateri posameniki tukaj, ne vsi hvala bogu so ?e objektivni tukaj(ducky,sirus),ste slab?i
kot VWjevci, Audijaci in Citrona?i. ?e tam so pacijenti v stilu na?e je najbolj?e, tukaj sem upal, da je druga?e.
Nebi rekel, da bi jaz zagovarjal ali BMWja ali Citroena itd, prav tako sem objektiven do Mazde,pohvalim jo, pograjam jo,ampak najdejo se pac nekateri pajaci,ki mislijo, da so alfa in omega in so subjektivni. Potem pa bog ne daj, da ?lovek kaj re?e ?ez Mazdo, v drugi postih pa nekateri celo povedo, da je M6 njihova zadnja Mazda (tukaj te pa skorajda lin?ajo, ker re?e?, da so servisi dragi in da Mazda ni ve? to kar je bila).
Jaz sem tukaj zaklju?il, imejte se lepo, ?imve? varnih in sre?nih kilometrov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani