imel sem enake te?ave.Menjaj akumulator preveri polnjenje altenatorja seveda ob novem ali izpravnem akumulatorju.Polnjenje mora biti 14.4 v neglede na vklopljene porabnike
ej zdaj pa ste me dokonca prepri?ali da mazde dizlara sigurno NE bom kupil ?e posebej ne 6-ke ker me po branju te?av na forumu zelo skrbi kaj je narobe z tem avtom...ali je kaj narobe z lastniki?? :ne vem: :ne vem: ??
ne ?rpalka je v tanku.Pod zadnjim sede?u tam kjer misli? da je plovec.
Kaj ma? elektri?no ali mehansko elektri?na ima zraven konektor proba? pa jo tako da direktno pri ?rpalki poslu?a? ko da? kontakt ?e zabrni ali pa probaj vzeti cevko pri ?rpalki direktno dol pa zaverglaj avto pa bo? videl ?e ?prica ali ne.Mogo?e bi ?e ostale motorne dele in dele v?iga kje doma na?el ker sem tudi jaz mel doma 323 hb 1990 samo da je bila z injektorji imel pa sem ?e eno rukjeno od zadaj pa tudi svak mislim da ma ?e doma eno ruknjeno od zadi lahko vpra?am ?e ?e obstaja pa bi mogo?e od tam vzeli ven modul v?iga komplet z mehaniko
obstajajo... samo jih ti kot navadni smrtnik ne bo? mogel kupiti mora? imeti s.p iz te obrti da bo ti lahko prodajalec teh barv lahko prodal barvo ,ki je na osnovi laka to po vse zaradi okolskih re?i kot so deponiranje ostankov barve,shranjevanje barve ipd...
No, danes je bil ?e en manj zabavnih dni, namre? sem obstal ob AC brez ?troma..
Grem iz mb, se mi je ?e pri?gala lu?ka za akumolator, samo se peljem naprej, sem mislil da sem pustil mogo?e vklopljen radio ali kaj in se bo sam napolnil med vo?njo.
No, ?ez par deset kilometrov se mi sam od sebe ugasne tempomat in pri?ge ?e abs lu?ka.. temu sledi lu?ka za airbag, in potem ?e za zavore (wtf) radio se ugasne, ?tevec pade na nulo.. motor je sicer ?e delal, ampak sem ga takoj ustavil ob cesti (ziher je ziher.. ) niti varnostne utripalke niso ve? delale.. torej baterija je bila ?isto prazna.
Akumolator je ?e od jeseni slab?e v?igal ampak sem nekako odla?al do danes da bi ga zamenjal, stric ki so ga poslali z MES je pri?el do mene in me zapeljal do petrola, kjer sem imel tak?no sre?o da sem dobil celo ustrezen akumolator pravih mer (varta / 12V 60AH), to dam notri, pri?gem, lu?ka za akumolator je ?e gorela, ga vgasnem in ?e enkrat v?gem in vse zgleda normalno (lu?ka za aku tudi ugasne).. potem se lepo peljem domov.. brez pri?ganih lu?i za vsak slu?aj
Zdaj me zanima, kdo je dejansko krivec, nekako sumim alternator.. ker ?e bi deloval mu verjetno sredi vo?nje nebi zmanjkalo elektrike kar samo od sebe.. samo je pa tudi bil akumolator totalno uni?en, tako da je mo?no da se ni ve? pravilno polnil.. oz. je po?iral preve? ?troma, glede jermenov jih grem pogledat jutri, ker nimam nikjer svetilke da bi pogledal sredi teme.
?e so ?le diode, krta?ke, itd.. v alternatorju koliko zna stati servis?
altenator preveri? tako da ti v prostem teku na voltmetru ka?e napetost 14 v
?e je napetost manj?a od 13.8 v je slab altenator ali nezategnjeni jermeni
sevede pa k temu tudi prispeva akumulator ki ?e je star ve? kot 2-3 leta ?e zna pri dana?njih porabnikih pe?at ali odpovedati
si redno preverjal nivo vode v akumulatorju ker lahko da ti je zmanjkalo vode in zaradi tega je pri?lo do stika celice
menjavo sem izvedel sam v lastni re?iji pa tudi kupiti sem jih moral v avstriji seveda ker so prinas deli za mazde predragi za manual pa prosim veliko bi mi pomenilo
hvala sem ?e re?il bla je cin?pula oz ena od njih pa sem menjal obe kar je zneslo 280 ? pri nas pa bi zneslo 330 ? pa naj ?e gdo re?e da si na?i prodajalci sami ne nami?ljajo cen
by the way ma? mogo?e owners manual ....bi si ga skopiral hvala
moja izku?nja je slede?a za mazdo 323f letnik 98 se dobi originalna oblika akumulatorja Vesna 60 ah in sicer je ta oblika posebej zasnovana za "sedi??e" aku v mazdi ker nima spodnjega roba je dovolj visoka in ima raven zgornji del akumulatorja.?e bo? ?el kupovati akumulator vesna lahko preveri? starost akumulatorja tako da pogleda? na vtisnjene ?tevilke na aku.IN sicer npr.2D20345 kar pomeni 2 je torek D je dopoldanska izmena 20 je 2.linija 34 je teden izdelave in 5. je letnik 2004 ker se zadnja ?tevilka pi?e z zamikom za eno leto naprej. Aku pa pod obremenitvijo ne sme pasti pod 9.3v to pomeni ko obrne? zaganja? ti napetost ne sme pasti pod 9.3v.?e pade napetost pot to mejo poskusi z ponovno napolnitvijo akumulatorja.?e ima aku v mirovanju napetost manj kot 12v se pravi 11.8v ali manj je mo?no da je pri?lo do prekinitve medceli?nih vezi lahko pa tudi da je pri?lo do kratkega stika med plo??ami to pa ugotovi? tako da odvije vse vijake na aku in poskusi? zagnati motor in ?e katera celica zavre je ta celica v stiku.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
imel sem enake te?ave.Menjaj akumulator preveri polnjenje altenatorja seveda ob novem ali izpravnem akumulatorju.Polnjenje mora biti 14.4 v neglede na vklopljene porabnike
gremo na?i.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani