Ja drži, to je problem ventilov. Kaj pa mazanje pumpe, mazanje šob, mazanje batov in obročkov, manjša obraba vseh teh delov na račun ventilov? Še posebnoče bi dajal sintetičneka kateri ima večjo odpornost na temperaturo kot navadno olje!? posledišno manj teh saj!? Ker večina avtomobilo (nemških ) tako in tako ima porabo olja nenormalno in to fabriško pa se ne dogaja nič. Govorimo mogoče 0,5%0,3%?. Ne vem, premišljujem.
Jaz vedno in to je ?e moja tretja mazda vedno sem to?il petrolov. Sem pa malo gledal po netu, kaj je bilo prej jajce ali koko?!? Sicer se je potrebno dr?ati osnovnih n?el,
Jaz semv vse moje mazde dajal petrolovo hladilno teko?ino pa sem bil najbolj zadovoljen z njo. Vse kar sem dajal noter prej so tiste teko?ine vidno prppadale pa s ?asom postajale vedno bolj gostej?e.
V?asih ko sem pritisnil zavoro pri ugasnjenem vozilu je bila zavora mehka oz, ko si pritisni mogo?e dvakrat jenato postala trda. Sedaj ko se vsedem v vozilo je takoj trda!? Kaj je razlog po?ena membrana ali ventil?
Evo bil na servisu moram pa pohvalit fante v MAZDA BTC so zadevo zelo hitro in strokovno to opravili.
V glavnem priklop na tester, pokazal napako senzorja kota volana oz. Steering angle sensor, kateri se nahaja na volanu, nekje nasproti klju?avnice za v?ig. Sicer mi lu?ka ne sveti ve? ko pa bo se ve kaj je narobe.
Hmmm, moj je 2006, LF. 6st menjalnik in enak je naprej v novi 6ki potem nekaj ?asa bil. Potem je pri?el DISI motor in pol ?e novej?i. A ti ima? starega do 2006? Tam pa je itak predpisano olje 5w40.
Ja moj je tudi LF avtomatik letnik 2006 in sem ?el gledat v knji?ico in mi isto pi?e 4,3l ampak toliko olja bi bilo preve?, ?e 4 l kanto samo zlijem pa mam na vrhu merilne palica pa ?e raje malo ?ez, moram biti kar previden s 4l olja. V glavnem mi ostaja olje.
Niti ne, 4.3l je cca polna kapaciteta vo?enega motorja. 1 filunga gre ve? k v tovarni vlijejo. Sedaj pa ko je bila zima pa ni? stiskanja pa ni? porabe olja. Hecno...
Vidim, da imava potem tudi midva razli?ne motorje ker v mojega gre z menjavo oljnega filtra 3,5l tako, da 4l kanta mi je kar preve?.
?e bi samo olje stalo cca 50?, je to dejansko na 20 000 km stro?ka na 100 prevo?enih kilometrov 0.25?, kolk da? za benz na to razdaljo, kolk je registracija, kolk so gume ?
Đabe ?parat, ?e ima? pol te?ave s kurjenjem olja al pa v najslab?em primeru da ribne.
Ja meni je prav ?al, imam doma motor 24 let star in lavfa vedno na MOTOUL in ni? ne pije olja, Mazda pa ga, sicer je moj motor verjetno druga?en kot tvoj.
Glede ?paranja kot lahko sam ugotovi? razlike viskoznosti za temperaturna obmo?ja so majhna, poglej razpredelnico v navodlih, bolj pomembno je oznaka ali je A ali je C itd. Kar se pa ti?e viskoznosti 0W30 je po moje previskozno ?e posebaj ?e ima? verigo.
Ampak za mazdo da pokuri 1,5l olja to je pa preve?, ja to je pol olja v motorju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Brez skrbi imam doma vozilo ki dela še vedno na mazalice. Drugače pa res ta demokracija dela samo še na valutno mazanje
Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani