-abs lu?ka se mi ob?asno pri?iga na armaturi. ni nekega pravila, kdaj gori, kdaj ne. sumim abs senzorje. kolikor sem sli?al, najve?krat odpovejo sprednji, se motim?
-lu?ka za airbag se ob?asno pri?ge in gori, ne pa vedno. sumim na konektor za airbag pod sede?em. se ga da kako popraviti ali je nujno potrebna menjava? ?e je potrebna menjava, kje najceneje?
jah prvo je ?e malo pohupalo, tko na trenutke (?eprow sm prtisnu ve?krat), pol k sm ?e 2x prtisnu pa ?e to ni ve? delalo. In zdej nrkol ve? ne dela. Ja ?e so vezane res zaporedno, pole morjo bit verjetno res hupe krive. Bom probu, ?eprow so jih japonci tko pametno postavli not v karoserijo, da jih dobi? samo ?e podere? dol lu?i, odbija?, in masko...skori ?e hawbo in sprednjo vetrobransko steklo .
Samo ?udno se mi zdi de bi ble vezane zaporedno?
?e pa ni hupa pa pridem na pir ukopko :mi pijemoo:
Bom probu najprej pogledat ?e sploh ?trom pride do hup, ?e pride so pa? krive hupe (?eprav dvomim), druga?e bolj verjetno napeljava do tja , kar pa mi ne di?i preve?...
kar naenkrat mi je troblja nehala delovati. Sprva je ob pritisku ?e na kratko popiskala, potem pa v roku 2 minut povsem nehala delati. Sprva sem mislil, da je kak slab stik pri volanu, vendar sem podrl volan, pregledal vse kontakte in zgleda vse v redu.
Potem sem pomislil na varovalko, ampak glej ga zlomka...temu avtomobilu nikjer ne pi?e na varovalkah katera je za trobljo (HORN). Tako ne vem kaj bi bilo narobe.
ufa...na tej hawbi je blo ?e nekaj dela od prej ja...
drga? pa, ker vem de si se precej in ?e ve? trudil, klel itd ti priporo?am da delo dokon?a? tako kot je treba...ker ?e drugo leto rja spet ven udari ter raje ne sre?am na ulici
Tako kot prvo pri vse varih ki si jih naredil najprej onemogo?i, da bi voda ponovno pri?la med dvojni pleh...tako vse luknjice pokitaj z kitom posebej namenjenim za to (podoben je kitom v steklarstvu, vendat ne vsebuje silikonov). Kajti to rjavenje je posledica vdrtja vode med ta dvojni pleh...zato sedaj to ti prepre?i.
Nato priporo?am, da pri obdelavi ter dajanju oblike karoseriji namesto navadnega kita uporabi? alu kit, ki ne vpija vode (in posledi?no prepre?uje ponovno rjanvenje) in je za taka mesta absloutno bolj?i. Pri tem ne govorim o istem kitu kot v prej?njem odstavku...tisti kit je samo tesnjenje.
?e pred kitom daj na ?isti pleh dvokomponentno temeljno barvo (ppg, standox, sikkens, debeer).
Po kitanju ter kon?ni obliki vseh delov daj ?pric kit ki zagotovi gladkost vseh povr?in.
Po ?prickitu pa seveda barva...prvo baza ter nato lak, saj vidim da ima? metalno, ?e ne celo perla barvo.
Ufff, vse na?teto dobi? preko podjetja Silco (www.silco.si , preglej izdelke ali enostavno pokli?i na sede? podjetja ali ?e bolje enega izmed potnikov ki to razva?ajo naokoli 031 339630). Jaz vedno stvari jemljem preko tega podjetja in moram re?i da ima cene precej bolj ugodne v primerjavi z ppg ter standox.
tud tej temi sm dobu konec...sre?en ampak rahlo drag. Po?en je bil hladilnik vode, ter je tako s?asoma iz njega za?ela te?i voda. Sprva je kot ka?e samo zrak uhajal. Tako se mi je avto enostavno ves ?as delal na vi?ji temperaturi, ker ni mogel zadr?ati tlaka. Naprimer poleti mi je tudi pri vo?nji konstantno nad 160kmh temperatura nevarno narasla.
Sedaj sem kupil nov hladilnik, in problemov ni ve?.
Sem novi ?lan foruma in tudi novoope?eni lastnik M6 2.0cd136.
Zanima me ?e je ?um vetra (od ventilatorja) pri hladnem motorju normalna stvar, namre? ta ?um ali pi? je zelo glasen ob zaganem motorju ko je hladen, pa tudi ko motor ugasnem ?e cca.20sek dela ta ?um vetra nekje od spodaj. Ali je to normalno da je tako glasen ali bi to moralo biti skoraj nesli?no ,?e sploh mora biti.
Pa ?e nekaj bi vpara?al in sicer ali kdo ve kje se da dobiti najceneje kugla menjalnika s ?tevil?nico,namre? moja je dokaj obrabljena, original pa stane 50.000sit vsaj tako mi je rekel na servisu Skorn?ekv Velenju.
Hvala za odgovor!
Grega
kolikor vem, ta ?um proizvaja ventilator klime, ki jo ima? pri?gano. Ta ventilator namre? vrti vedno, ko je klima pri?gana Ugasni klimo ter preveri, ?e ?e sli?is ?um.
preden kupite nove brisalce, preizkusite slede? postopek:
gumo na brisalcih poskusite dobro ocistiti z denaturiranim spiritom oz. alkoholom, lahko tudi razredcilo. To sredstvo enostavno polijete po cunjici, nato pa z njo ocistite gumo. Pazite, da gume ne strgate.
Pri meni so brisalci po tem postopku delovali kot novi...
ponavadi imajo ploscice "senzor" v obliki jeklenega jezicka, ki se ob izrabljenih zavornih ploscicah zacne dotikati diska ter tako povzro?ati neprijetno piskanje...
danes mi je med vo?njo spu??al hladilnik vode, in sicer po?ilo je eno izmed reber in tako hladilnik pu??a vodo. Sedaj pa imam slede?i problem. Avto je mazda 323 karavan, l.93. Ker je takih avtov zelo zelo malo pri nas, je posledi?no te?ko dobiti tudi hladilnik. Ima kdo idejo kje bi se dalo dobiti kakega rabljenega oz. kaj narediti da se popravi obstoje?ega. Zanima me ?e, ?e ima kdo mo?nost preveriti, ali ima ?e kak?na mazda isti hladilnik kot ga ima moj model.
Resil zadevco s trokiranjem. Namrec stevc kilometrov je pokazal, de bi blo treba zamenjat svecke, pa sem jih. Nato sem vzgal avto, zdej pa dela kot prerojen, brez trokiranja
sej ne da bi rad hvalil VW koncern, vendar je ta motor v skodi octavii 1.9 TDI 110KM res zelo skromen pri porabi ter relativno veliko da od sebe. Sam sem ga ze kar nekaj prevozil, in se mi zdi poraba res smesno nizka glede na zmogljivosti...je pa za moj obcutek motor prevec robusten. Mazdinih dieslov pa ne poznam prevec dobro, saj sem ga vozil le 1x... :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?al iz tvojega odgovora nisem mogel razbrati ali to ponuja? ali samo opisuje? svojo uporabni?ko izku?njo... :ne vem:
no, pa hvala za up. izku?njo
mazda 323 karavan
honda civic 1.6 130hp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani