Klasicna hiba mazd glede pokanja v volanu. Ni nic narobe, ce te pa tako zelo moti gres pa lahko na uradni servis pa ti bojo volanski drog podmazali -25?. Za zacetek lahko probas da sprostis rocico pod volanom in sukas volan do konca v levo in desno ter notri in ven da ustrezno nazaj namazes drog. Ce bo po temu procesu nehal pokati za dolocen cas je to to. Problem je to da je tovarniska mast premal sinteticna in se s premikanjem volana ta mast nabere na levi ali desni strani in posledicno zacne pokati. Probaj in javi
Kon?no sem re?il zadevo. Res je bila te?ava z nenamazanim volanskim drogom. Zadevo so re?ili v Mazda BTC, pohvala g. Majesu.
Klasicna hiba mazd glede pokanja v volanu. Ni nic narobe, ce te pa tako zelo moti gres pa lahko na uradni servis pa ti bojo volanski drog podmazali -25?. Za zacetek lahko probas da sprostis rocico pod volanom in sukas volan do konca v levo in desno ter notri in ven da ustrezno nazaj namazes drog. Ce bo po temu procesu nehal pokati za dolocen cas je to to. Problem je to da je tovarniska mast premal sinteticna in se s premikanjem volana ta mast nabere na levi ali desni strani in posledicno zacne pokati. Probaj in javi
Enkrat sem ga ze premikal gor/dol pa ni ni? pomagalo, notri/ven pa pri M2 ne gre. Verjetno to velja bolj za M6. Ne gre samo za pokanje, ?uti se kot da bi bil luft.
Imam problem na Mazdi2 letnik 2011. Avto vle?e v levo, zamenjana sta bila prva amortizerja in narejena je bila optika in nobene spremembe, pravijo da so gume krive, to bom videl v kratkem, ko bom dal gor nove zimske.
Druga stvar je, da v volanu nekaj poka, ob?utek je kot da bi bil luft, ampak samo na mestu oz. ko se peljem ?isto po?asi - pri parkiraju, pri vo?nji ni problemov. Kak?na ideja?
Jaz jih ne menjam, ko so trdi, vzamem alkohol in krpo in jih ?istim toliko ?asa, dokler pu??ajo ?rno sled na krpi. Potem so kot novi. To se lahko dela, dokler se gumica ne raztrga.
Evo sem nekaj na?el... Za 45? komplet s po?tnino je zastonj Glede na to da je naftni 28? pri nas pa oljni 9? pa klima 16? pa motorni 27? Me je prbilo ko sm Euroton klical danes...
Olja.si pa ima za 33? 5L Mobil 3000 5W40 Slabih 80? servis narejen
Meni pa ?ri?ka v motorju na voznikovi strani v peti predstavi, pri hitrosti 100-140km/h, ko dam gas in samo takrat, ko je temperatura nad 10 °C. Mogo?e kdo ve kaj je tukaj razlog?
Hja, odkar je Boss zagnal paniko, da ima OMv zani? nafto (tega je ene pol leta morda malo ve?), sevede sem prebral ?e drugje o tem. No od takrat sem samo na petrolu.....
Kako imamo eni tako porabo? Ker verjetno povemo po resnici. Kaj jaz vem. V zavetrju kamiona pri 85km/h morda res pride? na 5 l stem avtom. Drga? pa ne. Edino, ?e si do konca obremenjen le in samo s porabo in samo o tem razmi?lja? ves ljubi ?as vo?nje, kako ne prtisnt na gas in pri tem vseeno pospe?it. to se mi pa ne da. Sej sem ?e pisal na istem re?imu so mi vsi dosedanji avti ?rli manj. Res je M6 najte?ja doslej. Ampak to je pa to.
jaz imam povpre?no porabo 6,7, to se mi ne zdi veliko, pa kar pritiskam, 80% avtocesta, ve?ina okrog 150km/h, v?asih tudi 200km/h, ?e si mi mudi in ni gu?ve pa prehitevalnem pasu. Problemov z avtom (l.2004) pri 150k prevo?enih pa nobenih, preventivno pa sem zamenjal IMV ventil na velikem servisu pri 120k in po?istili so mi sito pri karterju. Tankam ve?inoma na Agipu, ?e ga ni v bli?ini pa na OMV-ju, v tujini pa ?e se da na Shellu.
A se je komu pri mazdi 6 pojavlja te?ava, da ko pritisne? avto na klimi se ne zgodi ni?. ?ez kakih 5 minut vo?nje pa kot da bi blo v stiku al premra?eno se vseskup ogreje in za?ne delat. A avto zebe, mam kak slab stik, je ?e kdo imel podobne te?ave?
Pri meni zacne delat cez par minut, ?e je avto hladen. To je normalno.
Vse dizel 5 in 6 do zadnjega 2010 modela (recesija jebi ga).......
ZA M3 dizel pa nisem prepri?an
P.S. Timer pomeni pa aftermarket vgradnjo - naknadno bodisi benz, bodisi dizel, s timerjem vklaplja? ro?no po ?elji (ali daljincem), tisti serijski mazdini pa palijo z v?igom
Aha, hvala. Zato se verjetno pri Mazdinem dizlu v prostem teku segreje kabina, pravijo da se pri drugih ne.
Prilagam nekaj dokumentacije za Xedos6, bi lahko nekdo dal v DIY? Jaz nimam pravice objavljati tam. Ravno tako, bi lahko dali dokumentacijo za M6 tja, uploadal sem jo pred nekaj dnevi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Boss hvala.
Ja PSA motor je. Sicer tukaj na forumu ni veliko govora o njem, tako da ne vem kako se sploh obnese.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani