stana2310, bolj, ko bo? poslu?al Bossa, manj bo? zvedu, ?eprav ima on doktorat iz vsega.
Ti bo Lojz povedal kako je s to "?udno" in kun?tno stvarjo...
Jermen cvili, ker je struktura in zmes v jermenu pa? tak?na, da drgnenje in trenje med jermenico in jermenom povzro?a cviljenje. To je isti slu?aj, kot pri brisalcih. Eni brisalci z dolo?eno zmesjo gume, pri dolo?eni vlagi in temperaturi cvilijo, drugi pa? ne.
Al pa, podobno je pri ?evljih. Dolo?en podplat na ?evljih na dolo?enih podlagah ali temperaturah ?kriplje, drugi pa? ne.
Se pa z leti in menjavo temperature zmes gume spreminja. Tud guma na avtu za?ne pri dolo?enih temperaturah (zima - poletje) in dolo?eni asvaltni strukturi cvilit.
Zamenjaj jermen, pa bo verjetno bolj?e. Ni pa nujno, ker lahko trofi? podoben jermen s podobno strukturo.
Za za?etek lahko naredi? tako kot ti je tukaj ?e nekdo reku. Nama?i jermen s ?ajfo. Bo? vsaj izklju?il defekt na le?aju. Sicer pa le?aj po navadi ru?i, ne cvili.
To ti verjetno jermen ?vi?ga. Jermen je verjetno malo deformiran ali odebeljen na kak?nem mestu in ko ta del jermena pride na jermenico potem malo za?kripje, zacvili in podobno.
ne mor? verjet, zavarovalnica je odobrila moje popravilo, sprednji odbija? + desni blinker pri ?erbineku z delom pride 805?
ampak, kot ponavadi vsaj pri meni, ma hudić spet dosti mladih. zadnić sem se peljal nekam in sem odprl ?ipo na voznikovi strani, zapret pa se je ve? ni dal, mi je stikalo crknilo(vsaj mislim, da je stikalo krivo). ponavadi, ?e se ni dalo nazaj odpret sem dol ?e mal spustu, pa je ?lo nazaj gor, zdj pa pa? ni ve? ?lo in mam ?e tedn dni odprto ?ipo na voznikovi strani. zdj pa me zanima, ?e ma kdo kak?no stikalo za el. pomik stekel, za mazdo mx-3 voznikovo stran. ker pa je to malo verjetno, me zanima, ?e bi kdo bil taka du?a, pa bi mi sam stikal posodu, da vsaj lahko zaprem ?ipo. dobi za pir, pepsi al pa kar pa? ?eli...
?e bi rad stikalo samo zato, da bo? ?ipo zaprl, komot to naredi? brez stikala. Stakne? ?ice skup pa aleluja.
Za nasvet mi ne rabi? pepsija pla?evat. Dej pa pri ma?i vbogaime 1?.
Sme?no je to da ima "samo 165kilometrov prevo?enih", js mam 400 pa ja ?e vedno na ?ez F .
Po spletu okoli??in bi bilo celo mo?no, da ima na TRIP-u A druga?no kilometra?o kot na B. Saj bojda ima dva TRIP-a? A in B. V?asih se celo zgodi, da ?lovek ne tanka poln rezervoar in je ?ude?ni kazal?ek malo ni?je. Jaz npr. na samopostre?nih pumpah odkucam dolo?eno vsoto denarja, pa mi pol ta poredna pumpa pumpasta nato?i to?no tolko, kot sem napisal, da bom pla?al. No?e ve?.
Na polo?aj kazalca pa tud zelo vpliva, ?e je slu?ajno avto parkiran tako da nekam visi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
stana2310, bolj, ko bo? poslu?al Bossa, manj bo? zvedu, ?eprav ima on doktorat iz vsega.
Ti bo Lojz povedal kako je s to "?udno" in kun?tno stvarjo...
Jermen cvili, ker je struktura in zmes v jermenu pa? tak?na, da drgnenje in trenje med jermenico in jermenom povzro?a cviljenje. To je isti slu?aj, kot pri brisalcih. Eni brisalci z dolo?eno zmesjo gume, pri dolo?eni vlagi in temperaturi cvilijo, drugi pa? ne.
Al pa, podobno je pri ?evljih. Dolo?en podplat na ?evljih na dolo?enih podlagah ali temperaturah ?kriplje, drugi pa? ne.
Se pa z leti in menjavo temperature zmes gume spreminja. Tud guma na avtu za?ne pri dolo?enih temperaturah (zima - poletje) in dolo?eni asvaltni strukturi cvilit.
Zamenjaj jermen, pa bo verjetno bolj?e. Ni pa nujno, ker lahko trofi? podoben jermen s podobno strukturo.
Za za?etek lahko naredi? tako kot ti je tukaj ?e nekdo reku. Nama?i jermen s ?ajfo. Bo? vsaj izklju?il defekt na le?aju. Sicer pa le?aj po navadi ru?i, ne cvili.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani