A mate dost takih primerov, ki jih pogruntate na meji?
hey, sem komaj zdaj videl
kolikor je meni znano se ve?ina avtov dobi na tak na?in kot je opisal yavar ali pa jih na cesti ustavi pp za izravnalne ukrepe (novonastale sch. enote) ki kar precej delajo po tovrstni problematiki.
Tako na pamet bi rekel da se nekje 1/3 do 1/4 odkrije na meji.
Ha... po novem imajo nov trik. Avto ti prodajo nato pa ga kasneje prijavijo kot ukradenega in poberejo ?e zavarovalnino. Kupec se pa vozi toliko ?asa, dokler policija na recimo Schengenski meji ne ugotovi, da je vozilo ukradeno in ga kupcu zaplenijo. Potem se pa za?ne trnov pot.
Prvo je to, da v?asih ?udno v?iga. Kadar je delno ali povsem segret v?asih zelo dolgo vergla (v?asih celo ne v?ge v prvo), kadar je pa hladen se mi pa v?asih zdi da se kar prehitro v?ge (vem, ?udno se sli?i) in pri tem kar precej strese.
Druga stvar je pa nihanje obratov v prostem teku (samo pri ogretem motorju) - obrati padajo pod 800 v./min. Dogaja se kar pogosto, ?e najbolj pa nihajo takrat kadar imam pri?ganih ve? stvari, npr. gretje zadnje ?ipe, klimo ipd.
Ker se mi bli?a redni servis, bom tam pa? vse to omenil, me pa vseeno zanima kaj bi to bilo, da vem kaj jim re?t in da me ne bodo po doma? povedan nategnil. :ne vem:
Nisem glih kak?en stru?ko, ampak meni se tole nihanje obratov (ki si ga opisal) ne zdi ni? neobi?ajnega. Mislim da je vzrok za to nihanje predvsem klima, vsaj tako je pri meni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e jih ma? 40+ (kolikor bi jih skoraj moral met ?e ?raufa? ?e 31 let) potem vsekakor!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani