Sem danes zjutraj ?el jaz z avtom v slu?bo in sem malo sprobaval. Dokler kazalec za temperaturo hladilne teko?ine ne pride do sredine, avto vle?e ?ele od nekje 3000 obratov dalje (vklaplja turbino), ko je kazalec na sredini nekje med 2000 in 2200, takrat se mu pa trga!!! Ga bom pa peljal najprej k svojemu mehaniku na ra?unalnik, noter mu bom vrgel ?istilec za ?obe je glih tank bolj prazen ?e, pol naprej bomo pa videl.
Ali je mo?no da ga prej webasto tolk mori, da ?ele nekje pri 3000 obratih dobi ?ivljenje???? Ker sedaj non stop laufa ker je temperatura skozi pod 5 stopinj. Do kdaj webasto dela, dokler se ne segreje hldilna teko?ina na delovno temperaturo verjetno??
Je lahko tudi varijanta da je avto ?ipan pa jaz ne vem, pa da ni narjeno tko kot treba??
ker Mazdico v 99% vozi moja ?enkica, ji nisem mogel verjet ko mi je parkrat rekla da avto ne gre nikamor, do v?eraj. Vedno ko sem jo vozil je ?la ko ?us.
V?eraj pa popolnoma druga?na pesem. Avto je 3 dni stal ?ez vikend in se ni v?igal. V?eraj se odpravimo z dru?ino v trgovino. Zunaj seveda -3 stopinje, ko je avto hladen ga seveda merkam in vozim zmerno. Ko se je temperatura vode dvignila na delovno temperaturo (polovico), ho?em resneje pospe?iti in avto ne gre, to se je zgodilo po par kilometrih vo?nje. Prevozim 15km, avto ?e vedno ne gre nikamor, kot da ne bi imel turbine. Ko gremo nazaj iz trgovine proti domu (avto stal kak?no uro), zopet ni ?el od za?etka ne vem kako dobro, po parih kilometrih se mu je pa za?elo trgati!!!
Kaj bi lahko to bilo?? Ima mogo?e avto kak?no za??ito, da ko je hladen ga ne more? pritisnit??
kako orodje to misli?? mora? met kako specialno orodje? al kar normalno orodje, ki se najde v malo bolj zale?eni delavnici ...jaz tako ali tako ve? ali manj sam popravljam dolo?ene stvari na avtu...mogo?e ?e je kaj kompleksnega se pa odlo?im za prijatelja,ki je mehanik in mi pol pomaga
Pozdravljeni sem lastnik mazde mpv letnik 2003 z 100kw motorjem po menjavi turbine in ?i??enju cedila v karterju in menjavi imv ventila spet problem poraba olja je velika cca 1 liter na 1000km. Sumim podlo?ke pod injektorji ker niso bile ?e nikoli zamenjane pa malo bolj kadi klenkanja ni motor lepo lavfa rad v?iga in dobro vle?e. Me pa zanima kdo bi mi te podlo?ke zamenjal za realno ceno ker sam se tega ne upam in ne znam pa ?eprav sem vse na tem avtu popravil sam. Hvala za nasvete. lp
Pozdravljen,
jaz sem podlo?ke pred dvema tednoma menjal na na?i Mazdi 6 prav tako 100kW. Pri meni se je v olju, na ?ipki ali na ?epu vonjala nafta, ki se je ?e me?ala z oljem, to je pomojem ?e eden pokazateljev, da je menjava podlo?k zelo nujna + kajenje baje da je lahko tudi posledica "po?rtih" podlo?k ja.
Pri meni se je potem malo zadeva zalomila, in sicer na ?etrtem cilindru smo naleteli na problem ker ?oba ni ?la ven, ker se je zapekla, posledica pu??anja podlo?ke, ostale tri so ?le ven brez problemov in sile. Ker smo morali ?obo na silo izvle?i je ?la v ve?na lovi??a, tako da sem moral nabaviti novo ?obo.
Sama menjava podlo?k ni zahtevna, vendar problem nastane ?e se ti kaj zalomi tako kot se je meni. Jaz upam da ti bo ?lo vse kot po maslu. ?e bo? pa rabu kak?no ?obo, me pa lahko kontaktira?, jih ima kolega tovarni?ko obnovljene na zalogi. Ampak upajmo da ne bo treba. Baje pa da je dobro ?e se ?e ?obe ven vle?ejo, da se jih da pregledat oz. ??istit, kar pa zopet terja svoje ?????.
Menjava + podlo?ke (18?) ne sme biti pomoje ve? kot 40? vse skupaj, ?e gre vse kot po maslu.
?e kdo rabi slu?ajno injektorje (?obe) za Mazdo diesel, lahko tudi za bilo kateri drugi avto (Denso, Bosch,..), ima kolega ugodno varijanto za dobavo le teh tovarni?ko obnovljenih z garancijo!
Primer: Mazda 6 CD 100kW (136PS) cena injektorja 250?, za ostale injektorje po povpra?evanju, mo?en dodaten popust na komplet injektorjev!!!
Jaz imam popolnoma iste(razlika nastavek v samem ?erometu je pa H1) - od iste firme(Philps), pa ni nobenih problemov.Te ?arnice imajo 1 leto garancije, pa verjemi mi zdr?i minimalno 10X toliko kot navadna ?arnica, ob pravilni uporabi, kar velja za vse Xenon ?arnice, neglede na firmo. Pa ?e ?e odpove ?arnica, ponavadi ni vzrok tam ampak v balastu, ki ne dela ve?.
Rezervna ?arnica je 50? ali manj, tako da brez panike.
?e naro?a? iz anglije kako je potem z garancijo ?
Nimam pojma kako je z garancijo, nisem na to niti pomislil, kak?na je pa potem oznaka xenon ?arnic za mene D2R ali D2S?
Balast je da povi?a napetost z 12 V na 2,3 kV, pri "zagonu" ?arnice, potem pa deluje na cca 85 V.
Dej mi re? kje se potem dobijo rezervne ?arnice ?e katera crkne? A so si sistemi med seboj zelo razli?ni kar se ti?e kvalitete, al je to vse isti k...? Se mi pa zdi 45k sit kar dosti, glede na to da se jih da dobiti iz anglije s po?tnino nekje za 30k sit, ne vem pa ?e so primerljive tem pri herkules-u kar se kvalitete ti?e?
YavarYe X6V6 ali kdo drug ki ima izku?nje, mi lahko kdo pove, kolik?na bi bila cena za HB4(9006), kateri kit bi bil najugodnje?i in dober za mojo makino da bi rabu ?im manj predelovati:
Zanima pa me kje se potem novo ?arnico dobi ?e katera crkne in koliko to stane???
Jaz sem imel isti problem na moji MX-6 pred parimi dnevi. Pri meni se je rele (avtomatika) od intervalnega delovanja brisalcev nahajal ob volanu. Sneti mora? volan, plastiko okoli volana, pri meni sta ro?ki za brisalce in smernike na enem podstavko (nista lo?eni), tako da sem vse skupaj snel stran. Tam ko je ro?ka za brisalce je odzadaj na?ravfano vezje. Ko ima? vezje od?ravfano, bo? videl na kontra strani bakrene kontakte. Mora? pogledat, kako se da vezje stran odlotat od ?katlice s kontakti, pri meni je bilo treba odlotat 5 pinov. In potem bo? videl navaden preklopni rele (najve?ja stvar na vezju, ne vem kako se kej zastopi? v elektroniko).Rele odspajkaj iz vezja ( ima 5 nogic). Na spodnji strani releja je narisana shema releja; vsaj pri meni je bila. Spodaj ma? shemo releja upam da mi je jo uspelo gor dat. Nogici 2 in 5 sta ti napajanje 12V, 3 in 4 sta stikalo, 1 in 4 sta pa skupni (ko je stikalo razklenjeno) . Piklopi napajanje na nogici 2 in 5 in sli?al bo? ?e stikalo preklopi, ?e ne preklopi je po vsej verjetnosti crknilo. ?e pa je preklopilo je pa verjetno v redu, lahko je pa ?la tudi kak?na druga stvar na vezju v maloro, kak?en tranzistor, dioda ali kondenzator. ?e nisi ve?? elektroniki, ti raje priporo?am da nese? to nekomu pogledat ki se v to razume, ni pa te?ko to zrihtat, sam malo znanja elektronike mora? imet.
Ja res je majster je flegmatik in vse dela brez bilo kak?nega psihi?nega napora, jst sm tud pr?u nekaj minut pred sedmo, pa smo za?el ?ele ob pol osmih, ampak sm imel vse kon?ano ?e ob pol enajstih, pa mi je vse 4 rihtau.
Nima? kej, ?im ve? tak?nih flegmatikov, pa da dober naredijo, ni va?en ?as va?na je kvaliteta!!!
Se z vsem popolnoma strinjam s ?tajercem, jaz sem se tudi pelu iz posavja v NG pa se mi je obrestovalo in sm ful zadovoln. Sam men je Vuga reku za ene druge fedre (ne spomnem se zdele znamke), ki so baje bolj?i (32000SIT pri njemu). On ?e ve kaj govori, pa ?e garancija je 3leta oz. 80000km, jaz sem mu v popolnosti zaupal.
Jaz sem dal k Vugi obnovit vse 4, lahko sam re?em da majster obvlada delo ki ga opravlja, men je naredil full dobro,prej se mi je avto kr pozibaval, zdej je pa ?vrst in stabilen, ga priporo?am,pa ?e na novo ti jih pofarba.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nimam DPF
Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro
Povezava za deljenje
Deli na druge strani