Meni je podobno delala in je bil krivec dpf. Razlika je v tem, da se mi na za?etku tega pojava ni pri?gala nobena lu?ka, ?ele po par ponovitev pa je utripala dpf, motor in zdrs.
Po pregledu na ra?unalniku in snetju filtra s avta sem ugotovu, da mi je filter razpadu v notranjosti. avto mi je javljal napako premajhne u?inkovitosti filtra. Ni bilo drugega kot ga zamenjat.
Sam sem zamenjal dpf in sedaj je zaenkrat vredu (cca 8kkm od takrat). Seveda nisem kupu original, ker je cena ubijalska. Sedaj opa?am, da se mi regenerira na cca 150-200 km. Se mi zdi, da se mi je prej malenkost kasneje.
Me pa to ne moti preve?, razen porabe.
Sem pa dal za aftermarket dpf filter cca 380? s po?tnino.
?e ti gori dpf lahko pomeni, da je filter zabasan. To lahko re?i? s vo?no nad 2000 obrati,.... ?e ti pa utripa pa je ?e tolk dele?, da te re?i servis (stran od uradnih!)
Motor pa zdrs pa za?neta goret, ko se dolo?ena napaka pojavi ve?krat in pomeni gro?no za avto. Ta ti ponavadi ostane, dokler se napaka ne popravi.
Napaka P0098 se je pojavljala meni. Problem je bil v ?icah ki gredo na senzor. Ta senzor je lociran v intercoolerju.
?ice pa gredo skupaj ?e od abs in ?migavca,... Bila je po?kodovana izolacija in mi je v mokrem prebivalo. Na armaturki se je pojavla ?e lu?ka Check engine, lu?ka od ABS in zdrsa. Kabel sem izoliral in sedaj je ok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni je bil isti problem.
Na koncu sem ugotovil, da me je hecala gumica ki pride na tistem dolgem vijaku (vodilo).
Seveda je nisem zamenjal ob menjavi plo??ic. Malo se je guma napihnila in mi je blokirala , tako da ?eljust ni lepo stekala.
Cilinder pa je stekal brez problemov.
Dej malo preglej ?e to.
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani