Skoči na vsebino
Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Letnik 2009, 250.000km imam še original diske 1x menjane ploščice.Treslo ni nikoli.Sem pa menjal zadaj čeljusti in diske na 180.000km, ker mi je ena zaštekala.

1x na leto  snamem čeljusti, očistim, podmažem, ponavadi ko, menjam na zimski komplet koles.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Se bom kar tukaj pritaknil...

Pri 190.000 km so se mi za?ele delat regeneracije na 160 do 200 km.Poraba je ?la z 6,2 na 6,7 olje je naraslo pri 12.000 km po menjavi ?ez x.Samo enkrat se mi je pri?gala dpf lu?ka in se nato na avtocesti  izklopila. Motor R2AA 120Kw.

Avto vle?e normalno cuknil ni nikoli.Vozim pa najve? avtocesto 70 km na dan.

https://poraba.com/usage_view.php?carid=7060

Menjal sem olje,podlo?ke injektojev,ki so bile ok,sito ?isto.

Odmontiral egr ,ki je bil skoraj ?ist,

nabavil nov maf senzor(kitajski)

https://www.aliexpress.com/item/Original-Mass-Air-Flow-Meter-MAF-Sensor-For-MAZDA-3-5-6-PROTEGE-MX-5-MIATA/32815734341.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.j1mpsE

naredil stati?no regeneracijo,kalibracija injektotjev,ponastavil egr.

Vrednosti novega maf v forscan so podobne kot s starim in zdaj me zanima,?e tudi ta meri narobe ali je dpf zabasan.

 

maf na minimim 1,8v do 4v na obratih

maf dsd (?eljena vrednost ra?.) 7 g/s-60 g/s

maf pretok se giblje podobno kot ?eljeni mu sledi 7 g/s-60 g/s 

ob regeneraciji ?eljena dsd vrednist posko?i na 125 g/s pretok ostaja okoli 60 g/s.

 

regeneracija se pri?ne,ko diferen?ni senzor EXH PRES za?ne poskakovat ?ez 2v,ko kon?a se giblje okoli 1v.

 

Nikjer nisem na?el kak?ne bi morale biti  vrednosti pa me zanime ,?e bi kdo preveril na forscsn pri svojem?Rad bi vedel vsaj pribli?ne vrednosti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Aja pol jih ne priporocas? Se bo treba mal bolj skesirat

?eljusti so vredu,zdaj so gor pol leta brez problema.?e bo? nabavil te bodi pozoren na vzmeti,?e vsaki? vrne ro?no nazaj.

 

Meni samo pri eni ?eljusti takoj po monta?i pri potegu ro?ne ni vrnilo nazaj.Primerjal sem s starimi vzmetmi in opazil da so original mo?nej?e.Potem sem samo pri novih ?eljustih zamenjal vzmeti s starimi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Sem malo nerodno napisal.Kupil sem ?eljusti z drugega linka in pri novih ?eljustih so bile vzmeti pre?voh.(ko si zategnil ro?no ni vaki? vrnilo nazaj).

Potem sem premontiral vzmeti s starih ?elljusti in je ok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Rocna ne prime in bo treba menjat ?eljusti, zanima me katere priporocate? Nasel sem te in te

Bodo ok ali se bo treba bolj ske?irat?

Druge sem jaz kupil letos.Edino vzmeti od ro?ne so slabe,pre?voh.

Ena je za?tekala slabo vra?a nazaj, nato sem menjal od starih,zdaj je ok.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ave s klimo M6
Napisano

 

 

Samo meni spet nekaj zajebava: ne klopi kompresorja, ko pa potol?em po temu releju, pa vklopi. Torej, kje se da naro?it tak rele (razen mazda servis)?

 

 

 

 

 

To gre? na en odpad.Jaz sem probal od citroen xsara pa?e 100%.

Sicer je ohi?je malo ve?je,pini so isti,podno?je pri mazdi je malo ?ir?e in gre noter brez problema.

?e ne pa ebay.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Motorno olje
Napisano

Ne ni za DPF ker nima oznake C1. C2 je za PSA avtomobile.

Lp

 

Zakaj pa na kocu pi?e:Izpolnjuje zahteve preskusa motorja: API SL / SM / CF, JASO-DL1-08?

Ker v navodilih mi pi?e acea c1 ali jaso-dl1.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tresenje gum M6
Napisano

Meni je eno gumo vulkanizer 6x obra?al,da jo je centriral v nulo z ?im manj ute?mi.

Kupil nokian zimske 2 kompleta,za golfa so bile vredu,za mazdo pa se je matral 1,5 ure.

Tako,da lahko naleti? na razli?no kvaliteto.Vse so made in Rusia isti datum.

Je reku,da od kar so za?ele prihajat gume iz Tur?ije,Rusije ....je ve? problemov.

Recimo v?asih nacentrira in je ene par tednov vredu potem potem pa spet trese.

Ta staro bridgestone original je dal za rezervno kolo pa je tekla od prve vredu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pranje vetrobranskega stekla
Napisano

Kuna?

 

Dvomim,bi ?e kak?en kabel zglodala.Nadstre?ek kjer parkiram meji s skldi??em marketa,vmes je le zid.Verjetno so res mi?i.In zmeraj je kak?na ma?ka okoli,sam se jim verjetno ne da.

Avto pa vseeno potacajo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pranje vetrobranskega stekla
Napisano

Jaz to bolj poredko uporabljam,ker raje obri?em z cunjo.

Danes zjutraj poskusim in se ni? ne zgodi,?e zadnjo ?ipo tudi ni?.Grem okoli avta in nekaj curlja pri kolesu :ne vem: .

Potem sem pustil,ker sem moral v slu?bo.

No popoldne sem snel notranjo plastiko blatnika in ?zmeden?.Ni? jasno.

Pod celo dol?ino blatnika je cevka za prednje in zadnje steklo ter neki kabli.Vse skupaj je lepo pripeto z dvema sponkama.

Na dol?ini 40cm sta obe cevki ?isto zglodani.?udi pa me,da so kabli nedotaknjeni.

Zdaj ne vem ali je bila noter kaka ?ival,ker kar tako se cevka ne more znucat.Ne vem pa zakaj bi glodala ravno tam kjer je najmanj prostora?

Vse drugo je nedotaknjeno.Ni? jutri moram dobit cevko pa zamenjat.

Morda kdo ve,?e se dobi v avtotrgovini?

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pokanje sede?a M6
Napisano

Hvala.

Avto ?al ?e pet mesecev iz garancije.

Ali so zamenjali cel sede?, ali samo vodila?

 

Menii so zamenjali vodila in zdaj po enem letu se je znova za?elo nekaj pomikat :angry: .

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

le?aj
Napisano

Nisem vedel kam bi dal.Pod le?aj ali serviserje ?alabajzerje.

No kakorkoli.

Pri 20.000 km sem opazil,da je nekaj sli?at v ovinke.Avto v garanciji,grem na servis in vpra?am,?e morda ne tuli le?aj.

Ne gospod.Vi imate stopni?asto obrabljene gume in morate kupiti nove.Ok se vozim tako do jeseni,ko jih bom zamenjal z zimskimi. :huh:

Zamenjam,spet isto,grem nazaj.

Ja gospod pa je res le?aj,bomo zamenjali.

Se vozim kak?ne 3 tedne in nekaj cvili.Si mislim morda pa se niso plo??ice prav vsedle a zvok je vse glasnej?i.

Danes sem snel kolo in opazil da za??itna plo?evina drgne po disku.To me niti ni tako razjezilo,se zgodi.

 

Objavljena slika

 

Potem malo gledam in vidim,da so pozabli tudi klju? na vijaku.Ker pa je glavo vijaka zglodalo se je klu? obdr?al gor :rolleyes:

 

Objavljena slika

 

Zdaj samo upam,da ne bo ?e kaj odpadlo :ne vem:

Ja pa matice koles so stisnili na mrtvo,da je kar ?kripalo,ko sem odvijal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rezervni klju?
Napisano

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vlečna kljuka
Napisano

Ko sem naro?il nov avto sem tudi kljuko,ker sem hotu,da se ne vidi tistega ?trclja in vti?nice zadaj(600 eu).No ?trcelj tudi lepo zarjavi po par letih,da ga je grdo videt.

Pridem prevzet avto in gor je lepo montirana pol cenej?a kljuka od ?e?kota :angry: .Saj potem so jo zamenjali.

Nosilec (?trcelj) je ene 7cm ni?je pod odbija?em in ?e je avto polno nalo?en je trba pazit na kak?en robnik,ko parkira? v rikverc.Pri skriti kljuki te nevarnosti ni je pa res da kupi? dve od ?e?kota.

Odbija?a ni potrebno rezat pri nobeni,mogo?e samo en mali ko??ek ?rne plastike spodaj kar pa itak ni videt.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Park senzorji zjutraj
Napisano

Jaz nebi montiral stikala za izklop,ker samo enkrat pozabi?.Potem,ko si ?e prislonjen ob zid pa ?aka? kdaj bo piskalo :blush: .

Pri M6 pa ima? z notranje strani odbija?a ?e ozna?eno kje pridejo montirani senzorji.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Stikalo - mazda6 GH
Napisano

Jaz sem si dal tja tipko za vklop prednjih park senzorjev.Ob tipkah afs,dsc je en velik slep pokrov,ki ga iztakne?.Spodaj je pa ?e prazen nosilec za original stikalo,ki se iztakne s spodnje strani,ko sname? cel okrasni okvir s stikali.

Ko dobi? ohi?je ven noter vpasa? bilokak?no tipko,da pride ene dva mm vi?je kot slepi pokrov?ek.Pa na ohi?ju odre?e? ?tiri jezi?ke,ki dr?ijo pokrov?ek.Na tipko zalepi? dvostranski lepilni trak in gor da? pokrov?ek.

Tako se sploh ne vid,da je tam tipka. :)

Objavljena slika

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.