Z utripanjem ti pove kodo napake...prvo utripanje prva ?tevilka, drugo utripanje druga ?tevilka...pri meni je ?la pri 1. gen mre?a na sovoznikovem sede?u
Potem sem monitral en modul, ki je simuliral, da skozi nekdo sedi in je bil airbag skozi vklopljen.
Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.
A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?
Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:
Ufff...kaj pa vem kako sem pral, tako kot vedno. Meni je popolnoma umrl, sem moral kupiti novega. Bil je pa Fiamm, ?e se ne motim.
Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)
To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.
Pri meni je v?asih spredaj desno v?asih pokalo ?ez luknje in pri bremzanju pri ustavljanju, v?asih pa nic. Na koncu je bil luft pri spodnji srednji roki. Pri dvignjenem avtu je pokalo pri rukanju kolesa gor in dol...
V?eraj je med vo?njo nekaj narahlo po?ilo v levem delu ma?ine in avto je izgubil mo?. Ve? kot 80-90 ni ?lo. Pa bolj izrazito ?vi?ganje turbine se je sli?alo. Vseeno sem peljal ?e 5km do doma. Potem sem ga odpeljal do mehanika in so se pri?gali se lu?ka za motor in DSC. Pogledal ga bo danes. Rekel je, da se mu zdi, da je po?ila tla?na cev pri interkulerju. Je mogo?e ?e kdo imel podobno te?avo? Koliko pribli?no pride ta cev, ?e je res to te?ava?
Tudi mene heca omenjeni rele. Sem ga ?e spucal in je malo bolje, ampak ?e vedno ne vklopi vedno kompresorja. Kje se da kupiti novega razen na mazda servisu, ker v BTC-ju so mi rekli, da stane 61??!? Hvala!
Tudi mene heca omenjeni rele. Sem ga ?e spucal in je malo bolje, ampak ?e vedno ne vklopi vedno kompresorja. Kje se da kupiti novega razen na mazda servisu, ker v BTC-ju so mi rekli, da stane 61??!? Hvala!
Info iz prve roke dr. Pelka, ?e bo ?e kdo potreboval: 850? s klubskim popustom in je od LUK-a. Se pa lahko ?e vozim naprej, ker ni zaenkrat ni? narobe razn zvoka.
Bi pa ?e prosil, da mi nekdo odgovori ali je potrebno ?imprej zamenjati vse skupaj ali se ?e vozim dokler ne bo vse skupaj odpovedalo. Druga?e je vse normalno, le pri speljevanju avto rahlo potrese...
?vi?ganje se pojavi samo takrat, ko je pritisnjena sklopka. Sli?i se potisni le?aj. Tako da me zopet v kratkem ?aka investicija. Nekaj imam vglavi, da vztrajnik in komplet sklopka z le?ajem od Luk-a in delo pri Pelkotu pride cca..800?. Pozna kdo mogo?e bolj ugodno varianto? A je tole potrebno ?imprej zamenjati ali se vozim dokler dokon?no vse skupaj ne odpove?
Alternator zna tudi takole piskat. Avto na kanal pa poslu?at od kod prihaja zvok.
Zna bit, ker mi je teden nazaj crknil akumulator in sem avto najprej posku?al v?gati s kabli. Mogo?e sem s tem kaj zj..... alternator, ker akumulator je bil totalno fu? in imam sedaj novega.
Jermen al pa lezaj jermenice, verjetno lezaj. Mal ga pospreji z wd40 pa bos videl ce bo bolje
Bom poskusil doma. Sem ga prejle ?e enkrat v?gal in ?vi?ganja kak?no minuto ni bilo potem pa spet. ?e po?asi dodajam plin, ravno tako piska. ?e pa sunkovito, pa ne. Ko pa obrati padajo, v obeh primerih ni ?vi?ganja. V prostem teku pa spet...
Zdravo, zanima me kaj bi pomenilo ?vi?ganje v prostem teku. Ko malo dodaja? plin, ?vi?ganje preneha. Med padanjem obratov in v prostem teku pa spet ?vi?ga. 2 leti nazaj (50000km) sem ?e menjal le?aj napenjalca mikro jermena, mikro jermen in jermenico alternatorja ter zobat jermen in rolce. To dela tudi, ko je avto segret. ?e bi bila turbina, ne bi ?vi?gala v prostem teku, ali pa?? LPM
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z utripanjem ti pove kodo napake...prvo utripanje prva ?tevilka, drugo utripanje druga ?tevilka...pri meni je ?la pri 1. gen mre?a na sovoznikovem sede?u
Potem sem monitral en modul, ki je simuliral, da skozi nekdo sedi in je bil airbag skozi vklopljen.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani