Dosedaj se je Mazdo vozilo na uradni servis k Mo?niku ampak ker so ra?uni tako, da se pla?uje z suhim zlatom sedaj i??em alternativo, ker pa? avto ni ve? ravno nov.
Gre za Mazdo 6 2.2dizel, nikoli ni bilo okvare ali te?ave z avtom. Vedno je ?lo samo za redne servise in po spominu je bilo vedno okoli 400?.
To so bili pa res dragi servisi. Sam za M6 2.2 dizel na uradnem servisu (Gama BTC) pla?ujem cca. 250?, v?asih malo manj, v?asih malo ve?. Verjetno bom k njim vozil tudi po izteku garancije, ?e ne bom avta prej zamenjal.
Evo, meni tudi trese pri dobrih 60k km (M6 CD129, l. 2011), kljub temu da je avto vo?en na dalj?e relacije in da nimam na?ina vo?nje "gas-bremza-gas-bremza". Zdaj za diske sem se dogovoril, da mi jih bodo menjali pod garancijo. Kako je pa s plo??icami? Se spla?a vzet neoriginalne? Katere in kje? Hvala.
Zadnji tank 6,6 L / 100km, s tem da je bilo polovica km narejenih po mestu, ostalo pa prete?no avtocesta. Zadovoljen s tako porabo, z avtom pa ?e bolj.
Po prevo?enih 250km (nekaj malega mestne vo?nje, ve? pa avtoceste cca. 120 km/h) BC pri novi M6 ka?e 5,5 l porabe, porabil sem pa pribli?no ?etrt tanka. Zanima me, koliko je kaj BC pri novih ?esticah natan?en? Sicer bom itak izvedel sam, ko bom spraznil tank, vseeno me pa zanima koliko vam ostalim pri novi M6 dejanska poraba odstopa od porabe po BC-ju, ?e je kdo ra?unal?
Zame bo tole ve? kot zadost. V zdaj?njem avtu mi je 140 konjev na momente ?e celo preve?, pred tem sem imel pa staro M6 1.8 bencin (120KM) pa se mi sploh ni zdel tako podhranjen motor, kot se govori. Kroni?no je manjkala le 6. prestava (in posledi?no ?ivahnej?a 5.). Stare M6 cd120 pa nisem vozil tako, da ni panike.
P.S. Mogo?e se pa mora pri novi motor ?e malo bolje ulavfat (min. 30.000 km), da bo ?ivahnej?a? Vem, da si neko? testiral tudi precej "sve?o", faceliftano M6 cd120 pa enako ni ?la tako dobro kot tvoja - mogo?e je pa v tem catch? :ne vem:
V novem Avto foto marketu je test Mazde 6 CD129 Combi. Testno povpre?je porabe goriva je bilo 6,5 litra/100km kar mislim, da je odli?en rezultat. Normni krog (min. poraba) je celo zna?al 4,4 litra! Samo za primerjavo (sicer slaba primerjava pa vendar): Renault Kangooju 1.5 dci 90km (?parovc motor kao) so v isti reviji namerili 7,3 litra/100km (testno povpre?je) oz. 5,5 litra (normni krog).
Kot zanimivost so pri M6 izmerili tudi bolj?e pospe?ke kot jih obljublja tovarna in sicer 10,5 s do 100 km/h (tovarna: 10,9 s). Bolj kot pospe?ki 0-100 km/h pa je sploh pri dizlih merodajnej?a pro?nost, ki je pri karavanski ?estici slede?a:
50-90 km/h: 8,1 s (4. prestava)
90-130 km/h: 10,6/12,8 s (5./6. prestava).
Zopet odli?ni rezultati glede na konje in te?o avta. Npr. 150 konjska Laguna 2.0 dizel ima zelo podobno pro?nost (v 6. prestavi je celo malenkost za Mazdo!).
Zdaj pri novi dobi? 5 let garancije gratis tako, da si na?eloma brez skrbi.
Sicer pa, a je znan ?e kak podoben primer za motor 2.2, ki ima izbolj?ano verzijo DPF filtra (?e ima to kaj veze), da bi crknila turbina? Motor je zunaj od leta 2009, s faceliftom (2010) pa so ?e posodobili turbine, tako da so jih zmanj?ali za kao bolj?o odzivnost - prakti?no ni ve? turbo luknje (upam, da ne na ra?un vzdr?ljivosti).
Mogo?e bo mal neumesna ampak ali bi lahko bilo kaj z EGR ventilom? Jaz sem namre? imel podoben problem s cukanjem med 1.600 in 2.000 obrati pri ProCeed-u 2.0 dizel in razlog je ti?al ravno v omenjenem ventilu in to tudi skoraj od novega. Pod garancijo so ga spucal (razlaga je bila, da je bil malenkost rjast, ker je avto pred prevzemom nekaj ?asa stal na mrazu in vlagi), poleg tega so odsvetovali konstantno vo?njo pri prenizkih obratih, s ?imer sem ga verjetno ?e dodatno zabasal - nasvet sem upo?teval, zadeva se ni ponovila in avto sedaj ?e skoraj 2 leti dela bp. Samo verjetno pri Mazdi ne bo to to... :ne vem:
1.8 motor pri 5-tki je, ?e se ne motim, enak motorju pri 6-tki, ki sem si jo neko? lastil. In enako se je dogajalo pri meni. Motor je pri cca. 4000 obratih pri pospe?evanju na polno, rahlo pocukal. Na servisu so rekli, da je to normalno, ?e? da kompresor zamori motor, zadevo kot tako pa sem vzel v zakup oz. se je navadil.
Kar se pa ti?e porabe, odvisno kje in kako se vozi?. Jaz, ki sem imel 70% avtoceste, 25% mestnih vo?enj in le kakih 5% relacij, je bila povpre?na poraba 8,2 L/100km. Verjetno bi imel z istim re?imom vo?nje pri 5-tki, zaradi slab?ega zra?nega upora ter te?e avta, kak liter ve?.
Se opravi?ujem, ?e odpiram staro temo, a nekak sem jo spregledal...
Skratka, meni je isto nagajal tempomat pri M6 (malo delal, malo ne), hkrati mi pa tudi zavorne lu?i niso delale. Vsa poanta je bila v nekem plasti?nem stikalu, ki se nahaja pri pedalu za zavoro, ki se o?itno rad iztakne oz. zatakne. Zadevo sem popravil sam in od takrat ni ve? problemov. Torej ?e vam nagaja tempomat najprej preverite tisto stikalo pri zavornem pedalu.
Ma ne itak, da ne bi bilo katastrofe tako ali tako. V bistvu sem se bolj sekiral zaradi tega, ker grem ravno na dopust in je fajn ?e (poleg glasbe) sli?i? vsaj prometne informacije. Ima pa takole hudi? ta mlade ponavadi ravno med vikendi ali pa pred oz. med dopustom.
Evo, zadeva je zrihtana, bilo je za minuto dela, uradno ni bilo treba pla?ati ni?, neuradno pa... skratka dalo se je zmenit.
Nauk zgodbe: ?e kupujete rabljen avto, vedno preverite tudi take stvari. ?e pa ?e vna?ate to kodo (?eprav je to pri teh avtoradiih totalno brezveze) bodite toliko fair, da pri prodaji avta to poveste kupcu. Tako se bomo vsi skupaj izognili tej nev?e?nosti. Sploh uradni prodajalci bi lahko to vedeli oz. povedali kupcem.
Torej za jutri sem se zmenil da pripeljem avto na Cosmos, baje da se res da radio odkodirati z neke vrste univerzalno kodo, ki je skrivnost in naj se ne bi okoli govorilo. Me zanima kaj bom uredil, koliko me bo ko?talo,... skratka jutri poro?am.
mislim, da obstaja neka finta....moram pogledat ko bom doma...ne tko hitro obupat
?e res obstaja kaka finta, se seveda priporo?am. Samo, da ni to kaj v zvezi z ?t. ?asije ali kaj podobnega kot pri kakem drugem avtu, ker ?e enkrat ponavljam, da je prej?nji lastnik sam vnesel neko svojo kodo.
R-sport upam, da obstajajo kak?ne manj bole?e re?itve saj bo tukaj te?ko ugotavljati odgovornost preprodajalca saj je verjetno podobna zgodba, kot o napakah, ki se pojavijo davno po nakupu in za katere prodajalec ni ve? odgovoren :ne vem:
Saj to se vse strinjam. In kot sem ?e napisal, ?e bi radio po doma?e povedano crknil ali ?e bi karkoli drugega ?lo na avtu je to izklju?no moj stro?ek oz. moj problem (avto je letnik 2002 in je ?e itak iz garancije). Ampak pri tejle stvari se pa vseeno po?utim nategnjenega. Na tako stvar bi moral prodajalec kupca opozoriti. Da ti pri tako banalni stvari, kot je npr. menjava akumulatorja postanejo radio, potovalni ra?unalnik ter ura nefunkcioalni, to je pa mal preve?.
Torej, dobro leto in pol sem zadovoljen lastnik M6, kupil sem jo rabljeno pri A-Cosmosu (na Celov?ki). ?eprav si pri nakupu rabljenega avta ?e tako pozoren ponavadi spregleda? kak?no malenkost. Ta "malenkost", ki to niti ni je ta, da mi pri nakupu niso povedali, da je avtoradio varovan s kodo. Na ?alost sem to opazil ?ele minuli vikend, ko sem izklapljal varovalke in tako prekinil napajanje za radio. Sedaj se je ta zakodiral (na zaslonu utripa napis "CODE"), za sabo pa je "potegnil" ?e uro in potovalni ra?unalnik. Sicer je res, da kot nov te kode nima, naknadno jo lahko vnese lastnik, vseeno pa menim, da je prodajalec dol?an tako stvar povedat oz. na to opozorit. Oglasil sem se ?e na A-Cosmosu, seveda se oni ne po?utijo odgovorne. Sedaj lahko samo upam in molim, da bodo priklicali prej?njega lastnika in pa to, da se bo ta spomnil te kode. Vas pa spra?ujem, kak?ne so moje pravice, v primeru da ne bodo pri?li do kode? Smem zahtevati, da na njihove stro?ke zamenjajo avtoradio, ker je le ta sedaj nefunkcionalen?
Saj druga?e jaz razumem in vem, da ?e bi radio kakorkoli druga?e crknil, je to moj problem in moj stro?ek. Samo v tem primeru pa se po?utim zavedenega, da ne re?em opeharjenega, v kolikor A-Cosmos ne bo prevzel odgovornosti. Kak?ne so torej moje pravne mo?nosti v primeru najslab?ega mo?nega izida problema - to je, da se koda ne najde?
Evo, pred kratkim sem naredil servis, avto je imel 82.000 km. Za tisto nihanje obratov v prostem teku so bili menda krivi injektorji, ki jih je bilo potrebno na novo "nau?iti". Tako so mi pa? povedali na servisu. Poleg tega so spucal tudi loputo. Va?no, da nihanja ni ve?! Sve?ke bom menjal drugo leto (menjajo se namre? na 100.000 km), bencinski filter pa tudi menda ni bilo potrebno menjat. Drugega pa ni? posebnega, olje in filtri.
Ko sem na mazdi 6 pri 80.000 spraseval kdaj je veliki servis, so se delali neumnega in govorili, da velikega servisa sploh ni!!!!!!!!! Splet okoliscin je nanesel da sem 100.000 se peljal na uradni servis zaradi garancije, potem pa takoj stran od njih.
Ima? dizla ali bencinarja?? Ker pri dizlih veliki servis je (jermen in te stvari...), pri bencinarju 1.8 (120) pa ga dejansko ni, ker naj bi imel verigo, ki se menja pri 240.000 km. Vsaj tako so mi rekli na Gami, kjer sem imel pred kratkim servis.
Pa ?e ceni mojih dveh dosedanjih rednih servisov:
- 64.000 km: 208 eur
- 82.000 km: 203 eur
Koliko je pa za prve 3 servise pla?al prej?nji lastnik pa ne vem.
Olje vedno prinesem s sabo (sem ga vra?unal v zgornje cene). Ob teh va?ih cenah servisov me je pa kar minilo, da bi enkrat v bli?nji prihodnosti menjal za M6 dizel. Pa ?e sedanja M6 mi lepo slu?i, po dobrem letu in pol nimam nobene pripombe.
Hm, odkar tankam 98 super plus na Agipu (2 polna tanka do sedaj) so ti problemi skoraj izginili oz. se pojavijo zelo poredko. Prej sem kakih 9 mesecev tankal samo OMV super 100. Je mo?no, da je meddrugim krivec tudi ta super 100 bencin? :ne vem: Saj vem da v?asih mogo?e nekateri delamo prevelko znanost iz tega bencina, ampak vseeno?
....edino malo tresejo (pri veliki hitrosti in mo?nem zaviranju)
To tudi jaz opa?am, a vse skupaj je mejah normale, tako da me ne moti. So pa to ?e ve?krat na tem forumu omenjeni original diski sumljive kvalitete pri M6.
Hm, tudi jaz razmi?ljam da bi bila lahko loputa, mogo?e bi jo bilo treba samo spucat, mislim da ni bila ?e nikoli spucana. Enako mislim, da ?e nikoli niso bile menjane sve?ke ter filter za bencin, avto pa bo star 5 let in ima 81.000 km (ko sem ga nabavil, jih je imel 60.000). Je lahko kaj od na?tetega?
Merilec pretoka zraka sem menjal pri prej?njem avtu, a takrat so obrati nihali pri mrzlem motorju kot da ne bi zaug delal. Da bi bila pa sonda lamba pa skoraj ne verjamem, tolk slabo pa avto spet ne dela.
Kot re?eno je pa glavni indikator to, da ve? porabnikov ko bo vklopljenih (zanimivo, da se to ?e najbolj opazi, ?e pri?gem gretje zadnjega stekla), bolj bodo obrati padli v prostem teku.
Se komu sanja, zakaj v?asih (samo pri ogretem motorju!) avto dolgo ?asa "vergla" preden v?ge? :ne vem:
V bistvu obrati za?nejo nihat ?e ?e samo pri?gem gretje zadnje ?ipe. In v?asih padejo tako zelo, da imam ob?utek, kot da bi avto hotel crknit (?eprav ni ?e nikoli, samo tak filing je kot da bo, ?e bi ?e malo ni?je padli). To zame ni ravno normalno.
Prvo je to, da v?asih ?udno v?iga. Kadar je delno ali povsem segret v?asih zelo dolgo vergla (v?asih celo ne v?ge v prvo), kadar je pa hladen se mi pa v?asih zdi da se kar prehitro v?ge (vem, ?udno se sli?i) in pri tem kar precej strese.
Druga stvar je pa nihanje obratov v prostem teku (samo pri ogretem motorju) - obrati padajo pod 800 v./min. Dogaja se kar pogosto, ?e najbolj pa nihajo takrat kadar imam pri?ganih ve? stvari, npr. gretje zadnje ?ipe, klimo ipd.
Ker se mi bli?a redni servis, bom tam pa? vse to omenil, me pa vseeno zanima kaj bi to bilo, da vem kaj jim re?t in da me ne bodo po doma? povedan nategnil. :ne vem:
Cviljenje je najve?krat posledica pretrdih zavornih plo??ic. Sam sem dal gor plo??ice od nippan parts in po cca. 7000 km od menjave ni nobenega cviljenja (imam ?e vedno originalne diske, avto ima pa 81.000 km).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To so bili pa res dragi servisi. Sam za M6 2.2 dizel na uradnem servisu (Gama BTC) pla?ujem cca. 250?, v?asih malo manj, v?asih malo ve?. Verjetno bom k njim vozil tudi po izteku garancije, ?e ne bom avta prej zamenjal.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani