V postih spredaj , daleč nazaj, je nekdo poslal fotografijo kapljice olja z Metabondom.
Za preizkus bi bilo dobro pred menjavo olja v obeh primerih sprati notranjost motorja z Metabond cleanerjem, da se čim bolj zmanjša vpliv preteklih kontaminacij. Potem pa dati aditiv v novo olje, ne glede katero. Mora samo zadostovati zahtevam proizvajalca motorja.
Moja izkušnja na OKO je bila po 5-6.000 km, da je olje že na pogled še vedno zelo čisto, prozorno, z zelo malo spremenjeno barvo zaradi vpliva zgorevanja (čiščenja). To ne pomeni, da olje ne čisti. Pomeni le, da je v tem primeru vpliv prodora kontaminatov v olje veliko manjši.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mene že dolgo ni bilo. Ko sem na začetku te teme videl kapljično analizo in ugotovitve na podlagi nje, se mi je zdelo, da je v ozadju nek nov proizvod in prikrito navijanje za nekaj novega. To seveda ni nič novega in nič slabega, moti ma pa enostranskost te analize, kar tako na OKO. Te zadnje analize so nekoliko bolj podkrepljene s podatki. Je pa tudi pri tem jemati rezultate z rezervo. Pri analizah, ki naj bi nekaj dokazovale, ni kar tako. Vzameš vzorec in pošlješ nekam. Da bi analiza bila verodostojna, je le potrebno nekaj strokovnosti v pripravi na odvzem vzorca in tudi zagotovitev enakih pogojev za to, da vzorec ni kontaminiran. Analiz mora biti narejena neodvisno od naročnika ali izvajalca. Tudi, če je motorno olje ogreto, ni isto, kje se vzorec odvzame. Tudi temperatura samega olja vpliva na to, koliko in kakšne usedline bodo v vzorcu. Pri toplem olju je značilno da je redko in zato se metalne usedline hitro usedejo na dno. Torej če boste vzeli vzorec na dnu, ne bodo metalni ostanki enaki kot na sredini ali pri vrhu karterja. To je samo eden od sestavnih delov vzorca, za druge veljajo neki drugi vplivi.
Omenjen je bil tudi vzorec olja z Metabondom. Če se ne varam je olje po 10.000 km bilo "katastrofalno". Mar res mislite, da je aditiv tako slab. Najpomembnejša funkcija olja je zmanjševanja trenja. Tu Metabondu ne more konkurirati nobeno olje tudi če je to novo, tudi če olje z Metabondom ima prevoženih 20.000 km. Seveda čistilna funkcija pada s km, vendar je veliko bolj pomembno zmanjševanje trenja in zaščita drsnih površin, ki mu nekoliko bolj kontaminirano olja ne more do živega. Če mislite, da so Metabond aditivi in maziva res tako povprečni, zakaj bi jih uporabljali v NEK, Krki in TETOL......????? Koliko časa so na trgu ostali aditivi ? Kateri se lahko pohvalijo z začetkom uporabe v EU leta 1992????
Popravljeno od Sirius
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Če injektor ščije (spušča gorivo) ga noben dodatek oz. aditiv ne bo rešil
Odvisno zakaj ščije. Če ščije zaradi obrabljenosti, potem mu nobena "maža" ne pomaga. Če pa to dela zaradi tega, ker ga ovirajo usedline, se pa daj kaj narediti ceneje kot pa z generalno injektorjev. Bilo je kar nekaj izkušenj tudi na tem forumu na to temo. je pa stvar podobna kot s corono, nekdo verjame, nekdo pa ne verjame niti tistim, ki imajo s tem pozitivne izkušnje.
On 1/5/2022 at 3:26 PM, Alex said:
O, kje si se pa ti skrival? 😊
Mogoče pa ni več časa za prerekanje in prepričevanje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zakaj bi uporabljali aditiv, ki samo zmanjšuje porabo olja, če lahko Metabond Old special aditivom rešite tudi težave s trenjem (te so sicer normalne) in olajšate življenje vašemu ljubljenčku.
Metabond dodatki za motorna olja, maziva, aditivi, masti in spreji. Metabond Gold, Eco, Megasel in Megalen dodatki za izboljšano delovanje motorjev in menjalnikov.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Te?avo z obrabo bregov gredi se da re?iti tudi druga?e. Preventivno u uporabo Meta 007 in sicer verzijo ECO ali Universal (starej?i ?lani vedo kaj ta "?ifra" pomeni). Aditiv je potrebno dodajati preventivno preden se na?ne utrjena povr?ina bregaste gredi. 007 kemi?no reagira s povr?ino brega, jo zgladi in utrdi bistveno bolj kot je bila narejena v originalu. Na ta na?in se prepre?i odna?anje povr?ine bregov in tvorjenje ?kodljivega kovinskega odpada.Seveda se priporo?a preventivno dodajanje preden se obraba za?ne.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
moja mazdica 6, '02, 1.8l bencinar je ?ez leto popila nekje dobre 3l olja, kar se mi zdi kar malo preve?. Notri je sedaj Dexelia 5w30 ultra.
A je to kak?na standardna "napaka"? Ker je ravno ta ?as da moram peljat na servis bi ?e to probal popravit ?e seveda ni predrago.
Bi pa vsekakor poizkusil z drugim oljem, kaj bi priporo?ali? Motul, kaj podobnega?
Ni merilo poraba olja ?ez leto. Bolj?a je indikacija porabe na 1000 km, oziroma na 10.000 km. ?e je poraba ve?ja od 0,4 l / 1000 km prav gotovo pomaga Metabond Old Special. Seveda, ?e je poraba olja posledica obrabe in ne teflonov, ali drugih tesnil.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e pri prvem pojavu samodejnega pospe?evanja pri vo?nji navzdol je bi znak za alarm. O?itni je bila vi?ina olja taka, da so bati ?e tepli po olju, ki se jim je zaradi nagnjenosti motorja zaradi kalnca ?e bolj pribli?alo. To povzro?a dodatno segrevanje olja in pove?anja oljnih par. Udarjanje batov po olju pa povzro?a tudi njegovo pljuskanje po cilindru izpod bata. V sesalnem taktu se zaradi podtlaka v batu poleg zraka skozi ventile, povle?e skozi batne obro?ke tudi dolo?ena koli?ina oljnih par ter olja. To dejansko ni samo olje, marve? tudi dizel oziroma me?anica dizla in olja. Pred za?etkom ekspanzije se temu doda ?e redno gorivo iz injektorjev. Zato je efekt, kot da ste dodali gas. Ker je to pretirano bogata zmes, se del gorivne me?anice prenese v naslednji takt, ki se mu prime?a ?e nova "po?iljka" iz karterja in tako motor pospe?uje tudi, ?e mu odvzamete gas. To pa je izjemno nevarno za promet, pa tudi motor se lahko uni?i. Vse pa se za?ne s tistim, kar ste opisali ?e zgoraj z neprestano ponavljajo?imi se regeneracijami DPF filtra, ki se v mestni vo?nji nikoli ne kon?ajo. Ta se izvaja z dodatnim vbrizgom goriva v ?e izgorele pline. Del tega goriva pa se prebije v karter in "zbolj?a" mazale sposobnosti kontaminirange olja. Dodajte 20 % dizla na 0,8 litra olja pa boste videli kako mazalno teko?ino dobite. Tak?no mazanje bistveno zmanj?uje ?ivljenjsko dobo motorja, saj je mazanje nepopolno.
Re?itev je redna kontrola olja. Pri menjavi ga raje dodajte par dl manj in ne dovolite, da me?anica zraste preko max. Ko zraste do maxmima pa ga menjajte. Bo ceneje kot kaka ve?ja okvara motorja. Taki motorji nujno rabijo poleg olja ?e enega od Metabondov. To pa smo ?e v preteklosti obdelali.
?e eno pot me?anice goriva in olja sem spregledal. Oljne pare iz karterja so speljane v dovod zraka, da se potem pri normalnem delovanju motorja skurijo in tako zmanj?ajo negativni vpliv na okolje. Pove?anje koli?ine oljnih par z vsebnostjo dizla pa predstvljajo dodatni dotok gorljive zmesi v motor. Torej vozniki stare?ih mazd, ki nimajo "pametne" re?itve proizvajalca, ki je takrat kratkoro?no re?il zaplet z vi?ino "olja" z enastavnim zni?anjem nivoja maksimuma na merilni palici, bodite pozorni, da ni veliko rezerve za pove?anje nivoja "olja" nad maksimum. Dolgotrajne?a uporaba vozila v pogojih vi?ka "olja" pa lahko po?koduje katalizator in DPF, poleg ostalih "pozitivnih" mo?nih posledic na?tetih zgoraj.
Sre?no!
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e pri prvem pojavu samodejnega pospe?evanja pri vo?nji navzdol je bi znak za alarm. O?itni je bila vi?ina olja taka, da so bati ?e tepli po olju, ki se jim je zaradi nagnjenosti motorja zaradi kalnca ?e bolj pribli?alo. To povzro?a dodatno segrevanje olja in pove?anja oljnih par. Udarjanje batov po olju pa povzro?a tudi njegovo pljuskanje po cilindru izpod bata. V sesalnem taktu se zaradi podtlaka v batu poleg zraka skozi ventile, povle?e skozi batne obro?ke tudi dolo?ena koli?ina oljnih par ter olja. To dejansko ni samo olje, marve? tudi dizel oziroma me?anica dizla in olja. Pred za?etkom ekspanzije se temu doda ?e redno gorivo iz injektorjev. Zato je efekt, kot da ste dodali gas. Ker je to pretirano bogata zmes, se del gorivne me?anice prenese v naslednji takt, ki se mu prime?a ?e nova "po?iljka" iz karterja in tako motor pospe?uje tudi, ?e mu odvzamete gas. To pa je izjemno nevarno za promet, pa tudi motor se lahko uni?i. Vse pa se za?ne s tistim, kar ste opisali ?e zgoraj z neprestano ponavljajo?imi se regeneracijami DPF filtra, ki se v mestni vo?nji nikoli ne kon?ajo. Ta se izvaja z dodatnim vbrizgom goriva v ?e izgorele pline. Del tega goriva pa se prebije v karter in "zbolj?a" mazale sposobnosti kontaminirange olja. Dodajte 20 % dizla na 0,8 litra olja pa boste videli kako mazalno teko?ino dobite. Tak?no mazanje bistveno zmanj?uje ?ivljenjsko dobo motorja, saj je mazanje nepopolno.
Re?itev je redna kontrola olja. Pri menjavi ga raje dodajte par dl manj in ne dovolite, da me?anica zraste preko max. Ko zraste do maxmima pa ga menjajte. Bo ceneje kot kaka ve?ja okvara motorja. Taki motorji nujno rabijo poleg olja ?e enega od Metabondov. To pa smo ?e v preteklosti obdelali.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sem naro?il iz ebaya naveden komplet. Vse je v kompletu, ne samo veriga. Cena zelo ugodna in pa?e tudi vse. Sedaj ni? ve? ne ropora ob zagonu. Po mojih podatkih je veliko mazd ?e menjala verige, ki so se raztegnile.
Za primerjavo; imam ?e citroena c-crosser 2.4 benz+plin. Avto ima ve? kot 240000 km in se ne sli?i ne veriga, ne napenjalec potem pa eni pravijo francoz:). Vsak avto ima nekaj napak, nekateri ve?, nekateri manj...
Motor 2.4 je japonski. Cel avto je Japonski, razen variante z dizlom, te imajo citroenove motorje. Zaradi tega je udobje na zadnji klopi kot na lojterskem vozu. Pri citroenih ni te?ava niti "plasti?ni" jermen. Ta se menja 240.000 km.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nov tak kos bi bil med 200 in 300?, mi je g. Majes natisnil uradno ponudbo, ?e grem na neuradno varianto, pa bi mi verjetno znal nek mojster "orodjar" tole po?timati za nekajkrat ni?ji znesek. Sem zelo vesel, da ni kaj ve?jega (huj?ega v smislu ?).
No pa smo nekateri le bili blizu ?loganja problema.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Po sliki sode? ? Hudi?a, menda majo vse 6ke tako na ?ici.. Ok nevem ,mogo?e dizelske ne,ajde..
In tudi ?e bi jo kdo zamenjal, bi morala pasat..
Predlagam enostavno re?itev. Glede nato, da ima indikator na spodnjem delu ?e dosti "mesa" pobrusi ga ?e malo na tem delu, kjer se je pojavila "mi?". Pobrusi toliko, da poravna? jamice in ?e par desetink mm. Morebiti bo? na ta na?in odmaknil povr?ine, ki se trejo in re?il problem. Kljub temu, da obstaja oljni filter, opilki niso najbolj?a re?itev za obrabo, ne glede na velikost. Tisti, ki se prebijejo skozi filter, pomagajo ribanju drsnih povr?in.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sicer ne gre za isti menjalnik, vendar je lahko problem podoben kot na prilo?enih fotografijah. Na primeru spodaj je pri?lo do oviranja vzvoda 5. prestave. Sicer je vpra?anje zakaj bi se to dogajalo le na vi?jih obratih, pa vendarle mogo?e je kaka podobnost.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Po opisu te?ave gre najverjetneje za obrabo povezave saile za 5. na menjlalni?ki ro?ici, ali na drugem koncu na samem menjalniku. Obstaja mo?nost, da se prav na visokih obratih pojavljajo vibracije, ki onemogo?ijo, da zadene? v vzvod za 5. prestavo. ?e bi nagajal sinhron bi pri?lo do ?krtanja. Po opisu te?ave se zobnik pri prestavljanju v 5. na velikih hitrostih sploh ne premakne, oziroma se izklopi samo zobnik 4., menjalnik pa ostane tako v "leru".
Torej najverjetneje gre za obrabo nale?nega dela vzvoda 5. prestave tako, da ga v dolo?enih pogojih sajla zgre?i.
S tem nimam imam nikakr?nih izku?en, zgolj logi?ne sklepam
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Nobenega razloga ni, da bi ta ohi?ja pokala. Moja izku?nja je bila, ko sem leta 2004 prvi? pri?el do ta tehnologije, prav tako negativna. Ventil je imel tudi kapico iz aluminija in pozimi se je zgodilo, da je po?ila kapica in vrh ventila zaradi zmrzovanja vode v kapici ventila. Ostalo ga je ravno toliko, da je ostanek ventila ?e tesnil. Bilo pa je izjemno te?ko dopolniti zrak. Razlog pokanja je bil v tem, da se je voda nabrala na vrhu ventila pod kapico in, ko je pono?i zmrznilo, je led pri ?irjenju ustvaril toliko pritiska, da je ventil po?il.
Ventil na fotografiji ni tak, kot je bil moj. Vidim pa mo?nost vdora vode v ohi?je ventila in najverjetneje zaradi tega obloga po?i pri zmrzovanju.
Re?itev je lahko preprosta. Potrebno je ventil dobro o?istiti in nanesti na mesta, kjer vdira voda silikonski kit.
Poleg tega najverjetneje ni potrebno odstranjevati lu?ke signalizacije. V mojem primeru se je dalo enostavno na ra?unalniku izklju?iti funkcijo senzorjev pritiska. Verjamem, da je to mo?no tudi na mazdi.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
To o skurjenem katalizatorju, je po mojem razmi?ljanju nekoliko sporno. ?e dodatno mazanje kuri katalizatorje, potem kuri vse, tudi tiste, za katere je dodatno mazanje obvezno. Kaj bi ?ele rekli tisti, ki jim ma?ine rabijo pove?ane koli?ine olja? Noben se tu ?e ni ?alil, da mu je pove?ana poraba olja, ki je verjetno precej ve?ja od tiste dozirane za mazanje ventilov, skurila katalizator. ?e je predvidena poraba olja za ventile cca. 1 l na 10.000 km, potem to ne more uni?iti katalizatorja (ali morda da?).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ok hvala Jure, posredujem Simonu, da to ?e s tehni?nem nare?jem objasni..
?e je mo?no daj malo pofotografiraj ventile in sede?e ventilov.
?e prav razumem navedbo o stro?ku popravil, bo za sedaj dovolj le posneti sede?e ventilov in pobrusiti ventile. Bil sem prepri?an (o?itno zmotno), da tako malo ?tevilo km ne more tako zaznavno narediti ?kodo. Obstaja mo?nost, glede na navedbo G1, da za ta tip motorja ni predvideno mazanje, da je proizvajalec navedel druga?ne podatke od dejanskih in spravil v zmoto lastnika in monterja plinske napeljave. Seveda to (?e je res) nekoliko zaplete medsebojno razmerje stranke in monterja ter garancije. Vendar se, kljub temu da stvar sporazumno re?iti in v bodo?e upo?tevati nova dejstva pri vgrajevanju plinskih napeljav.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zamenjal olje z Motul Gear 300 in dodal metabond gt.
?krtanja ni ve?, tudi ob mrazu ni ve? problemov.
Hvala Sirius-u za vso pomo?.
Ni za kaj. Zato sem tu.
Svetujem vsakemu ta aditiv (Metabond GT), saj je preventiva vedno bolj?a od kurative. Ena doza GT-ja zadostuje v povpre?ju za 3 avtomobilske menjalnike. Torej cena za en menjalnik v primeru grup by je 10 ? (?lani kluba imajo ?e kavico v dobrem zaradi popusta). Z njim boste brez te?av pozabili na menjalnik in olje v njem 120.000 in ?e veliko ve? km. ?e pomaga pri te?avah bodite prepri?ani, da jih pri normalno delujo?em menjalniku prestavi dale? v bodo?nost in omogo?a veliko ?tevilo km z opazno lahkotnej?im prestavljanjem.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Sirius vam bo svetoval kaj vam bo olaj?alo pretikanje med prestavami. Mislim, da se uporablja Metabond GT dodatek.
Hladno olje je pa? gostej?e in sinhroni ne delujejo optimalno. ?e posebej je to izra?eno pri menjalnikih, ki se ?e pri ogretem motorju upirajo. Najprej se to opazi pri 2. prestavi. Posiljevanje mejnalnika v takih pogojih ni priporo?ljivo.
Metabond GT je namenski dodatek za izbolj?anje delovanja menjalnikov in diferencialov. Te?kega pretikanja na hladno ne more popolnoma odpraviti, vendar pa ga bistveno izbolj?a. Nekateri mazda?i so ga ?e preizkusili in ugotovili njegovo pozitivno delovanje. Aditiv ni drag, saj doza stane 27,45 ? + 3,77 ? dostavnine. Zadostuje za 5 l menjalni?kega olja. To pomeni, da se lahko obdela 2 do 3 menjalnike, saj je v menjalnikih nekje 1,5-1,8 l olja. Doda se ga na vlivni ?ep, ?e pa tega ni se ga doda skozi odzra?evalno odprtino na vrhu menjalnika.
Nekdo je omenil, da je morebiti na servisu pri?lo do vlivanja napa?nega olja. Vendar je to malo verjetno. V uporabi so menjalni?ka olja 75W90 tako, da do zamenjave v ve?ini avtomobilskih menjalnikih te?ko pride.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
V 16 let staro koreto se res ne spla?a nekih blaznih denarjev vlagat. Vsakih 1000 km na pumpi dolijem po potrebi in vozi. Nekaj malega sigurno pokuri, ampak ko ga da Pelko na dvigalo, so pod ma?ino vidne formirane kapljice olja. Zadeva pu??a pri enem izmed tesnil na motorju. Iz izpuha ni modrega dima (tudi po dalj?em spustu po klancu in hkratnem bremzanju z ma?ino), ne smrdi, plini so OK, itd.
Ker vem, da je motor v redu, me dokaj boli k. za "stanje motorja" (?e bolj pa za razne brihtole, ki konkretnega primera sploh ne poznajo ampak se vseeno ?utijo dol?ne podajati neke pav?alne nasvete ?ez palec glede prevelike porabe olja), va?no mi je da mi bo s ?im manj?imi stro?ki ?e cca. 2 leti delal.
Seveda spet nobenih konkretnih info glede samega olja, samo predsodki tako ?ez palec. In to od samega strokovnjaka za aditive, ki bi si lahko mislil, kako je bil folk na za?etku nezaupljiv do proizvodov firme, za katero dela tudi sam.
Kaj pri?akovati od "brihkota" kot si ti, kot napad.
Seveda ne more? kar tako ?ez palec oceniti obrabljenost, zato bi lahko moj odgovor razumel z nekaj ?e-ji. Torej, ?e motor obrabljen in rabi zaradi tega olje, je re?itev, ki bistveni zmanj?a porabo olja. Zato nisem niti razglabal, zakaj in kako, sem samo navedel servis, ki ima s to problematiko izku?nje. Ker pa je tvoj slu?aj druga?en, bi lahko moj nasvet presko?il, brez ?ol?nih izlivov. Potem pa se verjetno ne bi imenoval, kot se.
Torej vse dokler bo? lahko tako zastonj (brez kazni) zlival olje preko semeringa v okolje, bo? to lahko po?el, ker te za to b.k.
To pa nima nobene zveze s problematiko, s katero se jaz ukvarjam, ker za njo nimam enostavne re?itve.
Vpra?am se zakaj bi za slu?aj, za katerega te b.k. uporabljal neko sinteti?no olje, ?e lahko uporabi? kar lidlovo kvaliteto, tako kot je navedel Zmaj.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
TheBill, meni je "padel" v oko podatek 1 l porabe olja na 2000 km. To ka?e na stanje motorja, ki pa se ga da ubla?iti.
?e si v bli?ini Dom?al povpra?aj, kako elegantno zmanj?ati porabo olja na AVTOSERVISU Vodnik, pa tudi kako bla?iti stanje motorja, ki se bo samo ?e poslab?evalo. Manj te bo stalo kot,da i??e? rezerve v zastonjskih oljih, katerih reference so v lepih besedah prodajalcev, ki prodajajo nekako po logiki amweya - mi smo najcenej?i in najkvalitetnej?i, vsi ostali pa vas nategujejo.
Naredi nekaj tudi za okolje, da ne bo za tabo "di?alo" kot za 2 taktnim Wartburgom.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji....
100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni
Razlika med tvojim na?inom uporabe avtomobila (brez te?av z DPF) in tistih, ki imajo probleme z DPF jev tem, da ti naredi? letno v primerjavi z njimi ogromno ?tevilo km na dolge relacije, oni pa du?ijo DPF v mestni vo?nji in vtem je vas "znanost" te?av z DPF.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne , ne nisi ti.
V postih spredaj , daleč nazaj, je nekdo poslal fotografijo kapljice olja z Metabondom.
Za preizkus bi bilo dobro pred menjavo olja v obeh primerih sprati notranjost motorja z Metabond cleanerjem, da se čim bolj zmanjša vpliv preteklih kontaminacij. Potem pa dati aditiv v novo olje, ne glede katero. Mora samo zadostovati zahtevam proizvajalca motorja.
Moja izkušnja na OKO je bila po 5-6.000 km, da je olje že na pogled še vedno zelo čisto, prozorno, z zelo malo spremenjeno barvo zaradi vpliva zgorevanja (čiščenja). To ne pomeni, da olje ne čisti. Pomeni le, da je v tem primeru vpliv prodora kontaminatov v olje veliko manjši.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani