Mi si tega ne moremo privoščiti. Vsak dan kdo rabi avto, ker bi namesto 20 minut (v eno smer) potreboval za javni prevoz najmanj 1,5 ure. In če samo malo naletava sneg, si jaz na cesto, sploh pa ne na avtocesto, z letnimi gumami ne upam.
Mislim da se nismo razumeli. Sem imel na bencinski mazdi 6 celoletne michelin crossclimate. Tudi v konretnem snegu so sle super. Le da ze pp drugi sezoni niso vec za nikamor.
Na dizelski mazdi, ki dela veliko kilometrov pa bom naslednjic dal te gume.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
No ko smo pri gumah, cakam da se ta set obrabi in potem sem koncal z nakupom letnih/zimskih. Bojo kar celoletne skoz.
To da furam neke super zimske gume in celih 6 mesecev pa samo enkrat pade par snezink je pa res zguba denarja in pa tiste brezvezne puding voznje na 16col zimskih.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ko sem pisal mazdi leta 2012 glede olja (sem mel to sreco, da so mi 2x menjali verigo)
Vsa vozila, ki imajo za krmiljenje odmi?nih gredi verigo namesto zobatega jermena, so bolj podvr?ena problemu raztezanja; ne samo pri Mazdi, tudi pri ostalih blagovnih znamkah.
Z uveljavitvijo filtrov trdih delcev v vozila je proizvajalec vozil Mazda za svoje dizelske motorje pri?el uporabljati novo olje, ki ima izredno nizko vsebnost pepela (specifikacija ACEA C1). Le-ta ima namre? to slabo lastnost, da ?ma?i? filter trdih delcev in vpliva na njegovo ?ivljenjsko dobo. Po drugi strani pa ima pepel izredno dobre mazalne lastnosti in lahko vpliva na ?ivljenjsko dobo verige. Skratka, diametralno nasprotni lastnosti, ki sta pri delovanju enega sklopa za?eljeni, pri drugem pa ne.
Ker smo res imeli nekaj raztegnjenih verig (ne toliko, kot se govori), je proizvajalec naredil kompromis in za vsa vozila z dizelskim motorjem uvedel novo specifikacijo olja ACEA C2. Tako je filter trdih delcev (DPF)?e vedno dovolj vzdr?ljiv, (na aktualni Mazdi6 je bistveno bolj?i kot na stari z 2,0 dizelskim motorjem, osebno preverjenoJ), veriga pa je dobila kvalitetnej?e mazivo. Predvidevam, da bomo na ta na?in re?ili tistih nekaj ?raztegnjenih? primerov.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jaz mislim, da je ok, da se ugasajo luci, ko imas zategnjeno rocno, ker ce npr stojis na semaforju, in ravno takrat rusi vstrelijo kaksno raketo in potem tista raketa zgresi cilj in zacne sledit napacnemu cilju, ne bo tebe zadela, ker imas ugasnjene luci in proizvajas manj toplote...in tako bo zadela npr kakega starega citroena, kateremu gorijo luci non-stop
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Kar se renoldov ti?e je pa res problem ta da njihovi vozniki ne vedo, kako se odpre hauba oz kje sploh je. . Med rednimi servisi jim ni treba gledat nivo olja. Kaj ?ele da bi to morali po?eti vsak teden.
Itak da ne, renold se ni vidu rednega servisa, to je 15.000km kar noben renild ne premore.
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobr da si napisu to je moje mnenje na koncu
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani