imam samo sem sad to videl i nisam kod kuce na mom kompjuteru da bi pogledal
inace; u subotu sam dosao do saznanja - da je NEMOGUCE samo ustekati pumpu u vozilo pa da sve to radi; neg se treba to upariti sa racunalom od vozila... VTF???... kuzis..?
tak da sutra (u utorak) vozilo ide u ovlasteni servis da mi uzmu pare i nadam, se da to sve skup proradi.. nemogu vise bez auta.
kao sto neki znate, imao sam problema sa servo pumpom za mazdu 3 cd110 1.6turbo dizl, 110ks. nabavio sam novu - POTPUNO NOVU PUMPU iz austrije ALI sad imam novi problem. naime, moja stara pumpa je bila predelana.. i to jako. posto ova nova pumpa ima 3 orginalna konektora (1x 4pin, 1x 2pin i 1x 6pin); meni je na staroj pumpi bila predelan ovaj zadnji konektor. tj. na njemu su samo 3 pin-i bili spojeni. mene sad zanima dal tko zna ili ima sliku - shemu kako se spaja ovaj 6pinski konektor. tj. koje boje zica idu na njega i kojim redosljedom.
MOLIM VAS POMOZITE MIIII... JAAAAAAAAKO MI JE HITNO... MOLIM VASSSSSSSSS
daklem, pitanje glasi - jel ko imal kontakta sa navedenom firmu kraj Ljubljane? Firma se bavi reparacijom amontizera.. aj molim da mi netko nest napise ako zna jer razmisljam o istome.
Evo prije koji dan sam imal malo pove?e probleme sa svojim vozilo; naime ostavil me na cesti i to u subotu nave?er.. na popravku je bil skoro pa 10dana; a mjenjal sam sve dole navedeno..
ovim putem bi se i htio zahvaliti BOBI-u koji mi je dosta pomogel kaj se getribe ti?e; ali i cruncarsu koji je bil moralna podr?ka!
evo nekoliko slika koje sam tejkal da vam poka?em kaj me sve jebalo..
slika 1. - ukratko, to su svi djelovi koji su promjenjeni tokom ove egziibicije; (getriba, lamela, korpa, druk lager ...)
slika 2. - evo i sa zadnje strane tko nije videl getribu kak zgleda..
slika 3. - lamela, skoro pa zgoreta..
slika 4. - getriba pod raznim kutem.. (evo ova luknja ljevo od moje ruke; u tu luknju ide poluosovina i nutra je kri? od 4zup?anika koji vi?e i nije sad kri?..
slika 5. - getriba - dio koji ide na makinu.
slika 6. - neka tamo osovina..
slika 7. - druk lager
slika 8. - korpa strana 1
slika 9. - korpa strana 2
slika 10. - sastavljena mazda
evo; potro?ena je moja mjese?na pla?a na ovo sve gore navedeno.. tak da sam malo jo? u transu; ali kad sam sjel u nju i provozal se njome; trnci se pre?li kroz mene - makar je bilo obla?no i spremalo se na pljusak - otvoril sam prozore i pustil vjetar u kosi i samo u?ival u radu ma?ine.. jebi ga; to je osjećaj...
Daj ?e ma? tako velika jajca kot gobec pridi v Maribor,pa da probava en drag z mojim pampers bomberjem...ti ma? itak ultra ?portni avto, jaz pa familijarni enoprostorec,tako,da ne bi smelo bit neke panike zate. OK??? Al si samo glasen preko tipkovnice??
lp vuk
je pa i?el bi ja v maribor - ali zna? da benzinci jaaaaaako puno tro?e; pa neznam dal bu mi dosta benzina do tam..
ja niti jemput nisam rekel da imam ultra ?portni auto jer nemam. ja imam najobi?niju 323f-icu; a ja sam vam sam ovdje napisal kaj sam probal. vi sad mo?ete srat po meni i svim hrvatima (kak je netko od vas napisal da zna od kud su budale..); i tu se sad vidi da problem nije naravi za dizel i benzin neg je tu u pitanju mr?nja pojedinaca...
vidim da ste jedino meni zatvorili temu i to mi nekaj govori - da nisam ba? po?eljan..
zbog to ga ba? i nemam volju vi?e dolaziti na ovaj forum...
vidim, zatvorili ste moju temu ; pa sam odlu?il otvoriti novu!
naime ovako:
ja i fren smo i?li da utrkicu cca. 400m. on vozi OPEL ASTRA 2.0TDI oko 100KS - 2000 godiste - gume 195/70/15; a ja sam vozil svoju mazdu BENZINCA 1.5i 90KS - 1995 godiste - gume 195/50/15.
'utrka' se odvijala na cesti sa semoforom.. oboje krenuli na zeleno! kaj se ti?e voza?kog iskustva oboje smo tu negde.. automobili se nisu ?parali (u igri je bila runda)..
prvih par metara vodila je astra ali uskoro je mazda u?inila svoje i astra je ostala za polovicu mazde iza mene...
e, pa jo? jednom sam i svom frendu skeptiku (koji je bio uvjeren kao i vi..) dokazal da je benzin bolji..
nadam se da bu ova tema ostala ovdje i da nebu bilo zatvaranja (ili su administratori antibenzinci??)
da i ja non stop vozim punim gasom po auto putu...
tehnicki podaci su jedno a drugo so iskustva iz prakse...
ok, necu vise da gnjavim. over and out
kaj ti sad o?e? reći da si ti osjetil da je tvoja mazda br?a neg teh. karakteristike vele? hoće? reći da ovi v mazdi nemaju pojima kaj njihov stroj mo?e?
- neznam, ja se ne sla?em s tobom oko toga..
ti nema? niti opremu niti uvjete da bi izmjeril/dokazal da njihove teh. karakteristike la?u.
Ka?e? da im nije za vjerovat (njima koji imaju pismeni dokaz - iza kojeg moraju stajati i odgovarati;), a ?eli? da ja (kao pojedinac) moram tebi vjerovati 'na rje?'?
Pa ak je tak onda ja tebi velim da ja imam doma fiata koja ima 3,1 sek do 100km/h. (sa orginal ma?inom) - i naravno, benzinac je!!!
kad sam kupio m6, sam gledao cene i performanse...ako usporedjujes 1.8 benz in 2.0 dizel (koji je kostao 1000eura vise) onda sam video da je dizel puno bolji: tisi je, brzi je i trosi manje...ja napravim ako 40-50000km godisnje i vozim samo duge relacije (i ponekad, dobro cesto idem po krivinama da testiram podvozje m6)...i tako sam se odlucio za dizel varijantu....jel ti je sad jasno kako ja mislim ili da ti crtam sliku? peace
ako si pogledal na ove tehni?ke usporedbe onda si i videl da je u usporedbi m6
benzin: 1.8i (120KS) i 2.0i (147KS)
diesel: CD120 i CD143..
iz prilo?enog se mo?e jasno vidjeti:
- da su dizeli (u kona?noj brzini) sporiji od benzinca - dakle to je prvi ispravak tebe..
- da je dizel cd120 br?i u ubrzanju od benzinca za 0,1s - pa ako si ti to osjetil - onda
- a za buku.. hm. tu se nem pravdal ali sumnjam da dizelas manje bu?i od benzina.. :ne vem:
peace..
Ej sam, vi pa ?e kr gonite vsak svojo.
Pa point vsega tega je da ?e se ve? vozi? bo? kupu dizla, ?e pa se ti jebe za porabo pa ho?e? da fino buta pa bo? kupu TURBO bencinarja.
?e si pa sploh manijak bo? pa RX kupu.
Money for value TURBO dizel zmaga
Top speed & accel. TURBO benz zmaga.
Al kaj?
PA TOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! kona?no netko pametan..
Ja, samo to ?e zdale? ne pomeni, da so turbodiesli za en drek, kot jih ti posku?a? prikazati...
Danes na tr?i??u prakti?no ni slabih motorjev ampak so dobri in so bolj?i in so za take potrebe in so za druga?ne, so za tiste, ki jih radi prtisnejo v obrate in so za tiste, ki ho?ejo var?evati... in bla bla bla
Tako da, please, malce ve? strpnosti pa bomo vsi zadovoljni, ker dokler bo? pisal, da je moderni turbodiesel eno sranje pri tem pa ga ?e sprobal nisi potem bo? naletel tudi na take odzive kot so bili tukaj...
ali je uspje?no dokazana teorija da je dizel slabiji od benzina.
- e da; i tko je rekel da ga nisam sprobal? svaki dan ga tjeram - već prije navedeni citroen.. i ne impresionira me ba? preve?... :ne vem:
Ko sem omenil, da razvoj bencincev ne miruje, sem pozabil, da nekaj ?asa nisem sledil tehiki in dejansko se je ?e zgodil. Koncern Audi-VW ni le?al na slavi, marve? je ?e dlje ?asa razvijal sistem FSI (podoben kor JTS) le da so oni Italjane prehiteli in imajo ?e TFSI. Turbo FSI. Tako da Zdravek ni imel popolnoma narobe, ?eprav verjetno ni mislil na to novo generacijo bencincev. O tem pa ko bom imel ?as. Lahko pa tudi kateri drugi forumevec napi?e kaj na to temo (?e ve).
jeeeeeeeeeeeeeeeee! kona?no netko tko potvrđuje moje nastojanje o dokazivanju!
Kako je ?e naslov teme? Vpra?am zato, ker ste nekateri o?itno pozabili zakaj se pri tej temi gre? Vpra?anje (tema) je bila DiZeL jA, dIzEl Ne in nikakor ne kdo je kaj in od kod in kaj si lahko privo??i, oziroma kdo ima koliko pod palcem in kak?ne barve je.
Posku?al bom pomiriti razgrete glave in vrniti zadevo k bistvu, ?eprav tisti, ki pomirja v?asih stakne plavo oko.
Na hitro sem pobrskal po svojemu »arhivu« literature na to temo in na?el idealen ?lanek v decembrski reviji Automobilismo (2003). Naslov ?lanka je DOSJE DIZEL, nastal na podlagi dejstva, da je v de?eli, kjer se je ?portni avtomobil rodil, ?tevilo prodanih avtomobilov z dizel motorjem septembra 03 preraslo ?tevilo tistih z bencinskim motorjem. Odgovor na vpra?anje, zakaj tako, sledi iz primerjave (primerljivega!!!!) avomobilov C3 in Lancie tezis s primerljivimi bencinskimi in dizel motorji.
Najprej povzetek primerjave C3 1.4i (76 KS) in 1.4 HDI (72,6KS) (mo? je navedena po dejanskih preizku?anjih na testerju) pospe?ek 0-100km/h (podatke bom ozna?eval B in D)
13,17s(B ) ; 13,65s (D)….pospe?ek od 40-100km/h (IV prestava) 18,6s (B ) ; 18,08 (D)… pospe?ek od 60-100km/h (V prestava) 19,10s (B ) ; 17,45s (D)…. Max hitrost 164,8 km/h (B ) ; 166,5km/h (D) Povpre?na poraba goriva 7,35 l/100km (B ) ; 5,74 l/100km (D)
Pri Laciah tezis 2.4 20V (171,5 KS) (B ) in 2.4 JTD (174,1KS) (D) je bencinska verzija ?e bolj izgubila boj . Edino pri pospe?ku 0-100km/h se bencinska verzija ?e lahko kosa z dizelsko : 9,42s (B ) in 9,48s (D) in pri preizkusu 0-1000 iz mirovanja, kjer je rezultat kon?na hitrosti 174,70km/h ( proti 170,80km/h (D) pri vseh ostalih elementih je dizel verzija bolj?a.
Ob prevo?enih 1000m z za?etno hitrostjo 40 je kon?na hitrost 144,50km/h (B ) in 163,80km/h (D). Kon?na (max) hitrost 216,5 km/h (B ) in 219,3km/h (D ), poraba goriva 10,98 l/100km (B ) in 8,19 l/100km (D) .
Zaklju?ek bencinski motorji so izgubili bitko z dizel motorji, ki so z najnovej?im razvojem potolkli bencince. Bencinci edino lahko ?e nagajajo dizlom pri startu iz nulte brzine, ko pa dizel prese?e hitrost 40, oziroma 60km/h mu B ne more ve? slediti. Tudi zoprno dimljenje je pri ta novih zgodovina. Vsi, ki imajo Euro IV imajo filter sajastih delcev in prav ni? ne »pu?ijo« ve?. Tisti, ki na cesti ?e kadijo so proizvodi iz ?asa ko je dizel za?el nagli razvoj.
Da ne bo tako vse ?rno za ljubitelje bencincev, se zadnje ?ase pojavljajo motorji, ki sledijo logiki »skupnega voda« in predstavljajo zaznaven napredek v razvoju ?ibke to?ke bencincev, to je navor. (ko naletim na prvo primerjavo med FSI in JTD(zadnji je simboli?no naveden, ker vsaka firma ima svojo oznako), se javim)
Kar se pa ti?e odgovora na vpra?anje, zakaj dizli ?e niso zakora?ili na tekmovalne steze, odgovor je : prihajajo . Mislim, da je Audi ?e poslal novo oro?je v Le man. Mislim, da gre za tekmovalno vozilo z V-8 dizel motorjem in zna se zgoditi, da mu ga bodo "?u?ili" od zadaj (brez zamere).
Fantje na hitro sem pripravil ta povzetek, zaradi u?arjene atmosfere, ki sicer ni zna?ilna za ta forum (morebitne napake pa bom popravljal kasneje).
Mir med vami….Sirius
:mi pijemoo: :mi pijemoo:
zanimljivo. ali uspoređival si benzinca (obi?nog) ovdje gore jasno se vidi da si uzimal sve turbake...
ja samo hoću reći da da TURBO benzinac će prejti Turbo Dizela.. ali vidim da ovdje nitko ni?t neće shvatiti... pa zato...
ali svejedno ljepo na odgovoru - tako opse?nom. napokon netko ko ima neke podatke.. jo? da si uzel iste aute..
zDRAVEK....zdej furam benzinarja... prej?na bla pa alfa JTD..... morem re?t da mi je delala zelo lepo... zdej sem pa spet malo na benza pre?altal....
Bottom line..... Diesel in Benz sta mi oba v?e?....vsak ima svoje prednosti in slabosti.... to je to
DAvid
- evo o ?emu ja govorim.. on je imal JTD... a za?t pa sad nema? TURBAKA benzinca? ?uj, ja mislim da jeeeee veeeeeeeeeeeeelka razlika između obi?nog dizela i turbaka ili JTD ili HDI ili HDCI ili kakve već god oni oznake imali... i nije rje? o $$$$$ već o tome da je OBI?NI benzinac bolji od OBI?NOG dizela?a!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
inace; u subotu sam dosao do saznanja - da je NEMOGUCE samo ustekati pumpu u vozilo pa da sve to radi; neg se treba to upariti sa racunalom od vozila... VTF???... kuzis..?
tak da sutra (u utorak) vozilo ide u ovlasteni servis da mi uzmu pare i nadam, se da to sve skup proradi.. nemogu vise bez auta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani