Tisto potem ne kaže napake na turbini. Lahko da je res samo ta senzor kot pravi predhodnik. Pri 220 tisoč bi pa skoraj sigurno že dobil tudi to napako, ki jo ti omenjaš. Mogoče je že pucal
A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations
[mention=11583]miha20[/mention] A se da na diagnostiki kako preveriti stanje injektorjev ? Vem da se da sprožiti kalibracija, za stanje pa ne vem... Je mogoče kakšna druga metoda, simptomi za slabe injektorje ?
Niti ne. Imaš korekcijo vbrizga prikazano, ampak spet ni to čisto zanesljivo. Naj bi bili čim bližje ničli.
Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.
Quote
Starting procedure for initial learning
1. Start the engine and wait for30 s or more
.
2. Perform the following steps (1) to (7) with the brake pedal depressed.
CAUTION:
When the brake fluid pressure sensor value is the specification or less, shut down the initial learning to assure safety. Accordingly, be careful of the following when performing the initial learning:
Strongly depress the brake pedal while performing the initial learning.
Do not depress the brake pedal again. Otherwise, the brake booster pressure will decrease and the brake force will weaken.
a. Shift the selector lever from P position to N position, press the push button startone time
, and stop the engine.
b. Shift the selector lever from N position to M- position, press the push button startone time
while holding the lever in the M- position, and wait for5 s or more
(ignition switch ON (engine on)).
c. Shift the selector lever from M- position to N position, press the push button startone time
, and start the engine.
d. Shift the selector lever from N position to M+ position and wait for5 s or more
while holding the lever in the M+ position.
e. Select the selector lever from M+ position to M- position and wait for5 s or more
while holding the lever in the M- position.
f. When starting idle up, shift the selector lever from the M- position to M position and verify that shift position indicator light flashestwo times
.
NOTE:
The initial learning implements after idle speed starts increasing. If idle speed does not start increasing, repeat the procedure from Step 1.
g. After shift position indicator light flashes twice, shift the selector lever from M position to P position and stop the engine.
Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.
Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev.
Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ? Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.
Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
Zaradi tega, se največkrat začnejo nabirat svinjarije potem na cedilčku za olje v karterju, kaj pa to pomeni potem naprej pa najbrž veš. Te podložke so res drobiž, me pa čudi, da servisi tega ne delajo oz nočejo delat, al kaj jaz vem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To aplikacijo jaz uporabljam že več kot 1 leto, dela b.p. In to tudi v brezžični kombinaciji
Povezava za deljenje
Deli na druge strani