?e ne gre druga?e, se tudi do Celja pripeljem... Daj povej mi ?e prosim, kako menjam omenjeni T-?len? Moram komplet ventile z ohi?jem vred najprej dol od?raufat?
Saj enkrat so mi ?e menjali vodno pumpo, ampak na dolgem mostu. Sicer imam pa neka navodila, ker mam na daljinsko. Pa lahko remote spro?im pa nastavim timer na eno uro. Misli?, da bo vredu?
Se jutri mal zapodim v ma?ino in sprobam kar ste rekli. Poro?ilo sledi... Aja, kadi pa ni?... (sicer ?e nevem kje to?no je locirana turbina in cevke, ampak pomoje bom najdu)
Update: Sem se zapodil v ma?ino in na?el nekaj, kar je lahko krivec za leno ma?ino. Poglejte slikce, ?e je to to...
Odtrgana cevka na T ?lenu. Del, na katerega se cev natakne je odlomljen in ostal v cevki.
Lokacija senzorjev/ventilov zraven kilerja.
Cevka vodi od zgoraj omenjenih senzorjev/ventilov do filtra zraka.
Kje bi dobil zdaj jaz tako cevko oz. kje dobit tisti polomljeni T-?len? Se da sploh menjat brez da menjam tist senzor/ventil zraven?
Pred se ni, zato mam pa drugo (novo) ma?ino notr, ki ma zdaj slabih 80.000km. Pa Pelko je za vsak slu?aj pr 50.000 pogledu cediu... Tko da dvomim, da je zdaj kej zabasan, pa tudi podlo?ke so nove... More bit neka druga fora
Ker je bilo leto naokoli, sem se lotil menjave olja in filtrov. Zamenjal sem filter zraka, filter olja, olje, filter nafte in filter kabine. Pa ?e obe spodnji roki, ker so bli sileni ?e tako dotrajani, da se je vse skupaj premikal levo desno za par centimetrov. Da o groznih zvokih sploh ne govorim...
Kakorkoli. Po opravljenem servisu se je z mojo Mazdojko za?elo nekaj ?udno dogajat. Kot da naenkrat nimam ve? diesel ma?ine, ampak bencinarja.
Prej mi je za?ela turbina grabit pri cca 1800 rpm in mo?i ni zmanjkalo nekje do 3500 rpm. Po servisu pa kot da bi ma?ino nekaj konkretno bremzalo/du?ilo. Za?ne vle?t ?ele pri 3000 rpm in imam ob?utek, da bi vlekla tudi ?ez 4000 rpm (raje nisem probaval).
Kakorkoli, zgubil sem ves navor in mo? v obmo?ju, kjer je prej vlekla. In vse skupaj se je zgodilo po menjavi filtrov. Pa?, ne znam pravilno diagnosticirat in si logi?no razlo?it zakaj je pri?lo do tega.
Senzor zraka, egr, morda napa?ni filtri (filter goriva...) ali pa celo po nekem ?udnem naklu?ju turbina ?la po servisu (ampak dvomim, ker potem tudi v visokih obratih nebi vleklo..).
Meni zasmrdi in zakadi, da pustim za sabo/okoli sebe pravi oblak... In to samo ko je mraz, torej vem, da je Webasto kriv. Kaj pomeni, da je ?el Webasto po gobe?
Koli?ina olja, ki jo potrebujete zna?a 5L. Na set filtrov vam priznamo ?e 10% popust, filtre pa lahko naro?ite tako, da jih pripi?ete pod opombe pri oddaji naro?ila v koraku "Na blagajni".
Ima kdo izku?nje s kak?nim avtotapetni?tvom? Mi je uspelo na moji 6ki strgat blago na sede?u in bo potrebno "zaflikat" oz. preoble?t sede?. Na?eloma je tudi usnje na volanu in prestavni ro?ici ?e precej obrabljeno, se spla?a menjat?
Sem klical v biv?o Gamo v BTC in na A-Cosmos na Celov?ko. Pri obojih so rekli, da imajo akumulatorje celo na zalogi (v?as si mogu predhodno naro?it). In ker je bil Cosmos tudi po 16.uri odprt sem ?el tja iskat. Uradna cena je 139,60?. Ti lahko tudi ra?un pofotkam, ?e mi kdo ne bo verjel
Kakor vidim si dal po vezah za BOSCH-a 135?, jaz sem dal danes za original 140?, kar pa? ni nevem kak?na razlika. Pa gre zadeva direkt v podno?je in ?e fajn se po?utim, ker je original... Vredno tistih 5? razlike
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Odli?no. Se veselim odgovora
Povezava za deljenje
Deli na druge strani