Ja saj sem jo ?e sli?al od moje, da imam Mazdo raj?i kot njo ...ah ?enske, kako hitro pozabite stvari, ki jih mi deci naredimo za vas.
po tem bolj?e da ne sanja? o MPS-ki in se raj?i njej bolj posveti (ne pozabi, da ?enske podpiramo tri vogale)in kot sem ?e dejala za vsakim uspe?nim mo?kim stoji ?e bolj uspe?na ?ens
nimam enakih, ker, kot sem napisal, se je mudilo...
pri brembotu je pa problem, ker ne delajo zadnjih diskov za M6, drugace pa bi bla ta kombinacija (cena+kvaliteta) najboljsa
a tebi ze tresejo diski? koliko mas kilometrov?
ker ne ?elim ve? menjavati nekaj na hitro, je dobro vedeti vnaprej kako in kaj; pri mojih cca 35.000 km, so bremze ok, res pa je, da sem enkrat ?e morala mo?no zavaritai na avtocesti, ker se je nekdo iz priklju?evalnega pasu nalimal na prehitevalni...
servis je pogodba o delu (podjemna pogodba) po Obligacijskem zakoniku, kar pomeni, da serviser odgovarja za uspeh posla - servisa, torej mora biti servis opravljen strokovno, kot se smatra, da ga opravlja strokovnjak v tem poslu. Serviser odgovarja tako za delo kot za material. ?e prinese? svoj material (dele), ti odgovarja? za material. Ker je avto premi?na stvar, si kot lastnik premi?ne stvari ob njenem popravilu lahko vedno zdraven, ni va?no, ali je servis reden, izreden; lahko celo daje? navodila serviserju, lahko pove? da dolo?ena popravila no?e?, da se opravijo. Prisotnost lastnika premi?ne stvari ni pogojevana z privolitvijo serviserja, direktorja servisa, servisne hi?e ali kogarkoli drugega, ima? celo pravico nadzorovati servis in dajati navodila, ?e smatra? za potrebno. Stvar je v tem, da je torej serviser dol?an izvr?iti servis po dogovoru in po pravilih posla, ti pa si mu dol?an za to pla?ati. ?e celo, ?e se med servisom izka?e, da serviser ne dela, kot bi moral in da bo imel servis oz. delo serviserja napake, ga lahko na to opozori?, da napako popravi. Seveda si po servisu dol?an (nisi pa obvezen) pregledati izvr?eni servis in o eventualnih napakah obvestiti serviserja.
Zato obstaja seveda tudi garancija na opravljeno delo oz. servis. S trenutkom, ko po opravljenem servisu podpi?e? nalog, ali pla?a? ra?un ali v?ge? avto, brez vsakih pripomb, se smatra, da je delo serviserja prevzeto oz. da je servis opravljen brez napak.
?e servis daje garancijo na opravljeno delo, se odgovornost serviserja seveda podalj?a do konca garancije. Garancija na vgrajene dele pa seveda tudi ostane do konca roka garancije.
Hehehe ... sem ?e imel odovor na tisti post napisan, pa sem se v jezik vgriznil in vse pobrisal ....
In tako je jajce nau?ilo kokljo jajca valit.... :mi pijemoo:
kaaaaaj jeeee, si hotu na dolg napisat da dizel nima katalizatorja??? (napisala sem na splo?no - predvsem za bencinarja), ker je vzdr?evanje dizla bolj enostavno, zanj ni potrebno toliko navodil - so pa tudi izjeme
kaaaj je blo prej? kura al jajce?
ce bo intercooler al pa turbina pol bom kar vrgel v smeti avto
crpalko so mi enkrat ze zamenjali, ce bo se enkrat bom kar vrgel v smeti avto :)
pepe, da ne bo? po nepotrebnem razdiral avto, sem labiju ravnokar napisala en tekst s podobno temo, in ti ga prene?am, preveri, ?e je kaj uporabno
ni samo slabo gorivo, ?eprav na hrva?kem je oz. je bil in je verjetno ?e (samo v tem primeru bi ti zaribal motor, stro?ke pa bi si kril sam) - objavljeno pri njihovem dnevniku
kaj pa ?e ima? okvaro katalizatorja in sistema za kontrolo emisije, kajti posledica tega je slabo delovanje, zmanj?ana mo? in okvaro motorja- za dizle in bencinarje - in sicer:
- ?e ne uporablja? ustrezno gorivo (neosvin?en bencin in verjetno tudi dizel- za dizel je predpisan cetansko ?tevilo najmanj 51)
- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje
- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom
- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom
- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i
- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu
- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila
ni samo slabo gorivo, ?eprav na hrva?kem je oz. je bil in je verjetno ?e (samo v tem primeru bi ti zaribal motor, stro?ke pa bi si kril sam) - objavljeno pri njihovem dnevniku
kaj pa ?e ima? okvaro katalizatorja in sistema za kontrolo emisije, kajti posledica tega je slabo delovanje, zmanj?ana mo? in okvaro motorja- za dizle in bencinarje - in sicer:
- ?e ne uporablja? ustrezno gorivo (neosvin?en bencin in verjetno tudi dizel- za dizel je predpisan cetansko ?tevilo najmanj 51)
- ?e si vozil avto, ?e motor o?itno slabo deluje
- ?e si potiskal avto z izklju?enim v?igom
- ?e si vozil po strmini navzdol z izkju?enim v?igom in vklju?enim menjalnikom
- ?e si priganjal motor k visokemu ?tevilu vrtljajev dlje kot 5 minut, ?e nisi vklju?il prenos mo?i
- ?e si posegal v v sistem za kontrolo emisije - to opravijo samo na servisu
- ?e si zagnal motor s potiskanjem ali z vleko avtomobila
no ker mava isto hitrost na avtocesti lahko ti povem, da pri 160 km/h je poraba cca 7.5 l /100km...izracunan na roko..tko da ti BC laze za 0.9 litra
z zimskimi gumami pa malo nad 7
v?eraj sem enkrat pogledala na tipko in mi je kazalo toliko. Misli? da mi ka?e manj?o porabo? ali prepozno reagira? 7 - 9 pa v primeru, ?e peljem navhrib (samo ne s tak?no hitrostjo).
nisem pa sposobna vozit, gleda in ?e slikat, da bi mi verjel na besedo
moja napaka ker sem malo nerodno zapisal. 160-170 km/h je voznja po avtocesti pri kateri mi kuri M6 8l, s kolesi na strehi pa ne sibam tako hitro in sem hotel povedat da se mi poraba poveca za kaksen deciliter zaradi koles ki jih dostikrat prevazam.
Vidim pa da se na BC ni za zanasat, zato od rumene lucke naprej max 80-90 km pol pa obvezno na pumpo. Se raje pa prej, ker se mi ne da ukvarjat s pumpanjem zraka oz. ne vem tocno cim ko ti zmanjka nafte. Ce se pa ze to naredi bo treba najprej malo prebrat knjizico z navodili
oz. ne vem kaksen je pse z zrakom in rocno pumpo in podo
moja vo?nja po avtocesti pri 160 km je 6,6 l. Ko zasveti rumena lu?, ne ?akam da mi zmanjka goriva ker eno je teorija, drugo pa praksa.
.... imam ob?utek da ga bo? morala zeloo hmalu zamenjat torej.... kot so povedale... mazde slovijo po zelo slabem laku in barvi.... pa?akaj 1 zimo in bo? vidla kolko pikic bo? na haubi mela.... ?al....
Moj je star malo ve? kot leto.. torej 1 zimo dal skozi pa je ?e kar popikan.....agrrr
LP daVid
ena zima je ?e mimo, na haubi ni pikic, je pa od pranja maj?keno (a so krive krta?e), aja pozabila sem povedati, da je bil popravila dele?en zadnji odbija? in ne prednji - ?e pa primerjam prednjega z zadnjim, je pa kot nov.
kaj misli?, kako je pa z drugimi modeli, za??ite proti kamenjem ni
ideja ni slaba, ne vem pa kolk bo uresni?ljiva, s ?tev.44 lahko ?e veslam po Ljubljanici
-------
lak je o.k. ?e je men po?aral samo vogal, je pri sebi verjetno celo bo?no dol?ino, ?e in ko bo pa lak slab, pa takoj zamenjam znamko avtomobila in ne samo avto
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
vpra?aj dandota, sigurn bi si kaj na?lo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani