Problem s kabla?o, ki gre do teh senzorjev. Pri dolocenih modelih RF5 segnije bakrena ?ica v snopu, ki gre od ?katle z varovalkami mimo ?arometa in naprej proti motorju. Rezultat so random napake, od injektorjev ki ne delajo, do airbag senzorjev, do zgoraj omenjenih te?av. Re?itev ? Poiskat ?ice, ki gredo do senzorjev z napako in jih potegnit na novo od senzorja do ?katle za varovalkami.
Ni senzor, zelo verjetno je cknila instalacija. Ti letniki imajo zanic kablazo. Bakreni kabli preprosto povedano oksidirajo.
Premerit je treba od konektorja na senzorju spredaj (sname se maska, takoj za njo se skriva ta senzor skrit za kovinskim scitom) do konektorja na airbag racunalniku, desno od pedala plina pod tepihom na sredinskem tunelu.
Ce kabla ne prevajata se lotis iskanja kje sta prekinjena.
Medkrajevne voznje, vmes malo preko mesta in seveda avtocesta. Glede na gost promet na nasih cestah itak ne mores prehitevat ali bit pretirano hiter.
6.5l/100km mi porabi 1.6 litrski 120KM bencinar 1200+kg. Zato me visoka poraba CD120 preseneca. Pricakoval sem manjso glede na DITD motor kjer se je dalo vozit s 4.7 litra. Trilitrski sestvaljni dizel mi je rabil malce prek 7 litrov z istim nacinom voznje. Pri 50.000km letno se splaca gledat na porabo.
Vse preracunano na kilometre in natankano gorivo. Potovalni racunalnik v CD120 je kazal 7.2 povprecje, ko sem dobil avto v roke. Po dveh rezervoarjih je padel na 5.0. Ustalil se je med 4.9 in 5.0. Izmerjena poraba je je 5.3, 5.4.
Vecina ljudi itak ne zna vozit varcno. Oziroma nimajo motivacije.
BC 4.7, realno 5.3. skoraj 15% razlike. Drugace ostane BC med 4.9 in 5.0. Vcasih 4.8. Pod 4.6 ni sans. Ce prav priganjas tudi 5.2. Na zalost se zmeraj 0.5 litra vecja poraba od starejsih DITD motorjev. 7 ali vec je sprejemljivo za benz avte, oziroma trilitrske sestvaljne dizle.
avto.net. Avti, ki se prodajajo po delih. Prakticno vsi japonski avti teh letnikov uporabljajo take releje. Preveri samo amperazo, da bo ista ali vecja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
626 ima povsem drug motor. Old school Mazda motor. Tile imajo precej manj problemov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani