hvala vsem za odgovore - probal bom vsem odgovoriti.
avto vzge normalno. vsaj mi se zdi.
mogo?e moram omeniti: da ko ga vzgem hladnega se nekak premocno slisi - kot da bi ti zacetni obrati bili nekak previsoki. mogoce je to kaka sled?
kar se tice cevk za zrak en mojster jih je pregledal in so baje v redu. pogledal jih bom se sam (upam samo da jih bom nasel - ne spoznam se prevec na avtomehaniko).
svecke so kot sem ze rekel zamenjane. zamenjal jih je ta mojster za plin. se mi zdi da se zdaj mal drugace obnasa, ampak mogoce je on kaj stetal. pravzaprav nekaj mi govori da je.
spomnim se da je ajvar enkrat za tega mojega plin mojstra rekel - ?alabajzer. takrat nisem ni? komentiral - ne pozitivno ne negativno ker pac nisem imel dovolj iskusenj s plinom - to je bilo ko sem se peljal na plin sele teden dva. zdaj se mi pocasi zdi da je mel prav. skoraj sem siguren da je ta zadeva nekak povezana s plinom - na servisu pa mi je mozakar povedal da je s plinom vse v redu(?) jaz pa zaenkrat ne morem dokazati nasprotno.
LPG sistem je gastech. vgradil ga je avtoplincenter (rudnik, lj).
Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.
Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava.
ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?
zamenjal je tudi sve?ke.
ampak ni? od tega ni pomagalo
kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.
problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne
tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.
men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?
mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?
zadnji mesec-dva imam precej tezav s svojo mazdo 626 bencin (imam se plin) l 2000.
v vo?nji je vse normalno, ko se pa ustavljam obrati padejo ?ist na nulo in se avto ugasne. to se ne dogaja vsaki?, ampak kako ?as gre vse pogosteje.
mislil sem da je vzrok plin - ker se na plinu tudi prej dogajalo da obrati pri ustavljanju padejo, ampak ne tolk. zdaj pa se dogaja tudi ko preklopim na bencin.
bil sem na rednem servisu plinske naprave. zaradi tega sem odla?al toliko z odpravljanjem tega problema - ker sem vedno v gu?vi sem hotel to narediti naenkrat z rednim servisom plinske naprave - tam pa so mi rekli da je z plinsko instalacijo vse v redu.
ali ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo in ali kdo priporo?a kakega dobrega mojstra - bil sem pri enem ki ga poznam, ampak njegova diagnostika ni imela stari konektor ki ga ima moja mazda.
na koncu sem po na svetu s tega foruma uporabil valvoline durablen 10W-40
dodal bi ?e da sem nekje na?el da castrol za mazdo ni najbolj?i
moram priznati da ?e vedno nisem siguren da je valvoline najbolj?a izbira. razmi?ljam ali je mogo?e bolj?e uporabiti kak?en aral, ali recimo original mazda original. razlika v ceni ni tolika.
pa ?e: olje bom verjetno menjal na 10KKm namesto na 15KKm tako da perdpostavljam da bo v takem primeru dovolj dobro vsako olje.
jst mam plin in vem kaj so plusi in minusi in bi rad komentiral tole ?im bolj objektivno:
Minusi:
cena vgradnje (je pa bencinar tolk cenej?i od dizla) ja to je res
manj?i prtlja?nik (mote?e le, ?e preva?a? veliko robe) prtlaznik ve?ina rabi, tako da je to lahko mote?e. da se re?iti z kitom za hitro popravilo ali stre?nim nosilcem, kar je "?raufanje"
malo manj mo?i (pri normalni vo?nji sploh ne ?uti?) je in ni res. in ni samo mo? - navor je res velika prednost pri dizlih.
v SLO malo ?rpalk (vsak dan ve?) je malo mote?e. pa ?e kaj ko se vozi? tudi v tujino? mora? malo planirati koliko se bo? peljal in kje bo? polnil...
- ve?ina ljudi sploh ne ve za to in ne pozna nobenega, ki ima plin in dobre izku?nje z njim (niti ne ve koliko stane 1L)
- ljudi je strah plina (ne vedo kako je poskrbljeno za varnost) tole je res. vsaki? ko sem se pogovarjal s ljudmi ki ne znaju ni? o plinu to je bil prvi njihov stavek. kak?en paradoks
- cena v SLO je cca 1200-1400 ? kar je preve?, ?e dela? malo km, oziroma dolgo traja, da se povrne investicija petrol ima akcijo 200? popusta pri vgradnji - verjetno ste ?e sli?ali za to
- dr?ava ne ogla?uje tega preve? na glas, ker bi zgubili velik del denarja v prora?unu tole ne razumem. kako bi izgubili? ker bodo imeli manj prihodkov od davka na bencin in dizel? upam da ne bojo preve? reklamirali ker bojo potem povrnili prihodke zvi?anjem tro?arin za plin
- v nekatere avte se na da vgradit plin (res malo)
- nekatere firme potem ne priznajo garancijo mene to ne moti - jst itak imam rabljenega je pa res velika ovira
P.S. ?tevilo vgradenj nara??a in zna se zgodit, da bo ?ez 3-4-5 let rabljen bencinar z LPG la?je in dra?je prodati kot dizla kako si to izra?unal? ?e bo ponudba (benicinarjev s plinom) ve?ja - cena bo padla... edino ?e bojo ?e podra?ili bencin in dizel, plin pa pustili pri miru, kar ni mo?no pri?akovati
moram pa dodati tudi to:
sem prijetno presene?en da so mazda?i tako "plinsko ozve??eni". to je nekdo ? epovedal (Joza se mi zdi). Jst sem pred kratkim kupil mazdo, in takoj vgradil plin - torej sem prav uganil znamko in z njo forum
Ponavadi se s testerjem naprej ugotovi kateri senzor nagaja, nato se ga ?e fizi?no premeri ( lahko je prekinjena ?ica od konektorja do senzorja ali pa senzor samo zapacan/se ga ??isti in spet dela ). Senzor se menja ?ele po temeljitih meritvah in ?i??enju, v koliko je to potem ?e potrebno. Najceneje imajo senzorje: www.zavorniservis.com - od 48,00? naprej.
O delovanju senzorja imate pravilno predstavo.
Pri vsakem vozilu lahko nagaja senzor - torej pravila ni - potem je pa odlo?itev vsakega posameznika kako se loti re?evanja problema.
meritev izvede? tako, da poi??e? priklju?ke senzorja s centralnim o?i?enjem... in meri? direktno prevodnost senzorja, iztakne? vtika? senzorja, in vtakne? merilno orodje v tisti del kabla, ki pride iz smeri kolesa !
za sprednje senzorje je to ponavadi v motornem prostoru v bli?ini blatnika, kjer gre kabel za senzor v notranjost karoserije,
na zadnjem delu pa bo? verjetno moral odstraniti kak?no za??itno plastiko znotraj avta... v glavnem poglej, kje gredo kabli v notranjost karoserije in tam i??i naprej...
?e pa ima? "service manual" pa tam poglej, kje so speljani kabli...
najlep?e hvala za navodila.
mogo?e bo od mene ratal mehanik enkrat
uspelo mi je najti kable
upam samo da so pravi, ampak so edini ki grejo od koles ?ez plo?evino v notranjost... tako da vejetno so.
trije imajo upor cca 1.5 kohm, ?etrti (zadnji desni) je prekinjen. ne vem ali je prekinjen kabel ali senzor - verjento senzor.
kaj zdaj?
sam tega predpostavljam brez dvigala ne znam zamenjati? ali pa ni tako komplicirano?
vpra?al sem danes v A-cosmosu v btc-ju za ceno senzorja: 120?
ali mogo?e ve? (ali pa kdo drug), ali ga je mo?no dobiti ceneje?
kako sploh deluje ta senzor? predpostavljam da je to nek induktivni senzor ki daje impulse, ra?unalnik jih ?teje in tako ugotavlja hitrost...?
u bistvu ve? me zanima ali obstaja kaka razlaga zakaj je crknil in ali se to pogosto dogaja pri mazdi 626, recimo? vem da preve? vpra?am, ampak ?e kdo ve...
premeri? z Ohm-metrom in vidi?, kateri je, potem pa menja?... na?eloma se da doma menjati (zna biti Yebeno, ?e je fejst zarostalo), druga?e pa servis... jaz sem sam menjal letos na 323F zadaj v bobnu... ceno pa lahko pogledam zve?er
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hvala za ponudbo. z veseljem jo sprejamem - se bom pripeljal, ampak po 19 uri - do 19 sem zaseden.
?e je to v redu. mi napisi tel in naslov na pm
Povezava za deljenje
Deli na druge strani