Da obudimo zopet malo tole temo. Ker se bliza cas odhoda v juzne kraje, sem sklenil enkrat za vselej naredit temu konec. Namrec, pri meni je ful razlika, glede na to, od kje vlece zrak. ali notranji, ali zunanji.
Vceraj lepo demontiral brisalce, odstranil plastiko pod sipo. Ce gledas odspredaj, je na levi se ena plastika, privita z enim vijakom, na pozarno steno pa zalepljena z tisto tesnilno maso, ko odstranis to, prides do kanala kjer se zajema zunanji zrak....
In kaj sem nasel...NIC... Preveril delovanje lopute, dela OK, razlika pa se vedno. Tako da mi ni prevec jasno od kje!?
Sestavil vse skupaj nazaj, in se pac sprijaznil z dejstvom, da tako mora bit..
Eeeeeee, pa smo zopet pri filtru .. he he .. Ne hecam se. Servis je bil poleti pred dopustom, takrat bi se naj menjal tudi "kabinski filter" .. tukaj so napisali, da xedos 6 nima kabinskega filtra! Zdaj pa si dal informacijo, da je mozno zunanji filter zamasen. ??? (mogoce so na servisu mislili tega) Kje priti do njega? Verjetno je na sovoznikovi strani ne, glede na to, da je vse, ventilator in podobno zmontirano za predalom!?
Da obudimo malce tole temo. Malce me je zmedel tvoj odgovor. Hmm, a res ga ni? Ker pri meni, ko preklopim loputo zraka, je zelo velika razlika od kje vlece zrak. ?? Pa mislim, da mam tudi na racunu od servisa, kabinski filter!?
Imam pa xedos 6 1.6 79kW
Prav zanimivo, imam obcutek, da bom pri naslednjem servisu nekomu gledal pod prste!
tole menjaj za novo. Ne se sploh trudit da bi kaj "flikal", varil, ali kaj podobnega. Klima je se kako uporabna rec, in ce ti odpove potem kompresor zaradi sparanja na susulnem filtru, je cena filtra drobiz.
Ze nekaj casa me obcasno pozdravlja lucka za airbag, utripa 7x. Lahko je nekaj tednov mir, kar naenkrat pa zopet kak dan ali dva veselo mezika. Kolikor sem zasledil po netu, je tole nekaj za sovoznikov airbag. Kako resit, da se to vec ne ponavlja. Pod sovoznikovim sedezem je nek konektor, ki pa ni nikamor priklopljen. Konektorji pod in nad predalom pregledani, in so OK.
trznem s klju?em, da se zasli?i pumpa, pol lepo v?ge. Sprve..pa ne.
Oj.
tukaj si si ze sam odgovoril kaj te zafrkava. Jaz namrec pumpe v vsem tem casu kar imam enako xedos-ko, se nisem slisal. Ce jo slisis, potem je definitivno cas da jo menjas.
Z NGK je postal problem pri teh 1.6 motorjih, saj ocitno sam NGK ne ve, kateri modeli pasejo. V enem katalogu navajajo RC-ZE36 (predolgi nastavki za svecke 4-7mm), zopet v novem katalogu navajajo RC-ZE37 (tu pa so nastavki prekratki za 2cm). Probali smo se neke no-name, tam so nastavki OK, problem pa pri samih kablih, ki so pri prvem in drugem cilindru prekratka. Vse tole smo do sedaj scarali preko HERKULES trgovine, in vsaka cast deckom v trgovini.
Tako da sedaj iscemo originalno katalo?ko ?tevilko, da poskusimo najti ustrezne.
Zdravo .. Evo, da zaklju?imo tudi tole. Ker sem danes v slu?bi nasel malo "prostega" ?asa, in tudi vreme v MB mi je ?lo na roke, sem se kar na parkiri??u spustil v demonta?o cele antene. Ni? pretresljivega. Kot sem ?e sumil, in kot ste ?e drugi napisali, je pri prej?njem teleskopu ?isto na koncu odletelo kak?nih 10-15cm pletenice, ki je ostala v bobnu kamor se navija. Ker se nova pletenica ni mogla pospravit do konca, je pa? antena ostajala zunaj. Po odstranitvi starega ostanka, zdaj antena lepo deluje.
In ja, tudi jaz imam nekak?no stikalo v prtlja?niku, ga je dal zgleda eden prej?njih lastnikov vgradit. Ko je vklopljeno se antena pospravlja ali postavlja, ko ni vklopljeno pa? ostane v poziciji kjer je trenutno.
Tudi jaz sem se spravil v re?itev te zagate izklju?no zaradi pranja avta, zdaj cez zimo mi ni za kak?na "ro?na" pranja ..
Na prej?njem teleskopu ki je bil v anteni je po?ilo plasti?no vodilo, ki anteno dviguje in spu??a. Na koncu je je manjkalo kak?nih 10-15cm .. Mo?no da je to vzrok da je sedaj ne pospravi do konca. Bom videl kak?no bo vreme jutri, pa demontiram kompletno anteno. Teleskop sem danes menjal kar od zgoraj kot velevajo navodila.
Pred kratkim sem nabavim Xedos6 1.6. Vse OK, za anteno sem vedel da je v okvari, saj je bila stalno zunaj, in tudi priklju?ek je bil okdklopljen. Ker se bli?a zima, in mi avta v tem hladu ni prat na roke, v avtopralnico pa z rastegnjeno anteno nemores, sem se odlo?il, da to porihtam. Pri zastopniku za Mazdo, v Mariboru brez te?av naro?im nov teleskop, dva dni in me obvestijo da je pri njih. Za info, cena 40? in nekaj drobi?a.
Danes sem se spravil menjat teleskop, in za?uda je ?lo vse lepo narazen.
Trgovec me je prijazno opozoril, da zna delat te?ave zelo tanko vodilo teleskopa, ki ponavadi prime slednjega tako, da ga je nemogo?e dobit dol. Tukaj pri meni je ?el lepo, kasneje sem ga malo o?istil, kapljica finega olja in ni? ve?. Sestavim po obratnem vrstnem redu, in antena je pripravljena za test.
Ven OK, noter OK, vendar je kaksnih 10cm ostane zunaj!? Poskusim ve?krat, in vedno je enako, ne gre do konca noter
Se je kateri ?e ukvarjal z ?em podobnim?
?koda da nisem malo poslikal, ampak imam ob?utek, da bom ?e enkrat razdiral, pa bom zgleda takrat .. he he
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ojla ..
Da obudimo zopet malo tole temo. Ker se bliza cas odhoda v juzne kraje, sem sklenil enkrat za vselej naredit temu konec. Namrec, pri meni je ful razlika, glede na to, od kje vlece zrak. ali notranji, ali zunanji.
Vceraj lepo demontiral brisalce, odstranil plastiko pod sipo. Ce gledas odspredaj, je na levi se ena plastika, privita z enim vijakom, na pozarno steno pa zalepljena z tisto tesnilno maso, ko odstranis to, prides do kanala kjer se zajema zunanji zrak....
In kaj sem nasel...NIC... Preveril delovanje lopute, dela OK, razlika pa se vedno. Tako da mi ni prevec jasno od kje!?
Sestavil vse skupaj nazaj, in se pac sprijaznil z dejstvom, da tako mora bit..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani