Danes prvi tehni?ni in skoraj pogrnem - zaradi pobranih gum spredaj na notranjih robovih. Sicer po moji oceni ni neki drasti?no, vidi se pa da manjkajo vogali na gumah.
Seveda letim kuj na optiko kjer sem bil nazadnje lani novembra ko sem po?il na ledu v robnik pri ene 10 km/h na ?ihtu na parkingu. Od takrat nisem niti na kak plo?nik plezal kaj ?ele tre??il kam.
Damo avto na ma?ino in glej - znotraj vseh toleranc.
Malo sva se praskala z mehanikom in sva se nekako odlo?la, da gume ?e malo bolj zapreva. Sedaj je ?e vedno znotraj toleranc, a bolj zaprt. Bomo vidlkaj bo. Upam, da mi ne po?re ?e zimskih gum (jutri jih nataknem gor).....
Imate tudi ostali ?estkarji te?ave s tem?
LP,
S
Na moji 6-ki popolnoma enak opis kot pri tebi. Gume 7000km z notranje strani zlizane do amena. Optika BP. Gume pa so bile letne Bridgestone ER300.
Ne vem prav to?no. Ker je vse pregledal in kar mu je bilo sumljivo je o?istil malo potisnil. Je pa blindiral EGR ventil. Mislim da je bil on tisti glavni krivec za mojo slabo voljo. ko sem z avtom izpeljal iz dvori??a ga nisem ve? spoznal. Imel bistveno ve? mo?i,....... Mislim da je bil EGR ki ni deloval kot bi moral, po moje ni odpiral lopute in je jeb... cel sistem.
Evo avto bil v?eraj na diagnostiki. Ugotovitve: nobene!!!! Blindiral mi je EGR in pregledal vse parametre tudi med vo?njo. Vse BP. Injektorji pa najverjetneje drugi teden, ker Ar?on iz Bosch servisa nima ?asa. MOgo?e je ?e to zadnja ?ansa za kaj ugotoviti, druge je ni ve?. ?e so pa ?e injektorji v redu, potem se je pa? avto rodil tak. No danes ga grem iskat in vidim rezultate EGR-ja in o?i??enih senzorjev.
Po moje s tem Boxom zadeva ?e bolj pije. Ma?ina bolj trpi ker je bolj napiljena. Ne vem no. Malo sem skeptik. ?e tako je motor enak ?e od samega za?etka 90KM, zdej pa je ma?ina napiljena ?e na 143KM. :ne vem:
Vse skp ka?e da sem edin kreten k mu Mazdura ?re 10, Boss pa edin, k mu ?re 4,8 al kok je napisal tam nek da mu je ?rla, ko se je skrival za ?leperjem. Dobr pa nima veze, sam na organ mi gre folk k po spisku o?itno la?e za 2 ali ve? litrov glede porabe. Kot pri forumu o BMWjih, k vsem 300 konjski bemfi ?rejo 9 ali manj, jaz pa? povem kakor je. Lahk pa da se vklopim re?em da je blo 4,8. In v gumah sem meu 2,6bar 205/55/16. Hribov nisem omenjal, razen kolikor je pa? AC vzpona iz Zadra, je pa tok?en, da je celo tempomat na 145 klonil in padel na dobrih 120(2x) Preobremenjen po kilah ziher nisem bil. Pa sej pravm nima veze, se ne jezim ve?, ker nima smisla. Aja ?e to, ?e vozi? na tempoimat, sem nekako mnenja da se zelo eliminira na?in vo?nje voznika dr?i?
Mrbit sem mal lojzovsko napisu in se bo boss razpizdu, sam ne mislem n? slabga. Pa? forum je za pisanje izku?enj in mnenj, jes?
Pa LP vsem.
NO jest ti pravim po pravici. Meni ?ere 9,3. Res je pa da sem na lastne o?i videl isto ?estico in je tip imel po BC -ju 7,1 pa ga non stop ?ge kot majmun. Tako da ti se pa? ne sekira? ve? jest pa full. In sem jezen ja Japonca. Upam da ga popravim.
?e vedno pa ne vem kaj ta Japonc ima za eno bolezen. Razen tega da full spije, se mi zdi da ko je mrzu leti dobro. Ko pa je na delovni temp. pa ne vle?e. Ravno tako se mi zdi da ne gre ?e je razgret na soncu. Nisem ve? pameten
OK se strinjam da ?e si oblo?en da pije ve?. Ampak da ti pa ?ere kot meni npr. 9,2l brez ni? je pa tudi fuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllll. Sem ?e prav ?iv?en
Meni se te porabe zdijo ogromne. Definitivno, ?e ti ?ere 10l/100 je nekaj hudo narobe. Zdej mam jest na moji po BC 9,2l/100km. ?e vedno nismo razkopali in ugotovili napake. Predvidoma gre na secirno mizo drugi teden. Moram prist stvari do dna. Ta avto nebi smel pit pri moji vo?nji ?ez 7l, pa da se jeb... Ko sem pa govoril o tisti kravi je pa na enoosni prikolici. Je pa za ta avto prete?ko, na ?alost
Mehanik mi je ??istil senzor za pretok zraka, ker je bil baje zamazan. Injektorje ?e nismo dali ven ker uni na diagnostiki nima ?asa. Videl sem, da imam ?e ve?jo porabo zdej ko je ??i??en senzor. Ne vem ve? kaj se dogaja. Sem resetiral povpre?no porabo in po ene 20km mi ka?e celih 11l. Lahko da bo ?e kaj padlo. Katastrofa
Avto ne kadi niti malo. Bil je ?e na uradnem servisu povo?en - mislim na software. Stanje nespremenjeno. Jutri damo injektorje na test, vidmo kaj bo. Imam pa slab ob?utek, ker se mi zdi da gre v hrib vedno slab?e. Lahko da sem malo ?e preve? pazljiv in me vse zmoti.
A ima kdo kako idejo zakaj bi tolko pilo???? Vse kar prebiram ne dobim tehtnih informacij. EGR ventil ne more bit krivec za . Mogo?e so pa Injektorji za spucat????
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na moji 6-ki popolnoma enak opis kot pri tebi. Gume 7000km z notranje strani zlizane do amena. Optika BP. Gume pa so bile letne Bridgestone ER300.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani